SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door xminator op 29-10-2012 14:35:02 ]
Iedereen die zich via datumprikker heeft aangemeld krijgt ook nog een mailtje met de datum.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:18 schreef Weissman het volgende:
Waarom houden we deze TT niet tot die datum ? Dan kan niemand zeggen dat ze het hebben gemist
Ben mn Ww voor dat adres kwijt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Iedereen die zich via datumprikker heeft aangemeld krijgt ook nog een mailtje met de datum.
Hey, das leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef xminator het volgende:
Mijn voorstel voor de meet:
Eten bij Meram Zuid (Gratis parkeren!), qua eten is het altijd wel te doen en ik denk dat iedereen wel wat te eten heeft bij Meram plus het is halal.
Vervolgens loungen bij Obba is op loopafstand van Meram zuid.
[ afbeelding ]
Gelegen aan de maas, dus ook mooie uitzicht. In het verleden kon je daar ook nargile doen, weet niet of het nu nog zo is. Moet even naar gevraagd worden.
Oftewel goed bereikbaar met OV en Auto + gratis parkeren. Als de andere mensen ook met hun voorstellen komen kunnen we een poll aanmaken en beslissen wat het uiteindelijk wordt.
Klinkt goed!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef xminator het volgende:
Mijn voorstel voor de meet:
Eten bij Meram Zuid (Gratis parkeren!), qua eten is het altijd wel te doen en ik denk dat iedereen wel wat te eten heeft bij Meram plus het is halal.
Nice!quote:Vervolgens loungen bij Obba is op loopafstand van Meram zuid.
[ afbeelding ]
Gelegen aan de maas, dus ook mooie uitzicht. In het verleden kon je daar ook nargile doen, weet niet of het nu nog zo is. Moet even naar gevraagd worden.
Oftewel goed bereikbaar met OV en Auto + gratis parkeren. Als de andere mensen ook met hun voorstellen komen kunnen we een poll aanmaken en beslissen wat het uiteindelijk wordt.
Klopt maar gezien het loungen is maakt het niet uit wat er op het menu staat. Drankjes zullen overal wel hetzelfde zijn qua kosten. Voor foto's zie:quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef zarGon het volgende:
Die Obba heeft wel een gare website... Niets werkt.. http://www.obba.nu/.
*twijfels*quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tot wanneer je kan.. Als je eerder weg moet wegens omstandigheden doe je dat gewoon.
Daar gaat m'n droom op een avond met puur zuipwerk.. Neyse, pas me aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef xminator het volgende:
Hangt van gezelligheid af. Rond 18.45 afspreken bij een locatie. 19.00 - 21.00 eten. 21.00 - .... loungen.
[..]
Klopt maar gezien het loungen is maakt het niet uit wat er op het menu staat. Drankjes zullen overal wel hetzelfde zijn qua kosten. Voor foto's zie:
https://www.facebook.com/(...)rant/168459306581754
Bijna iedereen gaat elkaar voor het eerst zien, plus eerste meet.. Als je nu niet komt en bij een volgende meet wel zal willen komen zal je het wel lastig krijgenquote:
Hoezo? Je kan daar ook zuipen.. en loungen is tot en met ... dus als het gezellig is kan er daarna nog iets anders gedaan worden. Maar dat ligt geheel aan de groep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar gaat m'n droom op een avond met puur zuipwerk.. Neyse, pas me aan
Ik hecht geen waarde aan materiele zaken, als 'n tapijt etc vies wordt, jammer dan. Dit is toch vertederend as hell!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je zo zou reageren als het je eigen kind was..
Geloof er niets van.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan materiele zaken, als 'n tapijt etc vies wordt, jammer dan. Dit is toch vertederend as hell!
Dus ja, zou dat kind oppakken en lam knuffelen.
quote:
Uhuh.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan materiele zaken, als 'n tapijt etc vies wordt, jammer dan. Dit is toch vertederend as hell!
Jij schetst een cute-rosy-beeld van het geheel, kind gaat op ontdekkingstocht, prima, kind maakt dingen vies, prima, het is maar een tapijt, prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Maakt niet uit.. Een kind heeft liefde nodig en als jij het kind afstraft op zijn ontdekkingstocht, is dat slecht voor zijn ontwikkeling. Maar ieder zijn mening.
Ik heb een geestelijk gehandicapte neef, ik weet hoe irritant kinderen kunnen zijn. Maakt niet uit. Kind=kind.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uhuh.. Zo denk je ook wanneer je tapijt vies is geworden.
.
Geloof er geen harige kut van. Achteraf zul je vast zo denken, maar niet wanneer het net is gebeurd.
Kinderen kunnen je gek maken, gek worden is normaal. Zonder af te straffen (klinkt negatief, vervang het maar met 'de juiste kant op sturen') heb je straks helemaal geen gezag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Maakt niet uit.. Een kind heeft liefde nodig en als jij het kind afstraft op zijn ontdekkingstocht, is dat slecht voor zijn ontwikkeling. Maar ieder zijn mening.
Bij zulke dingen zou ik niet boos worden. Het is niet dat ik dat kind elk minuut ga omhelzen en knuffelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij schetst een cute-rosy-beeld van het geheel, kind gaat op ontdekkingstocht, prima, kind maakt dingen vies, prima, het is maar een tapijt, prima.
Ambipur heeft de hele dag vrijgemaakt om der huis weer op en top netjes te krijgen, vervolgens, na uren als je eens een sec rustig gaat zitten en bam het is weer raak, ga je het kindje weer knuffelen, prima, tot de hoeveelste keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |