Godsammequote:Deze maand zie ik veel NeonKleuren en Bloot,
Alleen sommige type mensen kunnen niet Neon en of Bloot aan! Dat werkt gewoon niet altans ik krijg hoofdpijn omdat het echt aandacht en nog meer aandacht geeft aan je lichaam wat je normaal verbergt in de kleur "Zwart!".
En voor de mensen die het niet snappen met de zin:"Type mensen"bedoel ik hele slanke en of Volslanke mensen..Ik zou dan advieseren niet teveel in je Kleding toe te laten maar echt een accessoire, zoals een mooie schoudertasje of felle schoenen of kleurtjes in je haar.
Je wilt natuurlijk wel meegaan met de Trend en niet terug kijken naar je oude fotos en dan doodschamen..??
Dan dat Bloot gedeelte, Meiden denk is ook even aan de weer het is 1 ding dat je je lichaam wilt showen maar als het keihard regentt en onweert dan zit jij ermee! Dus denk eens na!! Neem dan altijd een vestje of jasje/Paraplu mee in je Tas en wees wat charmanter dan Hoerig anders moet je maar bij de wallen lopen hoor!
Jullie begrijpen nu dus dat ik een type Blogger ben die alles gewoon opschrijf wat ik denk en als het je niet bevalt volg dan niet mijn Blog!
quote:
As if.quote:Uiteindelijk deed ik het toch..van 99 kilo naar 75 kilo in 1 maand..SUPERFAST dus..Maar ook mijn portomonee ging superfast..Dus besloot te stoppen ik had de drive nog en motivatie en lette dus ook echt op mijn Calorieen..En dronk 2 liter water per dag
woordquotum?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bleh, het is hier zo stil![]()
Mijn collega's zijn er niet en nu zit ik hier alleen en kan ik tegen niemand praten en straks haal ik mijn woordquotum vandaag niet![]()
Ze gebruikte een dieet van 50 euro per week.. Een dag ervoor een blogpost dat ze nog steeds geen werk hadquote:
Welk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
Die rolstoel dinges vind ik ook redelijk briljant... Dat je met de labeltjes wel even een haute couture jurk van kunt maken![]()
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ging zo ver dat da uiteindelijk een item op de site erover heeft gezet:
http://www.de.nl/pages/hoehetechtzit.aspx
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat een goeden praktisch nut voor een theedoosje
Jah, ik moet zoveel woorden op een dag uitspreken, als ik te weinig praat op een dag word ik gekquote:
Dat wordt wel vaak gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sparen voor een rolstoel? Wie heeft dat verzonnen?
En wat een goeden praktisch nut voor een theedoosje
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf ook nog gehoord voor 'sparen voor een blindgeleide hond' ! Truestoryquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF een rolstoel krijgen van theelabeltjes?
Toen ik in de supermarkt werkte hadden we vreselijk last van muizen, en onderin het theevak groeven ze allemaal gangen door al die dozen thee en bouwden er nesten enzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaak gedaanJa ik had ze ook voor mijn hamsters
Was ontzettend geliefd omdat het ook bezigheidstherapie was voor et beestje..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Toen ik in de supermarkt werkte hadden we vreselijk last van muizen, en onderin het theevak groeven ze allemaal gangen door al die dozen thee en bouwden er nesten enzo
Stond je zo eens in de twee maanden met een emmer aan de gracht om die beesten te verzuipen
Echt heel vies, ze liepen ook over de producten, de achterste producten waren altijd plakkerig aan de bovenaknt, van de muizenpiesquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Lekkeerrrrr thee met extra muisflavour
oh bahquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Echt heel vies, ze liepen ook over de producten, de achterste producten waren altijd plakkerig aan de bovenaknt, van de muizenpies
quote:Just an update, the Bubbly effect polishes were launched today on the webshop and the retail price is 10,90¤. Let's hope I can find them soon for a cheaper price!
Geen idee maar ik zag mensen er hier over praten dus ik denk ik meld het evenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond die Bubbly's eigenlijk helemaal niet zo mooi om te zien
sinterklaasquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
MIR WAT DOET DIE SINTERKLAASAVA ER NU AL!
Je bent net zo erg als de supermarkten
Klinkt goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef Mirjam het volgende:
wraps met philadelphia bosui en peper, en dan met achterham, zo lekkor!
NEEN! SINTERKLAAS MAG PAS ALS HIJ DAADWERKELIJK IN HET LAND IS!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sinterklaas
FEE is open dus dan mag sint weer
Ik ben ook begonnen en ik vind het wel leuk is eigenlijk niks voor mij vampiersquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme utorrent vastgelopen dus ik kan vampire diaries niet verder kijken
Ik vind vooral de snappy comments van Damon wel geinigquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen en ik vind het wel leuk is eigenlijk niks voor mij vampiers
Ooh echt? Dan moet ik seizoen 1 maar weer eens gaan kijken. Net de eerste ep van seizoen 4 gezien. Het was weer epischquote:
Die ava is op mijn werklaptop nog spastischer dan thuis d'aarrrrrghhhhhhhquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh echt? Dan moet ik seizoen 1 maar weer eens gaan kijken. Net de eerste ep van seizoen 4 gezien. Het was weer epischHeb een paar keer moeten gnorken.
Er zat zelfs een aidsgrap is
Ja als moeder van die krullenbolquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh echt? Dan moet ik seizoen 1 maar weer eens gaan kijken. Net de eerste ep van seizoen 4 gezien. Het was weer epischHeb een paar keer moeten gnorken.
Er zat zelfs een aidsgrap is
Nathanquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als moeder van die krullenbol
Waarom raar?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef Mss het volgende:
En ik had net een RAAR telefoontje van de aidstoornissenmensen!
Wat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef Mss het volgende:
En ik had net een RAAR telefoontje van de aidstoornissenmensen!
Lurf you too!quote:
Dus als je een andere auto hebt, heb je meteen geen baan meer? Mhehe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, de tuinman van mijn gluurburen is er ook weer...
Hoe ik dat weet?
Dan komt er een rode afgeragde Honda Civic achteruit inparkeren met een vrachtwagen achteruitrij *PIEP PIEP PIEP PIEP*![]()
![]()
![]()
En de gluurman kwam dit weekend speciaal aanbellen om te vragen of mijn man zijn baan kwijt was en of het wel goed ging met ons.
Dus ik echt zo van![]()
![]()
![]()
Maar dat was dus omdat we een andere auto (een veel kleinere, minder luxe auto) voor de deur hebben staan omdat mijn man de zijne in puin heeft gereden![]()
![]()
![]()
En gemeen als ik ben heb ik alleen gezegd dat we tijdelijk even een andere auto hebben wegens "omstandigheden"![]()
![]()
![]()
Is dat dan openbaar? Of mag jij er toevallig bij zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, op naar de PhD defense van mijn bovenstebeste vrind (not). Die gast was zo'n egoïstische eikel tijdens z'n project, dat ik stiekem hoop dat ie heel hard op z'n muil gaat dadelijk
oh heerlijk is dat. Ik hoop met je mee!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, op naar de PhD defense van mijn bovenstebeste vrind (not). Die gast was zo'n egoïstische eikel tijdens z'n project, dat ik stiekem hoop dat ie heel hard op z'n muil gaat dadelijk
Verdediging is altijd openbaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat dan openbaar? Of mag jij er toevallig bij zijn
Kutquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh heerlijk is dat. Ik hoop met je mee!
Ik moet binnenkort op kraamvisite bij een oud kutcollegaik kan het niet maken om niet te gaan, dus ik had om het te ontlopen twee onmogelijke klotedata opgegeven dat ik kan.... en JAAA HOOR, uitgerekend dan kan zij ook
Oooh dat ga ik echt wel doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Verdediging is altijd openbaar
Dus jullie mogen ook aaaaallllllemaal naar die van mij![]()
Snap je waarschijnlijk alleen geen kut vanIk snap al nooit veel van die van collega's, zijn allemaal veel te specifiek
ze willen graag alles weten van ons en hoewel ik normaal heel open ben tegen iedereen, hoeven die twee mensen verder niks meer van me te weten. Bekrompen, hypocriet en belachelijk zijn ze.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus als je een andere auto hebt, heb je meteen geen baan meer? Mhehe.
dan ga ik erheen en dan stiekem allemaal semi filosofische klote vragen stellenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Verdediging is altijd openbaar
Dus jullie mogen ook aaaaallllllemaal naar die van mij![]()
Snap je waarschijnlijk alleen geen kut vanIk snap al nooit veel van die van collega's, zijn allemaal veel te specifiek
Ga je douchen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik ruik echt iets heel sterks in huis, soort van uien oid en ik weet niet waar het vandaan komt
heb je Deo opgedaan vanmorgen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik ruik echt iets heel sterks in huis, soort van uien oid en ik weet niet waar het vandaan komt
lelies?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef Diconnected het volgende:
ik vind lelies meuren maar dat komt door de geurassociatie met andere zakenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lelies ruiken veel lekkerder
Je mag zelf niks vragenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan ga ik erheen en dan stiekem allemaal semi filosofische klote vragen stellen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze willen graag alles weten van ons en hoewel ik normaal heel open ben tegen iedereen, hoeven die twee mensen verder niks meer van me te weten. Bekrompen, hypocriet en belachelijk zijn ze.
De buurvrouw die verderop nieuw is komen wonen is een gescheiden vrouw, die doen ze openlijk negeren sinds ze weten dat ze gescheiden is![]()
Ze hebben dus gevraagd of haar man was overleden, dus toen ze uitlegde waarom ze daar alleen met 2 kleine kinderen woont, was het contact meteen over. Echt té treurig![]()
En dat weet ik, omdat ze dat ook zelf tegen mij hebben verteld
ik kan me anders nog wel een aswolk van een vulkaan herinneren, vierkante wielen bij de NS, blaadjes op het spoor, sneeuw op de weg etcquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs de planning voor cali raakt in de war omdat de supplies uit het oosten komen![]()
Hollant
oh da's jammer, in Leiden mag dat wel dacht ik (maar alleen als je tot de in crowd behoord hoor, niet zo maar Piet van de aswagen )quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je mag zelf niks vragen
Daar zit een commissie van experts voor. Je mag alleen observeren.
zelfs dan evacueren we hollant nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan me anders nog wel een aswolk van een vulkaan herinneren, vierkante wielen bij de NS, blaadjes op het spoor, sneeuw op de weg etc
hoe'st met je dahliaclub?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Verlepte dahlia's ruiken naar kattenpis
True.... true....quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs dan evacueren we hollant niet
Niet!quote:
ik ben nog geen lid, maar pa is druk aan het rooienquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe'st met je dahliaclub?
Valse matig garpige garp: misschien komen die wel op je Halloween feest volgend jaar?
![]()
nutteloze verhalenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef megamandy het volgende:
[..]Zulke mensen.
Laatst zat ik in een prachtig matigen pizza/cafetaria tent bij SQ om de hoek (natuurlijk weer in de handen van Noord-Afrikanen) en die hadden P&W opstaan.
Was ook even een discussie met zo'n blond wijf dat vond dat homokoppels geen kinderen mochten hebben
Zelf snap ik niet hoe mensen daarover denken, mijn vriendin ook niet dus wij zaten daar een hele diepgaande discussie te voeren
Die mensen achter de balie zeiden niets, maar het eten smaakte nog steeds prima dus denk niet dat we ze hebben afgeschrikt![]()
Wat een nutteloos verhaal ook weer
HAP!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet!
Maar je mag komen kijken naar een willekeurige verdediging hoor, we hebben er deze week nog 3
Al die onderwerpen zijn alleen zo diepgaand onderzocht dat als je er zelf niet heel veel mee bezig bent, je er echt niks van snapt. De commissie bestaat uit experts van allerlei (buitenlandse) uni's enzeau. Was niet lullig bedoeld
ja, allemaal achteraf gelul!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet!
Maar je mag komen kijken naar een willekeurige verdediging hoor, we hebben er deze week nog 3
Al die onderwerpen zijn alleen zo diepgaand onderzocht dat als je er zelf niet heel veel mee bezig bent, je er echt niks van snapt. De commissie bestaat uit experts van allerlei (buitenlandse) uni's enzeau. Was niet lullig bedoeld
Net een zakelijke afspraak..... Ik ga die baby komen bekijken, kop koffie drinken en weg ben ik, maar goedquote:Beste BBQ-kip,
zie onderstaand email voor de benodigde details.
Schikt 31-11-2012 voor een afspraak?
Vriendelijke groet,
Bevallen muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |