Euh... kun je die uitleggen svp?quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@IARL Misschien is er wel een 'Strangers on a train'-principe op te zetten
Het klinkt behoorlijk fout zonder de juiste voorkennisquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Euh... kun je die uitleggen svp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik even mopperen? Lange tekst over vannacht zit in de spoiler. Weinig interessants als je een man bent denk ik
Herkenbaar ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar ....Ik hoop dat ik er dan vanaf benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend wel 'eindelijk' een fout gemaakt die ik eerst andersom had: ik had het over m'n ex tegen een vriendinnetje, en noemde E.'s naam ipv die van m'n exIn het begin zei ik een paar keer de naam van m'n ex in een gesprek als ik E. bedoelde, dat was ook wel lullig.
nooit tijdens de seks
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Herkenbaar...quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb beroerd geslapen omdat ik wist dat ik er vroeg uit moest vanochtend, dus dan word ik gewoon om 2, 3 en 4 uur een keer wakker, en om 5 uur lig ik nog een half uur op de wekker te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
dat is minder leuk. Ik reed mijn rondje vanochtend gelukkig bijna helemaal tegen de files in (nee niet als spookrijderquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik stond dus in die 20 km op de A15 door een mooie kettingbotsing van 4 auto's
Nouja, toen ik achteraansloot was het 13, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |