Moet je vaker in Breda komen stappen ipv dat ik telkens naar Tilburg kom.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die OV-kaart mogen ze van mij ook wel houden, ik gebruik die maximaal een keer in de 2 maanden als ik geluk heb
Teringquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Cliffy het volgende:
Mich & Ross: King Mong kapot in ongeveer 8 seconden met die 2 nieuwe shotties rofl
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit dus zo'n beetje, en dan moet er wel werk zijn. Feit is dat bijna 8% van pas afgestudeerde wo'ers geen baan kan vinden. En zo'n maatregel als deze spoort nou niet echt extra aan om te gaan studeren als je in ogenschouw neemt dat je als hoogopgeleide straks al de helft van je inkomen aan de fiscus kwijt bent. En dat terwijl goed onderwijs de basis is van alles.
Valt niet te combineren met je studiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt niet te combineren met je studie
Rocket science stelt natuurlijk ook niks voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom lukte dat mij en vele andere studenten dan wel?
Dat is een ja als het je enige schuld is,dat is een nee als het bovenop je schudieschuld komt die al loopt.quote:
Onzin,ik heb altijd 20 uur per week naast mijn studie gewerkt. Alleen vond ik toen een baan waar ik niet zoveel meer hoef te werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt niet te combineren met je studie
Eerste 3 jaar biomedische wetenschappen en nu in mijn derde jaar van fiscaal recht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Welke studie doe je?
Ik heb helaas alleen maar hbo gedaan.
Sarcasme Piet sarcasme. Er zijn genoeg studenten die met het verhaaltje aankomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onzin,ik heb altijd 20 uur per week naast mijn studie gewerkt. Alleen vond ik toen een baan waar ik niet zoveel meer hoef te werken
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rocket science stelt natuurlijk ook niks voor
easy as fuck, zelfs nick zou dat kunnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is ook weer zoBeetje gif mengen, vuurtje erbij en *pof*
nen vuile nazi wetenschapper bent gequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is ook weer zoBeetje gif mengen, vuurtje erbij en *pof*
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal roflquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, even je keys er doorheen gejast?
hhahaahahahaahaah rofl lmaoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal rofl
Lucky bastardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal rofl
Kan je doen, we kunnen ook hetzelfde trucje nog even herhalen, zaten namelijk ook legendary siren mods, smgs, +30% smg dmg relic tussenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lucky bastardNouja, als ik lvl 50 ben gebruik ik wel een aantal keys. Heb er nu toch 8
Juist andersom. Je moet gamen, en tijd maken voor andere dingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Frankii het volgende:
Ik loop achter merk ik al wel.
Moet maar weer eens tijd gaan maken om te gamen.
Zijn er andere dingen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Juist andersom. Je moet gamen, en tijd maken voor andere dingen.
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er dan in de buiten wereld?
Jammer dat die zo stinkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra killquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Frankii het volgende:
Ik loop achter merk ik al wel.
Moet maar weer eens tijd gaan maken om te gamen.
Ah, je hebt de mega beesten al geslacht vandaag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra kill
Hee homo wanneer spelen we eens FIFA 13.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 ofzo, ik weet niet eens wat terra is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra kill
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
25 ofzo, ik weet niet eens wat terra is.
Level glitchen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.
Alleen Terraquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je hebt de mega beesten al geslacht vandaag?Of alleen terra?
pssssttt, kopen? zacht prijsjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:45 schreef Rossdale het volgende:
Nick de groentenboer dealt natuurlijk gewoon in raket-sla!
Als je even een boost (en een berg eridium) nodig hebt moet je even joinenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.
Heb ik ook al een paar keer gehad, had het alleen bij de MW2 SCquote:
Kan je net zo goed MW3 spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
'Call of Duty: Modern Warfare 4 in de maak'
Kan niet wachten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hee homo wanneer spelen we eens FIFA 13.Hee lesbie, ik zal hem binnenkort ff bestellen en kom deze week wel ff babbelen op live. Heb nog niet geprobeerd te Xboxn na mijn ongelukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij lukt het ook maar half hoor. Ik kan echt alleen in de weekeinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom lukte dat mij en vele andere studenten dan wel?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
MAAR NU INEENS DE OLD-TIMER REGEL!?>!@>!?@!
Dat zeggen ze altijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? MW4 wordt totaal nieuw alles.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat jullie er nou steeds intrappen. Maakt mij niet uitm ik koop het toch niet.
[..]
[..]
Ja. Topicreport.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mw4 wordt tof en een must buy want GOTY fo sho
Dont worry, na MW3 was ik er wel klaar mee. BO2 krijgt nog een kansquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dont worry, na MW3 was ik er wel klaar mee. BO2 krijgt nog een kans
Wou net zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ook
Ja maar Fifa 13 is ook echt een kutspelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
aar in grote lijn hetzelfde en dat kop
Yeah BO2 krijgt nog een kans, al ben ik bang dat na een maand het ook weer janken isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ook
bitch plsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar Fifa 13 is ook echt een kutspel
Mja als jullie vanavond 2vs2 gaan spelen wil ik wel meedoen. Battas deel ik graag uit
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mw4 wordt tof en een must buy want GOTY fo sho
Deze had ik gemist. Je hebt gelijk. Alleen is dit natuurlijk veel te naïef gedacht. Niet iedereen zal er "gewoon" naast gaan werken. Hoe je het ook went of keert, het kostenplaatje zal veel belangrijker worden bij het maken van een studiekeuze. Dat heeft tot gevolg dat mensen over het algemeen dichter bij huis gaan studeren en daardoor wellicht een opleiding onder hun niveau doen of zelfs besluiten om helemaal niet te gaan studeren. Ik hoef je niet te vertellen wat dat voor gevolgen heeft voor de economie. En dan zwijg ik nog op de negatieve effecten die het zal hebben op de woningmarkt, de openbaar vervoersector, de filedruk, de toegankelijkheid tot onderwijs en het verschil in opleidingsniveau tussen arm en rijk. Maar vooral dat laatste is niet verwonderlijk, aangezien ik Rutte gisteren bij P&W nog hoorde zeggen dat de VVD ervoor staat dat de inkomensverschillen worden vergroot. Dat laat eens te meer zien wat voor smerige en onethische partij het eigenlijk is en hoe dom een groot deel van de eigen achterban is om op een partij te stemmen die henzelf zonder dat ze het beseffen kaalplukt zodat degenen met topinkomens uiteindelijk het meest profiteren van allemaal. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je dat als premier uit je strot kunt krijgen, maar blijkbaar is dat waar een groot deel van Nederland behoefte aan heeft: een asocialere samenleving.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.
Gebruik af en toe is een enter in je tekst, halleluja. Dit leest toch niemand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Je hebt gelijk. Alleen is dit natuurlijk veel te naïef gedacht. Niet iedereen zal er "gewoon" naast gaan werken. Hoe je het ook went of keert, het kostenplaatje zal veel belangrijker worden bij het maken van een studiekeuze. Dat heeft tot gevolg dat mensen over het algemeen dichter bij huis gaan studeren en daardoor wellicht een opleiding onder hun niveau doen of zelfs besluiten om helemaal niet te gaan studeren. Ik hoef je niet te vertellen wat dat voor gevolgen heeft voor de economie. En dan zwijg ik nog op de negatieve effecten die het zal hebben op de woningmarkt, de openbaar vervoersector, de filedruk, de toegankelijkheid tot onderwijs en het verschil in opleidingsniveau tussen arm en rijk. Maar vooral dat laatste is niet verwonderlijk, aangezien ik Rutte gisteren bij P&W nog hoorde zeggen dat de VVD ervoor staat dat de inkomensverschillen worden vergroot. Dat laat eens te meer zien wat voor smerige en onethische partij het eigenlijk is en hoe dom een groot deel van de eigen achterban is om op een partij te stemmen die henzelf zonder dat ze het beseffen kaalplukt zodat degenen met topinkomens uiteindelijk het meest profiteren van allemaal. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je dat als premier uit je strot kunt krijgen, maar blijkbaar is dat waar een groot deel van Nederland behoefte aan heeft: een asocialere samenleving.
Ach ja, verschil moet er wezen hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Je hebt gelijk. Alleen is dit natuurlijk veel te naïef gedacht. Niet iedereen zal er "gewoon" naast gaan werken. Hoe je het ook went of keert, het kostenplaatje zal veel belangrijker worden bij het maken van een studiekeuze. Dat heeft tot gevolg dat mensen over het algemeen dichter bij huis gaan studeren en daardoor wellicht een opleiding onder hun niveau doen of zelfs besluiten om helemaal niet te gaan studeren. Ik hoef je niet te vertellen wat dat voor gevolgen heeft voor de economie. En dan zwijg ik nog op de negatieve effecten die het zal hebben op de woningmarkt, de openbaar vervoersector, de filedruk, de toegankelijkheid tot onderwijs en het verschil in opleidingsniveau tussen arm en rijk. Maar vooral dat laatste is niet verwonderlijk, aangezien ik Rutte gisteren bij P&W nog hoorde zeggen dat de VVD ervoor staat dat de inkomensverschillen worden vergroot. Dat laat eens te meer zien wat voor smerige en onethische partij het eigenlijk is en hoe dom een groot deel van de eigen achterban is om op een partij te stemmen die henzelf zonder dat ze het beseffen kaalplukt zodat degenen met topinkomens uiteindelijk het meest profiteren van allemaal. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je dat als premier uit je strot kunt krijgen, maar blijkbaar is dat waar een groot deel van Nederland behoefte aan heeft: een asocialere samenleving.
wow..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit was precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gebruik af en toe is een enter in je tekst, halleluja. Dit leest toch niemand.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alinea's. Hij kent ze niet.Alinea's, Alinea's en natuurlijk zwarte piet
Inkomensverschillen vergroot?? Ik ben een netto maandsalaris kwijt aan die kut zorg die inkomensafhankelijk wordt. Ik doe een stap meer, werk de pleuris maar beloning Ho maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
minecraft 4 averquote:
Terraria is net zo tof, alleen op de pc zijn ze gestopt, maar bij de xbox versie gooien ze er wel nieuwe content inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |