abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 29 oktober 2012 @ 01:54:41 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_118565174
De FOK! Voetbalmanager is terug. Na een spannend vorig voetbalseizoen staan de clubs nu aan de vooravond van wat weer een fraai seizoen belooft te worden. FOK! is er bij met de Voetbalmanager 2012/2013, waar jij kunt laten zien dat je het managen van een team beter kunt dan de coaches van de Eredivisie-teams.

Het spelconcept is hetzelfde als vorig jaar: je stelt een team samen van elf spelers, die punten halen voor uitslagen uit de werkelijkheid in de Eredivisie. Eén ronde in de FOK! Voetbalmanager staat gelijk aan twee KNVB-speelronden in de Eredivisie. Voor dit seizoen hebben we enkele instellingen aangepast waardoor het net wat lastiger moet worden om een goed team samen te stellen, maar ook aantrekkelijker om goede verdedigers te kiezen. Hierdoor hopen we het spel voor jou weer wat uitdagender te maken.

Vanaf vrijdag 10 augustus 2012 gaat de eerste speelronde in de Eredivisie 2012/2013 van start. Tot eind augustus is de transfermarkt nog volop in beweging, dan kan er nog van alles gebeuren. Dat belet ons echter niet om alvast van start te gaan: de spelers die zijn vertrokken uit de Eredivisie zullen op inactief worden gezet (een rood kleurtje in Teammanagement) en ook zullen nieuwe spelers toegevoegd worden.

Als je de vertrokken spelers in je team hebt, halen ze geen punten meer maar je team wordt ook niet ongeldig. Je kunt ze gewoon verkopen tegen de waarde die de speler dan heeft, minus enkele transferkosten. Deze bedragen 8%. Tot de eerste ronde vastgezet wordt, op vrijdag 10 augustus 2012 om 17:59 uur, worden geen transferkosten berekend.

Kijk verder bij de Speluitleg wat de regels zijn, en bij de Puntentelling kun je vinden wat je spelers opleveren voor iedere actie in het echt. Er worden per managerronde twee KNVB-speelronden aangehouden, dat betekent grofweg twee weekenden.

Ook dit jaar zijn er voor de beste managers weer toffe prijzen te winnen. Deze zullen in een later stadium in een apart bericht bekend worden gemaakt.

Kan je niet wachten om aan de FOK! Voetbalmanager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! Je moet wel geregistreerd zijn op FOK!

Let op! De eerste ronde begint dus op vrijdag 10 augustus om 17:59 uur, diezelfde avond wordt de eerste wedstrijd gespeeld in de Eredivisie. Na die tijd kun je geen team meer opslaan totdat de eerste ronde voorbij is. De manager zal weer opengaan voor Speelronde 3/4 in de nacht van zondag 19 op maandag 20 augustus om 0:00 uur. Aanmelden kan altijd, zolang de Voetbalmanager duurt.

Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de nieuwe Voetbalmanager 2012/2013 van FOK!

Mochten er nog spelersnamen niet goed zijn, of heb je transfernieuws voor ons, dan kun je ons zo bereiken: via PM aan FOKmanagers (zonder uitroepteken), via mail fokmanagers[at]fok.nl (zonder uitroepteken), of via een bericht in het speciale Voetbalmanager 2012/2013-topic in het VBL-forum.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP maandag 29 oktober 2012 @ 01:55:07 #2
Rawr
pi_118565176
Laatste (echte) post:

quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb maarliefst 7 man vervangen, dit is nu m'n team (schuingedrukt = spelers die bleven)

Tadic - Chevalier - Finnbogason
Chery
- Holla - Gouriye - Achenteh
V.d. Maarel - Wuytens - Bulthuis
Ruiter
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_118565570
Lamprou

Reijnen
Van Der Hoorn
Wuytens

Kali
Gouriye
Holla
Vossebelt

Altidore
Bony
Chevalier

Ik gok op AZ en FC Utrecht met relatief makkelijke programma's.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_118571991
Al die mensen die nu al hun teams vervangen (met als excuus ja anders vergeet ik het, maar ondertussen wel het meeste posten in de topics van de voetbalmanager) ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 29 oktober 2012 @ 12:09:06 #5
Rawr
pi_118572196
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Al die mensen die nu al hun teams vervangen (met als excuus ja anders vergeet ik het, maar ondertussen wel het meeste posten in de topics van de voetbalmanager) ;)
Klopt, maar ik doe het nou eenmaal altijd op maandag. Het is me vorig jaar nl. al een keer of 4 á 5 overkomen dat ik de zooi vergat aan te passen :P
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:33:41 #6
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118572960
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap het ook niet....
  Moderator / Redactie FP maandag 29 oktober 2012 @ 13:17:16 #7
Rawr
pi_118574517
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:33 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet....
Ik verloor vorig jaar flink punten toen ik een speelronde te laat een volledig NEC-elftal opstelde, scheelde al gauw 80 punten. Eerder in het seizoen had ik veel RKC op willen stellen, vergeten, scheelde me ook iets van 60 punten... dusja ;( Liever alles op maandag doen dan op vrijdag om 18:00 er achter komen dat je wederom gefaald hebt :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 november 2012 @ 16:57:39 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118746935
zo, heb mijn team even wat verbouwd. Vitesse krijgt toch wat lastige wedstrijden nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 16:59:32 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118746984
Lastige ronde. Vitesse gaat me de komende 4 wedstrijden punten kosten, maar ik heb geen keus dan v Ginkel en Bony te laten staan. Veel goede alternatieven zijn er niet.

Verdediging nu met Reijnen, vd Hoorn en Braafheid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 november 2012 @ 17:00:56 #10
Maffe Fries
pi_118747025
ik wed nu vooral op Utrecht en AZ. Hebben een relatief makkelijk programma
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 17:02:01 #11
pi_118747055
Ik gok niet echt. Heb alleen ADO en Vitesse gedubbeld staan. Het is ook balen dat Lamprou naar Twente moet..

Verdedigingen gaan gewoon weinig pakken als je het stabiel wil laten staan.
pi_118747747
Verdedigend is in de nederlandse competitie sowieso weinig punten pakken ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 2 november 2012 @ 21:52:52 #13
Rawr
pi_118757348
Chery +3, Holla +1, jeuj.
pi_118783099
tot nu toe pakken mijn wissels van 2 vitesse verdedigers niet goed uit.
pi_118783777
Velthuizen, v. Aanholt, Kalas, Kashia én Bony :9. Hopen dat ze de 0 houden!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 3 november 2012 @ 20:23:33 #16
Rawr
pi_118784296
Ik heb Velthuizen en Kalas eruitgehaald :{
pi_118785206
Pfff ik heb van aanholt en kashia eruit gehaald. Gelukkig piet en kalas laten staan. Maar ja 13 punten minder daardoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bontekoe1982 op 03-11-2012 21:47:06 ]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 3 november 2012 @ 22:24:21 #18
Rawr
pi_118789162
24 punten van m'n Utregverdediging + keeper, had veel hoger uit kunnen vallen als Mulenga geen eigen goal had gemaakt :{

quote:
Tadic (moet nog)
Chevalier (moet nog)
Finnbogason (moet nog)

Chery 3
Holla 1
Achenteh (moet nog)
Gouriye 2

V.d. Maarel 5
Wuytens 5
Bulthuis 9

De Ruiter 5
30 met nog 4 spelers te gaan -O-
pi_118790071
Bulthuis heeft 2 assists.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 3 november 2012 @ 22:44:49 #20
Rawr
pi_118790093
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef DeVinger het volgende:
Bulthuis heeft 2 assists.
:o :9
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:24:20 #21
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118791581
Kijk, dat zei ik al eerder; nooit teveel wisselen & paniekwissels doen vanwege 1 weekend. Dat kost teveel transferkosten. Mensen die Vitesse hebben laten staan doen het netjes.

Denk dat ik een serieuze gooi kan doen dit weekend naar plek 1. Al is de nummer 1 alleen zo fijn om zijn team niet open te zetten, wat erg jammer is. Maar ik scoor aardig denk ik met Willems (de nul), Bulthuis (2 assists), Velthuizen (de nul) en Bony (2 doelpunten). Nu 49 met 7 spelers. Morgen nog Finnbogasson, Gudmundsson, Rosales en Luyckx. Ik ben heel benieuwd. ^O^
pi_118792709
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:24 schreef SnuggLe het volgende:
Kijk, dat zei ik al eerder; nooit teveel wisselen & paniekwissels doen vanwege 1 weekend. Dat kost teveel transferkosten. Mensen die Vitesse hebben laten staan doen het netjes.

Denk dat ik een serieuze gooi kan doen dit weekend naar plek 1. Al is de nummer 1 alleen zo fijn om zijn team niet open te zetten, wat erg jammer is. Maar ik scoor aardig denk ik met Willems (de nul), Bulthuis (2 assists), Velthuizen (de nul) en Bony (2 doelpunten). Nu 49 met 7 spelers. Morgen nog Finnbogasson, Gudmundsson, Rosales en Luyckx. Ik ben heel benieuwd. ^O^
Mooi team :)
  Redactie Sport zondag 4 november 2012 @ 00:00:26 #23
pi_118793058
quote:

Prima team.

Vitesse laten staan _O_
pi_118794977
quote:

Wijsheid achteraf. Voor hetzelfde geld had Ajax met 3 - 0 gewonnen en had je 20 punten in de min gestaan.
  Redactie Sport zondag 4 november 2012 @ 00:53:35 #25
pi_118795212
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Wijsheid achteraf. Voor hetzelfde geld had Ajax met 3 - 0 gewonnen en had je 20 punten in de min gestaan.
vdHoorn/Bulthuis voelt voor mij als wijsheid achteraf, en Vitesse verdedigers niet laten staan ook. Desalniettemin is 25 punten met 5 spelers een prima score. Dat ik PSV niet heb gekozen is ook jammer, maar ach, die krijgen wel weer ergens 25 tegengoals te verwerken.
  zondag 4 november 2012 @ 09:07:32 #26
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118798597
Bulthuis is zeker geen wijsheid achteraf: gezien hoeveel doelpunten hij al heeft gemaakt en hoe goed Utrecht draait?

En Vitesse: 3-0 verliezen is maar 1 minpunt. Winnen met1/2 tegendoelpunten is altijd nog 3/4 punten. Dat is niet heel veel verschil, gezien de transferkosten.
  zondag 4 november 2012 @ 09:11:04 #27
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118798622
En het feit dat Gudmundsson er straks 2 inlegt omdat hij er al 3 heeft gemaakt in de afgelopen wedstrijden is wijsheid vooraf 😉
pi_118799885
Snuggle is gewoon de bom. Wijsheid achteraf, wijsheid vooraf, het gaat hem er om dat je niet op basis van één speelronde alles moet wisselen maar op de lange termijn moet spelen. Dat wil niet zeggen dat je als je denkt dat Vitesse veel tegendoelpunten gaat krijgen je ze niet mag wisselen, maar je moet het niet doen om ze vervolgens weer terug te kopen, dat kost teveel geld en gaat ten koste van je gehele team.
  zondag 4 november 2012 @ 11:45:59 #29
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118800970
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 10:57 schreef DeVinger het volgende:
Snuggle is gewoon de bom. Wijsheid achteraf, wijsheid vooraf, het gaat hem er om dat je niet op basis van één speelronde alles moet wisselen maar op de lange termijn moet spelen. Dat wil niet zeggen dat je als je denkt dat Vitesse veel tegendoelpunten gaat krijgen je ze niet mag wisselen, maar je moet het niet doen om ze vervolgens weer terug te kopen, dat kost teveel geld en gaat ten koste van je gehele team.
Dat is negens voor nodig.

Ik heb gewoon een strategie, netzoals vele andere mensen die redelijk bovenaan staan. En dat is in het kort:
1. niet direct wisselen, maar zo kort mogelijk voordat een nieuwe spelronde begint;
2. geen paniekwissels doen; het gaat om de langere termijn!
3. niet teveel wisselen, dat kost te veel transferkosten (en daarmee op termijn ook punten)
4. de verdediging pakt de meeste punten, zorg dat die goed staat aan het begin.
5. kijk op VI.nl voor wie er wel/niet speelt, op scherp staat;
6. let goed op wie geblesseerd is of geschorst is, oa via FCUpdate.nl (zie ook punt 1)

En ja, het gaat ook om een dosis geluk. Natuurlijk. Maar met deze regels speel ik al jaren en haal ik aardige resultaten.
pi_118800999
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:45 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Dat is negens voor nodig.

Ik heb gewoon een strategie, netzoals vele andere mensen die redelijk bovenaan staan. En dat is in het kort:
1. niet direct wisselen, maar zo kort mogelijk voordat een nieuwe spelronde begint;
2. geen paniekwissels doen; het gaat om de langere termijn!
3. niet teveel wisselen, dat kost te veel transferkosten (en daarmee op termijn ook punten)
4. de verdediging pakt de meeste punten, zorg dat die goed staat aan het begin.
5. kijk op VI.nl voor wie er wel/niet speelt, op scherp staat;
6. let goed op wie geblesseerd is of geschorst is, oa via FCUpdate.nl (zie ook punt 1)

En ja, het gaat ook om een dosis geluk. Natuurlijk. Maar met deze regels speel ik al jaren en haal ik aardige resultaten.
Daarom ben je gewoon de bom man! _O_
  zondag 4 november 2012 @ 11:56:14 #31
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118801218
:r :r
pi_118801257
Je bent in ieder geval mijn held.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 november 2012 @ 12:47:06 #33
Rawr
pi_118802651
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:56 schreef SnuggLe het volgende:
:r :r
:D
pi_118811565
63 punten deze ronde.
Had veel beter gekund maar ja.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 november 2012 @ 16:27:43 #35
Rawr
pi_118811652
quote:
Tadic 10
Chevalier (moet nog)
Finnbogason 8

Chery 3
Holla 1
Achenteh 2
Gouriye 2

V.d. Maarel 5
Wuytens 5
Bulthuis 13

De Ruiter 5
54 punten en Chevalier moet nog, ik ben tevreden :P

edit: en Chevy scoort :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-11-2012 16:46:14 ]
  zondag 4 november 2012 @ 16:57:12 #36
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118812740
Ik kan redelijk tevreden op het weekend terugkijken, alleen Viergever en AZ zijn nogal wisselvallig te noemen. Ik was eigenlijk van plan om Mulder van Willem II te wippen, maar nu twijfel ik over Viergever om hem eventueel te vervangen.
  Redactie Sport zondag 4 november 2012 @ 16:59:44 #37
pi_118812845
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:07 schreef SnuggLe het volgende:
Bulthuis is zeker geen wijsheid achteraf: gezien hoeveel doelpunten hij al heeft gemaakt en hoe goed Utrecht draait?

En Vitesse: 3-0 verliezen is maar 1 minpunt. Winnen met1/2 tegendoelpunten is altijd nog 3/4 punten. Dat is niet heel veel verschil, gezien de transferkosten.
Bulthuis heeft volgens mij 2x gescoord dit seizoen, vd Hoorn ook, dus dat valt heus wel mee hoor. :P

En ach, verder gebruik ik vergelijkbare tactiek. Middenveld is het minst belangrijk, behalve als er een belangrijke doelpuntenmaker staat.
pi_118817498
Ook lekker, denk je dat VVV kan stunten bij AZ (en zeker met de thuiswedstrijd van volgende week tegen Willem II als bonus), spelen de twee gekozen spelers niet.

Otsu (gepasseerd) en Nwofor (geblesseerd).

Maar goed, 49 puntjes.
  Redactie Sport zondag 4 november 2012 @ 19:54:45 #39
pi_118819020
Lamprou -1

Braafheid 9
vd Hoorn 5
Reijnen 1 (AZ :') domme keuze)

v Ginkel 5
Chery 3
Jansen 3
Turk 5

Bony 11
Finnbogason 8
Chevalier 5

54 punten, ik klaag niet. Wel balen van AZ weer, en van de tegengoal bij Utrecht, maar die doet anderen meer pijn dan dat ik er zelf nadeel aan ondervind.
  zondag 4 november 2012 @ 20:00:53 #40
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118819312
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bulthuis heeft volgens mij 2x gescoord dit seizoen, vd Hoorn ook, dus dat valt heus wel mee hoor. :P

En ach, verder gebruik ik vergelijkbare tactiek. Middenveld is het minst belangrijk, behalve als er een belangrijke doelpuntenmaker staat.
Dat is toch een stuk meer dan de meeste verdedigers. En laat zien dat hij aanvallend is ingesteld. Vergelijk met Rosales en Janmaat bijvoorbeeld.
  zondag 4 november 2012 @ 20:02:34 #41
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118819387
Ook zeer tevreden. Na de 49 punten van gisteren vandaag:
- Rosales de nul en een assist: 13 punten
- Gudmundsson: helaas alleen een assist: 4 punten
- Finnbogasson: had er 3 meer in moeten schieten, maar toch 1 doelpunt: 8 punten
- Luyckx: In ieder geval nog gewonnen: 4 punten

In totaal dus 49 + 29 = 78 punten. Meer dan tevreden mee! Ik gok dat ik nog verder uitgelopen ben, gezien de mensen die hun team wel open hebben staan.
  Redactie Sport zondag 4 november 2012 @ 20:56:24 #42
pi_118822802
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Dat is toch een stuk meer dan de meeste verdedigers. En laat zien dat hij aanvallend is ingesteld. Vergelijk met Rosales en Janmaat bijvoorbeeld.
Mee eens, anderzijds is vdhoorn een uitstekende kopper. Ik heb getwijfeld tussen die 2, en dat is niet onterecht. Natuurlijk geeft een back wel vaker assists. Toch voelt het na die overweging als wijsheid achteraf, net als reis/bony op het begin.

Je moet alleen niet wisselen op wijsheid achteraf, maar ik laat me er toch wel eens toe verleiden. Al was foor geen slechte wissel nu hij geblesseerd is. Dat pakt dan weer goed uit.

Een keuze voor wuytens boven vdhoorn/bulthuis is mi dan wel weer onhandig.
  zondag 4 november 2012 @ 20:59:11 #43
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118823048
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mee eens, anderzijds is vdhoorn een uitstekende kopper. Ik heb getwijfeld tussen die 2, en dat is niet onterecht. Natuurlijk geeft een back wel vaker assists. Toch voelt het na die overweging als wijsheid achteraf, net als reis/bony op het begin.

Je moet alleen niet wisselen op wijsheid achteraf, maar ik laat me er toch wel eens toe verleiden. Al was foor geen slechte wissel nu hij geblesseerd is. Dat pakt dan weer goed uit.

Een keuze voor wuytens boven vdhoorn/bulthuis is mi dan wel weer onhandig.
Tuurlijk, soms is het wijsheid achteraf ja. En geluk. En fingerspitzengefuhl. En noem het allemaal maar op. Ik laat me er ook wel eens toe verleiden hoor.
pi_118837915
57 punten terwijl ik vergeten te wisselen ben. De klap zal volgende week wel komen :').
  maandag 5 november 2012 @ 13:29:12 #45
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_118845645
Volgens mij ik 56. Dat is niet heel slecht maar had op meer gerekend met iig de 2 spelers van az.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 5 november 2012 @ 15:35:36 #46
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_118850466
Wanneer komen de punen van deze week? De teampunten zijn wel aangepast, maar het klassement nog niet.
pi_118859426
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:35 schreef SnuggLe het volgende:
Wanneer komen de punen van deze week? De teampunten zijn wel aangepast, maar het klassement nog niet.
Zou inmiddels verwerkt moeten zijn.
Inside every man resides a 12-year old boy.
pi_118860004
Goeiemiddag zeg, je neemt afstand Snuggle..
pi_119064867
Utrecht was niet best en AZ gaat ook al zo goed

[ Bericht 56% gewijzigd door Bontekoe1982 op 10-11-2012 21:00:47 ]
pi_119069007
Mensen met een complete Utrecht defensie :D :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 10 november 2012 @ 22:35:48 #51
Rawr
pi_119069671
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen met een complete Utrecht defensie :D :')
:@ ;(
pi_119071659
Lamprou

Braafheid
Reijnen 1
vd Hoorn -2

v Ginkel
Chery 3
Jansen 3
Turk 9

Chevalier 12
Bony
Finnbogason

26 punten, maar ik zie er niet heel veel meer bij komen.. met 40 mag ik blij zijn.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 10 november 2012 @ 23:26:05 #53
Rawr
pi_119071890
quote:
Tadic
Chevalier 12
Finnbogason

Holla 3
Chery 3
Achenteh
Gouriye 2

Bulthuis -4
Wuytens -2
V.d. Maarel -2

Ruiter -2
10 punten, hoera :')
pi_119072057
velthuizen moet nog

kalas moet nog
reijnen 1
v.d.Hoorn -2

Turk 9
v.Ginkel moet nog
Overtoom 5
Chery 3

Reis moet nog
Bony moet nog
Finbogason moet nog maar is ie niet gebleseerd??

16 puntjes maar. tis niet best.
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:33:27 #55
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119072180
Veldhuizen

Braafheid
Viergever 3
Kashia

Bacuna 4
Toornstra 3
Gouriye 2
Hans Mulder 2

Chevalier 12
Bony
Finnbogason

Ik heb 26 punten tot nu toe, maar Vitesse moet tegen FC Twente en Finbogason is niet helemaal fit.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 10-11-2012 23:57:49 ]
pi_119072818
Zie wat rekenfoutjes hierboven bij Reijnen en Viergever
Reijnen = 2 + 1 - 2 - 2 = -1 (penalty veroorzaakt....)
Viergever = 2 + 1 - 2 + 4 = 5 (assist verdediger +4)
pi_119072986
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef shinji_united het volgende:
Zie wat rekenfoutjes hierboven bij Reijnen en Viergever
Reijnen = 2 + 1 - 2 - 2 = -1 (penalty veroorzaakt....)
Viergever = 2 + 1 - 2 + 4 = 5 (assist verdediger +4)
Viergever veroorzaakte de penal, niet Reijnen. ;)

Reijnen = 1, Viergever = 3 dus.
pi_119076955
dus punten van reijnen moeten nog even weer aangepast worden hij staat nu op -1 en dat moet +1 zijn.
pi_119077033
Alleen Bony en Clasie nog in actrie..
pi_119077082
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Viergever veroorzaakte de penal, niet Reijnen. ;)

Reijnen = 1, Viergever = 3 dus.
Dan was mijn eerdere bron een beetje scheel ;)
Zal het nog aanpassen!
pi_119087745
Al met al tevree met mijn 4 Vitesse verdedigers de afgelopen twee wedstrijden *O*.
  zondag 11 november 2012 @ 16:09:33 #62
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119088341
Mijn defensie is overeind gebleven in deze speelronde. Ik denk dat ik voor de eerste keer de grens van 100 punten in een speelronde ga passeren.
  Moderator / Redactie FP zondag 11 november 2012 @ 16:32:54 #63
Rawr
pi_119089395
quote:
Tadic 3
Chevalier 12
Finnbogason (moet nog)

Holla 3
Chery 3
Achenteh 2
Gouriye 2

Bulthuis -4
Wuytens -2
V.d. Maarel -2

Ruiter -2
Nu 15... hopelijk doet Finnbogason nog wat leuks.
pi_119089593
Penalty scoren +2
Penalty missen -3

:').
  zondag 11 november 2012 @ 19:46:58 #65
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119097052
Drama-weekend. Ik ga niet eens tellen. Ik hoop dat ik de eerste plaats nog vol kan houden.

Overigens hoop ik dat er bij Ajax meer blessures komen. Komen er ook een keer wat betaalbare spelers op het veld.
  Redactie Sport zondag 11 november 2012 @ 20:26:59 #66
pi_119099103
als ik goed geteld heb 45.. toch nog 98 punten
  Moderator / Redactie FP zondag 11 november 2012 @ 23:18:54 #67
Rawr
pi_119109865
76 punten in totaal... het begon zo mooi en het eindigde zo cru met de Utregverdediging ;(
  Redactie Sport maandag 12 november 2012 @ 09:58:48 #68
pi_119115902
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef SnuggLe het volgende:
Drama-weekend. Ik ga niet eens tellen. Ik hoop dat ik de eerste plaats nog vol kan houden.

Overigens hoop ik dat er bij Ajax meer blessures komen. Komen er ook een keer wat betaalbare spelers op het veld.
Vind het inderdaad lastig om een betaalbaar team op te stellen dat het goed doet.. weer een lastig programma de komende weken. Denk dat ik maar m'n verdediging ga neerzetten, hoewel ik twijfel of ik nu al Vitesse neem.. zo'n derby blijft niet vaak zonder tegengoals en PSV scoort er in Eindhoven al het hele seizoen 3 of meer.

En het middenveld is helemaal vreselijk, de enige spelers die onder de mil een beetje punten opleveren zijn Gouriye, Holla, Overtoom en Chery volgens mij.
  maandag 12 november 2012 @ 12:48:19 #69
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119121271
Naja, Holla, Chery en Gouiye heeft nu iedereen. En deze ronde waren die een drama.

Tsja, veel mensen blijven op Vitesse gokken. Ik hou het liever in de breedte; een beetje van alles wat. Hoop dat ik voldoende geld heb om wat top-spelers erbij te kopen. Dan komen daarna de ADO-spelers wel die gewisseld worden.
  Moderator / Redactie FP maandag 12 november 2012 @ 12:55:33 #70
Rawr
pi_119121529
Ik heb nu wat Ado, Vitesse, Heracles, Twente, RKC...

Utregverdediging eruit gemieterd, heb gegokt en verloren.
  Redactie Sport maandag 12 november 2012 @ 18:04:28 #71
pi_119132952
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef SnuggLe het volgende:
Naja, Holla, Chery en Gouiye heeft nu iedereen. En deze ronde waren die een drama.

Tsja, veel mensen blijven op Vitesse gokken. Ik hou het liever in de breedte; een beetje van alles wat. Hoop dat ik voldoende geld heb om wat top-spelers erbij te kopen. Dan komen daarna de ADO-spelers wel die gewisseld worden.
Heracles had 2 uitwedstrijden en verloor ze allebei, ik heb niet voor niets nog een ronde gewacht met Gouriye kopen :P

En Holla heb ik ook nooit gehad. Had niet verwacht dat ADO zoveel penals zou krijgen :D :')
  maandag 12 november 2012 @ 20:28:57 #72
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119139744
Mjah, weet niet welke flutmiddenvelder ik voor dat geld anders had gekocht. Wellicht Turk dan en Altidore. Maar dat had niet meer punten opgeleverd...
pi_119210581
Is er ergens een lijstje met de totale waardes van de userteams?
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 november 2012 @ 19:38:59 #74
Rawr
pi_119210767
Mensen die Michaylov op doel hebben kunnen hem beter wisselen, kerel ligt er sowieso tot de winterstop uit -O-
  donderdag 15 november 2012 @ 16:32:51 #75
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_119242976
Ben op zich wel tevreden met mijn huidige team, hoop hiermee vanaf de 30e plek toch eindelijk iets omhoog te kunnen kruipen...

Lamprou

Moisander
Kalas
Kashia
van Eijden

Asare
Overtoom
Toornstra

Tadic
Bony
Chevalier
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:43:15 #76
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119290090
Twijfel tussen Chery - Clasie - Turk of Chery - Holla - Overtoom. Heeft er ook mee te maken of Gouriye speelt.
pi_119290445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Twijfel tussen Chery - Clasie - Turk of Chery - Holla - Overtoom. Heeft er ook mee te maken of Gouriye speelt.
Zou gaan voor chery Turk en Overtoom.
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:31:23 #78
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119296213
Kan ook, dan nog geld over. Maar er is niets goedkoops ipv Holla.
  zaterdag 17 november 2012 @ 09:55:16 #79
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_119305626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Holla is geschorst ;)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:23:28 #80
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119306023
Sssssst, daar kwam ik ook al achter net nadat ik het had getypt ;-)
pi_119316101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef SnuggLe het volgende:
Kan ook, dan nog geld over. Maar er is niets goedkoops ipv Holla.
Kevin Jansen?

Nouja, ADO speelt natuurlijk wel tegen PSV. Was wel lekker om te hebben toen ADO het aardig deed. In m'n eigen team toch voor Gouriye gegokt. Hopen dat ie wel speelt, of anders veel scoort tegen Willem II.

Lamprou
Martins - Zomer - Braafheid
Chery - Gouriye - v Ginkel - Turk
Bony - Finnbogason - Chevalier
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:06:28 #82
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119317847
Mijm team lijkt op die van jou. 5x Feyenoord geZien programma komende rondes.

Lamprou
Martens Indi, Janmaat, Rosales
Immers, Chery, Gouriye, Turk
Bony, Pelle, Finnbogasson
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 november 2012 @ 18:08:24 #83
Rawr
pi_119317905
Gouriye - Holla - Chery - Achenteh
Bulthuis - Kalas - Omeruo
Velthuizen

Leuk om dan nog even te lezen dat schuingedrukten geblesseerd/geschorst zijn :')
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:36:36 #84
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119318560
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gouriye - Holla - Chery - Achenteh
Bulthuis - Kalas - Omeruo
Velthuizen

Leuk om dan nog even te lezen dat schuingedrukten geblesseerd/geschorst zijn :')
En daarom ben je gewoon stom bezig als je direct wisselt & de sites niet goed bijhoudt.
Iets met ezels en een steen ofzo. |:(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 november 2012 @ 18:39:44 #85
Rawr
pi_119318670
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:36 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

En daarom ben je gewoon stom bezig als je direct wisselt & de sites niet goed bijhoudt.
Iets met ezels en een steen ofzo. |:(
Ach ik vind het al best als ik bij de eerste 100 eindig, dus zoveel boeit het me niet :P
pi_119325241
Heerenveen :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 november 2012 @ 22:00:21 #87
Rawr
pi_119326391
quote:
Tadic (moet nog)
Chevalier 7
Finnbogason 2

Gouriye (moet nog)
Holla -
Chery 0
Achenteh 5

Bulthuis (moet nog)
Kalas (moet nog)
Omeruo -

Velthuizen (moet nog)
14 puntjes van 4 spelers, kon beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 17-11-2012 22:08:27 ]
pi_119330212
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen :')
Gelukkig heb ik er maar 4 :(
  zondag 18 november 2012 @ 00:24:15 #89
43642 Bayswater
pi_119331711
Vraagtekens met hamstringklachten gooi ik er altijd uit. Gouriye dus er uitgeknikkerd.
Life lies a slow suicide
pi_119336285
33 met nog maar 4 spelers te gaan :{. Hopen dat Heracles de nul houdt en wint.
pi_119336770
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
33 met nog maar 4 spelers te gaan :{. Hopen dat Heracles de nul houdt en wint.
7 punten met nog 6 te gaan :P

Hoeren Heerenveen.
pi_119340379
gaat weer geweldig.. Blunder Velthuizen. en Bruno Martins Indi krijgt rust. Sjonge jonge zeg
  Redactie Sport zondag 18 november 2012 @ 16:43:02 #93
pi_119347069
Kut Koeman :') Lekker Indi sparen :r
Had dat dan een paar dagen eerder gemeld :')

En Gouriye dus ook niet, maar dat is mijn eigen schuld.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mexicanobakker op 18-11-2012 16:48:43 ]
  zondag 18 november 2012 @ 16:58:30 #94
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119347612
Ik had ook de gok genomen met Gouriye, maar dat heb je weleens dat je ernaast zit. Mijn wissel Mulder voor Gudelj was ook niet de beste wissel. De wissel Willems voor Viergever was wel geslaagd.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 november 2012 @ 17:06:25 #95
Rawr
pi_119347897
quote:
Tadic 5
Chevalier 7
Finnbogason 2

Gouriye -
Holla -
Chery 0
Achenteh 5

Bulthuis 2
Kalas 5
Omeruo -

Velthuizen 5
31 punten, mwa...
pi_119350516
Armenteros en Overtoom redden nog een beetje het weekend voor mij. Verder echt een drama weekend

55 Punten. ondanks 3 spelers met 0 Punten

[ Bericht 21% gewijzigd door Bontekoe1982 op 18-11-2012 18:32:18 ]
pi_119350878
Godver, speelt te wierik niet :')

52 punten :{
  Redactie Sport zondag 18 november 2012 @ 19:28:44 #98
pi_119353430
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:22 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Armenteros en Overtoom redden nog een beetje het weekend voor mij. Verder echt een drama weekend

55 Punten. ondanks 3 spelers met 0 Punten
Dat is best prima.
pi_119354211
Mis nog 10 ounten van Duarte :P.
  zondag 18 november 2012 @ 19:59:22 #100
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119354902
Hmm ... Ook gegokt op Gouriye, helaas. En Martens Indi die niet speelt en nu Immers die waarschijnlijk geblesseerd is. Oh, en hij pakt ook een gele kaart, netzoals verzamelaar Rosales.

Ben nog blij met 2x de nul.
pi_119355809
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mis nog 10 ounten van Duarte :P.
Mis nog wel meer punten. Ze zullen nog wel bezig zijn.
pi_119355941
Moest alleen Heracles - Roda nog doen.
Die zit er nu ook in.
In je teamgeschiedenis kun je de uitslagen al zien, in de stand vanaf 21.15

Zelf een drama weekend :(
pi_119356071
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef shinji_united het volgende:
Moest alleen Heracles - Roda nog doen.
Die zit er nu ook in.
In je teamgeschiedenis kun je de uitslagen al zien, in de stand vanaf 21.15

Zelf een drama weekend :(
Volgens eredivisielive.nl/slidekick heeft Overtoom 2 assist en een penalty das toch 13 punten dan
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:47:30 #104
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119418462
Fijn, lulhannes van een Rosales ook geschorst...en dat tegen Zwolle of Willem 2 dacht ik.
pi_119418978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:47 schreef SnuggLe het volgende:
Fijn, lulhannes van een Rosales ook geschorst...en dat tegen Zwolle of Willem 2 dacht ik.
Is tegen FC Zwolle.

Heb zelf in ieder geval een weekend gehad waar ik wel content mee ben. Aankomend weekend zal ik sowieso wel punten gaan verliezen door PSV - Vitesse, maar dat is een bewust risico dat ik nam. Hoop dat het in ieder geval geen 3-3 ofzo wordt. :')
  woensdag 21 november 2012 @ 20:00:36 #106
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119477651
Ik hoop 2-2. Want ook de spitsen (behalve Bony) mogen niet teveel punten maken ;-)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 november 2012 @ 21:48:31 #107
Rawr
pi_119555344
quote:
Tadic (moet nog)
Chevalier (moet nog)
Finnbogason (moet nog)

Holla: 8
Chery: 9
Gouriye (moet nog)
Achenteh (moet nog)

Omeruo: 9
Kalas (moet nog)
Bulthuis (moet nog)

Velthuizen (moet nog)
Lekker begin van het weekend :9

[ Bericht 26% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 24-11-2012 00:35:10 ]
pi_119558197
Waarom zou holla 8 punten krijgen? (5 lijkt mij voldoende) En Chery heeft er 9 volgens mij.
pi_119558307
14 + 5 = 19
beugelsdijk + toornstra
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 november 2012 @ 00:34:56 #110
Rawr
pi_119562922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef DeVinger het volgende:
Waarom zou holla 8 punten krijgen? (5 lijkt mij voldoende) En Chery heeft er 9 volgens mij.
Holla: basis + winst + assist = 2 + 3 + 3 = 8 :P
Chery: basis + winst + goal = 2 + 3 + 4 = idd 9!
pi_119566180
holla geen assist hoor.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 november 2012 @ 15:25:26 #112
Rawr
pi_119572836
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
holla geen assist hoor.
Staat wel op teletekst en fcupdate :{
pi_119573339
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
holla geen assist hoor.
heb je wel gekeken naar de wedstrijd?
pi_119581026
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

heb je wel gekeken naar de wedstrijd?
Laten we zeggen: zijn assist telt niet. (de aan poepon gegunde penal)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 november 2012 @ 20:15:12 #115
Rawr
pi_119581164
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Laten we zeggen: zijn assist telt niet. (de aan poepon gegunde penal)
Wat dacht je van de corner waaruit Beugelsdijk scoorde?
pi_119581294
Die werd doorgekopt volgens mij.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 november 2012 @ 22:39:10 #117
Rawr
pi_119585491
quote:
Tadic (moet nog)
Chevalier 3
Finnbogason 6

Gouriye 2
Achenteh (moet nog)

Kalas (moet nog)
Bulthuis -4

Velthuizen (moet nog)
33 punten met nog 4 spelers te gaan...
pi_119591517
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:

[..]

Volgens eredivisielive.nl/slidekick heeft Overtoom 2 assist en een penalty das toch 13 punten dan
Volgens onze bron (VI.nl) niet... dus 1 assist minder

En Holla had ook geen assist...
pi_119607313
130 punten! *O*.
pi_119608848
110 punten
pi_119609092
Ze zijn een x snel met invoeren. van de uitslagen. Volgens mij al voordat een wedstrijd afgelopen is. heb voor braafheid +6 punten. maar als ik het zelf goed heb moet dat -1 zijn.
basis + gelijkspel is 3 punten
geel en 2 tegen goals is -4
3 - 4 = -1 punt
Vind het best hoor 6 punten daar niet van

[ Bericht 11% gewijzigd door Bontekoe1982 op 25-11-2012 18:35:04 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 18:49:34 #122
Rawr
pi_119609958
quote:
Tadic 7
Chevalier 3
Finnbogason 6

Gouriye 2
Achenteh 6

Kalas 5
Bulthuis -4

Velthuizen 5
56 punten gehaald dit weekend. Vorige week 31, dus een totaal van 87 ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 18:57:57 #123
Rawr
pi_119610326
Denk dat ik deze week maar 1 wissel doe: Bulthuis. De rest kan wel blijven staan.
pi_119610391
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Ze zijn een x snel met invoeren. van de uitslagen. Volgens mij al voordat een wedstrijd afgelopen is. heb voor braafheid +6 punten. maar als ik het zelf goed heb moet dat -1 zijn.
basis + gelijkspel is 3 punten
geel en 2 tegen goals is -4
3 - 4 = -1 punt
Vind het best hoor 6 punten daar niet van
Heb alleen de spelers ingevoerd, nog niet de acties....
  zondag 25 november 2012 @ 19:47:12 #125
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119612391
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

56 punten gehaald dit weekend. Vorige week 31, dus een totaal van 87 ^O^
87 is zeer laag.
Maar vooral blijven wisselen zo snel je kan 8)7
  zondag 25 november 2012 @ 19:48:31 #126
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119612451
Heel erg blij met mijn 3 man Feyenoord-verdediging dit weekend.
Grappig dat de nr 2 maar twee andere spelers heeft: hij heeft Joey vd Berg & Moisander, ik heb Gouriye & Rosales. Dat is zijn geluk, want Rosales was geschorst en Gouriye viel alleen in.

Weet denk ik al wel wat er gewisseld mag worden. In ieder geval Gouriye omdat hij niet speelt. Daarna hopen dat Turk weer weg kan. Maar volgensmij kan ik het geld deze ronde in de zak houden & hoef ik geen spectaculaire wissels te doen. Wacht wel even een ronde.

[ Bericht 14% gewijzigd door SnuggLe op 25-11-2012 19:55:29 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 19:49:03 #127
Rawr
pi_119612470
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:47 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

87 is zeer laag.
Maar vooral blijven wisselen zo snel je kan 8)7
Het interesseert me werkelijk waar geen fluit hoe anderen er over denken. Verder hoef ik echt niet in de top 10 te eindigen, dus ik wissel naar hartelust :P
  zondag 25 november 2012 @ 19:53:07 #128
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119612624
Ik ga mijn middenveld maar eens aanpakken, aangezien ik daar echt heel weinig punten uithaal.
pi_119612767
131 punten deze ronde. Niet slecht. :7
  zondag 25 november 2012 @ 20:07:54 #130
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119613185
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:57 schreef ElmarO het volgende:
131 punten deze ronde. Niet slecht. :7
Goed teruggekomen na een ronde vergeten te wisselen!
pi_119613364
Mijn gokje Vilhena pakte uiteindelijk nog prima uit! Hij pakt toch maar even 14 puntjes. Dikke prima voor een 17-jarige. Hoop dat Koeman zo'n jong gastje laat staan..
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 20:39:46 #132
Rawr
pi_119614661
Gaat voor mij sowieso Bulthuis <-> Kashia worden. Moet nog maar kijken wat ik met Omeruo doe.
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_119616676
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:07 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Goed teruggekomen na een ronde vergeten te wisselen!
Zeker. Alweer gestegen naar een 3e plaats, dus ik kan niet anders dan tevreden zijn.
  zondag 25 november 2012 @ 21:30:56 #134
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119617608
En plaats 1,3 en ik dacht ook 4 voor de subleague daarbij!
pi_119618243
94 punten. 81e in het all time klassement
pi_119619155
Weet iemand waarom Danny Holla 0 punten heeft gekregen? andere ADO spelers zijn al opgevoerd dus denk dat hij vergeten is?
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 22:09:08 #137
Rawr
pi_119619987
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef ntrx het volgende:
Weet iemand waarom Danny Holla 0 punten heeft gekregen? andere ADO spelers zijn al opgevoerd dus denk dat hij vergeten is?
Dit ja, Holla heeft zo'n 15 punten verdiend in deze ronde, toch?
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 25 november 2012 @ 22:10:17 #138
176766 zoem
zoemt
pi_119620076
Ik leg het even achteren neer.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 november 2012 @ 22:10:22 #139
Maffe Fries
pi_119620086
ik ga even voor jullie kijken
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 november 2012 @ 22:15:18 #140
Maffe Fries
pi_119620432
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dit ja, Holla heeft zo'n 15 punten verdiend in deze ronde, toch?
Vijf punten voor Holla deze ronde
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 22:15:47 #141
Rawr
pi_119620468
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vijf punten voor Holla deze ronde
Fuck, dus tóch geen assist op dingetje bij de 0-1? -O-

edit: en ik was ervan overtuigd dat 'ie vorige week speelde :') 5 punten voor deze man dus...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 november 2012 @ 22:20:38 #142
Maffe Fries
pi_119620783
geen assist helaas
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 22:23:09 #143
Rawr
pi_119620952
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
geen assist helaas
Wel karig aangezien hij de assist toebedeeld kreeg op teletekst, fcupdate en volgens mij zelfs nog bij vi.nl :{
pi_119625002
Hoezo heeft VD Maarel (utrecht) -2?

Vorige week Twente thuis
1-1 + geel = 2 + 1 - 1 - 2 = 0

Afgelopen zaterdag NEC Uit
2-0 verloren = 2 - 2 = 0

Totaal kom ik dan op !!! 0.

Of zie ik iets over het hoofd?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 november 2012 @ 23:43:17 #145
Maffe Fries
pi_119625388
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 23:35 schreef DeVinger het volgende:
Hoezo heeft VD Maarel (utrecht) -2?

Vorige week Twente thuis
1-1 + geel = 2 + 1 - 1 - 2 = 0

Afgelopen zaterdag NEC Uit
2-0 verloren = 2 - 2 = 0

Totaal kom ik dan op !!! 0.

Of zie ik iets over het hoofd?
je hebt gelijk. Hij had een gele kaart teveel gekregen. Die ene kaart was bestemd voor Van der Hoorn en niet Van der Maarel ;)
pi_119625592
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wel karig aangezien hij de assist toebedeeld kreeg op teletekst, fcupdate en volgens mij zelfs nog bij vi.nl :{
Op vi.nl heeft 'ie geen assist gekregen anders had hij die bij ons ook gehad.

Vorige week was ie geschorst...
  Moderator / Redactie FP zondag 25 november 2012 @ 23:55:50 #147
Rawr
pi_119625846
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 23:48 schreef shinji_united het volgende:

[..]

Op vi.nl heeft 'ie geen assist gekregen anders had hij die bij ons ook gehad.

Vorige week was ie geschorst...
Vooruit dan maar ;(
  Moderator / Redactie FP maandag 26 november 2012 @ 00:06:19 #148
Rawr
pi_119626181
Zo, heb m'n traditie van direct wisselen weer eens toegepast :P

Gouriye <-> Overtoom
Bulthuis <-> Kashia
pi_119626244
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb m'n traditie van direct wisselen weer eens toegepast :P

Gouriye <-> Overtoom
Bulthuis <-> Kashia
Alfred Finnbogason <-> Graziano Pellè
Jens Toornstra <-> Jordy Clasie

Teamwaarde: ¤ 12.331.425,–

Clasie is maar een matige aankoop. Maar er is jammer genoeg maar een klein aanbod geschikte middenvelders beschikbaar..
  maandag 26 november 2012 @ 00:30:03 #150
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119626781
Ik ben nog aan het puzzelen met een aantal varianten waaronder de variant dat mijn hele middenveld + Willems worden vervangen. Ik ga van de week even verder kijken.
  Moderator / Redactie FP maandag 26 november 2012 @ 00:42:43 #151
Rawr
pi_119627013
Ik ben nu wel tevreden met mijn team:

Bony - Chevalier - Armenteros
Holla - Chery - Overtoom - Achenteh
Kalas - Kashia - Omeruo
Velthuizen

Bulthuis <-> Kashia
Gouriye <-> Overtoom
Tadic <-> Bony
Finnbogason <-> Armenteros

:@

[ Bericht 24% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-11-2012 00:51:15 ]
  maandag 26 november 2012 @ 06:57:30 #152
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119628436
quote:
Clasie is maar een matige aankoop. Maar er is jammer genoeg maar een klein aanbod geschikte middenvelders beschikbaar..
x2. Heb ik ook last van ja.
pi_119628533
Bony - Chevalier - Finnbogason
Maher - van Ginkel - Duarte - Toornstra
Wuytens - Martina - Beugelsdijk
Zoet

:)
  Redactie Sport maandag 26 november 2012 @ 10:29:13 #154
pi_119631040
Ik zou graag Turk -> Vilhena willen. Maar daar moet het budget toereikend voor zijn :P Zomer moet er ook weer uit, flutaankoop :r
  maandag 26 november 2012 @ 12:30:02 #155
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_119634570
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 06:57 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

x2. Heb ik ook last van ja.
Of ze worden al gauw heel erg duur en dat valt bij Clasie nog wel mee maar hij geeft niet vaak een assist en scoren doet ie ook niet. Ik verwacht wel dat Feyenoord de komende 2 duels zal winnen
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 26 november 2012 @ 13:57:27 #156
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119636969
Daarom heb ik vorige keer dan ook gekozen voor 5 feyenoorders.
Denk dat ik deze ronde 500 of 800k over ga houden. Even achter de hand houden voor de ronde erop.

Je hebt of echt hele dure middenvelders van bv Ajax (de Jong, Eriksen) of PSV (Toivonen), of mensen zoals Chery / Overtoom die de punten pakken. Oke, Immers kannog wel. Of helemaal goedkoop Turk en Joey vd Berg. Dat zijn de standaard-namen. Daarbuiten is er niet heel veel.
pi_119646086
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef SnuggLe het volgende:
Daarom heb ik vorige keer dan ook gekozen voor 5 feyenoorders.
Denk dat ik deze ronde 500 of 800k over ga houden. Even achter de hand houden voor de ronde erop.

Je hebt of echt hele dure middenvelders van bv Ajax (de Jong, Eriksen) of PSV (Toivonen), of mensen zoals Chery / Overtoom die de punten pakken. Oke, Immers kannog wel. Of helemaal goedkoop Turk en Joey vd Berg. Dat zijn de standaard-namen. Daarbuiten is er niet heel veel.
Yep. Al ga ik liever voor sowieso winnende spelers dan voor de puntenpakkertjes van de kleinere clubs. De superdure middenvelders bieden ons tenminste nog wat te kopen voor na de winterstop. Verder kan ik met dit team prima het seizoen uitzitten..
  maandag 26 november 2012 @ 20:11:58 #158
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119650342
Dat heb ik ook, kan met dit team het in principe ook uithouden.
En ja, winnaars heb je als basis veel aan. Wint iedereen en speelt iedereen, heb je in de basis (los van de tegendoelpunten) al 55 punten. En dat is per ronde toch 110. Als je dat iedere ronde zou redden, win je het spel denk ik.
  Redactie Sport dinsdag 27 november 2012 @ 01:03:06 #159
pi_119663285
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef SnuggLe het volgende:
Dat heb ik ook, kan met dit team het in principe ook uithouden.
En ja, winnaars heb je als basis veel aan. Wint iedereen en speelt iedereen, heb je in de basis (los van de tegendoelpunten) al 55 punten. En dat is per ronde toch 110. Als je dat iedere ronde zou redden, win je het spel denk ik.
Mja. Maar ja, incidentele verliesjes loop je echt wel tegen het lijf. Als je elke ronde 100 pakt win je het spel normaal. En dat is lastig zat.
  dinsdag 27 november 2012 @ 08:17:19 #160
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119664695
I know, incidentele verliezen heb je altijd. Maar bouw je inderdaad aan een team van toppers die 9 avn de 10 wedstrijden winnen, kan je aan de top meedraaien.
  woensdag 28 november 2012 @ 16:51:23 #161
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119715772
Ik heb uiteindelijk de variant toegepast waarbij mijn hele middenveld + Willems wordt vervangen. Ik heb Gouriye vervangen voor Duarte, Toornstra is vervangen voor Chery, Vilhena komt in de plaats van Gudelj en Kakuta komt in de plaats van speelbal Bacuna. Kakuta is een koopje die ik niet kon laten liggen. Tenslotte is Willems vervangen door Janmaat.
  woensdag 28 november 2012 @ 19:05:11 #162
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119721008
Kakuta is voor mij ook wel een goede optie. Dank voor de tip. Kan net dan ipv Turk. Met van Ginkel red ik dat niet.
  woensdag 28 november 2012 @ 19:27:05 #163
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_119721931
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef SnuggLe het volgende:
Kakuta is voor mij ook wel een goede optie. Dank voor de tip. Kan net dan ipv Turk. Met van Ginkel red ik dat niet.
Kakuta heeft volgens mij pas sinds 2 wedstrijden een basisplaats maar doet het wel goed. Komt veel over de flanken mee en geeft nog wel is een assist...
Never Stop Exploring!
  donderdag 29 november 2012 @ 10:44:59 #164
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119740196
Ja, dat zag ik ook in de scores. Laatste 2 ronden beter gescoord dan van Ginkel.
  Redactie Sport vrijdag 30 november 2012 @ 15:27:06 #165
pi_119782147
Kakuta is een linkerspits en v Ginkel heeft in Eindhoven geel gekregen. Het is dus logisch dat die punten gaat pakken.

En ik hoopte de enige te zijn die dat door zou hebben :'(
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:46:26 #166
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_119782759
Vitesse speelt meestal met 5 middenvelders en 1 spits maar eigenlijk zijn het vrijwel allemaal aanvallend ingestelde spelers te weten; Ibarra, Reis en Kakuta. Enige 2 die minder aanvallend zijn, zijn dan Theo en Marco.
Never Stop Exploring!
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:51:07 #167
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119782939
Dan moet je het hier niet zeggen ;-)
  Redactie Sport vrijdag 30 november 2012 @ 16:36:07 #168
pi_119784639
Gouriye geblesseerd :(

Lamprou
Martins - Braafheid - v Aanholt
v Ginkel - Kakuta - Chery - Turk (volgende speelronde is ie écht weg :( )
Bony - Finn - Chevalier

Eigenlijk moet ik gewoon alleen Feyenoord en Vitesse hebben. :')
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:25:06 #169
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119787795
De teams lijken nu echt veel en veels te veel op elkaar. Kies er 11 uit de volgende spelers, en je hebt ieder willekeurig team zo ongeveer in de top 50.

Velthuizen of Lamprou
Kalas, Kashia, Martens Indi, Janmaat...en af en toe nog wat Moisander.
Van Ginkel, Kakuta, Immers, Vilhena, Overtoom, Chery, en nog wat Turk of vd Berg
Pelle, Bony, Finnbogasson

Ach ja, zo erg is het niet. Betekent ook dat mensen de achterstand op mij en de andere nummer 1 niet zo snel inlopen ;) :P
pi_119787900
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef SnuggLe het volgende:
De teams lijken nu echt veel en veels te veel op elkaar. Kies er 11 uit de volgende spelers, en je hebt ieder willekeurig team zo ongeveer in de top 50.

Velthuizen of Lamprou
Kalas, Kashia, Martens Indi, Janmaat...en af en toe nog wat Moisander.
Van Ginkel, Kakuta, Immers, Vilhena, Overtoom, Chery, en nog wat Turk of vd Berg

Ach ja, zo erg is het niet. Betekent ook dat mensen de achterstand op mij en de andere nummer 1 niet zo snel inlopen ;) :P
Ben ik in ieder geval origineel geweest met m'n Mertens. 8-)
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:30:44 #171
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119787941
Ja goede keuze hoor. Hoop voor je dat hij speelt, maarja een gokje hoort bij het spel.
Mertens pikt in 2 wedstrijden altijd wel 1 doelpunten en een assist mee. Dus je kan rekenen op zeker 10 tot 15 bij hem.

Zaak dat Finnbogasson, Bony en ook Pelle er meer halen dan :P
pi_119788354
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef SnuggLe het volgende:
Ja goede keuze hoor. Hoop voor je dat hij speelt, maarja een gokje hoort bij het spel.
Mertens pikt in 2 wedstrijden altijd wel 1 doelpunten en een assist mee. Dus je kan rekenen op zeker 10 tot 15 bij hem.
Als ik VI mag geloven heeft hij in alle 14 Eredivisie-wedstrijden meegedaan, dus dat zou op het eerste gezicht wel goed moeten zitten.

quote:
Zaak dat Finnbogasson, Bony en ook Pelle er meer halen dan :P
Bony en Pelle mogen wat mij betreft ook veel punten halen. Alleen je enthousiasme over Finnbogasson deel ik wat minder. :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:43:47 #173
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119788396
Mensen die nu Bony niet hebben, zitten echt te slapen. Ben benieuwd of hij in de winterstop weggaat. Zou wel leuk zijn als er wat meer nieuwe of andere namen punten gaan pakken, want het begint nu een beetje saai te worden...

Team van mij nu is dit:

Lamprou
Martens Indi, Janmaat, Kalas
Immers, Overtoom, Chery, Kakuta

En nog 300k op de bank. Twijfelde om Vilhena op te stellen ipv Chery, maar 6x mijn geliefde Rotterdammers vond ik toch iets te veel.

Laten we hopen dat vd Berg vanavond rood krijgt en een penalty veroorzaakt. Dan komt plek 1 weer vrij wellicht >:)
pi_119788635
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef SnuggLe het volgende:
Mensen die nu Bony niet hebben, zitten echt te slapen. Ben benieuwd of hij in de winterstop weggaat. Zou wel leuk zijn als er wat meer nieuwe of andere namen punten gaan pakken, want het begint nu een beetje saai te worden...
Ben ook benieuwd of hij in de winterstop gaat. Scheelt in ieder geval dat er nu geen ronde is die de winterstop overlapt. Zou het in ieder geval al iets makkelijker moeten maken om op een eventueel vertrek in te spelen.
pi_119788894
Ik start deze week zo:

Bony - Chevalier - Finnbogason
Maher - van Ginkel - Duarte - Holla
Wuytens - Martina - Beugelsdijk
Zoet
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:15:28 #176
43642 Bayswater
pi_119789417
Geen tijd gehad om te wisselen vandaag :(
Life lies a slow suicide
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:23:45 #177
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119789663
In die zin is Vitesse nu gewoon goedkoop en makkelijk. Dus je kan als je wil een volledig Vitesseteam opstellen. En Ajax pakt nog niet zoooooooo veel punten, plus het is best vaak onduidelijk wie daar speelt. En de puntenpakkers zijn gewoon te duur. Anders zouden wel meer mensen Eriksen en of de Jong hebben.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 november 2012 @ 19:52:53 #178
Rawr
pi_119790524
Nou, eens zien wat Achenteh zometeen doet :+
  vrijdag 30 november 2012 @ 20:49:35 #179
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119792736
Mooi, Joey vd Berg speelt niet. Die heeft Manfred, de gedeeld nr 1. Verschil met mij is:

Hij: vd Berg, Ik: Chery
Hij: Vilhena, Ik: Overtoom
Hij: Kashia, Ik: Martens-Indi

Dus Vitesse mag wel 1 tegendoelpunt krijgen :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:02:30 #180
43642 Bayswater
pi_119793500
Kan overigens de sluitingstermijn niet wat later op vrijdag, maakt het wat eenvoudiger voor de mensen die werken. Was bij de formule 1 manager wel relaxed altijd.
Life lies a slow suicide
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 november 2012 @ 21:15:33 #181
Maffe Fries
pi_119794137
is een puntje wat ik mee ga nemen naar achteren. Welke sluitingstijd heb je in gedachten? :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:15:33 #182
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119794139
Denk dat dat bewust wordt gedaan, omdat je anders de opstelling van de vrijdagavondwedstrijd al kan weten.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:53:13 #183
43642 Bayswater
pi_119795927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:15 schreef SnuggLe het volgende:
Denk dat dat bewust wordt gedaan, omdat je anders de opstelling van de vrijdagavondwedstrijd al kan weten.
Die wordt ongeveer een half uur van te voren bekend gemaakt. Bij profcoach kan je tegenwoordig tot 5 minuten voor aanvang van de vrijdagavondwedstrijd wisselen aangezien iedereen natuurlijk dat zelfde voordeel heeft.
Life lies a slow suicide
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 november 2012 @ 22:17:18 #184
Rawr
pi_119797125
Heuj, 3 hele puntjes van Achenteh :P
pi_119801294
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
is een puntje wat ik mee ga nemen naar achteren. Welke sluitingstijd heb je in gedachten? :P
We zouden naar 19.00 kunnen gaan....
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:11:24 #186
43642 Bayswater
pi_119806293
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef shinji_united het volgende:

[..]

We zouden naar 19.00 kunnen gaan....
Lijkt mij een prima tijd voor als je de opstellingen voor de vrijdagavondwedstrijden niet wil meenemen.
Wat mij betreft mag 19.55 ook. Dan zijn er twee opstellingen bekend waar iedereen nog zijn voordeel mee kan doen maar garantie op punten geeft het niet.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:23:49 #187
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119806363
Ik zou zeggen 19 uur. Dat komt mij ook wel prima uit. Dat je de opstellingen kan weten vind ik niet nodig, en dus is rond 20 uur te laat.
pi_119811347
Piet Velthuizen

Bruno Martins Indi
Daryl Janmaat
Guram Kashia
Patrick van Aanholt
TomᨠKalas

Jordy Clasie
Lex Immers
Tonny Vilhena

Graziano Pellè
Wilfried Bony

Ik ga voor een stabiele plek in de top 10 de komende weken, nu 11de. Een 5-mans verdediging geeft meestal een stabielere score..
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2012 @ 14:19:14 #189
Rawr
pi_119811355
Ik dacht dat 4 verdedigers de max was? :P
pi_119811377
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat 4 verdedigers de max was? :P
Dan let jij al een paar jaar niet op!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2012 @ 15:34:17 #191
Rawr
pi_119813308
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Sjaan-P het volgende:

[..]

Dan let jij al een paar jaar niet op!
Ach, de focus werd toch nooit echt op verdedigers gelegd.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:02:44 #192
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119814104
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ach, de focus werd toch nooit echt op verdedigers gelegd.
Misschien zou je dat dat eens wat vaker moeten doen, want die pakken de meeste punten voor je team als ze de nul houden.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:03:23 #193
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119814129
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef Sjaan-P het volgende:
Piet Velthuizen

Bruno Martins Indi
Daryl Janmaat
Guram Kashia
Patrick van Aanholt
TomᨠKalas

Jordy Clasie
Lex Immers
Tonny Vilhena

Graziano Pellè
Wilfried Bony

Ik ga voor een stabiele plek in de top 10 de komende weken, nu 11de. Een 5-mans verdediging geeft meestal een stabielere score..
Goed team! ^O^
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2012 @ 16:03:51 #194
Rawr
pi_119814142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Misschien zou je dat dat eens wat vaker moeten doen, want die pakken de meeste punten voor je team als ze de nul houden.
Tja, "als"... als ze wel tegengoals krijgen ben je de sjaak.
  Redactie Sport zaterdag 1 december 2012 @ 18:38:30 #195
pi_119818574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Spitsen pakken ook goed punten. Ik ambieer een 4-3-3.

Die 5-3-2 ziet er overigens wel goed uit, alleen Feyenoord en Vitesse.
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:21:26 #196
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119819756
Crap, Braafheid heeft geen basisplek meer.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2012 @ 19:22:16 #197
Rawr
pi_119819775
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Crap, Braafheid heeft geen basisplek meer.
Komt omdat het een karige voetballer is.
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:24:31 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119819852
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Komt omdat het een karige voetballer is.
Dat viel mij ook op. Alleen hoopte ik dat Mclaren zo suf was om hem te laten staan. Als hij de volgende wedstrijd ook niet speelt, dan moet ik verder kijken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2012 @ 19:53:06 #199
Rawr
pi_119820571
Leuk, Chery direct -5 -O-
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:53:51 #200
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119820589
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, Chery direct -5 -O-
Daar zullen veel mensen niet blij mee zijn.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 december 2012 @ 21:30:08 #201
Maffe Fries
pi_119823790
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Daar zullen veel mensen niet blij mee zijn.
eh nee, maar Pelle maakt dan weer wat goed :)
pi_119825581
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

eh nee, maar Pelle maakt dan weer wat goed :)
En mijn andere 8 Feyenoorders ;)
Prima week zo, 71 punten!
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:22:33 #203
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119828221
Nu hopen dat Vitesse minimaal 1 tegendoelpunt krijgt. Ook al heb ik zelf 1 verdediger van hen, de meeste mensen hebben er 2 of 3.

En Overtoom moet punten pakken. Anders is plek 1 zeker weg.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:29:17 #204
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119828475
En btw: wat een jankvoetballers bij ADO. Ga verdomme eens voetballen ipv alleen te staan appelleren!!!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2012 @ 23:37:36 #205
Rawr
pi_119828747
Gaat lekker zo :')
quote:
Bony (moet nog)
Chevalier 2
Armenteros (moet nog)

Chery -3
Holla 2
Achenteh 3
Overtoom (moet nog)

Kashia (moet nog)
Kalas (moet nog)
Omeruo 0

Velthuizen (moet nog)
4 hele punten *O*
pi_119847452
Top 5 ga ik wel halen volgend weekend denk ik zo.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 december 2012 @ 18:25:46 #207
Rawr
pi_119848719
quote:
Bony 7
Chevalier 2
Armenteros 2

Chery -3
Holla 2
Achenteh 3
Overtoom 2

Kashia 13
Kalas 9
Omeruo 0

Velthuizen 10
47 punten nog, dankjewel Vitesse :P
  zondag 2 december 2012 @ 18:27:55 #208
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_119848782
86 :)
Never Stop Exploring!
  zondag 2 december 2012 @ 18:37:03 #209
43642 Bayswater
pi_119849045
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef SnuggLe het volgende:
En btw: wat een jankvoetballers bij ADO. Ga verdomme eens voetballen ipv alleen te staan appelleren!!!
Jankvoetballers bij ADO? Juist een van de weinige ploegen waar de mouwen nog ouderwets opgestroopt worden. :P
Life lies a slow suicide
pi_119849198
De waardes van spelers fluctueren nauwelijks trouwens.. Bony is in totaal 100.000 duurder geworden, meer niet!
pi_119849452
Graziano Pellè 11
Wilfried Bony 7
Bruno Martins Indi 9
Daryl Janmaat 9
Guram Kashia 13
Patrick van Aanholt 9
TomᨠKalas 9
Jordy Clasie 8
Lex Immers 5
Tonny Vilhena 5
Piet Velthuizen 10

Denk ik..
  zondag 2 december 2012 @ 19:43:42 #212
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_119851224
Denk dat je niet hoger had kunnen scoren Sjaan. Jammer dat Vitesse de nul hield.
pi_119851577
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:43 schreef SnuggLe het volgende:
Denk dat je niet hoger had kunnen scoren Sjaan. Jammer dat Vitesse de nul hield.
Toch loop ik niet ver in op een team als die van jou; mijn middenveld is toch te dun zo.. Ik zou wel 4-2-4 willen kunnen spelen :).
  Redactie Sport zondag 2 december 2012 @ 19:55:49 #214
pi_119851649
Lamprou 10

Martins 9
van Aanholt 9
Braafheid 9

v Ginkel 9
Kakuta 5
Chery -4
Turk 3

Finnbogason 5
Bony 7
Chevalier 2

66.. prima voor een matig team.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 december 2012 @ 20:02:58 #215
Rawr
pi_119851956
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
-knip-

66.. prima voor een matig team.
Chery heeft -3, niet -4 ;)

Braafheid heeft niet gespeeld.
pi_119852255
Bony had assist is dan 7 punten. en in mn geschiedenis staat ie op 5 punten. vergeten?? of zijn jullie er nog mee bezig
  Redactie Sport zondag 2 december 2012 @ 20:13:47 #217
pi_119852472
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Chery heeft -3, niet -4 ;)

Braafheid heeft niet gespeeld.
Was die geblesseerd? :') Heb ik gemist dan.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 december 2012 @ 20:15:07 #218
Rawr
pi_119852524
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee, Schilder kreeg de voorkeur (en terecht) :P
  Redactie Sport zondag 2 december 2012 @ 20:18:48 #219
pi_119852690
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee, Schilder kreeg de voorkeur (en terecht) :P
Oh :')

Die gaat eruit voor Kashia/Kalas/Janmaat dus.
pi_119856196
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Bony had assist is dan 7 punten. en in mn geschiedenis staat ie op 5 punten. vergeten?? of zijn jullie er nog mee bezig
Had ik ook ergens gelezen, vi had 'm echter (nog) niet toegekend.
Zal morgen nog eens checken....
  Moderator / Redactie FP zondag 2 december 2012 @ 21:29:51 #221
Rawr
pi_119856539
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef shinji_united het volgende:

[..]

Had ik ook ergens gelezen, vi had 'm echter (nog) niet toegekend.
Zal morgen nog eens checken....
In het wedstrijdverslag staat het wel keurig aangegeven :P

" Bony stuurde Jonathan Reis met een steekbal af op Roda-doelman Filip Kurto. De Braziliaan bleef koel, omspeelde de Poolse doelman en scoorde (foto)."

edit: vanmiddag stond ook nergens dat Kashia de assist had bij de goal van Van Ginkel, dus ff copy/paste:

"Aanvoerder Guram Kashia besloot zich van achteruit met de aanval te bemoeien en legde vanaf de rechtsbuitenpositie terug op Marco van Ginkel (op foto na zijn goal met Wilfried Bony), die van buiten het zestienmetergebied met links uithaalde en in de korte hoek doel trof. "

;)
  zondag 2 december 2012 @ 21:30:09 #222
43642 Bayswater
pi_119856562
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Denk dat hij te veel de prutser heeft uitgehangen op het veld.
Life lies a slow suicide
pi_119859625
8 puntjes ingelopen op de nieuwe nummer 1!
pi_119861333
Heeft van Ginkel niet een puntje teveel? Hij heeft namelijk 1 gele kaart gehad: http://eredivisielive.nl/sidekick/speler/1697266/844494 en die staat hier niet bij: http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/uitslag/ronde/8/team/375

Ik gooi nu wel een beetje mijn eigen ruiten in aangezien in ik van Ginkel zelf heb :P
pi_119894111
Bony en v. Ginkel ga ik nog aanpassen...
pi_119903034
Wat moet er aangepast worden aan Bony dan? Die heeft toch al 7 punt?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 december 2012 @ 23:22:19 #227
Maffe Fries
pi_119903111
niets. alles was al verwerkt ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 3 december 2012 @ 23:55:27 #228
Rawr
pi_119904454
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef DeVinger het volgende:
Wat moet er aangepast worden aan Bony dan? Die heeft toch al 7 punt?
Nu wel ja :P
pi_120049243
Geen Mertens bij PSV! Zou de derde plek haalbaar zijn?
pi_120108885
tis weer een geweldig weekend. geen 1 verdediger houd de 0. finbogason speelt gelijk
armenteros en overtoom gelijk. chery geschorst. weinig punten zo.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 december 2012 @ 15:34:31 #231
Rawr
pi_120109139
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:27 schreef Bontekoe1982 het volgende:
tis weer een geweldig weekend. geen 1 verdediger houd de 0. finbogason speelt gelijk
armenteros en overtoom gelijk. chery geschorst. weinig punten zo.
Mja :{
pi_120110724
als het zo blijft de tussen standen de laatste 10 minuten heb ik maar 18 punten deze week.
Das niet veel

[ Bericht 1% gewijzigd door Bontekoe1982 op 09-12-2012 16:21:57 ]
  zondag 9 december 2012 @ 16:18:04 #233
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120110884
Dat worden dus minpunten voor de defensie in ieder geval. Verder nog een gele kaart voor Kakuta.
pi_120111223
80 punten deze ronde. wat een teleurstelling.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 december 2012 @ 16:25:03 #235
Rawr
pi_120111236
Duuuus...

quote:
Bony 2
Chevalier 5
Armenteros 3

Chery -
Holla 3
Achenteh 7
Overtoom 3

Kashia -1
Kalas -1
Omeruo 2

Velthuizen -1
22 punten :') Totaal 69 voor deze ronde, jeuj :')
  zondag 9 december 2012 @ 16:29:05 #236
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120111405
Alle spelers hebben al gespeeld die konden spelen. Braafheid zal niet van de bank afkomen en Chery is geschorst. Ik weet dus dat ik drie keer kan wisselen.
pi_120114283
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Alle spelers hebben al gespeeld die konden spelen. Braafheid zal niet van de bank afkomen en Chery is geschorst. Ik weet dus dat ik drie keer kan wisselen.
Ja hoor braafheid speelt wel. net ingevallen. das al gelijk 2 punten minder voor jou

[ Bericht 0% gewijzigd door Bontekoe1982 op 09-12-2012 18:08:08 ]
  zondag 9 december 2012 @ 17:47:16 #238
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120114428
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef Bontekoe1982 het volgende:

Ja hoor braafheid speelt wel. net ingevallen. das al gelijk 1 punt minder voor jou
Nu even kijken wat er met Schilder aan de hand is.
pi_120114976
Karig weekend :'(
Maar denk dat iedereen daar last van heeft.....
Kom niet verder dan 21 puntjes, totaal 94
  zondag 9 december 2012 @ 18:11:13 #240
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120115386
Het lachen met Braafheid is me vergaan, aangezien het 3-0 staat voor PSV.
pi_120115423
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het lachen met Braafheid is me vergaan, aangezien het 3-0 staat voor PSV.
Ook blij mee met zn inval beurt of niet dan
  Moderator / Redactie FP maandag 10 december 2012 @ 18:09:43 #242
Rawr
pi_120157370
Zo, gaan we weer:

Armenteros Matavz
Overtoom Van Ginkel
Omeruo Joppen (anders kon ik de 2e niet betalen)
Chery Kakuta
pi_120256352
RUITER

MANOLEV
WUYTENS
VAN AANHOLY
SEIP

VILHENA
VAN GINKEL
TüRK

FISCHER
BONY
PELLE
pi_120269920
JE HEBT CAPS LOCK AAN.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 december 2012 @ 15:34:52 #245
Rawr
pi_120270176
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, gaan we weer:

Armenteros Matavz
Overtoom Van Ginkel
Omeruo Joppen (anders kon ik de 2e niet betalen)
Chery Kakuta
Waarom typte ik daar Matavz? Ik bedoelde Pellé :')
  Redactie Sport vrijdag 14 december 2012 @ 18:38:06 #246
pi_120312250
Bony
Finnbogason

Turk
van Ginkel
Vilhena
Kakuta

Martins
Kalas
Kashia
van Aanholt

Velthuizen
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:44:43 #247
43642 Bayswater
pi_120314873
Die Turk speelt dit jaar niet meer, daarom heb ik Otsu gekozen. De nieuwe Honda. :Y)
Life lies a slow suicide
  Redactie Sport zaterdag 15 december 2012 @ 01:15:47 #248
pi_120331124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Bayswater het volgende:
Die Turk speelt dit jaar niet meer, daarom heb ik Otsu gekozen. De nieuwe Honda. :Y)
Ah. Zonde. Niet dat het me zeer veel punten gaat kosten en dat ik er geen budget meer voor had om te wisselen, én het niet op fcupdate stond.
pi_120340101
Ik doe het hiermee deze twee weken:

Matavz - Bony - Pellé
Wijnaldum - Immers - Toornstra
Martins Indi - Kashia - Kalas - van Aanholt
Velthuizen
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:32:40 #250
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_120350371
Moooooi, vd Berg rode kaart! Mogelijk de eerste plek weer binnen handbereik.

Hopen dat Vitesse meer tegensdoelpunten dan Feyenoord krijgt deze 2 weken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 december 2012 @ 21:40:37 #251
Rawr
pi_120353150
4 puntjes voor Joppen, 2 voor Achenteh, de rest komt morgen in actie.
  zondag 16 december 2012 @ 14:04:17 #252
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120371495
Lekker dan. Ik lever al 6 punten in door drie gele kaarten. :')
  zondag 16 december 2012 @ 14:16:28 #253
43642 Bayswater
pi_120371891
Finnbogason zeker ook? Veroorzaakte ook nog een penalty. Kreeg geen 2e gele kaart daarvoor, zijn doelpuntje maakt weer wat goed.
Life lies a slow suicide
  zondag 16 december 2012 @ 14:17:21 #254
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120371932
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Bayswater het volgende:
Finnbogason zeker ook? Veroorzaakte ook nog een penalty. Kreeg geen 2e gele kaart daarvoor, zijn doelpuntje maakt weer wat goed.
Finnbogason ook naast Sarota en Duarte.
  Moderator / Redactie FP zondag 16 december 2012 @ 16:25:25 #255
Rawr
pi_120377221
quote:
Bony 4
Chevalier 5
Pelle 8

Kakuta 3
Van Ginkel 3
Holla 4
Achenteh 2

Kalas 7
Kashia 3
Joppen 4

Velthuizen 3
46 punten, mwoh :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 16-12-2012 16:30:49 ]
pi_120377289
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

42 punten, mwa.
Vitesse assist nog, denk ik.
  Moderator / Redactie FP zondag 16 december 2012 @ 16:27:15 #257
Rawr
pi_120377305
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:26 schreef Sjaan-P het volgende:

[..]

Vitesse assist nog, denk ik.
Van wie?
pi_120377368
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Van wie?
15:40

VIT - RKC: GOAL! Vitesse heeft de vroege goal! Wie anders dan Wilfried Bony kopt de bal, na een voorzet van Kalas, tegen de touwen? 1-0 in Arnhem!
  Moderator / Redactie FP zondag 16 december 2012 @ 16:30:23 #259
Rawr
pi_120377464
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef Sjaan-P het volgende:

[..]

15:40

VIT - RKC: GOAL! Vitesse heeft de vroege goal! Wie anders dan Wilfried Bony kopt de bal, na een voorzet van Kalas, tegen de touwen? 1-0 in Arnhem!
Oh, fijn :9
pi_120377512
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh, fijn :9
Ik heb het niet gezien hoor, dus geen idee of het klopt.
pi_120383915
Zag wat rekenfoutjes hierboven...
Kalas komt op 9
Kashia op 1
Velthuizen op 1
  Moderator / Redactie FP zondag 16 december 2012 @ 18:51:51 #262
Rawr
pi_120383926
Ik zit helemaal fout te rekenen in de verdediging + keeper :')
quote:
Kalas 5 ipv 7
Kashia 1 ipv 3

Velthuizen 1 ipv 3
40 punten dus.
  Moderator / Redactie FP zondag 16 december 2012 @ 18:52:07 #263
Rawr
pi_120383940
9? 2 assists ofzo? :D
  Redactie Sport zondag 16 december 2012 @ 19:29:00 #264
pi_120385480
Fijn, die Martins Indi :')
pi_120385708
Martins Indi heeft een assist is 4 punten. Overwinning 4 punten. Basisplaats is 2 punten. Totaal 10. 2 tegengoals is 2 eraf. Rood is 5 eraf. Kom ik op 10-7 is +3 voor hem. Bij mijns geschiedenis staat hij op -3.
pi_120386087
VI erkent de assist van Martens Indi niet (geven Schaken aan, weet niet of het een fout is - EL geeft BMI aan inderdaad).

Anyway, zonder die assist zou het mijn inziens -1 moeten zijn

2 basis 4 winst
2 tegengoals 5 rood

6 - 7 = -1
pi_120386286
Nou ja -1 is beter als -3. Maar gaf toch de assist op pelle.
  zondag 16 december 2012 @ 19:49:39 #268
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_120386432
Zou echt te kansloos zijn als die assist niet bij Martins Indi zou komen. Dan moeten ze daar de poep eens uit hun ogen smeren en de wedstrijd kijken. Schaken is zeker fout.

Maar mijn voorspelling qua Vitesse komt totnogtoe goed uit in ieder geval. Nu hopen dat ook Heerenveen volgende week er wat inschiet.

Maar ondanks Finnbogasson in mijn team toch mooi ingelopen op de nummer 1 in ieder geval. Nu nog maar op 4 punten achterstand. Hopen dat Nelom volgende week een basisplaats heeft, nu Martins Indi wel geschorst wordt.
pi_120386611
In de wed verslag van voetbal international staat ook dat martins indi de assist gaf op pelle. Martins indi zal toch wel vrij gesproken worden. Als dat al rood is.
  zondag 16 december 2012 @ 19:55:29 #270
43642 Bayswater
pi_120386686
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef Bontekoe1982 het volgende:
In de wed verslag van voetbal international staat ook dat martins indi de assist gaf op pelle. Martins indi zal toch wel vrij gesproken worden. Als dat al rood is.
Dat was die van Beugelsdijk zeker niet als je Pelle (met ook nog een onbehouwen duw) voor precies hetzelfde niets geeft, bij Martens Indi is er nog wat voor te zeggen aangezien er alleen nog een open doel was.
Kortom mensen met Pelle in het team mogen hun handjes dichtknijpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bayswater op 16-12-2012 20:01:24 ]
Life lies a slow suicide
pi_120387946
Heb de beelden bekeken, en kan ook niet anders dan zeggen dat de assist naar Martins Indi moet gaan.
Heb dit al aangepast.
Verwacht dat VI dit ook nog zal doen.
Berekening zal dan als volgt uitkomen:
Basis 2
Winst 4
Tegen -2
Assist 4
Rood -5
Penalty veroorzaakt -2
Totaal = +1
  Moderator / Redactie FP zondag 16 december 2012 @ 20:25:27 #272
Rawr
pi_120388131
Shinji, hoe kom jij op 9 voor Kalas dan?
quote:
Basis 2
Gelijk 1
Assist (2) 8
Tegen -2
Zo zeker? :P
pi_120389997
Waarom heeft alfredje finbogason -1?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 december 2012 @ 20:57:39 #274
Maffe Fries
pi_120390071
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waarom heeft alfredje finbogason -1?
volgens mij heeft hij een pingel veroorzaakt
pi_120390147
De aars!
pi_120390148
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shinji, hoe kom jij op 9 voor Kalas dan?

[..]

Zo zeker? :P
Klopt
pi_120390172
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

volgens mij heeft hij een pingel veroorzaakt
Klopt ook
  maandag 17 december 2012 @ 13:19:14 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120413279
Waarom zouden jullie de punten soms niet later invoeren bij discutabele kaarten bijvoorbeeld?! De kaart van Martins-Indi is kwijtgescholden maar jullie kunnen de punten niet aanpassen of wel? Dat slaat eigenlijk nergens op....je zou het toch moeten kunnen rechtzetten, aanpassen of desnoods de volgende ronde meer punten geven alleen al om het recht te trekken?!
Never Stop Exploring!
pi_120414504
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef INViCTuS het volgende:
?!
Tuurlijk kunnen ze de punten wel rechtzetten. Gebeurd zo vaak. Het is wat problematischer als er al budget is uitgedeeld natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 december 2012 @ 13:53:04 #280
Maffe Fries
pi_120414678
mja, het probleem met dat soort beslissingen is waar je de grens legt. Ga je dan ook iemand nog een rode kaart toewijzen als hij op basis van de tv-beelden wordt geschorst?

We hebben daarom besloten om de beslissingen die door de aanklager/tuchtcommissie van de KNVB worden genomen niet mee te nemen, waardoor er meteen duidelijkheid naar iedereen is. Verder voorkomt het problemen met de budgetten en dergelijke als de teams weer open zijn om te wisselen.
pi_120415641
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
mja, het probleem met dat soort beslissingen is waar je de grens legt. Ga je dan ook iemand nog een rode kaart toewijzen als hij op basis van de tv-beelden wordt geschorst?

We hebben daarom besloten om de beslissingen die door de aanklager/tuchtcommissie van de KNVB worden genomen niet mee te nemen, waardoor er meteen duidelijkheid naar iedereen is. Verder voorkomt het problemen met de budgetten en dergelijke als de teams weer open zijn om te wisselen.
Volledig mee eens!
  maandag 17 december 2012 @ 17:45:54 #282
43642 Bayswater
pi_120424191
Precies, is altijd al zo geweest en omdat het nu plots om meneer Indi gaat zouden de regels omgegooid moeten worden? Nee, dus. Kan je bijvoorbeeld ook instellen dat er aftrek volgt na straffen op tv-beelden omdat er dan een rode kaart gemist zou zijn. Kortom het einde is dan zoek.
Martens Indi staat overigens in mijn opstelling, dus om strafpunten voor anderen gaat het mij niet.
Life lies a slow suicide
pi_120427904
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Bayswater het volgende:
Precies, is altijd al zo geweest en omdat het nu plots om meneer Indi gaat zouden de regels omgegooid moeten worden? Nee, dus. Kan je bijvoorbeeld ook instellen dat er aftrek volgt na straffen op tv-beelden omdat er dan een rode kaart gemist zou zijn. Kortom het einde is dan zoek.
Volgens mij staat 'ie bij ongeveer idereen in de opstelling..
  maandag 17 december 2012 @ 19:28:11 #284
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120428484
Nou, ik zeg ook niet dat het nu verkeerd is of ik het er niet mee eens ben ;) maar in principe geef je een speler minpunten die hij dus eigenlijk niet hoort te hebben. De kaart wordt ingetrokken, dat vind ik anders dan dat iemand achteraf wordt geschorst want dan krijgt die persoon geen rood. Je geeft iemand niet achteraf een kaart...
Never Stop Exploring!
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:05:24 #285
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_120449202
Mbt de rode kaart: duidelijk. Die had hij in de wedstrijd en dus moet hij het in het spel ook zo hebben. Of hij nu geschrapt wordt of niet. Dat wat in de wedstrijd gebeurt is leidend.
pi_120451416
Ik hoor niemand over de (geschrapte) rode kaart van Bacuna ;)
Of is dat toeval.....
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 december 2012 @ 20:40:03 #287
Rawr
pi_120645054
Nou, eens rekenen...
quote:
Bony 2
Chevalier (moet nog)
Pellé (moet nog)

Holla 5
Kakuta 2
Van Ginkel 5
Achenteh 3

Kalas 0
Kashia 5
Joppen (moet nog)

Velthuizen 0
Gaat nog niet al te best :') 22 punten van 8 spelers _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 22-12-2012 21:56:07 ]
pi_120648008
het derde weekend op rij dat het kl*te gaat.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:06:39 #289
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_120651671
Ook al heb ik 3 Vitessespelers: super dat ze verliezen. Zoals ik al eerder verwachtte. Jammer alleen dat Kashia scoorde en Finnbogasson 100 kansen miste.

Nu hopen dat Feyenoord morgen wint.
pi_120659279
Blij met Toornstra, jammer van Matavz. Voor dit soort wedstrijden heb ik hem..
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 02:34:47 #291
Rawr
pi_120660256
Voor 't echie ben ik blij dat Vitesse verloor, voor m'n manager baal ik :P
pi_120674208
80 punten maar. met dank aan feyenoord
pi_120674296
Fijn dat Feyenoord de nul niet hield :).
  zondag 23 december 2012 @ 16:33:24 #294
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120674522
75 punten hiero, met dank aan de vele gele kaarten (Duarte, Finbogasson (veroorzaken van pingel), Sarota), de rode kaart van Martins Indi en twee keer geel van Chevalier.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 16:37:37 #295
Rawr
pi_120674717
quote:
Bony 2
Chevalier -1
Pellé 11

Holla 5
Kakuta 2
Van Ginkel 5
Achenteh 3

Kalas 0
Kashia 5
Joppen (is nog bezig)

Velthuizen 0
32, jeuj :')
pi_120676031
Graziano Pellè
Tim Matavz
Wilfried Bony
Bruno Martins Indi
Guram Kashia
Patrick van Aanholt
TomᨠKalas
Georginio Wijnaldum
Jens Toornstra
Lex Immers
Piet Velthuizen

Blij dat ik Toornstra heb laten staan; jammer van Vitesse. Goed dat Feyenoord met mijn afgebouwde Feyenoordverdediging niet de nul hield.

Wie wordt jullie nieuwe spits?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 17:19:33 #297
Rawr
pi_120676893
Denk dat ik Chadli of Tadic er wel in gooi als Bony vertrekt.
  zondag 23 december 2012 @ 18:11:54 #298
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_120679234
De vraag wie mijn nieuwe spits gaat worden hangt deels af van de transferperiode. Ik wil graag Chevalier wisselen voor Pelle, maar een vertrek van Bony kan roet in het eten gooien.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 december 2012 @ 18:15:40 #299
Maffe Fries
pi_120679397
het mooie is dat je er de enkele weken over na kunt denken en die wissels ook meteen toe kunt passen als je wilt
pi_120680335
Bony zal ik zeker wisselen. of hij verkocht word of niet die gaat naar de africa cup
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 19:00:19 #301
Rawr
pi_120681418
quote:
Bony 2
Chevalier -1
Pellé 11

Holla 5
Kakuta 2
Van Ginkel 5
Achenteh 3

Kalas 0
Kashia 5
Joppen -2

Velthuizen 0
30 :')_! Om te janken deze ronde... totaal maar 75 punten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')