De Sport-documentaires van Tom Egberts zijn beter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef mvdejong het volgende:
1. Geen reclame.
2. De kwaliteit van de actualiteiten-programma's en documentaires is nog steeds onovertroffen.
3. Politiek neutraal (en natuurlijk beschuldigen alle partijen de BBC ervan de concurrentie te bevoordelen).
Nooit naar gekeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hier heb je drie redenen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef tong80 het volgende:
De eerste blote tiet moet er nog worden vertoond.
Fuck en shit wordt er nog steeds weggebliebt.
Terwijl we hier Deep Throat op prime time zagen op de publieke zender.
Phil Bloom hebben we hier al 40 jaar achter de rug. Net zoals pleuni Touw.
[ afbeelding ]
Gedeeltelijk mee eens. Hoewel er een paar leuke tussen zitten heb ik bijvoorbeeld de overkill aan panel-shows op de BBC wel een beetje gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Arcee het volgende:
Eens met Tong.
Al die BBC-jehova's altijd die alleen maar de BBC kijken en laagdunkend over Nederlandse producties doen.:')
Legendarischquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef Mryc het volgende:
De Sex Pistols bij Bill Grundy waren de eersten en de laatsten die de BBC nog een beetje live op hebben geschud.
Dat zou ik nou nooit zeggen, als BBC-freak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Remzz het volgende:
Stront irritant inderdaad, is een prachtige documantaire of een goede nieuwsuitzending door de Nederlandse publieke omroep gemaakt, hoor je de helft van de fok autisten: "Mijn tv staat standaard op BBC, de rest is pulp".
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Remzz het volgende:
Stront irritant inderdaad, is een prachtige documantaire of een goede nieuwsuitzending door de Nederlandse publieke omroep gemaakt, hoor je de helft van de fok autisten: "Mijn tv staat standaard op BBC, de rest is pulp".
Tijdens de Olympische Spelen. Er was niemand die de BBC zo ophemelde als tong80.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af wanneer Tong er voor het laatst naar gekeken heeft.
Wat is HBOquote:
De BBC heeft dan weer de primeur van de aanranding van een 19-jarige meisje door een ouwe viezerik live op tv.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef tong80 het volgende:
De eerste blote tiet moet er nog worden vertoond.
Fuck en shit wordt er nog steeds weggebliebt.
Terwijl we hier Deep Throat op prime time zagen op de publieke zender.
Phil Bloom hebben we hier al 40 jaar achter de rug. Net zoals pleuni Touw.
[ afbeelding ]
op zaterdagavond zenden ze nog afleveringen van dads army uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Oh, zeker. De BBC kan ook uitblinken in oubolligheid.
Eens met 1 en 2. 3 absoluut niet, helemaal BBC News niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef mvdejong het volgende:
1. Geen reclame.
2. De kwaliteit van de actualiteiten-programma's en documentaires is nog steeds onovertroffen.
3. Politiek neutraal (en natuurlijk beschuldigen alle partijen de BBC ervan de concurrentie te bevoordelen).
Channel 4 en Sky zijn prima. Ch5 en ITV zijn bagger. De BBC is zeker de beste iig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Oh, zeker. De BBC kan ook uitblinken in oubolligheid.
Maar als je de bagger van de andere Engelse zenders wel eens bekijkt, dan steekt de BBC daar toch weer als een juweeltje bij af.
Het wereldbeeld van tong staat op vlak van TV, film en muziek al 30 jaar op pauze.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af wanneer Tong er voor het laatst naar gekeken heeft.
Pauze in filmsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het wereldbeeld van tong staat op vlak van TV, film en muziek al 30 jaar op pauze.
Joost Prinsen zal noot de Televizierring winnen. Terwijl ie hem wel verdient.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Kwaliteit!![]()
Ook zijn NL docu's vaak van prima kwaliteit.
Van mij mag ie het elk jaar wel krijgen. TV held van het kaliber Erwin Krol.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joost Prinsen zal noot de Televizierring winnen. Terwijl ie hem wel verdient.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |