quote:Het eigen nest bevuil je niet!
Not Hooiwiel | Nieuws | 29-10-2012 | 19:16 | Link | 8 Reacties
Afgelopen zondag voor en na de wedstrijd van Feyenoord N.V. hing er weer een geweldig sfeertje op Varkenoord. Gezelligheid, drukte, vuurwerk… zoals we inmiddels gewend zijn: de sfeer waarvan we zijn gaan houden. Waarvoor we naar Varkenoord komen elke thuiswedstrijd om te genieten van ons bakkie leut, in het gezelschap van onze kameraden. Varkenoord: Home of Feyenoord. Om het zo maar te stellen.
Helaas ontkomen we er niet aan toch (weer) een flinke kanttekening te moeten plaatsen bij dit altijd gezellige PMDS-festijn. Afgelopen zondag is er (wederom) een enorme hoeveelheid glas aangetroffen op Varkenoord. Er is verder weinig mis met het glas ansich, maar meer met het feit dat het glaswerk -aldanniet onbedoeld- kapot geschopt en gegooid wordt. Deze keer was zelfs het kinderspeelveldje slachtoffer geworden van vele kapotte flessen en glazen. Naast het vele glaswerk is er ook veel schade aangericht aan het hoofdveld van Varkenoord door vuurwerk, treurige kers op de taart was een reclamebord dat uit zijn voegen is geblazen.
Natuurlijk moeten we altijd lachen om teksten als ‘ze gooien allemaal bommetjes, ‘k ben helemaal doof’ en zijn wij alles behalve vies van het gebruik van vuurwerk… toch zijn wij nog meer van mening dat je, je eigen nest niet bevuilt. Wellicht ten overvloede, maar zeker wel voor de allerlaatste keer: GEEN VUURWERK OP HET VELD! VUURWERK IS NIET OM DINGEN TE SLOPEN! EN LAAT JE GLASWERK THUIS! Giet het over in plastic flessen of weten wij veel wat, maar geen glaswerk mee = sowieso geen opengesneden kinderhandjes!
We kunnen veel maken op Varkenoord met z’n allen. De vrijwilligers en beheerders op Varkenoord zijn allemaal echte volbloed Feyenoorders, maar ook daar zal eens de maat vol zijn! Voor een laatste maal dus: Maak geen misbruik van hetgeen je is gegeven en geschonken… we zitten niet te wachten op een regime zoals in het stadion van toepassing is waar niets meer kan of mag. Geloof ons als wij zeggen dat de gemeente maar wat graag de poorten van Varkenoord wil sluiten op wedstrijddagen. Dat moeten wij ze toch niet gunnen?
Damn, dat wordt weer een boete.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef Dekatria het volgende:
Over details bij dat doek gesproken
[ afbeelding ]
Oh zucht... Laat de uefa het maar niet zien, anders zitten we straks nog dieper in de schulden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef Dekatria het volgende:
Over details bij dat doek gesproken
[ afbeelding ]
Was dit gewoon één lichting in de jeugd?quote:Boy de Jong
Karim Rekik - Nathan Aké - Terence Kongolo
Kyle Ebicilio
Tonny Vilhena - Joey Sleegers - Lucas Woudenberg
Elvis Manu - Annas Achahbar - Jean Paul Boëtius
Jeejquote:Er komt een aangescherpte Voetbalwet met hogere straffen, boetes voor clubs die het
hooliganverbod niet handhaven en stadion- en gebiedsverboden voor degenen die
voor het eerst de fout in gaan.
Ik kom er al een tijdje niet meer, maar dat gebeurt daar echt elke wedstrijd. Dat vuurwerk.quote:
Rellen dit dat, doden hier een daar. En nog een koude kroket ook...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:10 schreef E.H. het volgende:
[..]
Pfff, gebeurd ook zo ongelooflijk veel in en rond de stadions.
Dat klopt niet zoals ik al eerder zei. Ik had gisteren gewoon een warme.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Rellen dit dat, doden hier een daar. En nog een koude kroket ook...
Klopt. Is herhaaldelijk al gepoogd er wat van te zeggen. Gaat er op een gegeven moment toe leiden dat er met harde hand wat aan gedaan wordt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom er al een tijdje niet meer, maar dat gebeurt daar echt elke wedstrijd. Dat vuurwerk.
Klacht ingediend zeker? Dit is niet wat van Praag en van Merwijk jou beloofd hadden!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt niet zoals ik al eerder zei. Ik had gisteren gewoon een warme.
Ben teruggegaan. Hallo, dat is niet de bedoeling.
Ik snap ook niet dat lui het in hun botte kop halen op glazen flessen kapot te flikkeren op plaatsen waar kinderen voetballen en spelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:21 schreef E.H. het volgende:
[..]
Klopt. Is herhaaldelijk al gepoogd er wat van te zeggen. Gaat er op een gegeven moment toe leiden dat er met harde hand wat aan gedaan wordt.
Nog wel even een gedetailleerd rapport naar van Oostveen en van Merwijk gefaxt neem ik aan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt niet zoals ik al eerder zei. Ik had gisteren gewoon een warme.
Ben teruggegaan. Hallo, dat is niet de bedoeling.
Ik heb ze even gemaild vanaf mijn tweede jacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog wel even een gedetailleerd rapport naar van Oostveen en van Merwijk gefaxt neem ik aan?
Goedzo, hoog tijd voor daadkrachtige maatregelen nu. Want over een aantal weken zit Jan Boskamp weer in het stadion, als de bamihappies dan koud zijn heb je pas echte problemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ze even gemaild vanaf mijn tweede jacht.
Het beeld is een beetje vaag, maar naar mijn mening had het wel wat harder gemogen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[ afbeelding ]
Om nog even op et Clasie verhaal terug te komen. IK heb een GIF weten te scoren. Oordeel zelf.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het beeld is een beetje vaag, maar naar mijn mening had het wel wat harder gemogen.
Gebeurt niet, Nijhuis had het incident beoordeeld door een vrije trap tegen te geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat de KNJB hem nu alsnog 3 wedstrijden gaat schorsen...
Mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gebeurt niet, Nijhuis had het incident beoordeeld door een vrije trap tegen te geven.
Ik vind Eriksen en De Jong eerder de twee sympathiekste voetballers van hunnie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
Nja dat hij Siem de Jong of Eriksen maar een klap verkocht had, dat zijn de twee grootste kwallen. De rest valt wel mee.
De Jong Ajaxquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen en De Jong eerder de twee sympathiekste voetballers van hunnie.
Ik heb bij dit Ajax sowieso niet echt iemand als Suarez, Vertonghen of die kwal van een vorige td (?) Van den Boog oid. Waar je gewoon oprecht een naar gevoel van krijgt als je hem ziet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen en De Jong eerder de twee sympathiekste voetballers van hunnie.
Ik vind die Boerrigter wel een echte mongol. En die Dijks na gisteren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb bij dit Ajax sowieso niet echt iemand als Suarez, Vertonghen of die kwal van een vorige td (?) Van den Boog oid. Waar je gewoon oprecht een naar gevoel van krijgt als je hem ziet.
Zelfs De Boer heeft dat niet echt. Al hing die wel de ongelofelijke calimero uit zowel voor als na de wedstrijd. Viel me een beetje tegen, vind hem meestal wel realistisch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb bij dit Ajax sowieso niet echt iemand als Suarez, Vertonghen of die kwal van een vorige td (?) Van den Boog oid. Waar je gewoon oprecht een naar gevoel van krijgt als je hem ziet.
Twitter even naar ze zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
Bah die De Jong is juist een gruwelijk arrogante kakker, alleen die kop krijg ik al diarree van. Al ben ik het wel eens met bovenstaand. Iemand als Vertonghen, Suarez, Demy de Zeeuw, Van der Wiel, Huntelaar, etc. had ik graag een klap verkocht toen ze daar nog zaten.
badassquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
Bah die De Jong is juist een gruwelijk arrogante kakker, alleen die kop krijg ik al diarree van. Al ben ik het wel eens met bovenstaand. Iemand als Vertonghen, Suarez, Demy de Zeeuw, Van der Wiel, Huntelaar, etc. had ik graag een klap verkocht toen ze daar nog zaten.
De spreekwoordelijke klap he, begrijp me niet verkeerd.quote:
Precies, eerste keer dat ik zoiets had van vent hou alsjeblieft je muil dicht met je gehuil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs De Boer heeft dat niet echt. Al hing die wel de ongelofelijke calimero uit zowel voor als na de wedstrijd. Viel me een beetje tegen, vind hem meestal wel realistisch.
check de PI manquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke klap he, begrijp me niet verkeerd.
Ach, dat groeit ook wel een beetje. Heeft ook vaak met kwaliteit te maken, en dat heeft Ajax momenteel niet. Ja de enige voetballer met kwaliteit, Eriksen, is zo ongeveer de sportiefste speler in de eredivisie. Ik verbaasde mij erover hoevaak hij een trap krijgt en gewoon op de been blijft. Zal hij in een grotere competitie wel heel snel afleren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, eerste keer dat ik zoiets had van vent hou alsjeblieft je muil dicht met je gehuil.Kut Ajax, ga weer eens tering leijers kopen of opleiden.
Sjek zei dat het van Red Bull was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga naar de Kuip en neem een doosje vitaminetabletten mee.
Ja, hij was al vanaf donderdag aan het janken en dat ging na de wedstrijd gewoon door.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs De Boer heeft dat niet echt. Al hing die wel de ongelofelijke calimero uit zowel voor als na de wedstrijd. Viel me een beetje tegen, vind hem meestal wel realistisch.
Bij VI was het goed te zien dat het een busje vitaminepillen wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sjek zei dat het van Red Bull was.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij VI was het goed te zien dat het een busje vitaminepillen was
Yellowquote:Boëtius staat op punt om contract te verlengen
Feyenoord verwacht spoedig dat het contract met Jean-Paul Boëtius verlengd wordt. De huidige verbintenis met de jeugdinternational loopt af in de zomer van 2014.
"Wij zijn al weken in gesprek met Jean-Paul", laat Martin van Geel weten. "Ik verwacht dat wij er snel uit komen met hem en zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht", aldus de technisch directeur van Feyenoord.
De pas 18-jarige Boëtius maakte zondag zijn debuut in het duel met Ajax (2-2). De vleugelaanvaller scoorde het eerste doelpunt van Feyenoord. Boëtius speelt al vanaf de F-pupillen bij Feyenoord en traint sinds een aantal weken mee met de selectie van trainer Ronald Koeman.
Hij had hem harder moeten raken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[ afbeelding ]
Om nog even op et Clasie verhaal terug te komen. IK heb een GIF weten te scoren. Oordeel zelf.
Met een beetje scheidsrechter had hij de kleedkamer mogen opzoeken en probeer dan nog maar eens een resultaat te halenquote:
quote:Moeder Boëtius: 'Mooi dat hij dit bij zijn droomclub meemaakt'
Jean-Paul Boëtius debuteerde zondag op indrukwekkende wijze in de hoofdmacht van Feyenoord. De buitenspeler liet international Ricardo van Rhijn zweten in de spectaculaire Klassieker tegen Ajax. De jonge Rotterdammer plofte zondagavond doodmoe op de bank neer. 'Jean-Paul blijft echt nuchter onder alle aandacht,' zegt moeder Boëtius tegen het AD. 'Ook van de aandacht van de pers raakt hij niet uit evenwicht.'
De jonge aanvaller verhuisde op 6-jarige leeftijd naar Feyenoord, nog voor hij bij HOV zijn eerste duel had afgewerkt. De getalenteerde straatvoetballers van het Rotterdamse Henegouwerplein adviseerden om de kleine Jean-Paul meteen naar een profclub te sturen. 'Ik belde met Sparta en Excelsior, maar die hadden geen plek voor hem,' vertelt zijn moeder tegen het AD. 'Bij Feyenoord mocht hij van Herman van der Graaff (werkzaam bij de jeugdopleiding, red.) meteen komen trainen. Vier dagen later speelde hij zijn eerste wedstrijd.'
Zware knieblessure
Boëtius was in 2011 op weg om met Oranje onder 17 jaar de Europese titel te veroveren in Servië. Nog voor de eerste groepswedstrijd ging het mis en liep hij een zware knieblessure op. Het kraakbeen was afgebroken. 'Hij miste het EK en het WK, zag vervolgens zijn leeftijdsgenoten Terence Kongolo, Anass Achahbar en Tonny Vilhena debuteren bij Feyenoord. Ik heb met hem gesproken, uitgelegd dat hij geduldig moest zijn,' zegt zijn moeder.
'Het logo van Feyenoord op hun lichaam getatoeëerd'
Van alle loftuitingen op televisie en in de kranten raakte haar zoon ook niet van slag. 'Nee hoor, maar hij vind het wel leuk. Dat doelpunt was natuurlijk prachtig. Het is mooi dat hij dit bij zijn droomclub meemaakt. Veel spelers kiezen op jonge leeftijd voor het buitenland, maar krijgen weinig speeltijd. Voor ons was het buitenland nog geen optie. Veel familie, vrienden en kennissen van Jean-Paul hebben het logo van Feyenoord op hun lichaam getatoeëerd. Het was voor iedereen duidelijk dat hij eerst hier moest doorbreken.'
Feyenoord wil het tot medio 2014 lopende contract met de jeugdinternational snel openbreken en met enkele seizoenen verlengen. 'Maar die gesprekken waren al opgestart voor zijn debuut tegen Ajax,' zegt technisch directeur Martin van Geel tegen het AD.
Dacht trouwens dat er een optie tot koop bij zat, toch wel jammer. Mocht hij een beetje goed gaan draaien (over een langere periode) gaat Parma natuurlijk alleen maar de vraagprijs verhogen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 10:22:12Graziano Pellè heeft tegen Martin van Geel gezegd ook na dit seizoen graag in Nederland te willen blijven. #Feyenoord reageer retweet
www.nusport.nlquote:De Kuip heeft geen sfeervak, zoals de arena, het is een sfeervak.
Is De Kuip heetgebakerd, dan kan het niet saai zijn. Zoveel vlaggen, zoveel vingertjes, zoveel vuisten: al die voorspelbare Feyenoord-aanvallen winden op, het gaat vanzelf als Ajax de tegenstander is.
Zeker nu de Klassieker het nog moet stellen zonder uitsupporters en de Rotterdammers De Kuip voor zich alleen hebben, komt de haat van alle kanten.
Haat in surround, zeg maar. Ik ging ervoor zitten. Zeker toen Feyenoord zondag op achterstand kwam, had ik niets te klagen. Het geluid van Rotterdamse woede kolkte zalig rond.
Nergens in Nederland kan een fluitconcert het trommelvlies zo kwellen als in De Kuip en geloof me, gefloten werd er. Terecht natuurlijk, voetbal is de metafoor van het leven en het leven is geen pretje, vraag dat maar op Zuid.
Vooral toen het 0-1 en 1-2 stond, steeg de frustratie-hifi tot grote hoogte. Het geschreeuw en gekanker, voorzien van die typisch Rotterdamse smart, die saus van miskenning, was meeslepend. Qua audio het beste wat de eredivisie te bieden heeft.
Walging
Wagner goes Faaienoort: ik noem maar wat. De walging als Ajax het spel weer eens doodmaakte met eindeloos heen en weer getik, dat alles verzwelgende volksgejammer langs de rijen; ik vond het schitterend.
Toen Niklas Moisander er met twee keer geel uit moest, zwaaiden niet zomaar wat mensen de Ajax-verdediger smalend uit, nee, iedereen deed het. Want De Kuip heeft geen sfeervak, zoals de Arena, het is een sfeervak.
Goed dat die status weer eens werd onderstreept in deze Klassieker, die er voornamelijk dankzij het legioen - de ambiance - soms uitzag als een topper. Juist nu De Kuip door de KNVB is afgeserveerd als een achterhaald stadion, Oranje onwaardig, leek het gevoel altijd weer te worden achtergesteld tastbaar. Gotsvurrdommuh.
Weg eeuwig lichtpuntje in de duisternis die 020 heet. Weg reputatie als Nederlands enige echte voetbalstadion. Geldt die Arena ineens als het voorbeeld van hoe het moet, kankerzooi.
Boven op het second city syndrome ligt nu een second stadium syndrome - dat kon er ook nog wel bij in dat heerlijke sfeerstadion aan de Maas. In de moeder aller stadions waar je tyfuslang op een kroket moet wachten.
Gebrom
Die sfeer, dat diepe smachten naar glorie, kwam gek genoeg het mooiste tot z’n recht na de 0-1 door Christian Eriksen. Toen, om kwart voor één, was het stil. Of nou, bijna stil. Bij gebrek aan Ajax-fans ging er een zacht, maar alomtegenwoordig gebrom door De Kuip. Alsof een mammoet eenzaam op de prairie zijn wonden lag te likken.
Diepe wanhoop, overal pijn. Nogmaals een scheut na de rust; een beet van de hyena Siem de Jong, volkomen onverwacht, maar toen, voor de zoveelste keer: We shall overcome. De mammoet kwam overeind, bleef vechten en sloeg toch nog toe op het moment dat Rotterdam-Zuid zich opmaakte voor een droeve zondag.
Graziano Pellè zette vlak voor tijd een klassieke Kindvall neer, het net leek uiteen te spatten, zo hard trapte de Feyenoord-spits de bal langs Kenneth Vermeer.
Luister! De hemel vulde zich met een woedend soort gejuich.
Hij heeft tot dusver laten zien dat hij gewoon een versterking is, maar ik vind het te vroeg om iets te zeggen over een langer verblijf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Caland het volgende:
Dacht trouwens dat er een optie tot koop bij zat, toch wel jammer. Mocht hij een beetje goed gaan draaien (over een langere periode) gaat Parma natuurlijk alleen maar de vraagprijs verhogen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 10:22:12Graziano Pellè heeft tegen Martin van Geel gezegd ook na dit seizoen graag in Nederland te willen blijven. #Feyenoord reageer retweet
Ik denk dat het een type spits is dat elke club in Nederland goed erbij kan hebben. Je merkt nu alleen misschien wel dat het niet zoveel zin heeft om hem in een roulatiesysteem te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft tot dusver laten zien dat hij gewoon een versterking is, maar ik vind het te vroeg om iets te zeggen over een langer verblijf.
Dat is ook gewoon niks voor hem. Het moet om Pelle draaien, dat hij 'de man' is. Bij AZ viel hij geregeld in voor een half uur en dan deed hij gewoon niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het een type spits is dat elke club in Nederland goed erbij kan hebben. Je merkt nu alleen misschien wel dat het niet zoveel zin heeft om hem in een roulatiesysteem te gebruiken.
Lekker uithuilen bij at5quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn toch ook gewoon kankerjoden?
Ja, je moet je dan gaan afvragen of hij het in zich heeft om een paar jaar eerste spits te zijn. Hij bewijst vooralsnog van wel. Maar ik vind het nog wat te vroeg voor een definitieve conclusie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon niks voor hem. Het moet om Pelle draaien, dat hij 'de man' is. Bij AZ viel hij geregeld in voor een half uur en dan deed hij gewoon niks.
En voetballen kan hij zeker.
Deze winterstop maar vooral komende zomer gaat heel interessant worden. Fernandez, Cisse en nog wel een paar zullen gaan vertrekken. Wat gaat er met BMI, de Vrij en Clasie gebeuren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat mij betreft gaan we de man van 15 goals Guyon Fernandez nu ook snel lozen in de winterstop. Compleet overbodig geworden door de komst van Pelle, Achahbar en Cisse is genoeg qua backup en anders nog liever zonder spits spelen.
Waarom plaatst die paupersite dat eigenlijk? Zodat zieltjes zoals jij er om kunnen lachen?quote:
quote:Wagner goes Faaienoort
Is De Kuip heetgebakerd, dan kan het niet saai zijn. Zoveel vlaggen, zoveel vingertjes, zoveel vuisten: al die voorspelbare Feyenoord-aanvallen winden op, het gaat vanzelf als Ajax de tegenstander is.
Zeker nu de Klassieker het nog moet stellen zonder uitsupporters en de Rotterdammers De Kuip voor zich alleen hebben, komt de haat van alle kanten.
Haat in surround, zeg maar. Ik ging ervoor zitten. Zeker toen Feyenoord zondag op achterstand kwam, had ik niets te klagen. Het geluid van Rotterdamse woede kolkte zalig rond.
Nergens in Nederland kan een fluitconcert het trommelvlies zo kwellen als in De Kuip en geloof me, gefloten werd er. Terecht natuurlijk, voetbal is de metafoor van het leven en het leven is geen pretje, vraag dat maar op Zuid.
Vooral toen het 0-1 en 1-2 stond, steeg de frustratie-hifi tot grote hoogte. Het geschreeuw en gekanker, voorzien van die typisch Rotterdamse smart, die saus van miskenning, was meeslepend. Qua audio het beste wat de eredivisie te bieden heeft.
Walging
Wagner goes Faaienoort: ik noem maar wat. De walging als Ajax het spel weer eens doodmaakte met eindeloos heen en weer getik, dat alles verzwelgende volksgejammer langs de rijen; ik vond het schitterend.
Toen Niklas Moisander er met twee keer geel uit moest, zwaaiden niet zomaar wat mensen de Ajax-verdediger smalend uit, nee, iedereen deed het. Want De Kuip heeft geen sfeervak, zoals de Arena, het is een sfeervak.
Goed dat die status weer eens werd onderstreept in deze Klassieker, die er voornamelijk dankzij het legioen - de ambiance - soms uitzag als een topper. Juist nu De Kuip door de KNVB is afgeserveerd als een achterhaald stadion, Oranje onwaardig, leek het gevoel altijd weer te worden achtergesteld tastbaar. Gotsvurrdommuh.
Weg eeuwig lichtpuntje in de duisternis die 020 heet. Weg reputatie als Nederlands enige echte voetbalstadion. Geldt die Arena ineens als het voorbeeld van hoe het moet, kankerzooi.
Boven op het second city syndrome ligt nu een second stadium syndrome - dat kon er ook nog wel bij in dat heerlijke sfeerstadion aan de Maas. In de moeder aller stadions waar je tyfuslang op een kroket moet wachten.
Gebrom
Die sfeer, dat diepe smachten naar glorie, kwam gek genoeg het mooiste tot z’n recht na de 0-1 door Christian Eriksen. Toen, om kwart voor één, was het stil. Of nou, bijna stil. Bij gebrek aan Ajax-fans ging er een zacht, maar alomtegenwoordig gebrom door De Kuip. Alsof een mammoet eenzaam op de prairie zijn wonden lag te likken.
Diepe wanhoop, overal pijn. Nogmaals een scheut na de rust; een beet van de hyena Siem de Jong, volkomen onverwacht, maar toen, voor de zoveelste keer: We shall overcome. De mammoet kwam overeind, bleef vechten en sloeg toch nog toe op het moment dat Rotterdam-Zuid zich opmaakte voor een droeve zondag.
Graziano Pellè zette vlak voor tijd een klassieke Kindvall neer, het net leek uiteen te spatten, zo hard trapte de Feyenoord-spits de bal langs Kenneth Vermeer.
Luister! De hemel vulde zich met een woedend soort gejuich.
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:59 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom plaatst die paupersite dat eigenlijk? Zodat zieltjes zoals jij er om kunnen lachen?
Wat jij zegt in je laatste zin inderdaad. Ik heb vanaf dag 1 achter zijn komst gestaan, als een van de weinigen hier ook volgens mij en heb er echt alle vertrouwen in dat hij hier keihard gaat slagen. Maar over een langer verblijf kunnen we op zijn vroegst pas in januari oordelen, maar het liefst later.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je moet je dan gaan afvragen of hij het in zich heeft om een paar jaar eerste spits te zijn. Hij bewijst vooralsnog van wel. Maar ik vind het nog wat te vroeg voor een definitieve conclusie.
Heeft hij dat zelf aan at5 verteld of heeft at5 gewoon een andere nieuwssite als bron genomen?quote:
Excuus, zag een of andere cunt weer iets raars posten en keek even niet verder dan mijn neus lang was.quote:
Heeft ie gemaild naar At5quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft hij dat zelf aan at5 verteld of heeft at5 gewoon een andere nieuwssite als bron genomen?
Bovendien is het misschien ook niet verkeerd dat z'n toekomst nog onzeker is, extra druk om te presterenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat jij zegt in je laatste zin inderdaad. Ik heb vanaf dag 1 achter zijn komst gestaan, als een van de weinigen hier ook volgens mij en heb er echt alle vertrouwen in dat hij hier keihard gaat slagen. Maar over een langer verblijf kunnen we op zijn vroegst pas in januari oordelen, maar het liefst later.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef Buitendam het volgende:
Er zijn gewoon volwassen mannen in Nederland die oprecht niet snappen dat 'Kankerjoden' en 'Joden aan het gas' niet geaccepteerd wordt.
johquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn toch ook gewoon kankerjoden?
Ik lig er verder niet echt wakker vanquote:
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lig er verder niet echt wakker van
Alleen ik vind het behoorlijk sneu wanneer ouders hun kind van nog geen 7 of 8 het al aanleren
Ik weet dat je nu stoerder doet dan dat je eigenlijk bent want diep van binnen vindt zelfs jij dat tokkie achtigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen natuurlijk.
Nee joh, die leren we de leren we de elleboog voor hun neus te houden en schreeuwen "Joden hebben neuzen!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lig er verder niet echt wakker van
Alleen ik vind het behoorlijk sneu wanneer ouders hun kind van nog geen 7 of 8 het al aanleren
Jeetje wat ben jij stoer zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, die leren we de leren we de elleboog voor hun neus te houden en schreeuwen "Joden hebben neuzen!"
Toen ik die leeftijd was zat ik vanaf het trappenbalkon op DD 'laat je vriend maar in de steek te zingen' naar de Ajacieden die uit de trein kwamen. Als een baas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet dat je nu stoerder doet dan dat je eigenlijk bent want diep van binnen vindt zelfs jij dat tokkie achtig
Amsterdam - Rotterdam is al tientallen, zo niet honderden jaren, rivaliteit en jij gaat zitten klagen over dit soort nietszeggende dingen.quote:
Dat is toch iets anders dan kankerjoden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik die leeftijd was zat ik vanaf het trappenbalkon op DD 'laat je vriend maar in de steek te zingen' naar de Ajacieden die uit de trein kwamen. Als een baas.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik die leeftijd was zat ik vanaf het trappenbalkon op DD 'laat je vriend maar in de steek te zingen' naar de Ajacieden die uit de trein kwamen. Als een baas.
Waar klaag ik beste Happel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Amsterdam - Rotterdam is al tientallen, zo niet honderden jaren, rivaliteit en jij gaat zitten klagen over dit soort nietszeggende dingen.
Rivaliteit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar klaag ik beste Happel?
Ik zeg alleen dat ik het behoorlijk sneu vind wanneer ouders het hun kind aanleren die nog geen 8 is
En wat vind jij zelf van 'kankerrotterdammers' ofzo dan? Zing jij niet mee met liedjes over Rotterdam en WO2?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders dan kankerjoden?
Joh en dat snap ik als geen ander dat er rivaliteit isquote:
Alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh en dat snap ik als geen ander dat er rivaliteit is
Maar daar heb ik het toch helemaal niet over
Geen enkel liedje bij Ajax met Kankerrotterdammers erinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En wat vind jij zelf van 'kankerrotterdammers' ofzo dan? Zing jij niet mee met liedjes over Rotterdam en WO2?
Hoeft toch niet per se in een lied te zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen enkel liedje bij Ajax met Kankerrotterdammers erin
Je snapt niet wat ik bedoel, maar dat geeft nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se in een lied te zitten
Ja en neequote:
Ja jij hebt het over kinderen. Maar ik vind dat jij hier toch wel de laatste bent die hypocriet over dit soort dingen moet gaan lopen doen. Ik ben het wel met je eens dat het zwaar tokkie is dat ouders hun kinderen dat laten roepen, maar ik vind het nogal vreemd dat uitgerekend jij hier een punt van gaat zitten maken hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel, maar dat geeft niet
Gelukkig gebeurt dat bij Andersen en Fisscher nietquote:
Want ik roep overal KankerRotterdammers?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over kinderen. Maar ik vind dat jij hier toch wel de laatste bent die hypocriet over dit soort dingen moet gaan lopen doen. Ik ben het wel met je eens dat het zwaar tokkie is dat ouders hun kinderen dat laten roepen, maar ik vind het nogal vreemd dat uitgerekend jij hier een punt van gaat zitten maken hier.
Want?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over kinderen. Maar ik vind dat jij hier toch wel de laatste bent die hypocriet over dit soort dingen moet gaan lopen doen. Ik ben het wel met je eens dat het zwaar tokkie is dat ouders hun kinderen dat laten roepen, maar ik vind het nogal vreemd dat uitgerekend jij hier een punt van gaat zitten maken hier.
Jij leert je kind later zeker ook niet dat over superjoden uit Israelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en nee
Nogmaals, ik lig van geen enkel lied wakker maar ik vind het gewoon ergens sneu dat je het je kind gaat aanleren
Onder vele Feijenoorders is al een flinke tijd bekend dat hij gewoon een van onze grootste talenten is. Nu speelt hij een wedstrijd in het eerste en duikt alle media er op, niet zo vreemd dus.quote:
Ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij leert je kind later zeker ook niet dat over superjoden uit Israel
[ afbeelding ]
Omdat Sjaak toch iets moet zeggenquote:
quote:
Fair enough. Ik vond hem ook zeer sterk spelen in de eerste helft. Maar ik hoop niet dat zo n jongen bezwijkt onder al die media aandacht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onder vele Feijenoorders is al een flinke tijd bekend dat hij gewoon een van onze grootste talenten is. Nu speelt hij een wedstrijd in het eerste en duikt alle media er op, niet zo vreemd dus.
Ik snap je punt wel en ik ben het daar ook wel mee eens. Maar ik bedoel het feit dat uitgerekend JIJ daar iets over zegt. Voor zo ver ik weet heb jij aardig wat gedaan op op het gebied van rivaliteit, dus ik denk dat jij de laatste bent die over zo iets een punt moet gaan zitten maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want ik roep overal KankerRotterdammers?
Tevens ben ik geen kind meer en snap je blijkbaar echt mijn punt totaal niet
Blijkbaar snap jij er ook geen moer van, geeft ook niksquote:
Het lijkt me een rustige, stabiele jongen. Zit wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef J2T het volgende:
[..]
Fair enough. Ik vond hem ook zeer sterk spelen in de eerste helft. Maar ik hoop niet dat zo n jongen bezwijkt onder al die media aandacht.
Maar toen was ik geen kindquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel en ik ben het daar ook wel mee eens. Maar ik bedoel het feit dat uitgerekend JIJ daar iets over zegt. Voor zo ver ik weet heb jij aardig wat gedaan op op het gebied van rivaliteit, dus ik denk dat jij de laatste bent die over zo iets een punt moet gaan zitten maken.
Nee, ik ook niet. Maar dat doet vrijwel niemand, behalve het domste van domste volk aan beide zijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij er ook geen moer van, geeft ook niks
Ik heb het over kankerjoden of kankerrotterdammers
Nee, dat zal ik mijn kind nooit aanleren nee
Het enige wat ik vreemd vond is dat Koeman hem zo lang liet staan want na een uur was het licht wel uit bij hemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef J2T het volgende:
[..]
Fair enough. Ik vond hem ook zeer sterk spelen in de eerste helft. Maar ik hoop niet dat zo n jongen bezwijkt onder al die media aandacht.
Die komt er ook wel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het lijkt me een rustige, stabiele jongen. Zit wel goed denk ik.
En dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar dat doet vrijwel niemand, behalve het domste van domste volk aan beide zijden.
Maar het probleem is juist dat heel mensen nu gaan verwachten dat hij elke week geweldig gaat spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die komt er ook wel hoor
Alleen zal ie straks wel een keer slecht spelen terwijl iedereen natuurlijk niet wonderen van hem moet gaan verwachten
Kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef Haringkop het volgende:
Pfff alsof hele volksstammen hun kinderen aan leren om kankerjoden te zeggen....
Het overgrote deel zingt gewoon "ajax boe boe boe, Feyenoord jee, jee, jee!"
Jupquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar het probleem is juist dat heel mensen nu gaan verwachten dat hij elke week geweldig gaat spelen.
Ik weet zeker dat het in Amsterdam ook gebeurd. Dieptriest natuurlijk om je jonge kinderen dat aan te leren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Echter heb ik zondag het toch meegemaakt dat een gezin inclusief kind van 8 alles en iedereen voor kankerjood zat uit te maken, ik was toch redelijk verbaasd
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het in Amsterdam ook gebeurd. Dieptriest natuurlijk om je jonge kinderen dat aan te leren.
In de Arena ben je zeker oost-indisch doofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Echter heb ik zondag het toch meegemaakt dat een gezin inclusief kind van 8 alles en iedereen voor kankerjood zat uit te maken, ik was toch redelijk verbaasd
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarschijnlijk was Steven het zelf die op het familievak vuile taal heeft lopen verspreiden.
Wat we nu ook gaan krijgen is dat aardig wat mensen gaan roepen dat hij altijd moet gaan spelen. Heerlijk dat opportunisme.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
En daar moet je dus echt voor gaan waken
Maar denk dat die jongen wel goed begeleid wordt net als de andere talenten bij jullie
Kom daar nooitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de Arena ben je zeker oost-indisch doof
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom daar nooit
Gewoon teletekst 818
Ja maar dat hou je altijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat we nu ook gaan krijgen is dat aardig wat mensen gaan roepen dat hij altijd moet gaan spelen. Heerlijk dat opportunisme.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ging vroeger wel eens met familielid die syndroom van down heeft naar de voetbal. Zaten nooit echt in hetzelfde vak, maar die gozer riep echt alles na wat ie ooit gehoord had. Zaten we in zo'n keurig gezins vak, roept ie ineens uit het niets: "Hé scheids, vuile kankerjood!" Ik met mn vader daar![]()
![]()
Jij zou hem zondag niet opstellen? Wat mij betreft gewoon Boëtius - Pelle - Schaken. Laat het maar zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat we nu ook gaan krijgen is dat aardig wat mensen gaan roepen dat hij altijd moet gaan spelen. Heerlijk dat opportunisme.
Zo slecht was Verhoek toch niet zondag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij zou hem zondag niet opstellen? Wat mij betreft gewoon Boëtius - Pelle - Schaken. Laat het maar zien.
Slecht? Die was om te janken manquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo slecht was Verhoek toch niet zondag?
Wat ga je met hem doen dan?
Die gozer heeft geen knikker geraakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo slecht was Verhoek toch niet zondag?
Wat ga je met hem doen dan?
Nou, tegen Rosales zou ik hem wel opstellen, want je krijgt daar veel ruimte. Maar tegen genoeg andere tegenstanders zou ik Verhoek of Goossens op stellen. Je moet het ook een beetje rustig aan doen met zo'n jongen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij zou hem zondag niet opstellen? Wat mij betreft gewoon Boëtius - Pelle - Schaken. Laat het maar zien.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slecht? Die was om te janken man
1-1 was toch zijn voorzet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozer heeft geen knikker geraakt.
Eens, al zou Goossens wmb ook een goede optie zijn voor een wat beter bezet middenveld. Neem toch aan dat Twente het spel wil gaan maken tegen ons.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
1 voorzet in 90 minuten die Immers met z'n lompe poten ook nog bijna mist.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
1-1 was toch zijn voorzet?
Immers speelde niet slecht imo, alleen waren zn kansen weer om te jankenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 voorzet in 90 minuten die Immers met z'n lompe poten ook nog bijna mist.
Die Haagse kliek d'r uit graag.
Ik was wel blij met Immers hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 voorzet in 90 minuten die Immers met z'n lompe poten ook nog bijna mist.
Die Haagse kliek d'r uit graag.
Dat wel natuurlijk, tweede helft was z'n pijp ook wel leeg. Maar ben nu wel benieuwd of hij zijn lijn kan doorzetten. En aangezien de rest ook niet werelds spelen op de flanken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou, tegen Rosales zou ik hem wel opstellen, want je krijgt daar veel ruimte. Maar tegen genoeg andere tegenstanders zou ik Verhoek of Goossens op stellen. Je moet het ook een beetje rustig aan doen met zo'n jongen.
Die had ik ook nog goed voorgegevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Misschien eerste helft voor stabiliteit kiezen met Goossens, zorgen dat je de 0 houdt en Twente laten komen. Tweede helft gaat die Rosales dom naar voren lopen rennen, dan Boetius er in gooien is ook een optie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, tweede helft was z'n pijp ook wel leeg. Maar ben nu wel benieuwd of hij zijn lijn kan doorzetten. En aangezien de rest ook niet werelds spelen op de flanken.
We moeten gewoon zorgen dat we Twente voetballend de baas zijn, buiten de voorhoede (Chadli, Tadic) vind ik het echt niet spectaculair.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens, al zou Goossens wmb ook een goede optie zijn voor een wat beter bezet middenveld. Neem toch aan dat Twente het spel wil gaan maken tegen ons.
Plaatsen graag.quote:
Ja die ja, kan wel proberen hem in te scannenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef E.H. het volgende:
[..]
Plaatsen graag.
Begreep dat vrouwelijke journalisten er in vertelden hoe lekker ze Pelle wel niet vonden? Hebben ze mij nog niet gezien.
Lekker boeiend hoe lekker een voetballer is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef E.H. het volgende:
[..]
Plaatsen graag.
Begreep dat vrouwelijke journalisten er in vertelden hoe lekker ze Pelle wel niet vonden? Hebben ze mij nog niet gezien.
Mensen geven vaak aan dat Immers veel loopt en werkt. Dat klopt wel maar ik vind dat die man dat volkomen verkeerd en zonder enig doel doet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Immers speelde niet slecht imo, alleen waren zn kansen weer om te janken
Met Leerdam, Clasie en Achabar krijg je een beetje zo'n kleutermiddenveld waar Ajax patent op heeft. Ben daar nooit echt fan van, je hebt ook body en strijd nodig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:12 schreef elCholo het volgende:
[..]
Mensen geven vaak aan dat Immers veel loopt en werkt. Dat klopt wel maar ik vind dat die man dat volkomen verkeerd en zonder enig doel doet.
Op momenten waar die druk moet zetten of het duel aan moet gaan doet hij dit niet, en daarnaast kan je hem zelfs een aantal tegendoelpunten aanrekenen (bv de 1-2 zondag).
Ook zijn balbehandeling en passing is niet goed. Ik zou echt graag Achahbar op zijn plek willen zien. Vond hem goed invallen, was goed aanspeelbaar en balvast bij de 2-2, en heeft veel meer voetbalinzicht dan Immers
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op vergroten drukt is het prima te lezen
Helemaal waar, die man maakt echt veel meters, maar 90% van z'n gelopen meters zijn overbodig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:12 schreef elCholo het volgende:
[..]
Mensen geven vaak aan dat Immers veel loopt en werkt. Dat klopt wel maar ik vind dat die man dat volkomen verkeerd en zonder enig doel doet.
Daar zit wat in, ik heb er ook liever iemand in met body en strijd die misschien voetballend ietsjes minder is, maar bij Immers krijg ik toch altijd het idee dat ie ALLEEN kan draven en met de bal bar weinig kan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met Leerdam, Clasie en Achabar krijg je een beetje zo'n kleutermiddenveld waar Ajax patent op heeft. Ben daar nooit echt fan van, je hebt ook body en strijd nodig.
Bakkal miste ook heel veel kansen, dus ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Immers is toch nog steeds meest scorende middenvelder van de eredivisie. Hij had alleen makkelijk meest scorende speler kunnen zijn
Dit vind ik een absoluut teleurstellende uitspraak van Koeman. Hoe kan hij stellen dat het middenveld goed draait?quote:Trainer Ronald Koeman en technisch directeur Martin van Geel wachten in spanning af of Kelvin Leerdam zijn aflopende contract wil verlengen. De middenvelder kan tot de zomer van 2015 bijtekenen. FC Twente is geïnteresseerd in de rechtspoot, die zelf ooit in de Bundesliga hoopt te spelen.
'Kelvin is een dienende speler die ik vrijwel altijd heb opgesteld,' zegt Koeman tegen het AD. 'Het middenveld met Clasie, Immers en Leerdam draait goed. Hij vult zijn positie goed in.'
Technisch directeur Van Geel wil uiterlijk 1 november een antwoord van Leerdam. John Veldman, zaakwaarnemer van de Utrechter, geeft aan dat er nog altijd geen nieuws is. 'Kelvin zal de club snel vertellen wat hij gaat doen', zegt Veldman tegen het AD.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
En dan na het bijtekenen uit de basis gooien zeker. Zie jij het voor je?quote:
Koeman zal vooruitgang zien, ik vind dat niet zo heel vreemd. Ajax heeft in aanvallend opzicht helemaal niks te vertellen gehad zondag, dan kan je ook niet stellen dat het verschrikkelijk slecht draait.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit vind ik een absoluut teleurstellende uitspraak van Koeman. Hoe kan hij stellen dat het middenveld goed draait?
Nu eens uitspreken dat je tevreden bent over een speler betekent niet dat je hem voor de rest van z'n leven moet opstellen hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
En dan na het bijtekenen uit de basis gooien zeker. Zie jij het voor je?
Dat vond ik niet persé de verdienste van ons middenveld, meer dat Ajax weinig met de bal deed. Ik vind Leerdam matig en zie weinig vooruitgang. Clasie loopt zich de pleuris en speelt altijd een 6 of meer. Immers loopt zich ook de pleuris, maar doet weinig met de bal. Ik mis gewoon voetballend vermogen en dat zie je ook in ons spel. Veel lange ballen op Pellè, weinig aansluiting vanuit het middenveld... gelukkig wel vanaf de vleugels de laatste wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman zal vooruitgang zien, ik vind dat niet zo heel vreemd. Ajax heeft in aanvallend opzicht helemaal niks te vertellen gehad zondag, dan kan je ook niet stellen dat het verschrikkelijk slecht draait.
Dûh, maar het betekent wel dat we de komende tijd weinig verandering op het middenveld zullen zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu eens uitspreken dat je tevreden bent over een speler betekent niet dat je hem voor de rest van z'n leven moet opstellen hoor.
Ik vond Clasie juist niet al te best tegen Ajaxquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat vond ik niet persé de verdienste van ons middenveld, meer dat Ajax weinig met de bal deed. Ik vind Leerdam matig en zie weinig vooruitgang. Clasie loopt zich de pleuris en speelt altijd een 6 of meer. Immers loopt zich ook de pleuris, maar doet weinig met de bal. Ik mis gewoon voetballend vermogen en dat zie je ook in ons spel. Veel lange ballen op Pellè, weinig aansluiting vanuit het middenveld... gelukkig wel vanaf de vleugels de laatste wedstrijden.
Het kan gewoon stukken beter, en dat zou ik graag ook uit de mond van Koeman willen horen.
Ik ook niet, gewoon een 6-je. Niet de 8 die hij vorig seizoen zo vaak haalde. Ik vond hem vooral gefrustreerd overkomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond Clasie juist niet al te best tegen Ajax
Ben het opzich wel met je eens, maar snap ook wel dat Koeman het voorlopig even zo laat staan. Vorig jaar had je toch op je middenveld twee ervaren krachten, dan is het veel makkelijker en sneller op elkaar ingespeeld en kan een Clasie zich daaraan optrekken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat vond ik niet persé de verdienste van ons middenveld, meer dat Ajax weinig met de bal deed. Ik vind Leerdam matig en zie weinig vooruitgang. Clasie loopt zich de pleuris en speelt altijd een 6 of meer. Immers loopt zich ook de pleuris, maar doet weinig met de bal. Ik mis gewoon voetballend vermogen en dat zie je ook in ons spel. Veel lange ballen op Pellè, weinig aansluiting vanuit het middenveld... gelukkig wel vanaf de vleugels de laatste wedstrijden.
Het kan gewoon stukken beter, en dat zou ik graag ook uit de mond van Koeman willen horen.
Ach, als Vilhena daadwerkelijk het grote talent blijkt dat wij denken dat hij is dan zal Leerdam vanzelf uit de basis worden verdrongen. Ik heb op dit moment nog genoeg vertrouwen in het inschattingsvermogen van Koeman dat hij Leerdam nu nog voor Vilhena zet. Het blijft verder een ideale 12e speler. Als wat uitgesproken vertrouwen nu Leerdam nog 1 of 2 jaar laat bijtekenen dan is dat een goede zaak, imo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon een 6-je. Niet de 8 die hij vorig seizoen zo vaak haalde. Ik vond hem vooral gefrustreerd overkomen.
"Never change a winning team" klopt ook wel. En een team moet groeien en we zijn nog steeds in dat proces door alle nieuwe spelers. Dus op zich ben ik voorstander voor het behouden van een middenveld, totdat het écht niet meer kan, een blessure of iemand wordt zoveel beter, dat je wel een verandering moet doorvoeren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het opzich wel met je eens, maar snap ook wel dat Koeman het voorlopig even zo laat staan. Vorig jaar had je toch op je middenveld twee ervaren krachten, dan is het veel makkelijker en sneller op elkaar ingespeeld en kan een Clasie zich daaraan optrekken.
Ik vond het met vlagen gewoon prima staan afgelopen zondag, en ook tegen Venlo werd er een uur zeer prima voetbal gespeeld. De komende weken zal moeten uitwijzen of daar een stijgende lijn in blijft zitten.
Ik verwacht nog steeds dat Vilhena niet door gaat breken voor zijn contract wordt verlengd na z'n 18e verjaardag 3 januari aanstaande. Koeman haalde vorige maand aan dat hij op de goede weg is, Raiola heeft geen haast en dus trek ik mijn conclusie, dat Vilhena pas in 2013 zich gaat profileren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ach, als Vilhena daadwerkelijk het grote talent blijkt dat wij denken dat hij is dan zal Leerdam vanzelf uit de basis worden verdrongen. Ik heb op dit moment nog genoeg vertrouwen in het inschattingsvermogen van Koeman dat hij Leerdam nu nog voor Vilhena zet. Het blijft verder een ideale 12e speler. Als wat uitgesproken vertrouwen nu Leerdam nog 1 of 2 jaar laat bijtekenen dan is dat een goede zaak, imo.
Ik vind Leerdam iig beter spelen dan Vormer. Singh te weinig gezien maar dat zal ook niet voor niets zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
"Never change a winning team" klopt ook wel. En een team moet groeien en we zijn nog steeds in dat proces door alle nieuwe spelers. Dus op zich ben ik voorstander voor het behouden van een middenveld, totdat het écht niet meer kan, een blessure of iemand wordt zoveel beter, dat je wel een verandering moet doorvoeren.
Ik ben alleen nooit echt fan geweest van Leerdam, al zie ik zijn positieve dingen ook wel. Hij geeft soms steekpasses, loopt veel dicht en verschijnt af en toe voor de goal. Ik zie alleen weinig verbetering.
[..]
Ik verwacht nog steeds dat Vilhena niet door gaat breken voor zijn contract wordt verlengd na z'n 18e verjaardag 3 januari aanstaande. Koeman haalde vorige maand aan dat hij op de goede weg is, Raiola heeft geen haast en dus trek ik mijn conclusie, dat Vilhena pas in 2013 zich gaat profileren.
Daarnaast hebben we Mokotjo, die Leerdam de 2e is qua posities. En nog Vormer, Singh, Goossens. Leerdam kunnen we missen wat betreft bezetting. Daarom ben ik voor doorselecteren w.b. Leerdam.
Leerdam is een soort eeuwig noodverbandje geweest. Krijgt nu eigenlijk voor het eerst de kans zich over een langere periode te bewijzen op zijn positie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef ace_eleven het volgende:
Maar Leerdam heeft wel de nodige jaren de tijd gehad om te wennen aan spelers rondom hem, en heeft nooit echt kunnen overtuigen, ik vind dat een Vormer of een Vilhena nog wel meer credits verdienen omdat het logisch is dat zij zich nog wel moeten aanpassen.
Maar ja, Koeman weegt op trainingen gewoon af wie er beter presteren en baseert daar vanuit zijn opstellingen, ik zie die trainingen niet, dus kan er dan ook weinig over zeggen...
Vilhena hoeft geen basisiplats maar breng hem eens een half uurtje. Of breng hem in tegen VVV na een half uur als iedereen faalt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, als Vilhena daadwerkelijk het grote talent blijkt dat wij denken dat hij is dan zal Leerdam vanzelf uit de basis worden verdrongen. Ik heb op dit moment nog genoeg vertrouwen in het inschattingsvermogen van Koeman dat hij Leerdam nu nog voor Vilhena zet. Het blijft verder een ideale 12e speler. Als wat uitgesproken vertrouwen nu Leerdam nog 1 of 2 jaar laat bijtekenen dan is dat een goede zaak, imo.
Speelt in de A2.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef satecl het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Brandon Tichem? Kon vorig seizoen naar ajax, Fulham en Feyenoord.. En koos voor het laatste. Is er iemand hier die hem al heeft zien spelen?
Dat is die epische mooiboy toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef satecl het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Brandon Tichem? Kon vorig seizoen naar ajax, Fulham en Feyenoord.. En koos voor het laatste. Is er iemand hier die hem al heeft zien spelen?
Hmmm.. Oké. Ik had redelijk hoge verwachtingen van die jongen. Heb hem wel eens zien spelen voordat ie naar Feyenoord ging.quote:
Ja. Met Pelle en misschien binnenkort Sleegers erbij zullen de vrouwlijke supporters wel verdubbeld worden in de Kuip.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is die epische mooiboy toch?
Heb je weinig aan als hij niet kan stucen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
De nieuwe Poolse jeugdkeeper/schilder/loodgieter/onderhoudswerknemer Kamil Miazek heeft net een contract getekend
[ afbeelding ]
1 goede bal geraakt. En ook niet direct uit zijn voorzet werd gescoord. De bal was te moeilijk, anders had ons technisch wonder Immers nooit over de bal gemaaid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt meer aan Immers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:39 schreef jakees het volgende:
[..]
1 goede bal geraakt. En ook niet direct uit zijn voorzet werd gescoord. De bal was te moeilijk, anders had ons technisch wonder Immers nooit over de bal gemaaid.
was niet serieus bedoeld.quote:
Hij moet zijn haar knippen, dan is hij veel leukerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook homo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij moet zijn haar knippen, dan is hij veel leuker
Ik vind het een beetje een gay kapsel
Lijkt me heel sterk als ik de verhalen van zijn tijd in Alkmaar mag geloven.quote:
Was natuurlijk niet serieus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk als ik de verhalen van zijn tijd in Alkmaar mag geloven.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef E.H. het volgende:
Dumpen die kaarten
[..]
Was natuurlijk niet serieus.
Morgen hopen dat hij het wel doet, misschien een andere tribune kopen, bij primera langs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:58 schreef Merkie het volgende:
Ik probeer kaarten voor Xerxes te kopen, maar ik krijg de hele tijd een foutmelding dat er niet afgerekend kan worden. Hoe kan ik nou betalen?
Ze zijn overal even duur, als je slim bent wacht je tot einde seizoen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Jimbo het volgende:
Kom ik gelijk op de volgende vraagWeet iemand waar je een beetje goedkoop een feyenoord shirtje kan scoren ? (weet niet of een clubkaart korting geeft? die is ook in het bezit)
wou dr eigenlijk een voor dit seizoen nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn overal even duur, als je slim bent wacht je tot einde seizoen.
Met kerst hebben ze tot nog toe altijd wel een actie gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wou dr eigenlijk een voor dit seizoen nogvind alleen 70eur verdomd veel voor die krengen.
Waag je ook niet aan imitatie rommel van buitenaf. Onlangs nog een partijtje besteld maar de spil waar veel om draait is gestopt / opgepakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wou dr eigenlijk een voor dit seizoen nogvind alleen 70eur verdomd veel voor die krengen.
Gelukkig maarquote:Geen schorsing Clasie na 'armincident'
Feyenoorder Jordy Clasie krijgt geen schorsing voor de arm die hij plantte in het gezicht van Ajacied Ricardo van Rhijn. Omdat het voorval tijdens De Klassieker (2-2) is waargenomen, kan de aanklager betaald voetbal niets uitrichten.
Scheidsrechter Bas Nijhijs zei dat hij de actie van Clasie niet had beoordeeld. Na gesprekken met de arbitrage is gebleken dat de aanklager machteloos staat. "Het betreft inderdaad een overtreding, die nader onderzocht zou worden als er niet was waargenomen dat er iets gebeurde", laat een jurist via een woordvoerster weten aan De Telegraaf.
"Er is gesproken met het team van arbiters van dienst tijdens de wedstrijd. Daaruit concludeer ik dat de overtreding en de handeling in zodanige mate waargenomen zijn door de arbitrage (gezien en beoordeeld), dat dit geen ruimte laat voor het instellen van een onderzoek."
Had al zitten zoeken, maar veel sites waren idd offline en waren ze wel online dan hadden ze alleen champ league shirtsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Waag je ook niet aan imitatie rommel van buitenaf. Onlangs nog een partijtje besteld maar de spil waar veel om draait is gestopt / opgepakt.
In januari worden de shirts altijd afgeprijst. Dan zijn ze ongeveer 50 euro met bedrukking.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Jimbo het volgende:
Kom ik gelijk op de volgende vraagWeet iemand waar je een beetje goedkoop een feyenoord shirtje kan scoren ? (weet niet of een clubkaart korting geeft? die is ook in het bezit)
Mits er ooit een speler met mn achternaam komt hoef ik die bedrukking nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In januari worden de shirts altijd afgeprijst. Dan zijn ze ongeveer 50 euro met bedrukking.
Is geen familie toch?twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 31-10-2012 om 10:55:56A1-junior Rodney Lopes #Cabral traint, net als maandag, mee met de selectie. reageer retweet
volgens mij welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Is geen familie toch?twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 31-10-2012 om 10:55:56A1-junior Rodney Lopes #Cabral traint, net als maandag, mee met de selectie. reageer retweet
nee. Jerson heeft wel een broertje maar die speelt bij Excelsior.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:03 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Wens van Pellè wordt werkelijkheid
Toen Graziano Pellè afgelopen zondag na de wedstrijd tegen Ajax (2-2) werd gevraagd waarom hij zijn shirt uittrok nadat hij in de slotminuut had gescoord, glimlachte de Italiaanse spits dat hij hoopte dat er meer vrouwelijke fans naar het stadion zouden komen. Goed nieuws voor Pellè en alle vrouwelijke supporters: zijn wens wordt op zaterdag 1 december werkelijkheid, als Feyenoord voor de tweede keer een Ladies Night organiseert! Rond de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk worden alle vrouwelijke bezoekers in het zonnetje gezet, met leuke acties en activiteiten en bijzondere give-aways. Dus dames: zet deze bijzondere avond vast in je agenda!
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 12:58:08Kelvin Leerdam gaat zijn contract bij #Feyenoord definitief NIET verlengen, komende zomer vertrekt hij dus transfervrij. ( via @Mkrabby ) reageer retweet
mooizoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 12:58:08Kelvin Leerdam gaat zijn contract bij #Feyenoord definitief NIET verlengen, komende zomer vertrekt hij dus transfervrij. ( via @Mkrabby ) reageer retweet
Twente dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
Munsterman haalt hem gewoon gratis op in januari. Van mij mag hij, maar laat hem voortaan alsjeblieft zijn wedstrijdjes op maandagavond spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:59 schreef ursel het volgende:
Van Geel verkoopt hem in de winter wel voor 3 miljoen aan Munsterman
Prima, matig/slechte speler, met Singh/Vormer/Goossens/Vilhena + jeugdexponenten moet je dat echt wel kunnen vervangen.quote:
Is geen familie van Jerson! Zijn broertje was keeper bij Excelsior dacht ik!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk vooral financieel. Leerdam ziet zichzelf denk ik als een betere speler dan dat van Geel het ziet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Wel best best benieuwd wat zijn beweegredenen zijn. Hij zal toch niet serieus denken dat hij een stapje hogerop aan kan?
Dat wordt verlenging dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Vilhena gaat morgen wel spelen. 7 wijzigingen voor morgen!
dat dus ...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Munsterman haalt hem gewoon gratis op in januari. Van mij mag hij, maar laat hem voortaan alsjeblieft zijn wedstrijdjes op maandagavond spelen.
Precies, kan hij samen met Cabral de bank warm houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:29 schreef Sejt het volgende:
Laat 'm maar lekker naar z'n vriendjes gaan. En nu nooit meer opstellen aub.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
Maar dan moet ik misschien noodgedwongen gaan stappen in Rotterdam. Daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie wel waar voor je geld........
in de winterstop slijten, sowieso niet meer opstellen of bij de selectie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:06 schreef Grifte het volgende:
Moet je nu Leerdam ook gewoon uit de basis houden, of de nood moet aan de man zijn. Oppleuren met dat soort spelers.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:32:14#Koeman: ,,Ik ga niet verder met #Leerdam op die positie, ben teleurgesteld dat hij weg wil." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:39:18Leerdam was niet tevreden met de financiële kant van het voorstel. Martin van Geel zegt dat de gedane aanbieding definitief van de baan is. reageer retweet
Ja, vreemd mannetje. Hij zal het salaris wel te laag vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef satecl het volgende:
Hopelijk kun je er nog ¤ 500.000,- voor vangen.
Toch wel vreemd. Hij loopt jaren te zeuren dat hij op hetm iddenveld wilt spelen. Staat ie daar eindelijk, wil hij opeens niet meer verlengen. En volgens mij wilt Twente hem voor de RB positie. En nu tijd voor Vilhena. Dat werd tijd!!!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Goossens is van nature juist een middenvelder.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef Merkie het volgende:
Prima dat Leerdam weggaat. We hebben genoeg middenvelders. Vormer, Singh, Vilhena, en volgens FIFA 13 kan Goossens ook nog wel op het middenveld.
Denk niet dat hij ergens anders meer kan verdienen, hoogstens bij Twente. Maar nu ik er zo over na denk vraag ik me af waarom zij Leerdam zouden willen hebben. Behalve Munstermans Feyenoord-fetish dan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:32:14#Koeman: ,,Ik ga niet verder met #Leerdam op die positie, ben teleurgesteld dat hij weg wil." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:39:18Leerdam was niet tevreden met de financiële kant van het voorstel. Martin van Geel zegt dat de gedane aanbieding definitief van de baan is. reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:45:02#Koeman: ,,Ik ga nu voor iemand anders kiezen op de positie van #Leerdam. Singh, Vormer, Vilhena, daar ben ik nog niet uit." reageer retweet
Dat denk ik niet. Zal Singh of Vilhena worden. Anders is het weer zo statisch als de pest.quote:
Vilhena kan ook verdedigend echt wel zijn mannetje staan, lekker fel en pittig, beetje zoals El Ahmadi vorig jaar. Ontlast je Clasie veel meer, en dat zal zijn spel ook ten goede komen. Nu moet hij steeds de fouten van zijn mede-middenvelders compenseren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat Vilhena de beste vervanger is. Die heeft veel diepgang waardoor Clasie wat meer op zijn positie kan blijven. Clasie is vaak overal te vinden, wat opzich goed is, maar daardoor is hij ook vaak in de counter uit positie waardoor het middenveld (Clasie dus) niet snel druk kan zetten. Dat ging vorig jaar juist zo goed altijd.
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vilhena kan ook verdedigend echt wel zijn mannetje staan, lekker fel en pittig, beetje zoals El Ahmadi vorig jaar. Ontlast je Clasie veel meer, en dat zal zijn spel ook ten goede komen. Nu moet hij steeds de fouten van zijn mede-middenvelders compenseren.
Toch tamelijk bizar. Toen bekend werd dat hij de coach van Feyenoord ging worden dacht ik serieus dat hij de slechtste keuze was die je maar kon maken. Hij is als trainer echt veel beter geworden door de jaren heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
Koeman is wel weer wat in mijn achting gestegen, in hoeverre dat nog mogelijk was
Ik kan niet helaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef Merkie het volgende:
Wie gaat er morgen trouwens nog meer naar Xerxes?
Yo, Bok tribune hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef Merkie het volgende:
Vriendjes worden met Fer en Castaignos.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:00 schreef CasselerRIP het volgende:
Goede actie van Koeman. Feijenoord is geen speeltuin. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Leerdams carrière.
Je komt al van een heel eind:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
Koeman is wel weer wat in mijn achting gestegen, in hoeverre dat nog mogelijk was
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef Caland het volgende:
Als je me vooraf had gevraagd wat nou de slechtste keuze was geweest als trainer had ik ook zonder twijfel Koeman gezegd. Sterker nog, heb het nog hier gepost
check. Kasteeltribune.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef Merkie het volgende:
Dat is bij bijna iedereen zo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je komt al van een heel eind:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef Caland het volgende:
Ik geloof niks van dat Drenthe-gerucht eerlijk gezegd. Zou wel geweldig zijn, kan je denk ik ook wel op de plek van Fer zetten.
Hij speelt daar toch minder dan bij ons?quote:Jerson Cabral kijkt uit naar de wedstrijd van zondagmiddag tegen Feyenoord. De vleugelaanvaller van FC Twente, die in het verleden uitkwam voor de club uit Rotterdam, hoopt zich die dag ook te kunnen laten zien. Dat vertelde hij tegenover NUsport.
"Die wedstrijd heeft voor mij iets extra's, dat lijkt me logisch", aldus Cabral, die in de zomer de overstap naar de Tukkers maakte. "Ik heb bijna mijn hele leven bij Feyenoord gezeten en ben er helaas niet weggegaan zoals ik had gehoopt; in mijn laatste periode zat ik vooral op de tribune."
"Bij Twente zit ik een stuk dichter bij de basis. Zo bezien heb ik met mijn transfer gewoon een stap omhoog gemaakt. Hopelijk kan ik zondag iets moois laten zien", zo besloot Cabral zijn relaas.
Kasteeltribune. Gelukt ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yo, Bok tribune hier.
Gelukt dus met je kaartjes?
Zoek je ruzie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:05 schreef Muto het volgende:
Maar sowieso had Caland toen niet zo veel voetbalverstand:
[..]
Dichter bij de selectie, ze hebben daar flankspelers die minstens 3 klassen beter zijn als die van onsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij speelt daar toch minder dan bij ons?
1 wedstrijd pas volgens mij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Jerson heeft echt een enorme plaat voor z'n kopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Laten we hem in elkaar slaanquote:
Tonny misschien. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Gaan we nou een rustigere periode krijgen wat betreft spelers die domme carrièremoves maken of zien jullie er nog één aankomen?
Die zullen er wel blijven komen zolang Feyenoord financieel er nog niet bovenop isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Gaan we nou een rustigere periode krijgen wat betreft spelers die domme carrièremoves maken of zien jullie er nog één aankomen?
Like a boss. Vilhena in de basisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Dabei. BOK hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef Merkie het volgende:
Oja die hebben we ook nog.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:24 schreef Caland het volgende:
Mokotjo is trouwens wel echt helemaal uit beeld zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |