De chanel lijkt meer een rodere base te hebbenquote:
maar maarquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Doe niet Spees, ik had mezelf net wijsgemaakt dat ik 'm níet wou.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan het hier NIET meer over Chanel hebben
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
Volgens Temptalie zou hij lijken op Velvet Bow van CG maar dan met een shimmer erin. Nou die heb ik maar dat vind ik toch niet als ik die foto's zie
Ja ik wil die dit weekend maken, even bij schoonmoeder zeuren mehequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, alleen die pompoentaart lijkt me lekker van die recepten die je DM-de.
Ik heb nog veel pompoen dus die ga ik wel proberen
oja, fuque kut hoerige kut sephoraquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Hoe heet die Chanel? Morgen ff kijken bij de Sephora, toch 50% korting
Wait whut?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Je moet die gewoon als verrassing maken joh! Voor haar!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil die dit weekend maken, even bij schoonmoeder zeuren mehe
Nou nee, want als je bon laat zien wordt die korting er weer afgehaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
zou ik een nakend en een chanel kunnen kopen? en dan nakend terug brengen en die 50% korting houden?
2e artikel 50% korting toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben t weekend daar en heb van tevoren geen tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet die gewoon als verrassing maken joh! Voor haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |