Is sowieso wel een goed plan inderdaadquote:
SPEND ALL THE MONEYSquote:
Jup.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
Mijn baas zat vanavond naast me te giechelen, en wel hierom:
[ afbeelding ]
En mn baas is dus een man en riep echt zo van Joaah dit is echt zo! Domme vrouwen
In OUD zit iemand die het standaard heeft over dat haar kind 'geen kick gegeven heeft'quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind m'n stagegenootje lief hoor, maar puchen typen wanneer je pushen bedoelt?En dan niet als typefout, maar gewoon omdat ze het niet wist.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In OUD zit iemand die het standaard heeft over dat haar kind 'geen kick gegeven heeft'
Ik wil dan altijd een klein beetje mijn eigen ogen uitsteken.
Met zo'n plakkerig vel eronder dat een beetje ribbelt omdat met bewegen dat bandje iets gaat trekkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
En mn baas is dus een man en riep echt zo van Joaah dit is echt zo! Domme vrouwen
Hahaha. Ik draag ze soms wel, maar dan alleen omdat zwart of huidskleur er niet bij staat en ik strapless niet aandurf.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
djmo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In OUD zit iemand die het standaard heeft over dat haar kind 'geen kick gegeven heeft'
Ik wil dan altijd een klein beetje mijn eigen ogen uitsteken.
ja want uwen bamboozles hebben de support wel nodigquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik draag ze soms wel, maar dan alleen omdat zwart of huidskleur er niet bij staat en ik strapless niet aandurf.
Ik wist niet dat het ook mannen op vielquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja want uwen bamboozles hebben de support wel nodig
Hihi
Hahahahaha.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Puchen
Ik Puch, jij Pucht
[ afbeelding ]
ARGHquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bijna
...
Kut, hoe kan ik die naam nou ineens vergeten zijn?
In mijn bh maat zijn er vrijwel geen bh's met speciale dingen als losse bandjes enzulksquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen invisible bra straps, dat heeft geen zin als ze 4 cm je vlees in snijden
Je bent zwanger, je hebt een goeden excuusquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
Sorry, ik ben echt reddeloos verlorenIk noem kerst ook de hele tijd kikker enzo
los van datquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
In mijn bh maat zijn er vrijwel geen bh's met speciale dingen als losse bandjes enzulks
Dat is een zeer goeden omschrijving welquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ymme
Die is zeer emoslingerwaardig
Hehequote:
Wel dat kopje aanmakenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar zet je in een CV dat je BHV hebt?
Bij opleidingen staat het zo sneu en om nou een speciaal kopje met certificaten aan te maken alleen daarvoor is ook weer zowat
Dus dan krijg jequote:
Nee hoor, gewoon doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dan krijg je
Opleidingen
blablablabal
blabla
blablabal
Werkervaring
BLablablabalba
blabalba
blabla
Certificaten:
BHV
?
Het lijkt zo de nadruk er op te leggen dat ik geen andere certificaten heb
Het kost heul niet zoveel he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
LOL ik ging even benzinegeld berekenen voor de caravanmeet.
Ik ben jarenlang afgezet door andere mensen, niet te filmen
Nee hoor, dat doet het niet! Gewoon erbij zetten, ik heb ook maar 1 HBO diploma.. moet ik die dan ook weg halen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dan krijg je
Opleidingen
blablablabal
blabla
blablabal
Werkervaring
BLablablabalba
blabalba
blabla
Certificaten:
BHV
?
Het lijkt zo de nadruk er op te leggen dat ik geen andere certificaten heb
idd, schorem wat dan zegt: doe maar een tientje pp en dan lullen we er niet over, dat maakt gewoon dikke winstquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kost heul niet zoveel he?
Daar zet je natuurlijk je middelbare school bijquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet het niet! Gewoon erbij zetten, ik heb ook maar 1 HBO diploma.. moet ik die dan ook weg halen?
Tientje PP?? Met z'n tweeën naar eindhoven vanaf hier ja, maar niet met een auto vol binnen NLquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, schorem wat dan zegt: doe maar een tientje pp en dan lullen we er niet over, dat maakt gewoon dikke winst![]()
Nee, extra informatie hoeft niet. Ik heb altijd geleerd dat je dingen die voor zichzelf spreken, lekker voor zichzelf moet laten spreken op je cv. Anders krijg je 'ruis' en vallen de belangrijke dingen niet meer opquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zet je natuurlijk je middelbare school bij
Ik heb nu dit:
Certificaten
2012 BHV
2008 Ikea Food Safety
Meer informatie bij BHV hoeft niet toch? Of wel?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, schorem wat dan zegt: doe maar een tientje pp en dan lullen we er niet over, dat maakt gewoon dikke winst![]()
Trusten babe!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tientje PP?? Met z'n tweeën naar eindhoven vanaf hier ja, maar niet met een auto vol binnen NL
En nu ga ik écht, damnit!
Ik heb wel een beschrijving van mijn werkzaamheden bij mijn werkervaring. Ook wel omdat "pedagogisch medewerker" echt heel algemeen isquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, extra informatie hoeft niet. Ik heb altijd geleerd dat je dingen die voor zichzelf spreken, lekker voor zichzelf moet laten spreken op je cv. Anders krijg je 'ruis' en vallen de belangrijke dingen niet meer op
het is natuurlijk zo dat je bij autorijden ook verzekering en afschrijving enzo meetelt, maar puur de brandstof valt erg mee. En ik vind niet dat als je een keer een vriendin mee laat rijden de afschrijving moet gaan doorrekenenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Kwam ik ook pas achter toen ik zelf ging rijden.
Ik moet wel zeggen, ik hield in mijn naiviteit eerst ook de melding van de ANWB aan (die geeft benzinekosten aan als je een route vraagt). Het werkelijk gebruikte blijkt op ongeveer een kwart te liggen geloof ik.
Wat ik nu doe als ik het echt niet weet en het is best een eind, is tanken voor we vertrekken en tanken als we terugkomen. Enige eerlijke manier
Maar daarom spreekt pedagogisch medewerker ook niet voor zichquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel een beschrijving van mijn werkzaamheden bij mijn werkervaring. Ook wel omdat "pedagogisch medewerker" echt heel algemeen is. En bijvoorbeeld bij de BSO deed ik veel meer dan de functieomschrijving
Dat is wel vette winst jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |