Veel Hookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben het een beetje beu sinds Bae ook nog eens de vader van Henry is en Pinokkio weer een kind werd. Ik heb de laatste drie afleveringen dan ook niet gezien. Gebeurt er nog iets leuks? Peter Pan komt en is een slechterik waar Tamara en Greg voor werken lees ik?
Ik denk dat zij of werken voor Peter Pan, of werken voor dezelfde grote boze rngerd. gezien zij Henry ook moesten hebben, in Neverlandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom is Henry voor Greg en Tamara nou belangrijker dan magic?
Goede serie verder, ben blij dat ik de special gezien heb want was onderdelen van het programma weer vergeten.
quote:As the wait continues for season three of Once Upon a Time and season one of Once Upon a Time in Wonderland, we had been given an official air date for the two. Once Upon a Time will air Sunday night, September 29 and Once Upon a Time in Wonderland will air Thursday night, October 10 also at 8/7c. With these dates we are moving out of the dark, well very slowly, maybe a light turned on at the end of the corridor.
Wederom een Lost acteur... Maar goed,wel een van de de beteren. Maar ik wist niet eens dat er een spin-off zou komen. Hopelijk zetten ze de standaard wat hoger in met OUaTiW, dus zonder super slecht acterende kindacteurs.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:58 schreef robdriessen het volgende:
En weer een nieuwe naam/acteur voor OUATiW bekend gemaakt: Naveen Andrews (Sayid uit "Lost") gaat de rol van Jafar op zich nemen.
[ afbeelding ]
Begint het vanavond al?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 19:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, ik had dan een wat ouder iemand verwachtIk dacht eerst bv. dat die leider van de Lost Boys misschien wel Pan was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |