Je vat me niet....quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef practics het volgende:
[..]
Nee je moet lopen roepen dat heel oost America ten onder gaat, dat is pas een troostx1.000.000
Nee jij vat mij niet, ik erger me aan de Amerikaanse media die nu de boel opblazen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je vat me niet....
Je lijkt erg teleurgesteld te zijn en anderen met jou. Kans op ramp verkeken!!
Gelukkig kregen ze nog wel een enorme nasleep.
Het komt over alsof dat een enorme troost is voor jou... toch nog wat.
Doen ze altijd, alles groots en spectaculair brengen. Oorlogen, stormen, school shootings. BREAKING NEWS!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:27 schreef practics het volgende:
[..]
Nee jij vat mij niet, ik erger me aan de Amerikaanse media die nu de boel opblazen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doen ze altijd, alles groots en spectaculair brengen. Oorlogen, stormen, school shootings. BREAKING NEWS!![]()
Nou wat wij vooral opvalt is dat al die Amerikaanse zenders zwijgen over Katrina en praten over Irene.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is op zijn Amerikaans... en het is toch vrij uniek voor deze regio. Komende 48 uur zal d'r nog wel meer ellende in de vorm van regen, sneeuw, wind, stroomuitval, overstromingen te vermelden zijn.
Het had erger kunnen zijn, maar het is al erger dan Irene van 2011...daar hadden mensen het al eerder over :"ach zo erg wordt het niet"... nou dus wel... maar ja, dat de metro van NY niet onder loopt, er geen dijken doorbreken, dat Mitt Romney net zijn vermogen naar de Cayman Eilanden heeft overgemaakt of dat er geen duizend lijken in de oceaan drijven is wel een #fail aldus enkelen![]()
De Amerikanen brengen het nou eenmaal graag groot, sensationeel en vol emotie.
nicequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef mouzzer het volgende:
Video van de kraan die dubbelklapt in New York:
Het gaat wel over de east coast natuurlijk, en daar was Irene actief. Katrina was veel zwaarder, maar andere regio.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou wat wij vooral opvalt is dat al die Amerikaanse zenders zwijgen over Katrina en praten over Irene.
Terwijl Katrina toch wel het voorbeeld bij uitstek was hoe zo',n tropische storm/hurricane desastreuze gevolgen kan hebben. (Zeker als het nog eens volle maan is en dus hoogtij - dezelfde omstandigheden als de ramp in Zeeland in 1953!)
Mij dus niet. Het zijn twee verschillende stormen geweest, totaal verschillend, in verschillende regio's die enorm ver van elkaar afliggen en ook enorm geografisch verschillend zijn. Irene is de Sandy van 2011, die deed bijna hetzelfde maar boog wel af de Atlantische Oceaan. Maar ze vergelijken Sandy met Irene omdat de omstandigheden en de locatie vrijwel om hetzelfde ging. De voorbereidingen aan de oostkust van de Carolina's tot Canada maakten ze toen ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou wat wij vooral opvalt is dat al die Amerikaanse zenders zwijgen over Katrina en praten over Irene.
Terwijl Katrina toch wel het voorbeeld bij uitstek was hoe zo',n tropische storm/hurricane desastreuze gevolgen kan hebben. (Zeker als het nog eens volle maan is en dus hoogtij - dezelfde omstandigheden als de ramp in Zeeland in 1953!)
uiteindelijk wel ja, maar dat was nog een echt tropisch systeem.quote:
Toen ze bij Florida aan land kwam misschien, maar bij Louisiana toch echt een Cat.3 met windsnelheden van 200 +quote:
terwijl al een week lang de verglijking wordt getrokken op de weerfora trussen Sandy en die storm uit 38 http://en.wikipedia.org/wiki/1938_New_England_hurricanequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mij dus niet. Het zijn twee verschillende stormen geweest, totaal verschillend, in verschillende regio's die enorm ver van elkaar afliggen en ook enorm geografisch verschillend zijn. Irene is de Sandy van 2011, die deed bijna hetzelfde maar boog wel af de Atlantische Oceaan. Maar ze vergelijken Sandy met Irene omdat de omstandigheden en de locatie vrijwel om hetzelfde ging. De voorbereidingen aan de oostkust van de Carolina's tot Canada maakten ze toen ook.
Juist door Irene dachten misschien ook veel Amerikanen... "Ooh..Sandy raakt ons ook niet"...
Je kan simpelweg Katrina niet vergelijken met Irene of Sandy...
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
terwijl al een week lang de verglijking wordt getrokken op de weerfora trussen Sandy en die storm uit 38 http://en.wikipedia.org/wiki/1938_New_England_hurricane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |