Is sowieso wel een goed plan inderdaadquote:
SPEND ALL THE MONEYSquote:
Jup.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
Mijn baas zat vanavond naast me te giechelen, en wel hierom:
[ afbeelding ]
En mn baas is dus een man en riep echt zo van Joaah dit is echt zo! Domme vrouwen
In OUD zit iemand die het standaard heeft over dat haar kind 'geen kick gegeven heeft'quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind m'n stagegenootje lief hoor, maar puchen typen wanneer je pushen bedoelt?En dan niet als typefout, maar gewoon omdat ze het niet wist.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In OUD zit iemand die het standaard heeft over dat haar kind 'geen kick gegeven heeft'
Ik wil dan altijd een klein beetje mijn eigen ogen uitsteken.
Met zo'n plakkerig vel eronder dat een beetje ribbelt omdat met bewegen dat bandje iets gaat trekkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
En mn baas is dus een man en riep echt zo van Joaah dit is echt zo! Domme vrouwen
Hahaha. Ik draag ze soms wel, maar dan alleen omdat zwart of huidskleur er niet bij staat en ik strapless niet aandurf.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
djmo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In OUD zit iemand die het standaard heeft over dat haar kind 'geen kick gegeven heeft'
Ik wil dan altijd een klein beetje mijn eigen ogen uitsteken.
ja want uwen bamboozles hebben de support wel nodigquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik draag ze soms wel, maar dan alleen omdat zwart of huidskleur er niet bij staat en ik strapless niet aandurf.
Ik wist niet dat het ook mannen op vielquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja want uwen bamboozles hebben de support wel nodig
Hihi
Hahahahaha.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Puchen
Ik Puch, jij Pucht
[ afbeelding ]
ARGHquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bijna
...
Kut, hoe kan ik die naam nou ineens vergeten zijn?
In mijn bh maat zijn er vrijwel geen bh's met speciale dingen als losse bandjes enzulksquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen invisible bra straps, dat heeft geen zin als ze 4 cm je vlees in snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |