Moet je vaker in Breda komen stappen ipv dat ik telkens naar Tilburg kom.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die OV-kaart mogen ze van mij ook wel houden, ik gebruik die maximaal een keer in de 2 maanden als ik geluk heb
Teringquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Cliffy het volgende:
Mich & Ross: King Mong kapot in ongeveer 8 seconden met die 2 nieuwe shotties rofl
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit dus zo'n beetje, en dan moet er wel werk zijn. Feit is dat bijna 8% van pas afgestudeerde wo'ers geen baan kan vinden. En zo'n maatregel als deze spoort nou niet echt extra aan om te gaan studeren als je in ogenschouw neemt dat je als hoogopgeleide straks al de helft van je inkomen aan de fiscus kwijt bent. En dat terwijl goed onderwijs de basis is van alles.
Valt niet te combineren met je studiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt niet te combineren met je studie
Rocket science stelt natuurlijk ook niks voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom lukte dat mij en vele andere studenten dan wel?
Dat is een ja als het je enige schuld is,dat is een nee als het bovenop je schudieschuld komt die al loopt.quote:
Onzin,ik heb altijd 20 uur per week naast mijn studie gewerkt. Alleen vond ik toen een baan waar ik niet zoveel meer hoef te werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt niet te combineren met je studie
Eerste 3 jaar biomedische wetenschappen en nu in mijn derde jaar van fiscaal recht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Welke studie doe je?
Ik heb helaas alleen maar hbo gedaan.
Sarcasme Piet sarcasme. Er zijn genoeg studenten die met het verhaaltje aankomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onzin,ik heb altijd 20 uur per week naast mijn studie gewerkt. Alleen vond ik toen een baan waar ik niet zoveel meer hoef te werken
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rocket science stelt natuurlijk ook niks voor
easy as fuck, zelfs nick zou dat kunnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is ook weer zoBeetje gif mengen, vuurtje erbij en *pof*
nen vuile nazi wetenschapper bent gequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is ook weer zoBeetje gif mengen, vuurtje erbij en *pof*
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal roflquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, even je keys er doorheen gejast?
hhahaahahahaahaah rofl lmaoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal rofl
Lucky bastardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal rofl
Kan je doen, we kunnen ook hetzelfde trucje nog even herhalen, zaten namelijk ook legendary siren mods, smgs, +30% smg dmg relic tussenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lucky bastardNouja, als ik lvl 50 ben gebruik ik wel een aantal keys. Heb er nu toch 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |