SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Je mag best toegeven dat het een leuk filmpje isquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef Cliffy het volgende:
Hmm als ik die side missions doe en objectives en dergelijke haal maar niet inlever en dan later als jullie mijn game gejoined zijn pas inlever, krijgen jullie dan ook de xp/rewards daarvan?
Het laat wel mooi zien dat ze het spel zelf niet serieus nemen, maar er gewoon een circus game van gemaakt hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat het een leuk filmpje is
Die FPS Russia is wel ver gekomen begonnen met wat filmpjes op YouTube. Over een paar jaar zien we daar Soldmayor
Wauw Stoma je baseert dit allemaal op een filmpje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het laat wel mooi zien dat ze het spel zelf niet serieus nemen, maar er gewoon een circus game van gemaakt hebben.
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw Stoma je baseert dit allemaal op een filmpje.
BF3 had toch ook zo'n live action promo ding?quote:
MW3quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
BF3 had toch ook zo'n live action promo ding?
Si señor!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef Cliffy het volgende:
Hmm als ik die side missions doe en objectives en dergelijke haal maar niet inlever en dan later als jullie mijn game gejoined zijn pas inlever, krijgen jullie dan ook de xp/rewards daarvan?
Met jouw speelwijze..dagje werk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog wel ff met die DLC bezig ben
Hoe vaak ik dit al wel niet gehoord heb...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je me kickt omdat je wil tukken is de liefde snel over natuurlijk
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dit al wel niet gehoord heb...
Story of my life.
ouwelullemusiekquote:
Dan trap ik vast af:quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo, vanavond maar weer eens bejaarden pesten
Werk je in een bejaardenhuis?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef PierreTT het volgende:
hippe muziek :quote:
Ik wou net een date plannen met jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef PierreTT het volgende:
quote:
ik wet ook niet waarom ik dat plaatje deed watn jij hebt natuurlek alang gesext met gwwen ahaha ha ha ik weet ook niwtquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik wet ook niet waarom ik dat plaatje deed watn jij hebt natuurlek alang gesext met gwwen ahaha ha ha ik weet ook niwt
Na 11 ben ik beschikbaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou net een date plannen met jou
Eeuwige hit, dit mag je draaien op mijn begrafenisquote:
Staat genoteerdquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eeuwige hit, dit mag je draaien op mijn begrafenis
http://www.online-image-editor.com/quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef badboynova het volgende:
wie o wie
ik heb een gifje maar die moet ik verkleinen ?????? help.
Doh, we leven in het Westenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef SoldMayor het volgende:
Wel mooi weer om te zien. Gisteren was er veel stereke orkaan aan land gegaan in Vietnam. Al tientallen doden maar bijna nergens op het nieuws. Nu een een flinke storm in de USA en alle nieuwszenders gaan op 24/7 nieuws verslag.
Thank youquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
Lekker, beetje 80'squote:
Dat is altijd zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef SoldMayor het volgende:
Wel mooi weer om te zien. Gisteren was er veel sterkere orkaan aan land gegaan in Vietnam. Al tientallen doden maar bijna nergens op het nieuws. Nu een een flinke storm in de USA en alle nieuwszenders gaan op 24/7 nieuws verslag.
Achja, hopelijk ben ik op tijd klaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Tauchmeister het volgende:
"De basisbeurs voor studenten wordt afgeschaft en in plaats daarvan wordt een sociaal leenstelsel ingevoerd. De langstudeerboete wordt volgend jaar met terugwerkende kracht afgeschaft. De OV-studentenkaart wordt per 2015 omgezet in een studentenkortingskaart voor het OV."
Volgend jaar pas? Krijg ik nog wel dit jaar mijn 3000e terug?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Tauchmeister het volgende:
"De basisbeurs voor studenten wordt afgeschaft en in plaats daarvan wordt een sociaal leenstelsel ingevoerd. De langstudeerboete wordt volgend jaar met terugwerkende kracht afgeschaft. De OV-studentenkaart wordt per 2015 omgezet in een studentenkortingskaart voor het OV."
Goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
•Er komt een verbod op het gebruik van wilde dieren in circussen.
![]()
Werk je nu ook in het circus?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
•Er komt een verbod op het gebruik van wilde dieren in circussen.
![]()
OV-chipkaart boeit niet zoveel, hoewel dat in combinatie met het kamertekort en het invoeren van een verhuurdersbelasting weleens meer negatieve effecten kan hebben dan gedacht. Dat leenstelsel blijft wel slecht natuurlijk; als je je hand niet op kunt houden bij pappie en mammie en een beetje ambitie hebt, word je gelijk met een schuld van 15k opgescheept.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die OV-kaart mogen ze van mij ook wel houden, ik gebruik die maximaal een keer in de 2 maanden als ik geluk heb
15K?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
OV-chipkaart boeit niet zoveel, hoewel dat in combinatie met het kamertekort en het invoeren van een verhuurdersbelasting weleens meer negatieve effecten kan hebben dan gedacht. Dat leenstelsel blijft wel slecht natuurlijk; als je je hand niet op kunt houden bij pappie en mammie en een beetje ambitie hebt, word je gelijk met een schuld van 15k opgescheept.
Verder een prima akkoord lijkt me. Nooit verwacht dat er 400 miljoen euro naar duurzame energie zou gaan.
Wat is nou 15kquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
OV-chipkaart boeit niet zoveel, hoewel dat in combinatie met het kamertekort en het invoeren van een verhuurdersbelasting weleens meer negatieve effecten kan hebben dan gedacht. Dat leenstelsel blijft wel slecht natuurlijk; als je je hand niet op kunt houden bij pappie en mammie en een beetje ambitie hebt, word je gelijk met een schuld van 15k opgescheept.
Verder een prima akkoord lijkt me. Nooit verwacht dat er 400 miljoen euro naar duurzame energie zou gaan.
Uitwonend wel ja...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me wel een redelijke schatting (uitwonend en studieduur van 5 jaar)
Nou als je die ambitie waar maakt, ben je toch zo van die 15k af?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat krijgt Sold per maandquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou als je die ambitie waar maakt, ben je toch zo van die 15k af?
Maximale aflossing is tegenwoordig tussen de 120 en 150 euro per maand. Je lost dus 1800 euro af per jaar. Zou het in 8 jaar gepiept moeten zijn, rente van 1,5% op jaarbasis nog even niet meegerekend. Vanwege rente nog een extra jaar ongeveer, maak er in totaal 10 jaar van. Valt mee inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou als je die ambitie waar maakt, ben je toch zo van die 15k af?
Ja, thuiswonend lach je je kapot. 90 euro per maand, 5 jaar lang. 5400 euro. Plus dat je bakken met geld uitspaart omdat je thuis woont, en als je geluk hebt hoef je geen kost en inwoning te betalenquote:
Dit dus zo'n beetje, en dan moet er wel werk zijn. Feit is dat bijna 8% van pas afgestudeerde wo'ers geen baan kan vinden. En zo'n maatregel als deze spoort nou niet echt extra aan om te gaan studeren als je in ogenschouw neemt dat je als hoogopgeleide straks al de helft van je inkomen aan de fiscus kwijt bent. En dat terwijl goed onderwijs de basis is van alles.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maximale aflossing is tegenwoordig tussen de 120 en 150 euro per maand. Je lost dus 1800 euro af per jaar. Zou het in 8 jaar gepiept moeten zijn, rente van 1,5% op jaarbasis nog even niet meegerekend. Vanwege rente nog een extra jaar ongeveer, maak er in totaal 10 jaar van. Valt mee inderdaad.
Maar dat komt dus bovenop je aflossing die moet doen op de rest van je studiefinanciering. Dat zal voor mensen met rijke ouders geen probleem vormen, maar wel als je je hele studie hebt moeten lenen omdat je ouders geen geld hebben. De voorbeelden daarvan zijn, ook in mijn omgeving, legio. Zulke mensen krijgen dus bovenop hun studieschuld nog eens een extra schuld van 15k waar ze nog eens zo'n 10 jaar extra over doen
Edit: Bij het aflossen moet je ook rekening houden dat, in tegenstelling tot hypotheken, vrije aflossing mogelijk is en je maandbedrag dan herberekend wordt. Dus in zekere zin kan je er nog sneller vanaf zijn.
Kleren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef SoldMayor het volgende:
Niks betalen behalve mijn telefoon en dikke doekoes moneys binnen halen door Dixons.
#Goodlife
Vriendin?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef SoldMayor het volgende:
Niks betalen behalve mijn telefoon en dikke doekoes moneys binnen halen door Dixons.
#Goodlife
Het is dat ik bejaarden moet pesten nu in het laatste half uurtje werk anders was ik hier nog even op ingegaan. Onderwijs is zeker de basis van alles trouwensquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit dus zo'n beetje, en dan moet er wel werk zijn. Feit is dat bijna 8% van pas afgestudeerde wo'ers geen baan kan vinden. En zo'n maatregel als deze spoort nou niet echt extra aan om te gaan studeren als je in ogenschouw neemt dat je als hoogopgeleide straks al de helft van je inkomen aan de fiscus kwijt bent. En dat terwijl goed onderwijs de basis is van alles.
Dus dat is een ja?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maximale aflossing is tegenwoordig tussen de 120 en 150 euro per maand. Je lost dus 1800 euro af per jaar. Zou het in 8 jaar gepiept moeten zijn, rente van 1,5% op jaarbasis nog even niet meegerekend. Vanwege rente nog een extra jaar ongeveer, maak er in totaal 10 jaar van. Valt mee inderdaad.
Maar dat komt dus bovenop je aflossing die moet doen op de rest van je studiefinanciering. Dat zal voor mensen met rijke ouders geen probleem vormen, maar wel als je je hele studie hebt moeten lenen omdat je ouders geen geld hebben. De voorbeelden daarvan zijn, ook in mijn omgeving, legio. Zulke mensen krijgen dus bovenop hun studieschuld nog eens een extra schuld van 15k waar ze nog eens zo'n 10 jaar extra over doen
Edit: Bij het aflossen moet je ook rekening houden dat, in tegenstelling tot hypotheken, vrije aflossing mogelijk is en je maandbedrag dan herberekend wordt. Dus in zekere zin kan je er nog sneller vanaf zijn.
Welke studie doe je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef dreamzk het volgende:
30k studieschuld en moet nog minimaal tot eind studiejaar 2013-2014. Op naar de 50!!
Hej hoi hallo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:23 schreef KoningStoma het volgende:
4QFGH-M949X-FYYTF-KTWT9-9R2FZ
Rood halo pakje voor je avatar.
wraakquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hej hoi hallo.
ik voerd e net die coden in en nu staaat er; Your xbox gamertag has been deleted.
Wat is dat?
Moet je vaker in Breda komen stappen ipv dat ik telkens naar Tilburg kom.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die OV-kaart mogen ze van mij ook wel houden, ik gebruik die maximaal een keer in de 2 maanden als ik geluk heb
Teringquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Cliffy het volgende:
Mich & Ross: King Mong kapot in ongeveer 8 seconden met die 2 nieuwe shotties rofl
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit dus zo'n beetje, en dan moet er wel werk zijn. Feit is dat bijna 8% van pas afgestudeerde wo'ers geen baan kan vinden. En zo'n maatregel als deze spoort nou niet echt extra aan om te gaan studeren als je in ogenschouw neemt dat je als hoogopgeleide straks al de helft van je inkomen aan de fiscus kwijt bent. En dat terwijl goed onderwijs de basis is van alles.
Valt niet te combineren met je studiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt niet te combineren met je studie
Rocket science stelt natuurlijk ook niks voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom lukte dat mij en vele andere studenten dan wel?
Dat is een ja als het je enige schuld is,dat is een nee als het bovenop je schudieschuld komt die al loopt.quote:
Onzin,ik heb altijd 20 uur per week naast mijn studie gewerkt. Alleen vond ik toen een baan waar ik niet zoveel meer hoef te werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt niet te combineren met je studie
Eerste 3 jaar biomedische wetenschappen en nu in mijn derde jaar van fiscaal recht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Welke studie doe je?
Ik heb helaas alleen maar hbo gedaan.
Sarcasme Piet sarcasme. Er zijn genoeg studenten die met het verhaaltje aankomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onzin,ik heb altijd 20 uur per week naast mijn studie gewerkt. Alleen vond ik toen een baan waar ik niet zoveel meer hoef te werken
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rocket science stelt natuurlijk ook niks voor
easy as fuck, zelfs nick zou dat kunnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is ook weer zoBeetje gif mengen, vuurtje erbij en *pof*
nen vuile nazi wetenschapper bent gequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is ook weer zoBeetje gif mengen, vuurtje erbij en *pof*
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal roflquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, even je keys er doorheen gejast?
hhahaahahahaahaah rofl lmaoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal rofl
Lucky bastardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee, even via via een dude gevraagd of ie een Bee en Conf Call shotgun voor me had, hij joined me en dropt dat allemaal rofl
Kan je doen, we kunnen ook hetzelfde trucje nog even herhalen, zaten namelijk ook legendary siren mods, smgs, +30% smg dmg relic tussenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lucky bastardNouja, als ik lvl 50 ben gebruik ik wel een aantal keys. Heb er nu toch 8
Juist andersom. Je moet gamen, en tijd maken voor andere dingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Frankii het volgende:
Ik loop achter merk ik al wel.
Moet maar weer eens tijd gaan maken om te gamen.
Zijn er andere dingen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Juist andersom. Je moet gamen, en tijd maken voor andere dingen.
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er dan in de buiten wereld?
Jammer dat die zo stinkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De enige noemenswaardige dingen, die er buiten te vinden zijn, zijn kaaswinkels.
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra killquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Frankii het volgende:
Ik loop achter merk ik al wel.
Moet maar weer eens tijd gaan maken om te gamen.
Ah, je hebt de mega beesten al geslacht vandaag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra kill
Hee homo wanneer spelen we eens FIFA 13.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 ofzo, ik weet niet eens wat terra is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk level ben je? Bozz is 44 en krijgt ongeveer 20-25% van een level per terra kill
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
25 ofzo, ik weet niet eens wat terra is.
Level glitchen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.
Alleen Terraquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je hebt de mega beesten al geslacht vandaag?Of alleen terra?
pssssttt, kopen? zacht prijsjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:45 schreef Rossdale het volgende:
Nick de groentenboer dealt natuurlijk gewoon in raket-sla!
Als je even een boost (en een berg eridium) nodig hebt moet je even joinenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ga verder met Axton op level 24 dus we kunnen wel keertje weer co-pop. Tenzij je gaat level glitchen.
Heb ik ook al een paar keer gehad, had het alleen bij de MW2 SCquote:
Kan je net zo goed MW3 spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
'Call of Duty: Modern Warfare 4 in de maak'
Kan niet wachten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hee homo wanneer spelen we eens FIFA 13.Hee lesbie, ik zal hem binnenkort ff bestellen en kom deze week wel ff babbelen op live. Heb nog niet geprobeerd te Xboxn na mijn ongelukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij lukt het ook maar half hoor. Ik kan echt alleen in de weekeinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom lukte dat mij en vele andere studenten dan wel?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
MAAR NU INEENS DE OLD-TIMER REGEL!?>!@>!?@!
Dat zeggen ze altijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? MW4 wordt totaal nieuw alles.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat jullie er nou steeds intrappen. Maakt mij niet uitm ik koop het toch niet.
[..]
[..]
Ja. Topicreport.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mw4 wordt tof en een must buy want GOTY fo sho
Dont worry, na MW3 was ik er wel klaar mee. BO2 krijgt nog een kansquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dont worry, na MW3 was ik er wel klaar mee. BO2 krijgt nog een kans
Wou net zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ook
Ja maar Fifa 13 is ook echt een kutspelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
aar in grote lijn hetzelfde en dat kop
Yeah BO2 krijgt nog een kans, al ben ik bang dat na een maand het ook weer janken isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ook
bitch plsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar Fifa 13 is ook echt een kutspel
Mja als jullie vanavond 2vs2 gaan spelen wil ik wel meedoen. Battas deel ik graag uit
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mw4 wordt tof en een must buy want GOTY fo sho
Deze had ik gemist. Je hebt gelijk. Alleen is dit natuurlijk veel te naïef gedacht. Niet iedereen zal er "gewoon" naast gaan werken. Hoe je het ook went of keert, het kostenplaatje zal veel belangrijker worden bij het maken van een studiekeuze. Dat heeft tot gevolg dat mensen over het algemeen dichter bij huis gaan studeren en daardoor wellicht een opleiding onder hun niveau doen of zelfs besluiten om helemaal niet te gaan studeren. Ik hoef je niet te vertellen wat dat voor gevolgen heeft voor de economie. En dan zwijg ik nog op de negatieve effecten die het zal hebben op de woningmarkt, de openbaar vervoersector, de filedruk, de toegankelijkheid tot onderwijs en het verschil in opleidingsniveau tussen arm en rijk. Maar vooral dat laatste is niet verwonderlijk, aangezien ik Rutte gisteren bij P&W nog hoorde zeggen dat de VVD ervoor staat dat de inkomensverschillen worden vergroot. Dat laat eens te meer zien wat voor smerige en onethische partij het eigenlijk is en hoe dom een groot deel van de eigen achterban is om op een partij te stemmen die henzelf zonder dat ze het beseffen kaalplukt zodat degenen met topinkomens uiteindelijk het meest profiteren van allemaal. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je dat als premier uit je strot kunt krijgen, maar blijkbaar is dat waar een groot deel van Nederland behoefte aan heeft: een asocialere samenleving.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het spoort studenten ook aan om tijdens hun studie er naast gewoon te werken. Je hoeft natuurlijk niet volledig bij te lenen. Studenten die al werkervaring hebben na hun afstuderen, vinden weer gemakkelijker een baan.
Gebruik af en toe is een enter in je tekst, halleluja. Dit leest toch niemand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Je hebt gelijk. Alleen is dit natuurlijk veel te naïef gedacht. Niet iedereen zal er "gewoon" naast gaan werken. Hoe je het ook went of keert, het kostenplaatje zal veel belangrijker worden bij het maken van een studiekeuze. Dat heeft tot gevolg dat mensen over het algemeen dichter bij huis gaan studeren en daardoor wellicht een opleiding onder hun niveau doen of zelfs besluiten om helemaal niet te gaan studeren. Ik hoef je niet te vertellen wat dat voor gevolgen heeft voor de economie. En dan zwijg ik nog op de negatieve effecten die het zal hebben op de woningmarkt, de openbaar vervoersector, de filedruk, de toegankelijkheid tot onderwijs en het verschil in opleidingsniveau tussen arm en rijk. Maar vooral dat laatste is niet verwonderlijk, aangezien ik Rutte gisteren bij P&W nog hoorde zeggen dat de VVD ervoor staat dat de inkomensverschillen worden vergroot. Dat laat eens te meer zien wat voor smerige en onethische partij het eigenlijk is en hoe dom een groot deel van de eigen achterban is om op een partij te stemmen die henzelf zonder dat ze het beseffen kaalplukt zodat degenen met topinkomens uiteindelijk het meest profiteren van allemaal. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je dat als premier uit je strot kunt krijgen, maar blijkbaar is dat waar een groot deel van Nederland behoefte aan heeft: een asocialere samenleving.
Ach ja, verschil moet er wezen hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Je hebt gelijk. Alleen is dit natuurlijk veel te naïef gedacht. Niet iedereen zal er "gewoon" naast gaan werken. Hoe je het ook went of keert, het kostenplaatje zal veel belangrijker worden bij het maken van een studiekeuze. Dat heeft tot gevolg dat mensen over het algemeen dichter bij huis gaan studeren en daardoor wellicht een opleiding onder hun niveau doen of zelfs besluiten om helemaal niet te gaan studeren. Ik hoef je niet te vertellen wat dat voor gevolgen heeft voor de economie. En dan zwijg ik nog op de negatieve effecten die het zal hebben op de woningmarkt, de openbaar vervoersector, de filedruk, de toegankelijkheid tot onderwijs en het verschil in opleidingsniveau tussen arm en rijk. Maar vooral dat laatste is niet verwonderlijk, aangezien ik Rutte gisteren bij P&W nog hoorde zeggen dat de VVD ervoor staat dat de inkomensverschillen worden vergroot. Dat laat eens te meer zien wat voor smerige en onethische partij het eigenlijk is en hoe dom een groot deel van de eigen achterban is om op een partij te stemmen die henzelf zonder dat ze het beseffen kaalplukt zodat degenen met topinkomens uiteindelijk het meest profiteren van allemaal. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je dat als premier uit je strot kunt krijgen, maar blijkbaar is dat waar een groot deel van Nederland behoefte aan heeft: een asocialere samenleving.
wow..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit was precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gebruik af en toe is een enter in je tekst, halleluja. Dit leest toch niemand.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alinea's. Hij kent ze niet.Alinea's, Alinea's en natuurlijk zwarte piet
Inkomensverschillen vergroot?? Ik ben een netto maandsalaris kwijt aan die kut zorg die inkomensafhankelijk wordt. Ik doe een stap meer, werk de pleuris maar beloning Ho maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
minecraft 4 averquote:
Terraria is net zo tof, alleen op de pc zijn ze gestopt, maar bij de xbox versie gooien ze er wel nieuwe content inquote:
Vergeet niet dat de hoogste belastingschijf naar 49% gaat. Maar je hebt gelijk, de koopkracht van hoge inkomens gaat er met 0.6% op achteruit, de PvdA zit niet voor niks in het kabinet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Inkomensverschillen vergroot?? Ik ben een netto maandsalaris kwijt aan die kut zorg die inkomensafhankelijk wordt. Ik doe een stap meer, werk de pleuris maar beloning Ho maar.
Ga straks wel 3 of 4 dagen werken. Net beetje rondkomen want meer en harder werken wordt gestraft.
Jullie mogen ook gewoon op de inhoud reageren hoor in plaats van te zeiken om enters. Volgens mij is het prima leesbaar.quote:
gelukkig doe je dat zelf ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jullie mogen ook gewoon op de inhoud reageren hoor in plaats van te zeiken om enters. Volgens mij is het prima leesbaar.
zeiken over spelfouten en die dingenquote:
Is leuk joh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Had eigenlijk gewoon niet moeten reageren
Mwa, dit gaat weer leuk worden denk ikquote:
Nee hoor, ik vind het gewoon jammer dat als ik hier een discussie probeer te voeren met iemand iedereen zich geroepen voelt om er iets op te zeggen, vaak zonder dat het over de inhoud gaat. Reageer dan gewoon niet als het je niet boeit. Ik zit toch ook niet te kankeren op ieder BO2-filmpje dat hier gepost wordt als het me niet interesseert.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, dit gaat weer leuk worden denk ik
Was echt die rijke batta zemmel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold batta geven met Manolev wat een Tata
Gek hè, op een openbaar forumquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ik vind het gewoon jammer dat als ik hier een discussie probeer te voeren met iemand iedereen zich geroepen voelt om er iets op te zeggen.
Of naar zweden sturenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:43 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoop dat studeren verboden wordt vanaf 2015.
Ja snap ik, maar reken het verhaal dan af op de inhoud en niet op een missende enterquote:
Done.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Cliffy het volgende:
Bozz, Ross & MiMi: http://borderlands.wikia.com/wiki/Master_Gee_the_Invincible huiswerk
En dat percentage klopt dus helaas niet. Vooral wanneer je geen hypotheek hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de hoogste belastingschijf naar 49% gaat. Maar je hebt gelijk, de koopkracht van hoge inkomens gaat er met 0.6% op achteruit, de PvdA zit niet voor niks in het kabinet.
Ik geloof dat die -0.6% gold voor inkomens van boven ¤100.000 en dat de écht lage inkomens daardoor grotendeels buiten schot bleven. Wat er met de mensen daartussen gebeurt werd eigenlijk met geen woord over gerept. Als de prijs daar terechtkomt is dat gewoon slecht natuurlijk, dan kan je inderdaad net zo goed minder gaan werken. Komt dat vooral door die stijgende zorgkosten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
En dat percentage klopt dus helaas niet. Vooral wanneer je geen hypotheek hebt.
Ik ben per jaar straks gewoon een maandsalaris netto kwijt. Mijn vriendin ook een mooi bedrag. Wij leven niet op grote voet maar wat ben doet is gezinnen in een klap 4 a 5 k minder netto inkomen geven.
Heb het gisteravond allemaal na lopen rekenen. Dikke onzin is het allemaal.
Dus ga ik waarschijnlijk maar minder werken, ik moet die verschillen nog doorrekenen maar er is bijna geen reden het niet te doen.
Ik wil best iets meer betalen maar zoveel is te gek. Dan neem ik ook een gewoon baantje. Onder aan de streep zelfde bedrag minus de uren en werkdruk.
Beetje lame, maar if all else fails:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Cliffy het volgende:
Bozz, Ross & MiMi: http://borderlands.wikia.com/wiki/Master_Gee_the_Invincible huiswerk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Je hebt gelijk. Alleen is dit natuurlijk veel te naïef gedacht. Niet iedereen zal er "gewoon" naast gaan werken.
Het feit dat mensen het niet doen, en er zelf voor kiezen om zichzelf in de schulden te steken (zoals vele studenten nu ook al doen) lijkt me niet de reden om zoiets niet door te voeren. Oh arme mensen die geen zin hebben om te werken... laten we zorgen dat zij vooral niet te veel schulden maken en kunnen feesten op kosten van de belastingbetaler. Het feit blijft dat als je werkt naast je studie, je de studie in veel gevallen prima zelf kan betalen. Uiteraard zijn er uitzonderingen voor de erg zware studies waarbij studenten ruim 40 uur per week in de collegebanken zit, maar dit is slechts een klein deel.
Hoe je het ook went of keert, het kostenplaatje zal veel belangrijker worden bij het maken van een studiekeuze.
Voor de specialistische of erg zware studies ben ik het met je eens, die worden onterecht afgestraft door deze regelingen. Echter de meeste studies bieden meer dan genoeg tijd om te werken naast het studeren. Niet alleen goed om je studie direct te betalen ipv achteraf, maar ook de werkervaring is erg belangrijk om na je studie sneller aan een baan te kunnen komen.
Dat heeft tot gevolg dat mensen over het algemeen dichter bij huis gaan studeren en daardoor wellicht een opleiding onder hun niveau doen of zelfs besluiten om helemaal niet te gaan studeren.
Onder hun niveau lijkt me sterk, wellicht wel een ander type studie.
Ik hoef je niet te vertellen wat dat voor gevolgen heeft voor de economie. En dan zwijg ik nog op de negatieve effecten die het zal hebben op de woningmarkt, de openbaar vervoersector, de filedruk, de toegankelijkheid tot onderwijs en het verschil in opleidingsniveau tussen arm en rijk.
De woningsnood voor studenten en de overvolle wegen bedoel je? Lijkt me positief in beide opzichten als studenten minder hoeven te reizen
Maar vooral dat laatste is niet verwonderlijk, aangezien ik Rutte gisteren bij P&W nog hoorde zeggen dat de VVD ervoor staat dat de inkomensverschillen worden vergroot. Dat laat eens te meer zien wat voor smerige en onethische partij het eigenlijk is en hoe dom een groot deel van de eigen achterban is om op een partij te stemmen die henzelf zonder dat ze het beseffen kaalplukt zodat degenen met topinkomens uiteindelijk het meest profiteren van allemaal. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je dat als premier uit je strot kunt krijgen, maar blijkbaar is dat waar een groot deel van Nederland behoefte aan heeft: een asocialere samenleving.
De hoogste inkomens dragen de zwaarste lasten. Als er meer mensen meer netto overhouden, moeten deze mensen dus met deze regels ook ineens overal meer voor gaan betalen. De lagere inkomens dragen dan minder bij. Uiteindelijk zijn de mensen met hogere inkomens helemaal niet beter af. Het belastinggeld wordt alleen op een andere manier geïnt.
Het begin is wel tof geen gears maar wel leukquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik had nog een halve kilo pinda's naar binnen gewerkt.![]()
Zometeen AC3 ophalen.
Ach sommige vinden het wel erg als het over voetbal gaatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon jammer dat als ik hier een discussie probeer te voeren met iemand iedereen zich geroepen voelt om er iets op te zeggen, vaak zonder dat het over de inhoud gaat. Reageer dan gewoon niet als het je niet boeit. Ik zit toch ook niet te kankeren op ieder BO2-filmpje dat hier gepost wordt als het me niet interesseert.
En vanaf nu doe ik weer gezellig
hehe, zelf ben je er ook niet vies vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar reken het verhaal dan af op de inhoud en niet op een missende enterIk zal het allemaal wat minder serieus nemen.
Sold, waar blijft je dutch commentary over de laatste nieuwtjes dan?quote:Rockstar heeft laten weten dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 in de winkels zal liggen.
wat heb je nodig? Of wil je de xp?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Sloop straks ff paar keer Terra voor mijn commando aub
Maar ik heb al een tvquote:
Dat is wel hip jaquote:
Wantquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
S3 of anders wachten. [ afbeelding ]
Vet hequote:
Oh je hebt hem zelf?quote:
De sfeer in die game.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
et he !
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed.
Oh je hebt hem zelf?
Dat viel bij de 1ste missie al meteen op jaquote:
Nope.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vet he!
[..]
Oh je hebt hem zelf?
quote:
Beetje van die mini games spelen op die boot.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat viel bij de 1ste missie al meteen op ja !
Pitbullquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Nondeknetters! Fucking lekkere remix dit
terug sturen halloikkneusteun..hoeishetwilhem?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:36 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen op marktplaats
Heb me iPhone erop gezet en binnen 30 min al tig mails gehad waarvan de helft wel een inburgering cursus kan gebruiken, of niet eens een toetsenbord kunnen bedienen.
"halloik wilhemkopen250 euro..nu komen ophalenalvast bedankt"
Ja zat ik ook aan te denken, maar dan blijf ik waarschijnlijk bezigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
terug sturen halloikkneusteun..hoeishetwilhem?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
terug sturen halloikkneusteun..hoeishetwilhem?
ja dat wel jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken, maar dan blijf ik waarschijnlijk bezig
Zit nu aan de AC3.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Spelen jullie nog FUT Nick, Stef en Sold?
Gangnam style?quote:
Heel soms met mijn bronzen en zilvere team maar Nelis is er helemaal fan van die heeft al 200 wedstrijden gespeeld metzijn pauper teamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Spelen jullie nog FUT Nick, Stef en Sold?
FC NEGER PACE UNITED.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heel soms met mijn bronzen en zilvere team maar Nelis is er helemaal fan van die heeft al 200 wedstrijden gespeeld metzijn pauper team
*and thenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |