En daarom zijn ze van hout, goedkoper om weer op te bouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Veel huizen zijn daar van hout. Gaat wel wat schade uit voortvloeien, gok ik.
Het was toch een paar jaar best rustig?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef kibo het volgende:
Worden de orkanen in de USA elk jaar verwoestender of lijkt dat maar zo doordat er steeds meer een media-spektakel van gemaakt word?
Mediaspektakel. Ze zijn er in de loop van de tijd achtergekomen dat dit meer geld oplevert dan Hollywood. Door middel van speciale weerkanonnen beļnvloeden ze het weer zodat er stormen ontstaan die er erger uitzien dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef kibo het volgende:
Worden de orkanen in de USA elk jaar verwoestender of lijkt dat maar zo doordat er steeds meer een media-spektakel van gemaakt word?
net als dat Duitse goud in ny, allemaal fakequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mediaspektakel. Ze zijn er in de loop van de tijd achtergekomen dat dit meer geld oplevert dan Hollywood. Door middel van speciale weerkanonnen beļnvloeden ze het weer zodat er stormen ontstaan die er erger uitzien dan ze daadwerkelijk zijn.
De evacuaties 'stagen' ze ook gedeeltelijk, een ander gedeelte van de bevolking wordt daadwerkelijk geėvacueerd maar weet niet dat het in werkelijkheid wel meevalt.
Veel van de weermannen staan in de studio met een greenscreen erachter. Door middel van regen en windkannonen wordt dan een storm nagebootst. Eigenlijk een soort real-life soap met in de hoofdrol miljoenen mensen.
1 Graham's number toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
1 Googolplex toch?
Maar misschien komt een googolvundaplex meer in de buurt.
dat lijkt volgens mij maar zo, want er zijn een paar slappe seizoenen geweest. Het schadebedrag is tegenwoordig wel hoger įls er eentje aan land komt. Het is immers ook steeds drukker langs de kust, steeds meer bebouwing.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef kibo het volgende:
mja, ik denk dat er nou eenmaal meer correspondenten in NYC zitten dan in bijv Atlantic Cityquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef DeParo het volgende:
Ik stoor me toch aan de Volkskrant, richt zich vrijwel uitsluitend op New York terwijl het toch andere gebieden zijn die veel meer worden bedreigd, hetzelfde als bij de verkiezingscampagne waarbij de krant zich uitsluitend op Obama en zijn campagneteam richt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een aanhanger van Obama, maar ik zou het nieuws toch graag realistisch en evenwichtig gebracht willen zien worden en dat is niet wat er gebeurt in Nederland.
Zeewater wordt wel steeds warmer dacht ik, de afgelopen zoveel jaar. 1 graad warmer kan al een aantal weken langer orkaanseizoen betekenen aangezien die grens heel precies ligt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
dat lijkt volgens mij maar zo, want er zijn een paar slappe seizoenen geweest. Het schadebedrag is tegenwoordig wel hoger įls er eentje aan land komt. Het is immers ook steeds drukker langs de kust, steeds meer bebouwing.
Doe dat maar keer 10.quote:
Nou ja dat is natuurlijk geen excuus vind ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Re het volgende:
[..]
mja, ik denk dat er nou eenmaal meer correspondenten in NYC zitten dan in bijv Atlantic City
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
dat wel maar nu is het zo dat NYC ook een enorme zooi water te verduren zal krijgen met surges van 3-4 meter oidquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja dat is natuurlijk geen excuus vind ik. Als er een aardbeving in Groningen plaatsvindt ga je toch niet de gevolgen voor Amsterdam beschrijven
.
Dat ligt er aan, kijk als de na schokken in Amsterdam meer schade kunnen aanrichten dan ooit in Groningen, dan is het wel degelijk interessanter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja dat is natuurlijk geen excuus vind ik. Als er een aardbeving in Groningen plaatsvindt ga je toch niet de gevolgen voor Amsterdam beschrijven
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |