Juist andersom. Je moet gamen, en tijd maken voor andere dingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Frankii het volgende:
Ik loop achter merk ik al wel.
Moet maar weer eens tijd gaan maken om te gamen.
Zijn er andere dingen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Juist andersom. Je moet gamen, en tijd maken voor andere dingen.
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er dan in de buiten wereld?
Jammer dat die zo stinkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra killquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Frankii het volgende:
Ik loop achter merk ik al wel.
Moet maar weer eens tijd gaan maken om te gamen.
Ah, je hebt de mega beesten al geslacht vandaag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra kill
Hee homo wanneer spelen we eens FIFA 13.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 ofzo, ik weet niet eens wat terra is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra kill
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
25 ofzo, ik weet niet eens wat terra is.
Level glitchen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.
Alleen Terraquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je hebt de mega beesten al geslacht vandaag?Of alleen terra?
pssssttt, kopen? zacht prijsjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:45 schreef Rossdale het volgende:
Nick de groentenboer dealt natuurlijk gewoon in raket-sla!
Als je even een boost (en een berg eridium) nodig hebt moet je even joinenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |