geregistreerd op: vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:48quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef Bayswater het volgende:
Oja, ik heb er nog 5 dus, en eind van de dag 6 denk ik. Overigens alleen voor Fokkers die niet speciaal hiervoor een account aangemaakt hebben.
Niet zo mopperen, er liggen er 3 in je mailbox.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:55 schreef tennisster198 het volgende:
Oww, maar ik heb ook al langer een account
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niet zo mopperen, er liggen er 3 in je mailbox.![]()
Dank!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:53 schreef Bayswater het volgende:
Ze komen er vanavond aan voor Yngwie en Trusten. En Tennisster mag de overgeblevene hebben.
Ik zou 'm wel willenquote:
Je hebt een DM met de code.quote:
Wil er wel 5 als dat kan en mag.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef DroogDok het volgende:
Heb er nog een stuk of 8 liggen. Stuur me ff een dm/om als je er 1 of meerdere wil. Handel ze morgenochtend in volgorde van binnenkomst af.
Als je ze nog hebt heb ik wel interesse. Kom er eerlijk gezegd net nog 2 tekort..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef Devz het volgende:
Iedereen inmiddels voldoende codes? Anders heb ik er nog 2.
PMquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je ze nog hebt heb ik wel interesse. Kom er eerlijk gezegd net nog 2 tekort..
Super, dank je wel.. Nu een dezer dagen nog even ienemienemutte doen.. Zie zoveel leuke spulletjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:18 schreef Devz het volgende:
[..]
PM
Ik ben inmiddels door m'n codes heen.
Nee, je krijgt ze tot en met 8 januari als je 25liter tankt. Ze zijn tot 31 januari in te wisselenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef intered het volgende:
Ik zie dat die dingen tot 8 jan geldig zijn !! heb er nog 12 waar ik niks mee doe, dus als ik er iemand blij mee kan maken.
Correctie, ik heb er nog 5.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er nog twee over. Verzoekjes via PM graag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop