abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118592824
Poosje in V&A gestaan voor 225,- maar hij staat me echt in de weg.
Ik heb het niet breed (letterlijk en figuurlijk gezien ik ook erg klein woon)
Dit is niet zomaar "Een stoeltje" en gaat ook niet zomaar weg!
Hij gaat alleen naar iemand die hem dan ook ECHT kan gebruiken, het liefst net zoals ik (afgekeurd) en rugpatient.

Nogmaals, maar dan nu niet voor 225,- maar G R A T I S !

(ik citeer vanuit V&A);

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef Neo-- het volgende:
Ik bied aan omdat ik zelf een nieuwe heb,
een RH Logic 400 (Blauw)

Ter illustratie;

[ afbeelding ]
Armleuningen verwijderd

[ afbeelding ]
Dit zijn de armleuningen

[ afbeelding ]
Compleet in z'n geheel ;)

Hoogte zittinng 41,5 - 52,5 cm
Breedte zitting 46,5 cm
Diepte zitting 47,5 cm
Hoogte rugleuning 63 cm
Breedte rugleuning 44,5 cm
Verstelling zitdiepte Ja
Verstelling rugleuning Ja

Dit zijn geen standaard bureaustoeltjes die je bij de IKEA haalt ofzo, maar professioneel spul.
Zelf ben ik rug patiënt, maar met deze stoel is het prima uit te houden!

De stoel is ook zoals afgebeeld MET neksteun
Nieuwprijzen weten? (wel even de neksteun erbij kiezen)
Afgebeelde prijs is excl. BTW (daaronder staat de incl. BTW prijs)

Bij mij zijn de armleuningen versleten (gedeelte waar je je armen op legt, dus de bovenkant)
Deze zijn nieuw te bestellen, dus als je het echt helemaal goed wilt doen, bestel je die.
Natuurlijk kan je ook de armleuningen er af halen (ik heb er nu plakband omheen)

Ook ontbreekt het stel-stokje om de rugleuning in hoogte te verstellen.
Dit is echter WEL mogelijk!

Op de armleuningen na en het ontbrekende stel-stokje, is deze stoel in perfecte staat.

De stoel weegt behoorlijk wat, dus verzenden is GEEN optie.
Afhalen kan in Beekbergen (Apeldoorn)

Richtprijs 225,-
Wat duidelijkere foto's

afbeelding

afbeelding

Hij gaat alleen weg, omdat ik er gewoon NIET de ruimte meer voor heb, en dat ik hem absoluut NIET weg wil gooien.

Hij is nog zat waard en ik wil hem ook niet als handel tegenkomen elders!

(Wellicht dat een wat regelmatige aanbieder van FHF mij hiermee wilt helpen)
Oblahim
pi_118593929
Ik weet niet waar je woont, maar als je echt ruimtegebrek hebt mag je hem ook wel zo lang bij mij stallen ofzo, tot je hem verkocht hebt? Zeker als je het zelf ook niet breed hebt is het misschien wel fijn als je er nog wat centen voor krijgt..
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:31:59 #3
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_118594259
Vind het aanbod van JK wel heel erg mooi! Zeker als je het zelf niet breed heb en je de centen er voor nog kan gebruiken! Mooie stoel trouwens!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_118594388
@JK1982 Ik vind je aanbod serieus aardig, Dat ik het niet breed heb, is maar een bijzaak.
Geld is niet belangrijk, want geluk is niet te koop, en ik heb een moordvrouw, een pracht van een zoon, en ben zielsgelukkig. Als ik een ander blij kan maken, die het net zo goed niet breed heb, en hier heel veel belang bij heeft, heb ik daar meer vrede mee, dan een paar rot centen ;)

(oei, hek dat eem mooi gezegd dan? :P)
Oblahim
pi_118594473
@Ireth, aanbod van JK1982 is absoluut niet verkeerd, maar zoals ik in voorgaande post al meld, ik maak er net zo lief iemand gelukkig mee, die het evengoed niet breed heeft ;)
Oblahim
pi_118594732
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef Neo-- het volgende:
@JK1982 Ik vind je aanbod serieus aardig, Dat ik het niet breed heb, is maar een bijzaak.
Geld is niet belangrijk, want geluk is niet te koop, en ik heb een moordvrouw, een pracht van een zoon, en ben zielsgelukkig. Als ik een ander blij kan maken, die het net zo goed niet breed heb, en hier heel veel belang bij heeft, heb ik daar meer vrede mee, dan een paar rot centen ;)

(oei, hek dat eem mooi gezegd dan? :P)
De tranen schieten in m'n ogen! :P

Maar even serieus, ik begrijp wat je bedoelt! :)
pi_118612671
Hele fijne stoel,hebben we op kantoor ook gehad..
Zal toch wel iemand voor te vinden zijn hier?
pi_118623920
Idd een hele fijne stoel!
Ik gaan er wel vanuit dat ik wat blijde gezichtjes krijg te zien ;)
Oblahim
pi_118643287
het is zeker een erg mooie stoel NEO ik zou hem zelf graag willen hebben al zou ik niet weten hoe ik hem hier in utrecht kan krijgen dit omdat mijn stoel zelf op is en ik erg last van men rug ook heb
pi_118648265
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:51 schreef dvo1976 het volgende:
het is zeker een erg mooie stoel NEO ik zou hem zelf graag willen hebben al zou ik niet weten hoe ik hem hier in utrecht kan krijgen dit omdat mijn stoel zelf op is en ik erg last van men rug ook heb
Al in: [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) gekeken?
Oblahim
pi_118648474
quote:
ik wachte daar namelijk mee omdat ik er niet vanuit kan gaan of ik hem kreeg namelijk daar moest ik dan eerst mee wachten tot dat ik bericht van jou had gehad NEO
pi_118648536
Ik ben allang blij dat ik er iemand blij mee kan maken :D
Oblahim
pi_118648678
dank alvast ervoor NEO mijn dank is heel erg groot en ik zal dan een verzoek plaatsen in de topic vervoer ervoor en dat ze dan contact met jou kunnen opnemen in verband met waar die opgehaald moet worden
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:10:25 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_118648735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef dvo1976 het volgende:
dank alvast ervoor NEO mijn dank is heel erg groot en ik zal dan een verzoek plaatsen in de topic vervoer ervoor en dat ze dan contact met jou kunnen opnemen in verband met waar die opgehaald moet worden
En met jou waar die gebracht moet worden :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_118648793
~:)
Oblahim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')