Dat had ik van de weet met een klik van 18 cent die ik aan de link op Startkabel te danken had. Sowieso wel leuk om af en toe eens inkomsten bij andere sites in het overzicht te zien staan dan telkens alleen maar de site die 99% van je inkomsten genereertquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef Maxbet het volgende:
En ik heb er ook gelijk mijn eerste clicks van![]()
US$ 0,41
Vandaag tot nu toe
Hoe blij kan eens mens zijn met een paar cent
Dat dacht ik ook, ik heb met dat artikel nu al 15 bezoekers gehad, en dat voor zo goed als geen werk.. (ok ok ik was mijn wachtwoord vergeten, maar dat telt niet)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:29 schreef JDx het volgende:
Net ook even iets gepost op NUjij, kost inderdaad maar 1 minuut en nu al 5 bezoekers.
Zou eigenlijk standaard in de routine moeten zitten. Posten, Facebook post, NUjij.
Uit ervaring weet ik dat berichten waarover geklaagd kan worden het goed doen, soomigen leverden me op een enkele dag al rond de 100 bezoekers op maar regelmatig komen via die nujij-berichten bezoekers langs.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef JDx het volgende:
Ja ik heb wel eens iets gepost wat aansloeg, dan krijg je comments en gaat het wel snel.
Ik denk ook dat veranderen je niet veel meer gaat brengen uit hetzelfde aantal bezoekers..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef JDx het volgende:
Als het even mee zit eindig ik deze maand met 625 euro, een absoluut record, ik durf bijna niets meer te veranderen, zo draait 't gewoon super en dat met maar zo'n 300 bezoekers per dag op al m'n sites samen.
Is dat bij jou nou puur adsense inkomen of ook gelden uit affiliates?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef JDx het volgende:
Als het even mee zit eindig ik deze maand met 625 euro, een absoluut record, ik durf bijna niets meer te veranderen, zo draait 't gewoon super en dat met maar zo'n 300 bezoekers per dag op al m'n sites samen.
Schijnt beide te kunnen heb ik ooit eens begrepen, weet het fijne er ook niet van.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Is een adsense block trouwens puur user gerelateerd of ook website? Stel iemand heeft een website en klikt op zijn eigen adsense reclames of whatever en wordt gebanned, ik neem zijn website over en plaats adsense reclame (met mijn adsense account), kan ik dan gelul krijgen?
denk je gelijk even aan een hoger eigen risico als je toch bezig bentquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Die bruto ±1500 Euro Adsense inkomsten per maand lijken me rond de 150Euro extra zorgkosten per maand te gaan kosten in 2014.
Van de 930 Euro die ik dan overhoud vanwege de 38% schaal die dan ingaat hou ik dus door die
zorgkosten nog maar 780 Euro over.
Ofwel, van de 1500 Euro blijft de helft over...
Laat ze lekker het zuur krijgen in Den Haag...
Oh ja, ook nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
denk je gelijk even aan een hoger eigen risico als je toch bezig bent
Eerste schijf is nog gewoon 33% hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Die bruto ±1500 Euro Adsense inkomsten per maand lijken me rond de 150Euro extra zorgkosten per maand te gaan kosten in 2014.
Van de 930 Euro die ik dan overhoud vanwege de 38% schaal die dan ingaat hou ik dus door die
zorgkosten nog maar 780 Euro over.
Ofwel, van de 1500 Euro blijft de helft over...
Laat ze lekker het zuur krijgen in Den Haag...
Adsense valt bij mij toch echt in 38% schijf straks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Eerste schijf is nog gewoon 33% hoorDie zorg zooi is nog niet zeker dus dat weet niemand. Zorgpremie van je inkomen halen slaat ook nergens op, zo ken ik er nog wel een paar. Belasting betalen moet iedereen dus niet janken, maar meer proberen te gaan verdienen.
Echt niet...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet je niet zoveel verdienenals je in die schijf zit, verdien je sowieso al modaal.
Echt niet...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Echt niet...
38% begint al ergens rond de 19.xxx Euro bruto.
He als je toch gaat frauderen doe het dan goed en geef gewoon niks op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef zomer86 het volgende:
Joh dan geef je toch gewoon niet alles op.
Ah, ik geloof dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Echt niet...
Ze gaan de derde schijf verlagen naar 38% niet de tweede. Deze begint pas bij 34k
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |