SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door xminator op 29-10-2012 14:35:02 ]
Iedereen die zich via datumprikker heeft aangemeld krijgt ook nog een mailtje met de datum.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:18 schreef Weissman het volgende:
Waarom houden we deze TT niet tot die datum ? Dan kan niemand zeggen dat ze het hebben gemist
Ben mn Ww voor dat adres kwijt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Iedereen die zich via datumprikker heeft aangemeld krijgt ook nog een mailtje met de datum.
Hey, das leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef xminator het volgende:
Mijn voorstel voor de meet:
Eten bij Meram Zuid (Gratis parkeren!), qua eten is het altijd wel te doen en ik denk dat iedereen wel wat te eten heeft bij Meram plus het is halal.
Vervolgens loungen bij Obba is op loopafstand van Meram zuid.
[ afbeelding ]
Gelegen aan de maas, dus ook mooie uitzicht. In het verleden kon je daar ook nargile doen, weet niet of het nu nog zo is. Moet even naar gevraagd worden.
Oftewel goed bereikbaar met OV en Auto + gratis parkeren. Als de andere mensen ook met hun voorstellen komen kunnen we een poll aanmaken en beslissen wat het uiteindelijk wordt.
Klinkt goed!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef xminator het volgende:
Mijn voorstel voor de meet:
Eten bij Meram Zuid (Gratis parkeren!), qua eten is het altijd wel te doen en ik denk dat iedereen wel wat te eten heeft bij Meram plus het is halal.
Nice!quote:Vervolgens loungen bij Obba is op loopafstand van Meram zuid.
[ afbeelding ]
Gelegen aan de maas, dus ook mooie uitzicht. In het verleden kon je daar ook nargile doen, weet niet of het nu nog zo is. Moet even naar gevraagd worden.
Oftewel goed bereikbaar met OV en Auto + gratis parkeren. Als de andere mensen ook met hun voorstellen komen kunnen we een poll aanmaken en beslissen wat het uiteindelijk wordt.
Klopt maar gezien het loungen is maakt het niet uit wat er op het menu staat. Drankjes zullen overal wel hetzelfde zijn qua kosten. Voor foto's zie:quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef zarGon het volgende:
Die Obba heeft wel een gare website... Niets werkt.. http://www.obba.nu/.
*twijfels*quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tot wanneer je kan.. Als je eerder weg moet wegens omstandigheden doe je dat gewoon.
Daar gaat m'n droom op een avond met puur zuipwerk.. Neyse, pas me aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef xminator het volgende:
Hangt van gezelligheid af. Rond 18.45 afspreken bij een locatie. 19.00 - 21.00 eten. 21.00 - .... loungen.
[..]
Klopt maar gezien het loungen is maakt het niet uit wat er op het menu staat. Drankjes zullen overal wel hetzelfde zijn qua kosten. Voor foto's zie:
https://www.facebook.com/(...)rant/168459306581754
Bijna iedereen gaat elkaar voor het eerst zien, plus eerste meet.. Als je nu niet komt en bij een volgende meet wel zal willen komen zal je het wel lastig krijgenquote:
Hoezo? Je kan daar ook zuipen.. en loungen is tot en met ... dus als het gezellig is kan er daarna nog iets anders gedaan worden. Maar dat ligt geheel aan de groep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar gaat m'n droom op een avond met puur zuipwerk.. Neyse, pas me aan
Ik hecht geen waarde aan materiele zaken, als 'n tapijt etc vies wordt, jammer dan. Dit is toch vertederend as hell!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je zo zou reageren als het je eigen kind was..
Geloof er niets van.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan materiele zaken, als 'n tapijt etc vies wordt, jammer dan. Dit is toch vertederend as hell!
Dus ja, zou dat kind oppakken en lam knuffelen.
quote:
Uhuh.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan materiele zaken, als 'n tapijt etc vies wordt, jammer dan. Dit is toch vertederend as hell!
Jij schetst een cute-rosy-beeld van het geheel, kind gaat op ontdekkingstocht, prima, kind maakt dingen vies, prima, het is maar een tapijt, prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Maakt niet uit.. Een kind heeft liefde nodig en als jij het kind afstraft op zijn ontdekkingstocht, is dat slecht voor zijn ontwikkeling. Maar ieder zijn mening.
Ik heb een geestelijk gehandicapte neef, ik weet hoe irritant kinderen kunnen zijn. Maakt niet uit. Kind=kind.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uhuh.. Zo denk je ook wanneer je tapijt vies is geworden.
.
Geloof er geen harige kut van. Achteraf zul je vast zo denken, maar niet wanneer het net is gebeurd.
Kinderen kunnen je gek maken, gek worden is normaal. Zonder af te straffen (klinkt negatief, vervang het maar met 'de juiste kant op sturen') heb je straks helemaal geen gezag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Maakt niet uit.. Een kind heeft liefde nodig en als jij het kind afstraft op zijn ontdekkingstocht, is dat slecht voor zijn ontwikkeling. Maar ieder zijn mening.
Bij zulke dingen zou ik niet boos worden. Het is niet dat ik dat kind elk minuut ga omhelzen en knuffelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij schetst een cute-rosy-beeld van het geheel, kind gaat op ontdekkingstocht, prima, kind maakt dingen vies, prima, het is maar een tapijt, prima.
Ambipur heeft de hele dag vrijgemaakt om der huis weer op en top netjes te krijgen, vervolgens, na uren als je eens een sec rustig gaat zitten en bam het is weer raak, ga je het kindje weer knuffelen, prima, tot de hoeveelste keer?
Waarom vergelijk je een geestelijk gehandicapt kind met een gezond kind?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb een geestelijk gehandicapte neef, ik weet hoe irritant kinderen kunnen zijn. Maakt niet uit. Kind=kind.
Verder heb ik thuis een witte bank, die is nu echt zo lelijk met theevlekken etc door bezoek. I dont care.. Jammer dan.
Je reageert niet echt op mijn vraag, eerste paar keren oke, je hebt je vervolgens echt ingespannen en vermoeid om het huis weer netjes te maken, vervolgens gebeurt het nog een keer en nog een keer, als jij het kind daarop gaat knuffelen, is dat juist een motiverend gedrag, want er is sprake van een beloning en komt er een moment dat jij flipt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij zulke dingen zou ik niet boos worden. Het is niet dat ik dat kind elk minuut ga omhelzen en knuffelen.
Zeker weten dat je niet een zwak moment zal hebben door omstandigheden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij zulke dingen zou ik niet boos worden. Het is niet dat ik dat kind elk minuut ga omhelzen en knuffelen.
Omdat mijn neefje 9 jaar oud is en je gek kan maken.. Soms loop ik te vloeken, maar dat reageer ik niet op hem af, zoals een 2 jarig kind het niet begrijpt, begrijpt hij het ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je een geestelijk gehandicapt kind met een gezond kind?
Ook de vlekken op de bank door bezoek is net wat anders dan geklungel van je eigen kind.
Ik zeg toch niet, dat ik dat kind altijd blijf knuffelen? Bij zo'n vertederend momentje wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je reageert niet echt op mijn vraag, eerste paar keren oke, je hebt je vervolgens echt ingespannen en vermoeid om het huis weer netjes te maken, vervolgens gebeurt het nog een keer en nog een keer, als jij het kind daarop gaat knuffelen, is dat juist een motiverend gedrag, want er is sprake van een beloning en komt er een moment dat jij flipt.
quote:
Da's toch geen vrouwenlichaam joh.....quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Ik weet niet wat ik er eigenlijk van moet vinden. Als man een vrouwenlichaam hebben is toch wel, ehm, sneu. Zeg maar.
Ieder x is het een vergelijkbaar vertederend moment ama, als je je de eerste keer kunt opbrengen om het vertederend te bekijken ipv boos te worden, doe het dan ook wanneer je wel boos word?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat mijn neefje 9 jaar oud is en je gek kan maken.. Soms loop ik te vloeken, maar dat reageer ik niet op hem af, zoals een 2 jarig kind het niet begrijpt, begrijpt hij het ook niet.
[..]
Ik zeg toch niet, dat ik dat kind altijd blijf knuffelen? Bij zo'n vertederend momentje wel.
Als het kind het leeftijd heeft, waarop je het discipline kunt bijbrengen, zal ik dat ook doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ieder x is het een vergelijkbaar vertederend moment ama, als je je de eerste keer kunt opbrengen om het vertederend te bekijken ipv boos te worden, doe het dan ook wanneer je wel boos word?
Ondertussen bij CCYH thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, je kan het niet op hem afreageren, want dat zou triest gevonden worden door de hele wereld. Daarom, oneerlijke vergelijking. Al was-ie 20.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat mijn neefje 9 jaar oud is en je gek kan maken.. Soms loop ik te vloeken, maar dat reageer ik niet op hem af, zoals een 2 jarig kind het niet begrijpt, begrijpt hij het ook niet.
Ik weet zeker - en dit durf ik echt met 110% zekerheid te zeggen - dat je eerst kwaad wordt. Wanneer het gebeurt is het namelijk niet vertederend, maar gewoon een tapijt die jij weer schoon moet maken.quote:[..]
Ik zeg toch niet, dat ik dat kind altijd blijf knuffelen? Bij zo'n vertederend momentje wel.
Mijn nichtjes van 2-3 kunnen al van de reacties van der moeder zien dat iets wel of niet mag?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als het kind het leeftijd heeft, waarop je het discipline kunt bijbrengen, zal ik dat ook doen.
Wel een mannenlichaam wil je zeggen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Da's toch geen vrouwenlichaam joh.....
Ik weet wie 't zegt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef Triggershot het volgende:
zG volgens mij heb je het gemist, ik beledigde jou
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ondertussen bij CCYH thuis
[ afbeelding ]
Meh...ik heb beter gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh ja hoor. Maar ik kan mijn boosheid wel omzetten naar een normale reactie. Bij een kind althans.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, je kan het niet op hem afreageren, want dat zou triest gevonden worden door de hele wereld. Daarom, oneerlijke vergelijking. Al was-ie 20.
[..]
Ik weet zeker - en dit durf ik echt met 110% zekerheid te zeggen - dat je eerst kwaad wordt. Wanneer het gebeurt is het namelijk niet vertederend, maar gewoon een tapijt die jij weer schoon moet maken.
Ik doelde dan ook op 2/3 jaar.. Snap niet hoe jullie erbij komen, dat ik altijd zo vertederd zou reagerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn nichtjes van 2-3 kunnen al van de reacties van der moeder zien dat iets wel of niet mag?
Het gaat er juist om het aankaarten dat jouw vertederheidsbeleving is onderworpen aan jouw gemoedstoestand en niet wat gaande isquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Maar ik kan mijn boosheid wel omzetten naar een normale reactie. Bij een kind althans.
[..]
Ik doelde dan ook op 2/3 jaar.. Snap niet hoe jullie erbij komen, dat ik altijd zo vertederd zou reageren
Mierenneuken.........quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat er juist om het aankaarten dat jouw vertederheidsbeleving is onderworpen aan jouw gemoedstoestand en niet wat gaande is
Goed punt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mierenneuken.........
Ik twijfel of ik dit ga maken: http://www.mijnreceptenbo(...)t-de-oven-19997.html
Is t wat?
Ik ben goed in argumenten..quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed punt.
Ja, lijkt me wel lekker.
Hoe laat wil jij eten dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben goed in argumenten..
Ga ik dat maar nu maken dan.
Bladerdeeg + kipfilet lijkt mij geen smakelijke combinatie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mierenneuken.........
Ik twijfel of ik dit ga maken: http://www.mijnreceptenbo(...)t-de-oven-19997.html
Is t wat?
[..]
[ afbeelding ]
Meh...ik heb beter gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ja, want vlees dat wordt gesneden terwijl er een bandjes afspeelt is ook echt halal he...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou vooruit, de keuken in hup.
Wel halalgeslachtvlees he.
Zit nu in de oven..quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Bladerdeeg + kipfilet lijkt mij geen smakelijke combinatie.
[..]
[ afbeelding ]
Meh...ik heb beter gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij komt ook naar de meet toch? Rotterdam is dichtbij voor je.
Of aan je zinsconstructie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet erg. Wijt het maar aan je vermoeidheid.
Staat vast.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Selam millet! Het wordt dus Rotterdam? Of staat dat nog niet vast?
Ik bekritiseer je uit liefde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TS.... Be nice. Show me some love ipv je kritiek.
Gezien het doordeweeks is was de kans al aanzienlijk kleiner dat zij aanwezig zou zijn. Plus je had Turq en die vind het geen problem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, oké. Is dat voor iedereen te doen? Voor mij geen probleem namelijk.
Zegt mijn mama ook altijd....quote:
Tis wel even reizen, maar goed, maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, oké. Is dat voor iedereen te doen? Voor mij geen probleem namelijk.
shit betrapt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zegt mijn mama ook altijd....
[..]
Tis wel even reizen, maar goed, maakt niet zoveel uit.
Ik kom je wel ophalen van CSquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef Julis het volgende:
Vanuit mijn woonplaats is het ongeveer 3 uur reizen naar Rotterdam centraal. Mja, mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Ik moet mijn broertje wel overhalen. Mijn ouders laten me toch niet alleen reizen naar Rotterdam.
oops, was jou vergeten. Van waar moet je komen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef Julis het volgende:
Vanuit mijn woonplaats is het ongeveer 3 uur reizen naar Rotterdam centraal. Mja, mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Ik moet mijn broertje wel overhalen. Mijn ouders laten me toch niet alleen reizen naar Rotterdam.
Ahw, dat is wel liefquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kom je wel ophalen van CS
Hoaksbergen! Maar afstand is voor mij geen probleemquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef xminator het volgende:
[..]
oops, was jou vergeten. Van waar moet je komen dan?
Tering wat een end....quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoaksbergen! Maar afstand is voor mij geen probleem.
Valt meequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoaksbergen! Maar afstand is voor mij geen probleem.
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Om het wat minder erg te maken.. Mijn gasten serveer ik altijd halal. Beter?
Als ik zeg eet halal. dan gaat het toch om jouw ziel en niet die van hen en murat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij wint.. Ben te moe om door te gaan...
Nee, mn collega's verklaarden me voor gek. Ze zeiden ziek nou maar helemaal uit, daarna pas. Ik geef ze gelijk :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi heb je nog aan hardlopen gedaan vanavond?
Ik wil anderen geen zonde geven, mijn zondes maken niet zoveel uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik zeg eet halal. dan gaat het toch om jouw ziel en niet die van hen en murat.
38quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yvonne, hoe oud ben jij eigenlijk...
Eerst jou, daarna komen we bij anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil anderen geen zonde geven, mijn zondes maken niet zoveel uit.
Klaar nu?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Reageer eens een x joh, Sultanverdomme.
Yeeeeyyyyyyquote:
Ik waardeer je poging, maar misschien dat je andermans ziel kunt redden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst jou, daarna komen we bij anderen.
Eerst jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yeeeeyyyyyy![]()
Groen als gras dus..
[..]
Ik waardeer je poging, maar misschien dat je andermans ziel kunt redden.
Nee, maarerlagvandeweekopmnwerkiemanddoodinmnarmen, vandaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag jij langer dan 3 dagen boos zijn?
Mag ik vragen waar je werkt of antwoord je liever niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maarerlagvandeweekopmnwerkiemanddoodinmnarmen, vandaar
Wat erg, natural causes hoop ik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maarerlagvandeweekopmnwerkiemanddoodinmnarmen, vandaar
Oooohhhh, deze is oud & afschuwelijk.. Nee, niet Turks..quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:43 schreef WatskeZegt het volgende:
Ben zelf geen Turk maar uhhh..
Is dat Turks?
Het is een vrij gefaalde remix van Cheb Mami & Samira's Arabische liedjequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:43 schreef WatskeZegt het volgende:
Ben zelf geen Turk maar uhhh..
Is dat Turks?
Ja hoor, ik werk in de Thuiszorg als verplegende.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je werkt of antwoord je liever niet?
Dat mag alleen als brechtje ook komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was je sowieso niet, jaleesa is nederlands.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja dan ben ik niet de enige niet-Turk
Jep, onverwacht dat wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat erg, natural causes hoop ik?
Officieel klinkt stiekem toch beter ja!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is een vrij gefaalde remix van Cheb Mami & Samira's Arabische liedje
Eerlijk gezegd ben ik niet zo van die bubbeling remixes. een of twee was wel leuk, maar voegt weinig tot niets toe, integendeel zelfs.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Officieel klinkt stiekem toch beter ja!
What about dit nummer van DJ Mummy:
Mn nichtje doet dat ook, met ouderen. Moeilijk lijkt me.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, ik werk in de Thuiszorg als verplegende.
No offense, maar DJ Mummy is soooo 5 years ago..quote:
Nou Allah mag ook zich ook wel even over mijn gemoedsrust buigen hoorquote:
Hoe vind je dit? Leuke feestjes ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Officieel klinkt stiekem toch beter ja!
What about dit nummer van DJ Mummy:
Moeilijk, maar zo enorm tof.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mn nichtje doet dat ook, met ouderen. Moeilijk lijkt me.
[..]
No offense, maar DJ Mummy is soooo 5 years ago..
Allah heeft jou gezegend met mij, Istanbul en nog wat leuke liedjes, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou Allah mag ook zich ook wel even over mijn gemoedsrust buigen hoor
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allah heeft jou gezegend met mij, Istanbul en nog wat leuke liedjes, wat wil je nog meer?
Ik snap dat je genoeg te klagen over mij hebt, maar Istanbul?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]Oké, ik ben ondankbaar
Wanneer gaan we naar de film?
Hé!quote:
Nasilsiin kiz?quote:
Kutlu olsun...Wat vieren we eigenlijk, als mensen anno nu, nog steeds het recht niet hebben te demonstreren?quote:
Goed, dankjewel, en hoe gaat het met jou?quote:
Eyvallah sagol.. Bende iyiyim..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed, dankjewel, en hoe gaat het met jou?
En dat dan in het Turks hè
Ben ik zolang hier niet meer geweest dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah sagol.. Bende iyiyim..![]()
Je bent een lange tijd hier afwezig geweest of heb ik jou hier gemist..?
Wil ik wel doen.. Maar later, neem ik aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Wordt een drukke meeting, zo te horen, als iedereen ook daadwerkelijk aanwezig gaat zijn natuurlijk. Wie gaat er reserveren?
Triggershotquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Wordt een drukke meeting, zo te horen, als iedereen ook daadwerkelijk aanwezig gaat zijn natuurlijk. Wie gaat er reserveren?
Mwa, heb je hier iig een tijdje niet meer gezien. :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik zolang hier niet meer geweest dan?
Hmm.
Verleden week laat nog, hadden we het over boeken en beelddenkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mwa, heb je hier iig een tijdje niet meer gezien. :p
Ja, dat soort onderwerpen boeien mij vrijweinig, misschien is dat de reden dat ik dan hier niet ben geweest..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verleden week laat nog, hadden we het over boeken en beelddenken
Maar ook niet al te laat natuurlijk, want we zitten met een behoorlijk grote groep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil ik wel doen.. Maar later, neem ik aan.
Die komt niet.quote:
Weet zeker van niet...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar ook niet al te laat natuurlijk, want we zitten met een behoorlijk grote groep.
Jij niet, toch...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, er zullen vast een aantal afvallers zijn tegen die tijd.
De kogels hadden beter getroffen moeten wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef Ambipur het volgende:
Damn, dit zie ik nu pas.. Respectloze hond.
Heb je 8.24 gezien. Wat respectloos. En wat een vrouw, dat zij zo rustig blijft en daar nog blijft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De kogels hadden beter getroffen moeten worden
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet, zal ik aanwezig zijn.
Hij onderbreekt haar enkele keren tijdens het zingen, waarop een discussie begint, over wat zij nu precies bedoelt met het nummer. Hij beledigt haar, zij antwoord daar nog netjes op.quote:
Ibo is een arrogante kwal, die denk dat hij wat voorstelt. Hij is vies, walgelijk. Dat het volk in TR die man nog respect geeft, zegt eigenlijk al wat. Ipv eervolle zangers te steunen, steunen wij de grootste hufter.quote:
Niemand weet hoeveel talenten hij van z'n weg heeft opgeruimd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ibo is een arrogante kwal, die denk dat hij wat voorstelt. Hij is vies, walgelijk. Dat het volk in TR die man nog respect geeft, zegt eigenlijk al wat. Ipv eervolle zangers te steunen, steunen wij de grootste hufter.
Maar sws snap ik het Turkse volk in veel dingen niet, dus dit past er bij..
Kan jij die video vinden, dat hij die oude man slaat? Is weg he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Niemand weet hoeveel talenten hij van z'n weg heeft opgeruimd.
Ik ben erg blij dat het hem niet is gelukt Oguz Yilmaz onderuit te halen. Er is een tijd geweest dat Yilmaz op geen enkel tv kon optreden omdat hij een akkefietje zou hebben met Ibo. Nu is het gelukkig niet meer zo, maar ooit had die gozer alle macht in de muziekwereld.
Helaasquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan jij die video vinden, dat hij die oude man slaat? Is weg he?
Heb niet alles gekeken maar die gozer spoort ook voor geen meterquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
Ben seni arayip bulacagim... Hoe die tekeer gaat 3.45
Begrijp ik niet...... Echt niet......quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zie zoveel Turkse vrouwen die hun haar blond verven..
Ik zie het al voor me, jij blond met krullenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Begrijp ik niet...... Echt niet......
Wat moet iemand bereikt hebben om wat voor te stellen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ibo is een arrogante kwal, die denk dat hij wat voorstelt. Hij is vies, walgelijk. Dat het volk in TR die man nog respect geeft, zegt eigenlijk al wat. Ipv eervolle zangers te steunen, steunen wij de grootste hufter.
Maar sws snap ik het Turkse volk in veel dingen niet, dus dit past er bij..
Ik ook niet. Of zo een coupe soleil (zo heet dat toch?)quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Begrijp ik niet...... Echt niet......
Gatver. Echt walgelijk...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, jij blond met krullen
Behandel een ieder met respect. That's all toch? Denk niet dat je hoger staat, dan een ander.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet iemand bereikt hebben om wat voor te stellen dan?
10 uur slaap, sure.. Why not?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Eagle_99 het volgende:
Als ik straks om 10 uur slaap en om 8 uur opsta.. Zou ik kunnen opstaan?
Dat is die Muge nog wat toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
Ben seni arayip bulacagim... Hoe die tekeer gaat 3.45
Catch 22, je zegt dat hij een arrogante kwal is denkt dat hij wat voorstelt, sta jij op gelijke voet, hoger of lager dan hij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gatver. Echt walgelijk...
[..]
Behandel een ieder met respect. That's all toch? Denk niet dat je hoger staat, dan een ander.
Wat een mongool.quote:
Gisteren om half 11 geslapen, ik zou 6 uur opstaan, om 6 uur dacht ik, "ik ga wel met de auto" wekker op 7 gezet. 7 uur dacht ik, "ik ga 1ste uur wel skippen" wekker op 8 uur gezet. 8 uur wakker, "ik ga wel met de auto". uiteindelijk om 9 uur opgestaanquote:
Ik sta gelijk aan iedereen, iedereen aan mij. Niemand is hoger, niemand is lager.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Catch 22, je zegt dat hij een arrogante kwal is denkt dat hij wat voorstelt, sta jij op gelijke voet, hoger of lager dan hij?
jijquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Gisteren om half 11 geslapen, ik zou 6 uur opstaan, om 6 uur dacht ik, "ik ga wel met de auto" wekker op 7 gezet. 7 uur dacht ik, "ik ga 1ste uur wel skippen" wekker op 8 uur gezet. 8 uur wakker, "ik ga wel met de auto". uiteindelijk om 9 uur opgestaan
Dus als ik je goed begrijp, sta je gelijk aan arrogante kwallen en mensen die denken dat ze wat voorstellen, of staan zij lager?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik sta gelijk aan iedereen, iedereen aan mij. Niemand is hoger, niemand is lager.
Tosya Pirinç Festivaline gelmistiquote:
Ik dacht dat ik lui was. Ben een uur later op stage verschenen.quote:
Herkenbaar...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Gisteren om half 11 geslapen, ik zou 6 uur opstaan, om 6 uur dacht ik, "ik ga wel met de auto" wekker op 7 gezet. 7 uur dacht ik, "ik ga 1ste uur wel skippen" wekker op 8 uur gezet. 8 uur wakker, "ik ga wel met de auto". uiteindelijk om 9 uur opgestaan
Nee, ieder mens is gelijk, maar gedrag is hetgeen wat mensen van elkaar laat verschillen. Verschillen in fatsoensnormen, niet in gelijkwaardigheid.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp, sta je gelijk aan arrogante kwallen en mensen die denken dat ze wat voorstellen, of staan zij lagger?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tosya Pirinç Festivaline gelmisti
Wees blij, er zijn ergerequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik lui was. Ben een uur later op stage verschenen.
Denk dat je dan moet onderstrepen dat iemand een arrogante kwal te noemen niet erg fatsoenlijk is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Wekker om half 7, toen half 8, toen kwart voor 8, toen kwart over 8, toen half 9 en om 9 uur schrok ik wakker en dacht ik shoot.
[..]
Nee, ieder mens is gelijk, maar gedrag is hetgeen wat mensen van elkaar laat verschillen. Verschillen in fatsoensnormen, niet in gelijkwaardigheid.
Check haar flirtenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ging jij ook naar die meet?
Ja, ik.quote:
Achterin mijn hoofd denk ik: "je hebt toch een auto, dus slaap verder" maar mijn innerlijke ik wilt niet accepteren dat er geen benzine zit in de autoquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Wekker om half 7, toen half 8, toen kwart voor 8, toen kwart over 8, toen half 9 en om 9 uur schrok ik wakker en dacht ik shoot.
[..]
Het zou niet fatsoenlijk zijn, als de man zich had kunnen gedragen naar de geldende fatsoensnormen. Maar, gezien deze meneer zich niet naar deze fatsoensnormen weet te gedragen, kunnen we hem beschouwen als arrogante kwal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat je dan moet onderstrepen dat iemand een arrogante kwal te noemen niet erg fatsoenlijk is?
neequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ging jij ook naar die meet?
Naar jouw fatsoensnormen zal je bedoelen, die man zal namelijk het niet met jou eens zijn dat hij zich onfatsoenlijk heeft gedragen, integendeel hij tracht het integendeel te verdedigen? 'Beter' is een waardeoordeel, ontfatsoenlijk net zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zou niet fatsoenlijk zijn, als de man zich had kunnen gedragen naar de geldende fatsoensnormen. Maar, gezien deze meneer zich niet naar deze fatsoensnormen weet te gedragen, kunnen we hem beschouwen als arrogante kwal.
Dat maakt hem niet beter dan ik, wel onfatsoenlijker.
Iedereen kan onderstrepen, dat het slaan & schoppen van een 70-jarige man onfatsoenlijk is. Eveneens een vrouw uit te maken voor hoer, tegenover heel het Turkse volk. Zo zijn de heersende normen in TR.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar jouw fatsoensnormen zal je bedoelen, die man zal namelijk het niet met jou eens zijn dat hij zich onfatsoenlijk heeft gedragen, integendeel hij tracht het integendeel te verdedigen? 'Beter' is een waardeoordeel, ontfatsoenlijk net zo.
Wat denk je zelf...Wordt is het trouwens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeg me aub dat je nieuwe telefoon geen bb word.
En betichten van het hebben van een harem is wel acceptabel binnen de Turkse heersende fatsoensnormen? Kom nou, zeker niet als gast, zeker niet tegen een veel oudere man, get real alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iedereen kan onderstrepen, dat het slaan & schoppen van een 70-jarige man onfatsoenlijk is. Eveneens een vrouw uit te maken voor hoer, tegenover heel het Turkse volk. Zo zijn de heersende normen in TR.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En betichten van het hebben van een harem is wel acceptabel binnen de Turkse heersende fatsoensnormen? Kom nou, zeker niet als gast, zeker niet tegen een veel oudere man, get real alsjeblieft zeg.
Geen idee, ik vroeg er naar?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...Wordt is het trouwens.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, nvt op hem?quote:
Deze is mooier...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
Ben yatar(11'i bulur, çaktirmayin), iyi geceler herkese
We beoordelen Iboquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, nvt op hem?
Hoogstwaarschijnlijk zal ik niet komen, maar heb nog 2 maanden.quote:
Zit ook in m'n favorietenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze is mooier...
[..]
We beoordelen IboOver Mevr. Tilbe heb ik ook een mening. Maar zij weet zich nog enigzins fatsoenlijk te gedragen.
Ze zijn beide niet helemaal 100%. D'r gaat volgens mij echt ziek veel drugs rond in die kringen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef Ambipur het volgende:
Damn, dit zie ik nu pas.. Respectloze hond.
Yildiz Tilbe is een ex-heroïne verslaafdequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn beide niet helemaal 100%. D'r gaat volgens mij echt ziek veel drugs rond in die kringen.
Volgens mij is er hier sprake van actie-reactie bij beide gevallen, oog sluiten voor de een, terwijl er op beiden genoeg op te merken valt, of het beoordelen van enkel een is uiterst wat apart.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze is mooier...
[..]
We beoordelen IboOver Mevr. Tilbe heb ik ook een mening. Maar zij weet zich nog enigzins fatsoenlijk te gedragen.
Smerige bende is het bij Turkse muziek artiesten. Van Ibrahim Tatlises tot Tarkan. Allemaal aan de drugs etc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Yildiz Tilbe is een ex-heroïne verslaafde
Alsof dat niet genoeg is, is ze ook nog eens Turks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Yildiz Tilbe is een ex-heroïne verslaafde
'quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof dat niet genoeg is, is ze ook nog eens Turks.
Je rekt dit nu de andere kant op he..quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier sprake van actie-reactie bij beide gevallen, oog sluiten voor de een, terwijl er op beiden genoeg op te merken valt, of het beoordelen van enkel een is uiterst wat apart.
Nope, ik belicht een andere kant van het verhaal, dit kan je als oprekken ervaren, of als een totaal beeld, tis maar net hoe je het wilt zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je rekt dit nu de andere kant op he..
Je hoeft de andere kant niet te belichten, want daarover zijn wij het eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ik belicht een andere kant van het verhaal, dit kan je als oprekken ervaren, of als een totaal beeld, tis maar net hoe je het wilt zien
Wat is datgene waar we het over eens zijn dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hoeft de andere kant niet te belichten, want daarover zijn wij het eens.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is datgene waar we het over eens zijn dan?
Hier zijn we het over eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier sprake van actie-reactie bij beide gevallen, oog sluiten voor de een, terwijl er op beiden genoeg op te merken valt, of het beoordelen van enkel een is uiterst wat apart.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
GODNONDEJU HOU EENS OP JULLIE TWEE
'quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is niet eens zijn, dat is gewoon mijn eeuwige gelijk bevestigd zien worden.
Ik bracht het naar voren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
'
Nou nee, je kunt het ook andersom zien. Ik ben van mening, dat hetgeen jij net hebt getikt, de waarheid is (volgens mijn beleving dus). Dus eigenlijk kunnen we het zo omdraaien, dat jij mijn eeuwige gelijk bevestigd.
La hawla wallah quwate illah billah.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is Allah jouw broertje dat je zo zijn naam gebruikt?
Omdat jij mijn mening, eerder dan ik, naar voren heb gebracht, is dit jouw gelijk bevestigen?quote:
wasdaquote:
Wallahquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
La hawla wallah quwate illah billah.
Ah, plagiaat, opeisen, siert je, echt!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat jij mijn mening, eerder dan ik, naar voren heb gebracht, is dit jouw gelijk bevestigen?
Ken je plek zeg.
Plagiaat? Want? Heb geen copyright gezien....quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, plagiaat, opeisen, siert je, echt!
Plagiaat betreft niet alleen copyright, je bent toch student (geweest), of niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Plagiaat? Want? Heb geen copyright gezien....
goedzo, leer Turksquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben werkelijk vereerd. Ga zo luisteren.
Slet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben werkelijk vereerd. Ga zo luisteren.
Nee, ben geen student. Hoe kom je erbij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Plagiaat betreft niet alleen copyright, je bent toch student (geweest), of niet?
Hmm, wel een upgrade na het mierenneuken iig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ben geen student. Hoe kom je erbij.
ALs jij gaat muggeziften, doe ik dat ook vanaf nu.
Omdat ik een liedje ga luisteren? Stagfirullah, dat jij je zuster zo noemtquote:
Ik weet inmiddels niet meer zeker of jullie alleen maar broeder en zuster zijn hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik een liedje ga luisteren? Stagfirullah, dat jij je zuster zo noemt
Mijn zusters zijn goede moslima's.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik een liedje ga luisteren? Stagfirullah, dat jij je zuster zo noemt
dankje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn zusters zijn goede moslima's.
Goed, dit was het of had je nog iets toe te voegen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, wel een upgrade na het mierenneuken iig.
Altijd toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed, dit was het of had je nog iets toe te voegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |