Ja, maar ik hoop dat radio 2 iets met de vrije keuze doet. Maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil zo lang mogelijk Blur horen, en dan is 2 minuten gewoon te kort.En Song 2 vind ik wel een leuk JAAAAAAAA DAAR GAAN WE, EN LOSSSS liedje, maar ze hebben zo veel mooiere nummers, vind ik. The Universal (en In The End) zijn daar voorbeelden van.
Tja, twee woorden: Ede Staal.quote:
Yep, Beetlebum is natuurlijk ook het meest geslaagde Beatlesque-nummer na het uiteenvallen van The Beatles en van de Beatles zijn ze bij deze lijst niet vies.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Beetlebumals ik een Blurnummer zou stemmen om het nummer zou het die zijn.
"waarin de stem van de kiezer dus minder bepalend is dan word gesuggereerd"quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal de OP updaten zodra er meer bekend is
Niets nieuws, maar ze zouden er ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:31 schreef Beathoven het volgende:
The Smiths staat niet in de keuzelijst
Nee. Hebben ze nog nooit ingestaan. Weer zo'n typische halsstarrigheid van radio 2.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:31 schreef Beathoven het volgende:
The Smiths staat niet in de keuzelijst
quote:I AM THE WALRUS
THE BEATLES
CARRY ON
CROSBY, STILLS, NASH & YOUNG
AMERICAN PIE
DON MCLEAN
EVERLONG
FOO FIGHTERS
SOMEBODY TO LOVE
JEFFERSON AIRPLANE
SANGRILA
THE KINKS
STAIRWAY TO HEAVEN
LED ZEPPELIN
THE CAVE
MUMFORD AND SONS
ROCKIN' IN THE FREE WORLD
NEIL YOUNG
WONDERWALL
OASIS
DON'T LOOK BACK IN ANGER
OASIS
BLACK
PEARL JAM
COMFORTABLY NUMB
PINK FLOYD
GIMME SHELTER
THE ROLLING STONES
BITTER SWEET SYMPHONY
THE VERVE
THE MASTERPLAN
OASIS
SECONDS
U2
LOVE REIGN O'ER ME
THE WHO
LOOKING GLASS
THE LA'S
SHE BANGS THE DRUMS
THE STONE ROSES
In de voorgaande edities nog wel met Big mouth strikes again en How soon is now. 'Big Mouth..' komt zo nu en dan ook weleens voorbij in de reguliere programmering. Ik vermoed dat ze gesneuveld zijn door een aantal toegevoegde nummers van de 3 J's.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Hebben ze nog nooit ingestaan. Weer zo'n typische halsstarrigheid van radio 2.
Teveel vrijheid geeft zo'n middle-of-the-road lijst met alleen de populaire Skyradio meuk die naar de top stijgt. Dat is niet voor niets de meest gemiddelde zender van Nederland. Dat spul wordt niemand echt warm of koud, iedereen vind wel 'ok'. Nu kom je nog weleens wat tegen waar je niet aan gedacht had.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:14 schreef Elusive het volgende:
bah zoveel voorgekauwde typische radio 2 meuk in die lijst
waarom niet alleen 15 vrije keuzes, dan pas krijg je een echte top 2000
nu krijg je weer zo'n standaard lijst met uiteindelijk geen 1 vrije keuze erin
dit is de mijne geworden
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |