Volledig waar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Arme ziel. Geen vrienden, geen inkomsten. GEEN LEVEN!
Die laatse In had er niet bijgehoeven hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik wil wel je vriend zijn, laat je de inkomsten via mij gaan. Kans is groot alleen dat je niks er van terugziet
Als er een plaatje in je bericht staat, kan je die gebruiken!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:23 schreef Maxbet het volgende:
Vraagje, heeft iemand hier het al eens voor elkaar gekregen een bericht op nujij te plaatsen met een afbeelding erbij?
Het is vrijdag!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik wil wel je vriend zijn, laat je de inkomsten via mij gaan. Kans is groot alleen dat je niks er van terugziet
Ik had gisteravond een vrijgezellenfeest, gaat elemaal niets gebeuren dit weekendquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Eindelijk weekend, tijd om te werken
Wanneer was je begonnen met dit project?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Maxbet het volgende:
ondertussen gaat het erg goed met mijn project, heb in de afgelopen 3 dagen 630 unieke bezoekers gehad. inkomsten zitten nu rond de 16 dollar.
hoop dat ik dit een beetje blijf volhouden.
Doelen voor deze maand: door de weeks 200 unieke bezoekers per dag en in het weekend 100 per dag, en in deze maand de eerste uitbetaling halen, dus gemiddeld 2.33 per dag..
Heb er een goed gevoel over
Analytics laat de eerste bezoeker op 8 oktober zien, dus nu een kleine maand. hoezo?quote:Op zondag 4 november 2012 00:39 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Wanneer was je begonnen met dit project?
Zijn nette resultaten voor een project dat pas een maand looptquote:Op zondag 4 november 2012 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Analytics laat de eerste bezoeker op 8 oktober zien, dus nu een kleine maand. hoezo?
Informatievoorziening, zit nog wel wat werk aan, maar denk dat het wel wat kan gaan worden.quote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Zijn nette resultaten voor een project dat pas een maand looptIn wat voor een niche zit je?
Met toestemming van de uitgever.quote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef JortK het volgende:
Is het nou toegestaan om in gameplay video's in Youtube adsense toe te voegen? Ik zie namelijk genoeg video's die dit hebben.
184,25... Ook niet gek maar het is niet meer zoals september...quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 309,77 Deze maand tot dusver
Ach ik klaag niet
Pak andere ads of maak een leuke video over hypotheken en laat hem enorm vaak afspelen met een of ander programma.quote:Op maandag 5 november 2012 00:43 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb een website waarop ik regelmatig de top 10 van youtube plaats, echter leveren de adsensekliks hier niet zo heel veel op. Hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat de concurrentie voor de plekken op mijn site hoger wordt? Of moet ik gewoon geluk hebben dat er een keer een video over hypotheken ofzo hoog in de top 10 komt?
Bij mij zie ik vanaf het begin dat ik Adsense gebruik een stijging van de CPC en RPM. Dat staat in mijn geval los van de pageviews.quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef JDx het volgende:
Max misschien, maar ik heb het over het hele jaar. Als ik mijn CPC naast mijn Pageviews leg over het hele jaar gezien, zijn die negatief gerelateerd aan elkaar.
Pageviews+ = CPC-
Taalkronkels?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:22 schreef DaMart het volgende:
Op het zoekwoord waar ik op inzette, staat die site nu ook met 4 pagina's op de eerste pagina van Google.
Nee, ik heb een wat algemenere zoekterm die bestaat uit 2 woorden gekozen nu. Ik ben benieuwd of die bezoekersaantallen zo blijven, of dat het een incidentele piek was. Als dit zo blijft, dan zou dat best leuk kunnen zijn voor de inkomstenquote:
Welke site?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef JDx het volgende:
Ik gebruik trouwens tegenwoordig een nieuwe techniek, als ik werk post van iemand, dan mail ik diegene dat ik het gepost heb. Sinds mijn site aardig wat likes heeft en al een paar jaar oud is, zijn ze er vaak dusdanig trots op dat ze het delen via Facebook en hun website.
Zo is de site zelfs begonnen, ik had ik het domein al een aantal jaren en ik spaarde allemaal interieur ideeën in mijn favorieten. Toen dat echt begon uit de bulken ben ik het allemaal gaan verzamelen op een site.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Welke site?
Ik heb nog wat interieurideeën op je Nvus website opgedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |