Ik ga het ook niet doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf doet hij het niet hoor. De luiwammes.
quote:
Nooit, neutraal terrein.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet gewoon bij haar thuis oid?
Openbaar forum. Scroll anders even terug want er liepen wat reacties tegelijk door elkaar heenquote:
Duh jouw bipsquote:Waarom wil jij dibs op mijn bips? Is die van Kaneel niet genoeg?
Ik heb 8 maart naast zo'n 100 FOK!ers gestaan. Denk je echt dat ik ze allemaal nog herinnerquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef twi het volgende:
Wel slecht hoor, Samzz. Op 8 maart heb je zowat naast hem gestaan.
Jaaaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja snap ik![]()
Liefst wanneer het sneeuwt natuurlijk
Dus op een openbaar forum mag je niet zeggen dat je denkt dat iemand je leuk vindtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit, neutraal terrein.
[..]
Openbaar forum. Scroll anders even terug want er liepen wat reacties tegelijk door elkaar heen.
[..]
Duh jouw bips![]()
![]()
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.quote:
Bij haar thuis is te snel, je hebt haar nu 1 keer gesproken toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow...
Maar waarom dan? Wat is je theorie daarachter?
Nouja, dat je mij niet herinnert zou ik me voor kunnen stellen aangezien ik het eerste uur een stille zolderautist ben op meets. Maar Kaneel ratelt maar door, die onthoud je wel hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 8 maart naast zo'n 100 FOK!ers gestaan. Denk je echt dat ik ze allemaal nog herinner?
Fera is gewoon ter back-up.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.
Scroll dan evenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus op een openbaar forum mag je niet zeggen dat je denkt dat iemand je leuk vindt?
Nou, oke dan.
Ssstquote:
Dan ga ik daar niet tussen staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar dat is nog te vroeg om te zeggen.
Nooit.quote:
Ik heb dan niet met hem gebabbeld, denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dat je mij niet herinnert zou ik me voor kunnen stellen aangezien ik het eerste uur een stille zolderautist ben op meets. Maar Kaneel ratelt maar door, die onthoud je wel hoor.
Ik ben één en al goedheid.quote:
Ik snap het probleem niet zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scroll dan even. Lang verhaal dit dat. Het mag best hoor, niet iedereen waardeert dat tho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |