De chanel lijkt meer een rodere base te hebbenquote:
maar maarquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Doe niet Spees, ik had mezelf net wijsgemaakt dat ik 'm níet wou.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan het hier NIET meer over Chanel hebben
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
Volgens Temptalie zou hij lijken op Velvet Bow van CG maar dan met een shimmer erin. Nou die heb ik maar dat vind ik toch niet als ik die foto's zie
Ja ik wil die dit weekend maken, even bij schoonmoeder zeuren mehequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, alleen die pompoentaart lijkt me lekker van die recepten die je DM-de.
Ik heb nog veel pompoen dus die ga ik wel proberen
oja, fuque kut hoerige kut sephoraquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Hoe heet die Chanel? Morgen ff kijken bij de Sephora, toch 50% korting
Wait whut?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Je moet die gewoon als verrassing maken joh! Voor haar!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil die dit weekend maken, even bij schoonmoeder zeuren mehe
Nou nee, want als je bon laat zien wordt die korting er weer afgehaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
zou ik een nakend en een chanel kunnen kopen? en dan nakend terug brengen en die 50% korting houden?
2e artikel 50% korting toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben t weekend daar en heb van tevoren geen tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet die gewoon als verrassing maken joh! Voor haar!
Ooooh. Hmmm is er iemand die voor mij Vice pellet en Chanel wil halenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou nee, want als je bon laat zien wordt die korting er weer afgehaald.
ALLEEN ALS IK 50% KORTING KRIJGquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh. Hmmm is er iemand die voor mij Vice pellet en Chanel wil halen?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
Voor alle faalhaasjes hier
[ afbeelding ]
ja dat krijg je ook. Op die Chanel van Debquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ALLEEN ALS IK 50% KORTING KRIJG
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan wel 2 chanels halen en dan is ie 16.90 per stukiemand?
Haal ZWEI!!11!! Chanel'squote:
doe mij die Vertigo dan maarquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan wel 2 chanels halen en dan is ie 16.90 per stukiemand?
nee da's waar... dan is wéér dat geld wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ga m niet weer opsturen hoor
stufi binnen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
Of een ander Chanel lakje. Of een mooie Chanel lippenstift
zal hier weinig gefaald worden de komende maand, tehehequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
Voor alle faalhaasjes hier
[ afbeelding ]
Ik vind het goed; maar ik kom heul niet in breda of tilburg jongeuhquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haal ZWEI!!11!! Chanel's! Dan delen we de 50%
.
Ja en onverwachts nog extra salaris want dat hadden ze dus niet goed uitbetaaldquote:
oh ja, da's waar ook. Da's weer een mooie meevaller!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en onverwachts nog extra salaris want dat hadden ze dus niet goed uitbetaald
Yeahquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, da's waar ook. Da's weer een mooie meevaller!
Chanel Vertigo, dan kom ik 'm wel ophalen uit mijn werk (rij toch praktisch langs jequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeahdus vind wel dat ik Vice mag falen
En ja die 50% korting voor 2e artikel, kan ik vast wat voor verzinnen
18-11quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Tot hoe lang is die korting dinges nog?
Ik baal ook echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut sephoraals ik deze week nakend had gehaald
Ik ga eerst voor mezelf kijken, mocht ik niks vinden dan neem ik em mee voor jequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Chanel Vertigo, dan kom ik 'm wel ophalen uit mijn werk (rij toch praktisch langs je)
is prima hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor mezelf kijken, mocht ik niks vinden dan neem ik em mee voor je
Kom je een keer aan al je untrieds toequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal hier weinig gefaald worden de komende maand, tehehe
daaromquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kom je een keer aan al je untrieds toe
Donderdagen zijn het koopavonden toch?quote:
Yeshquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Donderdagen zijn het koopavonden toch?Eens kijken of ik het kan combineren met een bezoek aan lin ofzo
Leuk! Zijn Kip-waardige schoenen jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het plaatje het doet, anders te zien via http://www.zalando.nl/tom(...)019-708.html?size=41
Maar leuk voor mij? (ik ben beheurlijk grof gebouwd he, dus moet geen smalle lieve schoentjes hebben)
Door de doorlopende zool vind ik het iets plomps hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het plaatje het doet, anders te zien via http://www.zalando.nl/tom(...)019-708.html?size=41
Maar leuk voor mij? (ik ben beheurlijk grof gebouwd he, dus moet geen smalle lieve schoentjes hebben)
die tandjes bedoel je? Snap wel wat je bedoelt ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Door de doorlopende zool vind ik het iets plomps hebbenDe schoen zelf vind ik wel heel leuk maar er klopt iets niet en denk dat het door de zool komt
Nee maar den bosch is vlakbij... En om gewoon even op en neer te rijden... meh.... maar als ik het kan combineren met bezoek aan lin ofzo zou ik het wel doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tilburg heeft toch heul geen sephora? Just saying
Nee, meer dat je geen "aparte" hak hebt. Dat het van voor naar achter door loopt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die tandjes bedoel je? Snap wel wat je bedoelt ja.
Wel handig als het straks weer sneeuw en.of glad is
Da's toch een beetje dr Martens-style wel? Ik vind die schoenen wel wat voor jou, Kipske!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, meer dat je geen "aparte" hak hebt. Dat het van voor naar achter door loopt.
oh dat vind ik juist een pluspuntquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, meer dat je geen "aparte" hak hebt. Dat het van voor naar achter door loopt.
Ja maar je hebt wel verschil in hak en gewoon een "splitsing" in de zool natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat vind ik juist een pluspunt
Ik moet er ook op kunnen springen en rennen en zulks, gewoon voor op werk. Rare capriolen uithalen dus en dan vind ik zonder hak eigenlijk wel fijn.
ja precies, zoiets zocht ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's toch een beetje dr Martens-style wel? Ik vind die schoenen wel wat voor jou, Kipske!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's toch een beetje dr Martens-style wel? Ik vind die schoenen wel wat voor jou, Kipske!
Bedoel geen hak van een aantal centimeters hequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat vind ik juist een pluspunt
Ik moet er ook op kunnen springen en rennen en zulks, gewoon voor op werk. Rare capriolen uithalen dus en dan vind ik zonder hak eigenlijk wel fijn.
klopt, ik vind dit altijd wel lekker lopen. Optimaal vloercontactquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel verschil in hak en gewoon een "splitsing" in de zool natuurlijk.
Nee deze dr. Martens bedoelt Incaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dit heeft wel zo'n zool met aparte hak wat ik bedoel.
[..]
Bedoel geen hak van een aantal centimeters he
Verder vind ik het wel een leuke schoen en bij jou passenMaar persoonlijk vind ik zo'n zool dus minder.
Die inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee deze dr. Martens bedoelt Inca
[ afbeelding ]
Die zijn soepeler met lopen en in de zool dan de klassieke dr. Martens
Dus makkelijker afwikkelen van je voetzool bij het lopen
Oja die heb ik ook nog verkocht. Maar van zo'n zool hou ik dus nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee deze dr. Martens bedoelt Inca
[ afbeelding ]
Die zijn soepeler met lopen en in de zool dan de klassieke dr. Martens
Dus makkelijker afwikkelen van je voetzool bij het lopen
die petrol kleur? Of die viezige moskleur?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil eigenlijk die korte nog steeds in het groen, maar die zijn niet meer te krijgen
Petrol denk ik, een beetje teal-achtigquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die petrol kleur? Of die viezige moskleur?
Jammer he, ik vind het echt geweldige schoenen. Zou ze wel in alle kleuren willen hebben (behalve bordeaux rood) Heb vorig jaar en dit jaar trouwens al meerdere keren gehad dat vreemden me aan spraken dat ze mijn schoenen zo tof vonden
Ohhhhhhhhhhh die zijn gaafquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Petrol denk ik, een beetje teal-achtigMaarja, long gone en such..
Da's wel cool idd
En kijk nou, nieuwe!
http://www.zalando.nl/dr-(...)do2-fzw-0044-99.htmlquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Petrol denk ik, een beetje teal-achtigMaarja, long gone en such..
Da's wel cool idd
En kijk nou, nieuwe!
die zijn wel stoer ja. Kom ik nooit in doordat er geen rits in zit, maar tof!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh die zijn gaafPaars
Daar krijg ik chinese voetjes vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/dr-(...)do2-fzw-0044-99.html
alleen in maat 36
Die andere heeft toch ook geen rits?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn wel stoer ja. Kom ik nooit in doordat er geen rits in zit, maar tof!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar krijg ik chinese voetjes van
Priem, haha, ik had beeld van jou op dit soort laarzen
Doesn't fit nee
hahaha, I knowquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind ze heul niks; maar zoiets is dan ook totaal mijn smaak niet![]()
Zijn dat docs?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze daarentegen...............................................
[ afbeelding ]
Ok ik moet ophouden met op schoenenwebshops te kijken
*zwaait*quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, I know
Ik ben een lompe boer he, daar horen lompe boeren schoenen bij
Jawel, aan de andere kant (binnenkant)quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die andere heeft toch ook geen rits?
quote:
Docs? Tuurlijk niet... Docs is niets voor mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zijn dat docs?
Wel stoer, deze. Zou er alleen mee kunnen zitten, denk ik
ik moet ze nog steeds op marktplaats gooien, die maat 41, omdat ik er niet op kan lopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Docs? Tuurlijk niet... Docs is niets voor mijBehalve die ene welke ook een hak van 10cm had maar die al heul uitverkocht zijn (en waar ik nog steeds spijt van heb dat ik ze niet heb gekocht in de aanbieding
)
Oow, ja, door die schoenen was het ineens niet meer totaal ondenkbaar dat deze ook docs waren, al was de zool nogal anders.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Docs? Tuurlijk niet... Docs is niets voor mijBehalve die ene welke ook een hak van 10cm had maar die al heul uitverkocht zijn (en waar ik nog steeds spijt van heb dat ik ze niet heb gekocht in de aanbieding
)
Nee die Dr. Martens wat je nu al hebt bedoel ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel, aan de andere kant (binnenkant)
[ afbeelding ]
Ja... waarom heb je geen maat 37quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet ze nog steeds op marktplaats gooien, die maat 41, omdat ik er niet op kan lopen
Ik weet, zelfs ik heb erover getwijfeld want docs.. Maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Geen spijt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Deze waren het:
[ afbeelding ]Waren toen echt giga goedkoop via wehkamp... Na een dag twijfelen wilde ik ze uiteindelijk toch falen; waren ze uitverkocht in mijn maat
die hebben ook een rits aan de binnenkant. Lijken erg op deze schoenen van Tom Tailerquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee die Dr. Martens wat je nu al hebt bedoel ik
doe een zooltje in jonguh! Of 12!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja... waarom heb je geen maat 37*gaat wiegen*
thehehe
Oeh goeie matigen ideequote:
lijkt me er heeeel "apart" uit zienquote:
Ahhhh maar 4 maten te groot johquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt me er heeeel "apart" uit zien
whehehehequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh maar 4 maten te groot johValt vást niet op
LOLquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Da's maar 4 zooltjes dan toch? Moet te doen zijn
En nog een extra sok aan de voorkant.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Da's maar 4 zooltjes dan toch? Moet te doen zijn
IK SNAP HEUL NIKS MEER VAN GREY... EN SLOAN IS WEG... IK WIST VAN NIKS... PANIEKKKKK *zit te wiegen*quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een uur in de regen op natte schoenen en sokken staan met een hieperdepiep poedel om je heen![]()
Sloffen
En beenwarmers aan om te verhullen dat ze bovenkant veel te breed is voor jouw pootjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En nog een extra sok aan de voorkant.
SLOTJE OPGELOST
STOP EN GA TERUG KIJKEN!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK SNAP HEUL NIKS MEER VAN GREY... EN SLOAN IS WEG... IK WIST VAN NIKS... PANIEKKKKK *zit te wiegen*
Ik moet echt niet midden seizoen iets beginnen kijken... vooral niet als ik de helft van vorig seizoen ook gemist hebHET FAALT AAN ALLE KANTEN
IK WIL AFLEVERING 4 DOWNLOADEN MAAR IK KAN NERGENS NEDERLANDSE ONDERTITELING VINDENquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK SNAP HEUL NIKS MEER VAN GREY... EN SLOAN IS WEG... IK WIST VAN NIKS... PANIEKKKKK *zit te wiegen*
Ik moet echt niet midden seizoen iets beginnen kijken... vooral niet als ik de helft van vorig seizoen ook gemist hebHET FAALT AAN ALLE KANTEN
Ja eik moet dat wel he... maar ik kan niet meer stoppen want greyyyyyyyyy.... en grey is altijd leuk... Dus nu ben ik aan het kijken en snap ik er niks van en vind ik het tofquote:
Ik zag het !!! Ik moest er om lolleren want ik vond het zo kjoetquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben op FB oma aan het overhalen Vice pellet te kopen voor mij.
Maar ik krijg die dus welquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag het !!! Ik moest er om lolleren want ik vond het zo kjoet![]()
quote:
gracias!quote:
Noeezzz en mijn chanel dan ! Wat vervelend dat ik nu 2 items voor mezelf moet kopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ik krijg die dus wel. Ga ik 'm zelf halen, Chanel erbij like a boss
Oh ja... dat lijkt me idd ook echt vervelend... Buurvrouw was ook niet blij met haar maatje meer.. (maar ze maakte mij er wel erg blij meequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik koop pas weer schoenen als ik zeker weet dat ik er niet weer een halve maat bij heb gekregen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, ik vind ze zaadddodend
Maar ze zullen vast heerlijk lopen
ik heb ook geen zittend beroep én ik loop niet fijn op hakjes/hakken, daarbij heb ik een lompe bouw en vind ik dit mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, ik vind ze zaadddodend
Maar ze zullen vast heerlijk lopen
ja die vind ik dan echt weer vreselijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik had deze trouwens gekregen van bb
[ afbeelding ]
Want hij ging onder mijn account lego bestellen bij w.ehkamp en ik had deze ooit maanden terug eens in mijn mandje gegooid en toen heeft ie ze meebesteld
Omg wat vreselijk liefquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik had deze trouwens gekregen van bb
[ afbeelding ]
Want hij ging onder mijn account lego bestellen bij w.ehkamp en ik had deze ooit maanden terug eens in mijn mandje gegooid en toen heeft ie ze meebesteld
Net of iemand anders wel die kosten betaaltquote:Verzending & Verwerking (voor u gratis!):
quote:Ja, informeer mij over de laatste trends en exclusieve promoties per e-mail. Afmelden is later mogelijk.
oh er zijn zat platte schoenen die ik wel mooi vind, maar deze zou ik nooit uit het rek pakken. Ik heb meer de smaak van Priem geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook geen zittend beroep én ik loop niet fijn op hakjes/hakken, daarbij heb ik een lompe bouw en vind ik dit mooi![]()
![]()
ik loop 70% van de tijd niet op hakken heurquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die hakken van jullie zijn ook niet altijd mooi
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh er zijn zat platte schoenen die ik wel mooi vind, maar deze zou ik nooit uit het rek pakken. Ik heb meer de smaak van Priem geloof ik
ja die Jeti-bodywarmer vond ik ook wat minderquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En ah het zou ook maar saai zijn als iedereen hetzelfde mooi vindtIk heb ook zat kleren hier getoond wat de helft wel mooi; de helft niet mooi vind! Hell... vorige week toonde ik nog een schapenvachtvest-iets waar ik zeker van weet dat praktisch niemand hem mooi vind; en ik vind em echt uber tof
![]()
![]()
Daaromquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die Jeti-bodywarmer vond ik ook wat minder
DIE HEB IK HEUL NIET GEZIENquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En ah het zou ook maar saai zijn als iedereen hetzelfde mooi vindtIk heb ook zat kleren hier getoond wat de helft wel mooi; de helft niet mooi vind! Hell... vorige week toonde ik nog een schapenvachtvest-iets waar ik zeker van weet dat praktisch niemand hem mooi vind; en ik vind em echt uber tof
![]()
![]()
hallo, je tweelingzus hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Ik loop eigenlijk altijd op gympen en heb voor de winter meestal een paar laarzen, en dat zijn dan van die lompe dingen jah, ik hou van lomp
Ow en datquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop 70% van de tijd niet op hakken heur
Nee. Ik vermoed dat het een douaantje is gewordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE HEB IK HEUL NIET GEZIEN![]()
Heb je je ebay-kleren al binnen eigenlijk?
checkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
En de hakken die ik heb zijn grote liefdes, maar ik krijg er snel pijn van in mijn lijf, dus die zijn voor gelegenheden
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet altijd als ik 's ochtends een hoodie aantrek aan Skjoe denken en dan moet ik lolleren
Exactlyquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zijn genoeg mensen die mijn kleding, mijn schoenen, mijn haar of mijzelf niet mooi of leuk vinden. Boeiend
Joh, ik hou er nooit rekening mee dat dat kan bij aziatische ebayquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow en datIk heb ook vaak mijn all stars of wat plattere schoenen aan hoor
![]()
[..]
Nee. Ik vermoed dat het een douaantje is geworden![]()
Misschien gaan die douane mensen wel in je hoodie rondlopen, net als de postbode met mijn Chanel lakquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, ik hou er nooit rekening mee dat dat kan bij aziatische ebay
quote:
Sinds zwangerschappen zijn mijn voeten een beetje doorgezakt en mijn bekken is rag. Hakken, ook lage, zijn voor mij al snel te hoog om echt goed de dag op door te komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop het meest op lage hakken, daarna op midheels en daarna op high heels.
Helemaal plat doe ik niet aan, want dan gaat mijn rug naar zijn grootje
Ik ook niet; tot het lang duurt en ik erover na ga denkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, ik hou er nooit rekening mee dat dat kan bij aziatische ebay
Heb al zo vaak gedacht "ik maak even een foto en dan stuur ik die naar skjoe met 'kiek wat een mooien hoodie'"..quote:
WAAJOOO!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik vind Kip haske leuk en mooi!
Ik vind alleen je schoenen echt drie keer niks
Maar dat vind ik ook van Uggs enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
je doet je best maar, je werkt met kinderenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb al zo vaak gedacht "ik maak even een foto en dan stuur ik die naar skjoe met 'kiek wat een mooien hoodie'"..![]()
![]()
Zo1 staat ook op de azie-ebay. En die wil ik hebben. Maar ik heb mezelf nobuy opgelegd en juist dit soort dingen vormt het probleem bij mij. Dus le fuquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Sinds zwangerschappen zijn mijn voeten een beetje doorgezakt en mijn bekken is rag. Hakken, ook lage, zijn voor mij al snel te hoog om echt goed de dag op door te komen.
Maar buiten dat ben ik veel meer een gympenmens. Maarja, ik ben de hoody ook nooit ontstegenIk heb een hele mooie met panterprint aan de binnenkant van de capuchon.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WAAJOOO!![]()
Laat ik nou nét ook UGGS besteld hebben
het past wel in het straatje van vormeloze platte laarzen andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo1 staat ook op de azie-ebay. En die wil ik hebben. Maar ik heb mezelf nobuy opgelegd en juist dit soort dingen vormt het probleem bij mij. Dus le fu
Ik heb ook een hoodie van de kinderafdelingquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je doet je best maar, je werkt met kinderen
Ik vind die wel anders als die docs heur.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het past wel in het straatje van vormeloze platte laarzen anders![]()
![]()
die pino?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoodie van de kinderafdeling.
Nee goeikoop; tenzij je net als ik doe en overenthousiast wordt en dan maar 5 dingen in 1 keer besteld... en het nu wel lang duurt voor het geleverd wordt....quote:
Nee, 10 euroquote:
ZWEEEEEEEEEEEET, ZWEET OVERALquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het past wel in het straatje van vormeloze platte laarzen anders![]()
![]()
gemaakt van kinderhuid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoodie van de kinderafdeling.
Als je zweet in Uggs dan doe je iets niet goed of heb je alleen nepperts met nepbont aangehadquote:
ja ik ook, maar kan het me voorstellen, zelfde soort "hak", bijna zelfde hoogte etc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind die wel anders als die docs heur.
Nee jonge, dat is m'n berentrui! Dezelfde die Lin heeft, maar dan met een kraag inplaats van oortjesquote:
ik heb ze nog nooit aangehad, wel genoeg patiënten met nepperds en echte gehad. En genoeg daarvan meurden behoorlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je zweet in Uggs dan doe je iets niet goed of heb je alleen nepperts met nepbont aangehad
ik zweet nog met bloten voetenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je zweet in Uggs dan doe je iets niet goed of heb je alleen nepperts met nepbont aangehad
oh scusiquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, dat is m'n berentrui! Dezelfde die Lin heeft, maar dan met een kraag inplaats van oortjes
Ik heb nog nooit gezweet in m'n uggs, dat is juist zo fijn van dat schapen-spul. Je voeten worden niet te warm. Heb wel nep-uggs gehad als sloffen en dan zijn je voeten inderdaad zeiknat als je geen sokken aantrektquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit aangehad, wel genoeg patiënten met nepperds en echte gehad. En genoeg daarvan meurden behoorlijk
Moet mezelf al op zo veel manieren corrigeren met lopen, dat op hakken (jes) al teveel gevraagd is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Sinds zwangerschappen zijn mijn voeten een beetje doorgezakt en mijn bekken is rag. Hakken, ook lage, zijn voor mij al snel te hoog om echt goed de dag op door te komen.
Ohja, dat klinkt wel bekend ja, die kleine bedragen tellen zo op dan.. Wel fucked idd, ik hoop dat je een baan vind voor meer uren ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, 10 euro.
Maar dat soort kleine uitgaven zijn juist mijn probleem.
En sinds ik tot de ontdekking ben gekomen dat ik dus maar 110 euro vrij te besteden per maand heb, is het toch een veel grotere uitgave geworden
trust me, most people sweat like a pig in those "things"quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezweet in m'n uggs, dat is juist zo fijn van dat schapen-spul. Je voeten worden niet te warm. Heb wel nep-uggs gehad als sloffen en dan zijn je voeten inderdaad zeiknat als je geen sokken aantrekt
Het lukt me an sich wel hoor, maar na een paar uur gaat én mijn bekken protesteren en krijg ik gewoon last van mijn voeten. Ik blijf gewoon tot in de eeuwigheid op m'n DC's rondschuivenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Moet mezelf al op zo veel manieren corrigeren met lopen, dat op hakken (jes) al teveel gevraagd is.
Jah, ga eerst maar eens kijken of ik kan bezuinigen op m'n boodschappen, daar ben ik nu niet bepaald bewust mee bezig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat klinkt wel bekend ja, die kleine bedragen tellen zo op dan.. Wel fucked idd, ik hoop dat je een baan vind voor meer uren ofzo
zolang jij en ik bestellen blijven ze ze in ieder geval maken babequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het lukt me an sich wel hoor, maar na een paar uur gaat én mijn bekken protesteren en krijg ik gewoon last van mijn voeten. Ik blijf gewoon tot in de eeuwigheid op m'n DC's rondschuiven
Is de moeite waard hoor, zulke dingen eens nalopen! Wij bleken ook 30 euro per maand omlaag te kunnen met onze verzekeringen, en nog wat van die dingen. Boodschappen besparen we nu ca. 400 euro per maand mee door gewoon op te letten en meer van zulks. Gaat je lukken, Schaartjequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jah, ga eerst maar eens kijken of ik kan bezuinigen op m'n boodschappen, daar ben ik nu niet bepaald bewust mee bezig.
En ben aan het twijfelen of ik mijn telefoon nog even houd en een sim-only afsluit..
(stiekem wil ik gewoon een nieuwe telefoon)
Zo kunnen de vaste lasten wat omlaag en is er meer speelruimte.
Ondertussen blijf ik gewoon braaf vacatures kijken
Jah, daaromquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zolang jij en ik bestellen blijven ze ze in ieder geval maken babe
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
(orkaan heeft land nog niet bereikt. Wel veel wind.. Ze zijn aan het afwachten met een cocktail en biertje in de hand)(broer; schoonzus en vrienden - ook wel onze fotograven van onze trouw; zitten daar dus)
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
(orkaan heeft land nog niet bereikt. Wel veel wind.. Ze zijn aan het afwachten met een cocktail en biertje in de hand)(broer; schoonzus en vrienden - ook wel onze fotograven van onze trouw; zitten daar dus)
In de film? Omdat het in het echt toch ook wel vaak zo isquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ben Bones aan het kijken.... Neger ruikt verbrand vlees, zegt: Fried chicken!! Loopt richting de geur en ziet een verkoold lijk liggen.
Waarom eten alle negers gefrituurde kip en denken ze dat alles gefrituurde kip is?
Jup ! Ze kregen gisteren te horen dat ze binnen moesten blijven; dus hebben ze maar velen booze binnen gehaaldquote:
Stef is de schuld van ALLE kwaad! Ik zeg het je!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Trix, je bespaart 400!!! euro per maand op boodschappen door een beetje op te letten?
Dan kocht je echt alles wat los en vast zat, want daar leven bij ook van en wij zijn al royale spenders
Gewoon niet elke week, maar elke dag boodschappen doen. Bij de Albert Heijn, de koning van de verleiders. Dus dan ga je eten voor vandaag halen en dan neem je ook nog even een auto'tje voor je kleine mee, en een paar pakken koekjes want toch in de bonus, en een bak Ben & Jerry's want daar had je al heel lang trek inquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Trix, je bespaart 400!!! euro per maand op boodschappen door een beetje op te letten?
Dan kocht je echt alles wat los en vast zat, want daar leven bij ook van en wij zijn al royale spenders
Ja man, ik ging aan het rekenen (er komt weer een kinderopvangrekening extra aan en zulks) en telde voor de grap eens op wat we maandelijks uitgaven aan boodschappen. Ik schrok me de tering! Wel heel goed dat ik zo met mijn neus op de feiten werd gedrukt, want ik ben nogal slecht in streng zijn voor mezelf, zoals blijktquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat kan ik wel redelijk weerstaan. 400 euro is ECHT veel joh
HALLO JUMBOquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
en ik doe ook elke dag boodschappen trouwens. Maar de Jumbo is ook net iets minder verleidelijk, dat klopt.
En ook écht goedkoper, als je een maand je boodschappen daar doet ipv de AH. Maarja, bij mijn werk zit een AH om de hoek, dus daar kan ik elke pauze opnieuw de hele bende opkopen zonder later thuis te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
en ik doe ook elke dag boodschappen trouwens. Maar de Jumbo is ook net iets minder verleidelijk, dat klopt.
ik kom alleen bij Appie als jumbo dicht is. Maar Appie verleidt mij ook altijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ook écht goedkoper, als je een maand je boodschappen daar doet ipv de AH. Maarja, bij mijn werk zit een AH om de hoek, dus daar kan ik elke pauze opnieuw de hele bende opkopen zonder later thuis te zijn.
ja maar jij bent ook maar een arme student!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik geef misschien net 200 per maand totaal uit aan boodschappen. En ik denk minder, maar reken het verder niet echt na ofzo.
Dat scheelt al een boelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kom alleen bij Appie als jumbo dicht is. Maar Appie verleidt mij ook altijd
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook maar een arme student!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook maar een arme student!
is op heel veel plekken tegenwoordig standaard...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok... ik kom nu toevallig een vacature tegen die ik wel aantrekkelijk vind.
Locatie is wat kutter.. Maar deze is voor 30 uur per week, contract voor een half jaar en daarna uitzicht op vast.
Maar een contract van een half jaar vind ik een groot risico, wetende dat mijn huidige werk me waarschijnlijk nog een jaar geeft en met mijn mazzel is alles over een half jaar zo kut dat ze toch geen vaste contracten geven
en het is wel een groot bedrijf, wat mogelijkheden geeft tot groei, maar dit is in de verstandelijk gehandicapten-sector.. En dat is net iets minder de kant waar ik heen wilde.
Deze functie is wel met kinderen en jongeren though. Inclusief gedragsproblemen
Wij zitten nu aan de 450 per maand, gezin met 1 kind en 3 katten. Luiers en wasmiddel en zulks inclusief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik geef misschien net 200 per maand totaal uit aan boodschappen. En ik denk minder, maar reken het verder niet echt na ofzo.
Je kunt altijd nog nee zeggen he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok... ik kom nu toevallig een vacature tegen die ik wel aantrekkelijk vind.
Locatie is wat kutter.. Maar deze is voor 30 uur per week, contract voor een half jaar en daarna uitzicht op vast.
Maar een contract van een half jaar vind ik een groot risico, wetende dat mijn huidige werk me waarschijnlijk nog een jaar geeft en met mijn mazzel is alles over een half jaar zo kut dat ze toch geen vaste contracten geven
en het is wel een groot bedrijf, wat mogelijkheden geeft tot groei, maar dit is in de verstandelijk gehandicapten-sector.. En dat is net iets minder de kant waar ik heen wilde.
Deze functie is wel met kinderen en jongeren though. Inclusief gedragsproblemen
of NEINZZZZ! ZOUT OP MET JE HOERIGE KUT AIDS BAAN!!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog nee zeggen he?
Netjes! Hahaha, dat scheelt vast wel iets ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij zitten nu aan de 450 per maand, gezin met 1 kind en 3 katten. Luiers en wasmiddel en zulks inclusief.
Maar dat zal wel wat meer worden zodra ik weer rood/rauw vlees mag
And there's always thatquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of NEINZZZZ! ZOUT OP MET JE HOERIGE KUT AIDS BAAN!!!
(nee?)
Da's waar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog nee zeggen he?
Ik heb eigenlijk ook echt geen idee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef princess-a het volgende:
Ohai!
Altijd leuk om te lezen wat iedereen uitgeeft aan boodschappen
Die kost in den beginnen nog niet heel veel, als het weer lukt om borstvoeding te gaan geven. Alleen extra honger bij mij, maar dat wordt mooi gecompenseerd door een fles of wat wijn minder in de maandquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Netjes! Hahaha, dat scheelt vast wel iets ja.Vooral met dat extra kind dat er dan is.
eerst solliciteren, dan pas navragen bij P&O, dan pas keuze maken. Problem solvedquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar ik ben een beetje aan het rekenen. Dit is wel 6 uur per week meer...
Maar ik krijg nu onregelmatigheidsvergoeding en dat loopt toch best lekker aan. Is dus zeer de vraag of ik er financieel op vooruit ga
Oei, ja, onregelmatigheidstoeslag is best aardig wat nog he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar ik krijg nu onregelmatigheidsvergoeding en dat loopt toch best lekker aan. Is dus zeer de vraag of ik er financieel op vooruit ga
valt mee hoor, tegen die tijd is Stef weer uit de luiers dus qua boodschappen wordt dat niet heel veel meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Netjes! Hahaha, dat scheelt vast wel iets ja.Vooral met dat extra kind dat er dan is.
je kan pas gaan rekenen nadat je in onderhandeling bent. GEwoon solliciteren, als het niks is gewoon nee zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's waar.
Behalve als we ook kunstvoeding gaan geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt mee hoor, tegen die tijd is Stef weer uit de luiers dus qua boodschappen wordt dat niet heel veel meer
onderhandelen in die sector is er niet bij, vragen wat het je gaat opleveren wel natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan pas gaan rekenen nadat je in onderhandeling bent. GEwoon solliciteren, als het niks is gewoon nee zeggen
die gaat dan extra vretenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt mee hoor, tegen die tijd is Stef weer uit de luiers dus qua boodschappen wordt dat niet heel veel meer
lekker, strontschrapen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Behalve als we ook kunstvoeding gaan geven.
Maar we hebben voor de eerste twee jaar ofzo ook wasbare luiers, dus luiers besparen we ons inderdaad zodra Stef op de plee gaat.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oei, ja, onregelmatigheidstoeslag is best aardig wat nog he?
kunstvoeding klinkt alsof je plastic gaat vermalen in de keukenmachinequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Behalve als we ook kunstvoeding gaan geven.
Maar we hebben voor de eerste twee jaar ofzo ook wasbare luiers, dus luiers besparen we ons inderdaad zodra Stef op de plee gaat.
Ja ohaiquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb echt geen idee wat we uitgeven aan boodschappen... veel teveel, dát weet ik dan wel weer zeker...
ook mijn idee. HUUUUUUUUHquote:
nope, gewoon vragenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik draai voornamelijk in het weekend en 's avonds en in het weekend krijg ik dan 145%.![]()
Maar ik zie nu bij hetzelfde bedrijf nog een functie inclusief slaapdiensten en nachtdiensten, hier in de stad, ziet er erg leuk uit. Maar er staat niet bij wat de intentie van het contract is (of vaste dienst een optie is). Is het raar om daarvoor te bellen en het te vragen?
een kind van drie vreet echt niet zo veel en kan gewoon met de pot mee.quote:
Valt mee hoor, gewassen billendoekje erin, die in de prullenbak mikken wanneer er gescheten is. Gaat hardstikke prima! Bij Stef zijn we ermee gestopt omdat het een piskind is, die piest zoveel dat er niet meer tegenaan te verschonen valt met wasbaar.quote:
Denk dat je daarvan makkelijk boodschappen kan doen hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook echt geen idee.Die 200 was een complete gok. Maar rond de 50 per week red ik niet helemaal denk ik. Och, het zal ook niet heel veel schelen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een kind van drie vreet echt niet zo veel en kan gewoon met de pot mee.
Tenzij je zo'n bakfietsmoeder bent die d'r kind allemaal knijpfruitjes, fred en ed komkommertjes en bambikoeken geeft.
Koequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kunstvoeding klinkt alsof je plastic gaat vermalen in de keukenmachine![]()
Da's best aardig wat ja! En nee, ik vind van niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik draai voornamelijk in het weekend en 's avonds en in het weekend krijg ik dan 145%.![]()
Maar ik zie nu bij hetzelfde bedrijf nog een functie inclusief slaapdiensten en nachtdiensten, hier in de stad, ziet er erg leuk uit. Maar er staat niet bij wat de intentie van het contract is (of vaste dienst een optie is). Is het raar om daarvoor te bellen en het te vragen?
betaal je altijd cash dan? Anders hoef je alleen je internetbankieren ff te openen en kun je het zo over oktober terugzoekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga eens november bij houdenNiet op letten maar gewoon boodschappen doen zoals ik altijd doe en opschrijven wat het totaal bedrag is (vlg mij ga ik ook schrikken
![]()
)
ik ga het hier ook eens voorstellen. Wel november en niet december, want da's toch een dure kutmaandquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga eens november bij houdenNiet op letten maar gewoon boodschappen doen zoals ik altijd doe en opschrijven wat het totaal bedrag is (vlg mij ga ik ook schrikken
![]()
)
Voor een driejarige eet Stef ook echt bovenmatig veel. Evenveel als ik, ongeveerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar klopt ja, denk dat het echte vreten pas bij 10 ofzo begint? Heel brood per dag ofzo (ok ik overdrijf, maar pubers kanen echt heel je huis leeg)
Ja snapte ik, maar het klonk zo plastic-achtigquote:
Gewoon als het kind in de puberteit komt het een aidstoornis aanpratenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar klopt ja, denk dat het echte vreten pas bij 10 ofzo begint? Heel brood per dag ofzo (ok ik overdrijf, maar pubers kanen echt heel je huis leeg)
Ja, pubers vreten en drinken echt veulquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, ik bedoelde idd dat ik de 50 niet altijd haal, als in, eronder blijf. Maar het wisselt ook zo per week wat ik uit geef...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Denk dat je daarvan makkelijk boodschappen kan doen hoorWasmiddel, koffie, toiletpapier en zulks heb je niet heel vaak nodig. Al moet ik niet mezelf als voorbeeld nemen, wij lunchen op werk
of jij eet ondermaats weinigquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor een driejarige eet Stef ook echt bovenmatig veel. Evenveel als ik, ongeveer
en slopen heel je huis...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, pubers vreten en drinken echt veul
En bedoel je dan wanneer jij normaal eet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor een driejarige eet Stef ook echt bovenmatig veel. Evenveel als ik, ongeveer
Jah, ik snapte je wel, hehe.. Het ruikt wel heel raar, die zooi..quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja snapte ik, maar het klonk zo plastic-achtig
Hehehehehehe!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon als het kind in de puberteit komt het een aidstoornis aanpraten
ho ho, hoeveelheid kan weinig maar zeer calorisch zijn!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je mijn postuur wel eens goed bekeken?
ik als puber was er erg goed in... beter nog dan als klein kindquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen kinderen dan weer beter!
2 flessen frituurvet en 4 zakjes macadamianoten, hoezo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ho ho, hoeveelheid kan weinig maar zeer calorisch zijn!
Ja, zo'n beetje wel. Wel op een dag dat ik niet werk, op werkdagen fiets ik enorm veel en dat vertaalt zich altijd in extra boterhammen voor ontbijt en lunch en meer tussendoortjes, omdat ik anders omval.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En bedoel je dan wanneer jij normaal eet?
Ah ja precies! Dat heb ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde idd dat ik de 50 niet altijd haal, als in, eronder blijf. Maar het wisselt ook zo per week wat ik uit geef...
Soms cash..quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
betaal je altijd cash dan? Anders hoef je alleen je internetbankieren ff te openen en kun je het zo over oktober terugzoeken
Guilty as chargedquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ho ho, hoeveelheid kan weinig maar zeer calorisch zijn!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 flessen frituurvet en 4 zakjes macadamianoten, hoezo?![]()
Omnomnomquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 flessen frituurvet en 4 zakjes macadamianoten, hoezo?![]()
Ja december is zo nep als iets idd... Dan is het buy alle sinterklaas/kerstzooi dit dat allesquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga het hier ook eens voorstellen. Wel november en niet december, want da's toch een dure kutmaand
vreetbeerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje wel. Wel op een dag dat ik niet werk, op werkdagen fiets ik enorm veel en dat vertaalt zich altijd in extra boterhammen voor ontbijt en lunch en meer tussendoortjes, omdat ik anders omval.
Hij eet twee a drie stuks fruit per dag, drie a vier volkorenboterhammen met beleg, twee keer een tussendoortje en een avondmaal (dat is wel wat minder als bij mij, twee aardappels, een half stukje vlees en een grote schep groente ofzo). En dan een half volwassenen-formaat toetje.
januari ben ik de eerste twee weken nog alle restjes aan het wegwerken, dus die telt ook niet hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja december is zo nep als iets idd... Dan is het buy alle sinterklaas/kerstzooi dit dat alles
Dan eet hij gedurende de dag meer dan ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje wel. Wel op een dag dat ik niet werk, op werkdagen fiets ik enorm veel en dat vertaalt zich altijd in extra boterhammen voor ontbijt en lunch en meer tussendoortjes, omdat ik anders omval.
Hij eet twee a drie stuks fruit per dag, drie a vier volkorenboterhammen met beleg, twee keer een tussendoortje en een avondmaal (dat is wel wat minder als bij mij, twee aardappels, een half stukje vlees en een grote schep groente ofzo). En dan een half volwassenen-formaat toetje.
Echt he? Ik hoor met enige regelmaat een moeder van een leeftijdsgenootje van Stef juichen dat hun kind zo veel heeft gegeten die dag, wel twee boterhammen en een appel en in de avond zijn/haar bordje bijna leeg!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreetbeer
Ach, hij moet nog driftig groeien
Whehequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut, nog die telefoon-hanger-ding niet gemaakt
Nah ja... ik ga mijn bed opzoeken.
Tjuus!
hele domme kinderen hebben ook minder voeding nodigquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he? Ik hoor met enige regelmaat een moeder van een leeftijdsgenootje van Stef juichen dat hun kind zo veel heeft gegeten die dag, wel twee boterhammen en een appel en in de avond zijn/haar bordje bijna leeg!!
En dan vraag ik me af of dat kind niet doodgaat ofzo
Ja want goeikope kerstmeuk dit dat allesquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
januari ben ik de eerste twee weken nog alle restjes aan het wegwerken, dus die telt ook niet hier
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan eet hij gedurende de dag meer dan ik.Maar mijn avondeten is dan weer meer.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
truste Kip!
[..]
hele domme kinderen hebben ook minder voeding nodig
en niet te vergeten, alles met 50% korting op 27 decemberquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want goeikope kerstmeuk dit dat allesthehehe.....
De beste dag om te gaan boodschapperen van heel het jaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en niet te vergeten, alles met 50% korting op 27 december
hertenbief allesquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De beste dag om te gaan boodschapperen van heel het jaar
Oh God, wat hoop ik dat ik dan al bevallen ben.. BUY ALL THE STEAK
lulzquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Jaohhh 22u !!! Ik ga douchen en naar bed
Goeien matigen standby avond wel pehehhe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |