Nog steeds 2 codes in de aanbiedingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef MikeGSM het volgende:
Heb er hier nog 3 liggen
PM me maar
Nu nog 1 over
Mucho graciasquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Nog steeds 2 codes in de aanbieding
Mijne is ook weg..
Maar mensen plaats hier AUB je link nadat je je bestelling hebt ontvangen, en maak andere blij
(voor hulp pm of dm me)
Net gereageerd op je DM, komt vanavond jouw kant opquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef kazanduranson het volgende:
Wie heeft nog kortingscode>? Ik heb er 1 nodig![]()
kerryking@live.nl
Ik heb ze nog steeds.. Ik zet ze liever niet hier neer omdat wellicht er dan een 'onbekende' mee aan de haal gaat.. Kan ik ze je wel per DM toesturen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 03:27 schreef heletrotsemama het volgende:
@ rockwell/ravage: ik zoek er nog 4. Dm-en lukt alleen niet,zit op mn mobiel. Hoop dat ze niet al vergeven zijn!
Thnx, grtz htm
die codes boven jouw post deden het 2 uur geleden nog, nu misschien nog?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef manonloots het volgende:
Wie o wie heeft er nog 2 codes over, ben zo handig geweest om het weg te gooien.... Maar de actie is verlengt!
En gebruikt, dankquote:
Heb ze in DM gestuurd!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef Exar77 het volgende:
Ik zou er heel graag nog 5 willen hebben! :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |