quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Seksloos en veel te serieus? Damn.
Ik dacht altijd dat je aan het FOK!ken was van uit het klooster.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
In kloosters gebeuren de gekste dingen dat weet je toch!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je aan het FOK!ken was van uit het klooster.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een foutje van de natuur, het is een onontwikkelde penis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In kloosters gebeuren de gekste dingen dat weet je toch!
God heeft de vrouw natuurlijk niet zonder reden de vrouw een klit gegeven.
Tepels bij mannen ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een foutje van de natuur, het is een onontwikkelde penis.
Het spijt me. Het was gewoon een verrassing om te merken dat zelfs jij ergens nat van kan wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ongemakkelijkheid zit voornamelijk in het hoofd, dat klopt. Als je niet ongemakkelijk doet, is het ook niet ongemakkelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een actie-reactie verhaalt wat ik dus zeg hij voelt zich ongemakkelijk straat dat uit en daardoor wordt het ongemakkelijk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Braaf imago kan ik mee leven, maar dit is wel wat ernstiger.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond het ook wel apart om te lezen van jou hoor. je hebt gewoon een braaf imago.
Doe d'r wat aan, date een Fokker (mij) en post de samenvatting inclusief details hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Braaf imago kan ik mee leven, maar dit is wel wat ernstiger.
Date om erachter te komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had verwacht dat -Starwberry- iets te saai voor jou zou zijn, fax.
Daarop inhakend: Wanneer is een man te saai?
Wanneer hij niet met een normaal iemand een gesprek kan voeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had verwacht dat -Starwberry- iets te saai voor jou zou zijn, fax.
Daarop inhakend: Wanneer is een man te saai?
Gesloten vragen vermijd ik altijd welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je geen klik hebt. Gesloten antwoorden op open vragen krijgen
Wat zou je hiervan maken Fax?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gesloten vragen vermijd ik altijd wel
Ik zal de uitzondering wel weer zijn, gezien de instemmende reacties, maar dat brave imago van Straw zag ik nooit zo...wel het imago van iemand die serieuze antwoorden geeft, en wellicht ook het imago van iemand van wie het misschien lastig hoogte krijgen is via internet, maar volgens mij is dat toch wat anders dan braafquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat kwam voornamelijk door je kleding denk ik, of niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:10 schreef Capstan het volgende:
Zelf ben ik weleens vergeleken met een bibliothecaris, en dat zal vast wat beter kloppen, maar dat is een weer een ander verhaal
Ja en dan laat ik je direct alle hoeken van de kamer zien. Rechtsboven, links onder..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat zou je hiervan maken Fax?
"Kom je mee naar huis? "
Dan ben ik niet saai.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer hij niet met een normaal iemand een gesprek kan voeren.
Wanneer hij 12 in een dozijn is.
Wanneer hij zich non-verbaal niet staande weet te houden.
Ik denk het. Die kleding heb ik inmiddels niet meer, maar ik vraag mensen natuurlijk niet of ik op een bibliothecaris lijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat kwam voornamelijk door je kleding denk ik, of niet?
Als je je non-verbaal niet staande kan houden betekent dat dan dat je letterlijk geen ruggengraat hebt?quote:
Nee, je kan best ruggengraat hebben maar je in bepaalde situaties geen fatsoenlijke houding weten te geven. Het gaat erom dat je non-verbaal voor die persoon interessant bent want vaak staat die muziek zo teringhard dat ze je amper kan verstaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je je non-verbaal niet staande kan houden betekent dat dan dat je letterlijk geen ruggengraat hebt?
mind the taart.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je kan best ruggengraat hebben maar je in bepaalde situaties geen fatsoenlijke houding weten te geven. Het gaat erom dat je non-verbaal voor die persoon interessant bent want vaak staat die muziek zo teringhard dat ze je amper kan verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |