Vergeet niet dat de hoogste belastingschijf naar 49% gaat. Maar je hebt gelijk, de koopkracht van hoge inkomens gaat er met 0.6% op achteruit, de PvdA zit niet voor niks in het kabinet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Inkomensverschillen vergroot?? Ik ben een netto maandsalaris kwijt aan die kut zorg die inkomensafhankelijk wordt. Ik doe een stap meer, werk de pleuris maar beloning Ho maar.
Ga straks wel 3 of 4 dagen werken. Net beetje rondkomen want meer en harder werken wordt gestraft.
Jullie mogen ook gewoon op de inhoud reageren hoor in plaats van te zeiken om enters. Volgens mij is het prima leesbaar.quote:
gelukkig doe je dat zelf ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jullie mogen ook gewoon op de inhoud reageren hoor in plaats van te zeiken om enters. Volgens mij is het prima leesbaar.
zeiken over spelfouten en die dingenquote:
Is leuk joh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Had eigenlijk gewoon niet moeten reageren
Mwa, dit gaat weer leuk worden denk ikquote:
Nee hoor, ik vind het gewoon jammer dat als ik hier een discussie probeer te voeren met iemand iedereen zich geroepen voelt om er iets op te zeggen, vaak zonder dat het over de inhoud gaat. Reageer dan gewoon niet als het je niet boeit. Ik zit toch ook niet te kankeren op ieder BO2-filmpje dat hier gepost wordt als het me niet interesseert.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, dit gaat weer leuk worden denk ik
Was echt die rijke batta zemmel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold batta geven met Manolev wat een Tata
Gek hè, op een openbaar forumquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ik vind het gewoon jammer dat als ik hier een discussie probeer te voeren met iemand iedereen zich geroepen voelt om er iets op te zeggen.
Of naar zweden sturenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:43 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoop dat studeren verboden wordt vanaf 2015.
Ja snap ik, maar reken het verhaal dan af op de inhoud en niet op een missende enterquote:
Done.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Cliffy het volgende:
Bozz, Ross & MiMi: http://borderlands.wikia.com/wiki/Master_Gee_the_Invincible huiswerk
En dat percentage klopt dus helaas niet. Vooral wanneer je geen hypotheek hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de hoogste belastingschijf naar 49% gaat. Maar je hebt gelijk, de koopkracht van hoge inkomens gaat er met 0.6% op achteruit, de PvdA zit niet voor niks in het kabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |