quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb maarliefst 7 man vervangen, dit is nu m'n team (schuingedrukt = spelers die bleven)
Tadic - Chevalier - Finnbogason
Chery - Holla - Gouriye - Achenteh
V.d. Maarel - Wuytens - Bulthuis
Ruiter
Klopt, maar ik doe het nou eenmaal altijd op maandag. Het is me vorig jaar nl. al een keer of 4 á 5 overkomen dat ik de zooi vergat aan te passenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Al die mensen die nu al hun teams vervangen (met als excuus ja anders vergeet ik het, maar ondertussen wel het meeste posten in de topics van de voetbalmanager)
Ik snap het ook niet....quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Al die mensen die nu al hun teams vervangen (met als excuus ja anders vergeet ik het, maar ondertussen wel het meeste posten in de topics van de voetbalmanager)
Ik verloor vorig jaar flink punten toen ik een speelronde te laat een volledig NEC-elftal opstelde, scheelde al gauw 80 punten. Eerder in het seizoen had ik veel RKC op willen stellen, vergeten, scheelde me ook iets van 60 punten... dusjaquote:
30 met nog 4 spelers te gaanquote:Tadic (moet nog)
Chevalier (moet nog)
Finnbogason (moet nog)
Chery 3
Holla 1
Achenteh (moet nog)
Gouriye 2
V.d. Maarel 5
Wuytens 5
Bulthuis 9
De Ruiter 5
Mooi teamquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:24 schreef SnuggLe het volgende:
Kijk, dat zei ik al eerder; nooit teveel wisselen & paniekwissels doen vanwege 1 weekend. Dat kost teveel transferkosten. Mensen die Vitesse hebben laten staan doen het netjes.
Denk dat ik een serieuze gooi kan doen dit weekend naar plek 1. Al is de nummer 1 alleen zo fijn om zijn team niet open te zetten, wat erg jammer is. Maar ik scoor aardig denk ik met Willems (de nul), Bulthuis (2 assists), Velthuizen (de nul) en Bony (2 doelpunten). Nu 49 met 7 spelers. Morgen nog Finnbogasson, Gudmundsson, Rosales en Luyckx. Ik ben heel benieuwd.
Prima team.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:24 schreef SnuggLe het volgende:
Kijk, dat zei ik al eerder; nooit teveel wisselen & paniekwissels doen vanwege 1 weekend. Dat kost teveel transferkosten. Mensen die Vitesse hebben laten staan doen het netjes.
Denk dat ik een serieuze gooi kan doen dit weekend naar plek 1. Al is de nummer 1 alleen zo fijn om zijn team niet open te zetten, wat erg jammer is. Maar ik scoor aardig denk ik met Willems (de nul), Bulthuis (2 assists), Velthuizen (de nul) en Bony (2 doelpunten). Nu 49 met 7 spelers. Morgen nog Finnbogasson, Gudmundsson, Rosales en Luyckx. Ik ben heel benieuwd.
Wijsheid achteraf. Voor hetzelfde geld had Ajax met 3 - 0 gewonnen en had je 20 punten in de min gestaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:24 schreef SnuggLe het volgende:
vdHoorn/Bulthuis voelt voor mij als wijsheid achteraf, en Vitesse verdedigers niet laten staan ook. Desalniettemin is 25 punten met 5 spelers een prima score. Dat ik PSV niet heb gekozen is ook jammer, maar ach, die krijgen wel weer ergens 25 tegengoals te verwerken.quote:Op zondag 4 november 2012 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wijsheid achteraf. Voor hetzelfde geld had Ajax met 3 - 0 gewonnen en had je 20 punten in de min gestaan.
Dat is negens voor nodig.quote:Op zondag 4 november 2012 10:57 schreef DeVinger het volgende:
Snuggle is gewoon de bom. Wijsheid achteraf, wijsheid vooraf, het gaat hem er om dat je niet op basis van één speelronde alles moet wisselen maar op de lange termijn moet spelen. Dat wil niet zeggen dat je als je denkt dat Vitesse veel tegendoelpunten gaat krijgen je ze niet mag wisselen, maar je moet het niet doen om ze vervolgens weer terug te kopen, dat kost teveel geld en gaat ten koste van je gehele team.
Daarom ben je gewoon de bom man!quote:Op zondag 4 november 2012 11:45 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is negens voor nodig.
Ik heb gewoon een strategie, netzoals vele andere mensen die redelijk bovenaan staan. En dat is in het kort:
1. niet direct wisselen, maar zo kort mogelijk voordat een nieuwe spelronde begint;
2. geen paniekwissels doen; het gaat om de langere termijn!
3. niet teveel wisselen, dat kost te veel transferkosten (en daarmee op termijn ook punten)
4. de verdediging pakt de meeste punten, zorg dat die goed staat aan het begin.
5. kijk op VI.nl voor wie er wel/niet speelt, op scherp staat;
6. let goed op wie geblesseerd is of geschorst is, oa via FCUpdate.nl (zie ook punt 1)
En ja, het gaat ook om een dosis geluk. Natuurlijk. Maar met deze regels speel ik al jaren en haal ik aardige resultaten.
quote:
54 punten en Chevalier moet nog, ik ben tevredenquote:Tadic 10
Chevalier (moet nog)
Finnbogason 8
Chery 3
Holla 1
Achenteh 2
Gouriye 2
V.d. Maarel 5
Wuytens 5
Bulthuis 13
De Ruiter 5
Bulthuis heeft volgens mij 2x gescoord dit seizoen, vd Hoorn ook, dus dat valt heus wel mee hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 09:07 schreef SnuggLe het volgende:
Bulthuis is zeker geen wijsheid achteraf: gezien hoeveel doelpunten hij al heeft gemaakt en hoe goed Utrecht draait?
En Vitesse: 3-0 verliezen is maar 1 minpunt. Winnen met1/2 tegendoelpunten is altijd nog 3/4 punten. Dat is niet heel veel verschil, gezien de transferkosten.
Dat is toch een stuk meer dan de meeste verdedigers. En laat zien dat hij aanvallend is ingesteld. Vergelijk met Rosales en Janmaat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bulthuis heeft volgens mij 2x gescoord dit seizoen, vd Hoorn ook, dus dat valt heus wel mee hoor.
En ach, verder gebruik ik vergelijkbare tactiek. Middenveld is het minst belangrijk, behalve als er een belangrijke doelpuntenmaker staat.
Mee eens, anderzijds is vdhoorn een uitstekende kopper. Ik heb getwijfeld tussen die 2, en dat is niet onterecht. Natuurlijk geeft een back wel vaker assists. Toch voelt het na die overweging als wijsheid achteraf, net als reis/bony op het begin.quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is toch een stuk meer dan de meeste verdedigers. En laat zien dat hij aanvallend is ingesteld. Vergelijk met Rosales en Janmaat bijvoorbeeld.
Tuurlijk, soms is het wijsheid achteraf ja. En geluk. En fingerspitzengefuhl. En noem het allemaal maar op. Ik laat me er ook wel eens toe verleiden hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, anderzijds is vdhoorn een uitstekende kopper. Ik heb getwijfeld tussen die 2, en dat is niet onterecht. Natuurlijk geeft een back wel vaker assists. Toch voelt het na die overweging als wijsheid achteraf, net als reis/bony op het begin.
Je moet alleen niet wisselen op wijsheid achteraf, maar ik laat me er toch wel eens toe verleiden. Al was foor geen slechte wissel nu hij geblesseerd is. Dat pakt dan weer goed uit.
Een keuze voor wuytens boven vdhoorn/bulthuis is mi dan wel weer onhandig.
Zou inmiddels verwerkt moeten zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 15:35 schreef SnuggLe het volgende:
Wanneer komen de punen van deze week? De teampunten zijn wel aangepast, maar het klassement nog niet.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen met een complete Utrecht defensie![]()
10 punten, hoeraquote:Tadic
Chevalier 12
Finnbogason
Holla 3
Chery 3
Achenteh
Gouriye 2
Bulthuis -4
Wuytens -2
V.d. Maarel -2
Ruiter -2
Viergever veroorzaakte de penal, niet Reijnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef shinji_united het volgende:
Zie wat rekenfoutjes hierboven bij Reijnen en Viergever
Reijnen = 2 + 1 - 2 - 2 = -1 (penalty veroorzaakt....)
Viergever = 2 + 1 - 2 + 4 = 5 (assist verdediger +4)
Dan was mijn eerdere bron een beetje scheelquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viergever veroorzaakte de penal, niet Reijnen.
Reijnen = 1, Viergever = 3 dus.
Nu 15... hopelijk doet Finnbogason nog wat leuks.quote:Tadic 3
Chevalier 12
Finnbogason (moet nog)
Holla 3
Chery 3
Achenteh 2
Gouriye 2
Bulthuis -4
Wuytens -2
V.d. Maarel -2
Ruiter -2
Vind het inderdaad lastig om een betaalbaar team op te stellen dat het goed doet.. weer een lastig programma de komende weken. Denk dat ik maar m'n verdediging ga neerzetten, hoewel ik twijfel of ik nu al Vitesse neem.. zo'n derby blijft niet vaak zonder tegengoals en PSV scoort er in Eindhoven al het hele seizoen 3 of meer.quote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef SnuggLe het volgende:
Drama-weekend. Ik ga niet eens tellen. Ik hoop dat ik de eerste plaats nog vol kan houden.
Overigens hoop ik dat er bij Ajax meer blessures komen. Komen er ook een keer wat betaalbare spelers op het veld.
Heracles had 2 uitwedstrijden en verloor ze allebei, ik heb niet voor niets nog een ronde gewacht met Gouriye kopenquote:Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef SnuggLe het volgende:
Naja, Holla, Chery en Gouiye heeft nu iedereen. En deze ronde waren die een drama.
Tsja, veel mensen blijven op Vitesse gokken. Ik hou het liever in de breedte; een beetje van alles wat. Hoop dat ik voldoende geld heb om wat top-spelers erbij te kopen. Dan komen daarna de ADO-spelers wel die gewisseld worden.
Zou gaan voor chery Turk en Overtoom.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Twijfel tussen Chery - Clasie - Turk of Chery - Holla - Overtoom. Heeft er ook mee te maken of Gouriye speelt.
Holla is geschorstquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Twijfel tussen Chery - Clasie - Turk of Chery - Holla - Overtoom. Heeft er ook mee te maken of Gouriye speelt.
Kevin Jansen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef SnuggLe het volgende:
Kan ook, dan nog geld over. Maar er is niets goedkoops ipv Holla.
En daarom ben je gewoon stom bezig als je direct wisselt & de sites niet goed bijhoudt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic - Chevalier - Finnbogason
Gouriye - Holla - Chery - Achenteh
Bulthuis - Kalas - Omeruo
Velthuizen
Leuk om dan nog even te lezen dat schuingedrukten geblesseerd/geschorst zijn
Ach ik vind het al best als ik bij de eerste 100 eindig, dus zoveel boeit het me nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:36 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
En daarom ben je gewoon stom bezig als je direct wisselt & de sites niet goed bijhoudt.
Iets met ezels en een steen ofzo.
14 puntjes van 4 spelers, kon beter.quote:Tadic (moet nog)
Chevalier 7
Finnbogason 2
Gouriye (moet nog)
Holla -
Chery 0
Achenteh 5
Bulthuis (moet nog)
Kalas (moet nog)
Omeruo -
Velthuizen (moet nog)
7 punten met nog 6 te gaanquote:Op zondag 18 november 2012 10:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
33 met nog maar 4 spelers te gaan. Hopen dat Heracles de nul houdt en wint.
31 punten, mwa...quote:Tadic 5
Chevalier 7
Finnbogason 2
Gouriye -
Holla -
Chery 0
Achenteh 5
Bulthuis 2
Kalas 5
Omeruo -
Velthuizen 5
Dat is best prima.quote:Op zondag 18 november 2012 18:22 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Armenteros en Overtoom redden nog een beetje het weekend voor mij. Verder echt een drama weekend
55 Punten. ondanks 3 spelers met 0 Punten
Mis nog wel meer punten. Ze zullen nog wel bezig zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mis nog 10 ounten van Duarte.
Volgens eredivisielive.nl/slidekick heeft Overtoom 2 assist en een penalty das toch 13 punten danquote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef shinji_united het volgende:
Moest alleen Heracles - Roda nog doen.
Die zit er nu ook in.
In je teamgeschiedenis kun je de uitslagen al zien, in de stand vanaf 21.15
Zelf een drama weekend
Is tegen FC Zwolle.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:47 schreef SnuggLe het volgende:
Fijn, lulhannes van een Rosales ook geschorst...en dat tegen Zwolle of Willem 2 dacht ik.
Lekker begin van het weekendquote:Tadic (moet nog)
Chevalier (moet nog)
Finnbogason (moet nog)
Holla: 8
Chery: 9
Gouriye (moet nog)
Achenteh (moet nog)
Omeruo: 9
Kalas (moet nog)
Bulthuis (moet nog)
Velthuizen (moet nog)
Holla: basis + winst + assist = 2 + 3 + 3 = 8quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef DeVinger het volgende:
Waarom zou holla 8 punten krijgen? (5 lijkt mij voldoende) En Chery heeft er 9 volgens mij.
Staat wel op teletekst en fcupdatequote:Op zaterdag 24 november 2012 09:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
holla geen assist hoor.
heb je wel gekeken naar de wedstrijd?quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
holla geen assist hoor.
Laten we zeggen: zijn assist telt niet. (de aan poepon gegunde penal)quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb je wel gekeken naar de wedstrijd?
Wat dacht je van de corner waaruit Beugelsdijk scoorde?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Laten we zeggen: zijn assist telt niet. (de aan poepon gegunde penal)
33 punten met nog 4 spelers te gaan...quote:Tadic (moet nog)
Chevalier 3
Finnbogason 6
Gouriye 2
Achenteh (moet nog)
Kalas (moet nog)
Bulthuis -4
Velthuizen (moet nog)
Volgens onze bron (VI.nl) niet... dus 1 assist minderquote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Volgens eredivisielive.nl/slidekick heeft Overtoom 2 assist en een penalty das toch 13 punten dan
56 punten gehaald dit weekend. Vorige week 31, dus een totaal van 87quote:Tadic 7
Chevalier 3
Finnbogason 6
Gouriye 2
Achenteh 6
Kalas 5
Bulthuis -4
Velthuizen 5
Heb alleen de spelers ingevoerd, nog niet de acties....quote:Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Ze zijn een x snel met invoeren. van de uitslagen. Volgens mij al voordat een wedstrijd afgelopen is. heb voor braafheid +6 punten. maar als ik het zelf goed heb moet dat -1 zijn.
basis + gelijkspel is 3 punten
geel en 2 tegen goals is -4
3 - 4 = -1 punt
Vind het best hoor 6 punten daar niet van
87 is zeer laag.quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
56 punten gehaald dit weekend. Vorige week 31, dus een totaal van 87
Het interesseert me werkelijk waar geen fluit hoe anderen er over denken. Verder hoef ik echt niet in de top 10 te eindigen, dus ik wissel naar hartelustquote:Op zondag 25 november 2012 19:47 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
87 is zeer laag.
Maar vooral blijven wisselen zo snel je kan
Zeker. Alweer gestegen naar een 3e plaats, dus ik kan niet anders dan tevreden zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 20:07 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Goed teruggekomen na een ronde vergeten te wisselen!
Dit ja, Holla heeft zo'n 15 punten verdiend in deze ronde, toch?quote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef ntrx het volgende:
Weet iemand waarom Danny Holla 0 punten heeft gekregen? andere ADO spelers zijn al opgevoerd dus denk dat hij vergeten is?
Vijf punten voor Holla deze rondequote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit ja, Holla heeft zo'n 15 punten verdiend in deze ronde, toch?
Fuck, dus tóch geen assist op dingetje bij de 0-1?quote:Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vijf punten voor Holla deze ronde
Wel karig aangezien hij de assist toebedeeld kreeg op teletekst, fcupdate en volgens mij zelfs nog bij vi.nlquote:
je hebt gelijk. Hij had een gele kaart teveel gekregen. Die ene kaart was bestemd voor Van der Hoorn en niet Van der Maarelquote:Op zondag 25 november 2012 23:35 schreef DeVinger het volgende:
Hoezo heeft VD Maarel (utrecht) -2?
Vorige week Twente thuis
1-1 + geel = 2 + 1 - 1 - 2 = 0
Afgelopen zaterdag NEC Uit
2-0 verloren = 2 - 2 = 0
Totaal kom ik dan op !!! 0.
Of zie ik iets over het hoofd?
Op vi.nl heeft 'ie geen assist gekregen anders had hij die bij ons ook gehad.quote:Op zondag 25 november 2012 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel karig aangezien hij de assist toebedeeld kreeg op teletekst, fcupdate en volgens mij zelfs nog bij vi.nl
Vooruit dan maarquote:Op zondag 25 november 2012 23:48 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Op vi.nl heeft 'ie geen assist gekregen anders had hij die bij ons ook gehad.
Vorige week was ie geschorst...
Alfred Finnbogason <-> Graziano Pellèquote:Op maandag 26 november 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb m'n traditie van direct wisselen weer eens toegepast
Gouriye <-> Overtoom
Bulthuis <-> Kashia
x2. Heb ik ook last van ja.quote:Clasie is maar een matige aankoop. Maar er is jammer genoeg maar een klein aanbod geschikte middenvelders beschikbaar..
Of ze worden al gauw heel erg duur en dat valt bij Clasie nog wel mee maar hij geeft niet vaak een assist en scoren doet ie ook niet. Ik verwacht wel dat Feyenoord de komende 2 duels zal winnenquote:
Yep. Al ga ik liever voor sowieso winnende spelers dan voor de puntenpakkertjes van de kleinere clubs. De superdure middenvelders bieden ons tenminste nog wat te kopen voor na de winterstop. Verder kan ik met dit team prima het seizoen uitzitten..quote:Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef SnuggLe het volgende:
Daarom heb ik vorige keer dan ook gekozen voor 5 feyenoorders.
Denk dat ik deze ronde 500 of 800k over ga houden. Even achter de hand houden voor de ronde erop.
Je hebt of echt hele dure middenvelders van bv Ajax (de Jong, Eriksen) of PSV (Toivonen), of mensen zoals Chery / Overtoom die de punten pakken. Oke, Immers kannog wel. Of helemaal goedkoop Turk en Joey vd Berg. Dat zijn de standaard-namen. Daarbuiten is er niet heel veel.
Mja. Maar ja, incidentele verliesjes loop je echt wel tegen het lijf. Als je elke ronde 100 pakt win je het spel normaal. En dat is lastig zat.quote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef SnuggLe het volgende:
Dat heb ik ook, kan met dit team het in principe ook uithouden.
En ja, winnaars heb je als basis veel aan. Wint iedereen en speelt iedereen, heb je in de basis (los van de tegendoelpunten) al 55 punten. En dat is per ronde toch 110. Als je dat iedere ronde zou redden, win je het spel denk ik.
Kakuta heeft volgens mij pas sinds 2 wedstrijden een basisplaats maar doet het wel goed. Komt veel over de flanken mee en geeft nog wel is een assist...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef SnuggLe het volgende:
Kakuta is voor mij ook wel een goede optie. Dank voor de tip. Kan net dan ipv Turk. Met van Ginkel red ik dat niet.
Ben ik in ieder geval origineel geweest met m'n Mertens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef SnuggLe het volgende:
De teams lijken nu echt veel en veels te veel op elkaar. Kies er 11 uit de volgende spelers, en je hebt ieder willekeurig team zo ongeveer in de top 50.
Velthuizen of Lamprou
Kalas, Kashia, Martens Indi, Janmaat...en af en toe nog wat Moisander.
Van Ginkel, Kakuta, Immers, Vilhena, Overtoom, Chery, en nog wat Turk of vd Berg
Pelle, Bony, Finnbogasson
Ach ja, zo erg is het niet. Betekent ook dat mensen de achterstand op mij en de andere nummer 1 niet zo snel inlopen![]()
Als ik VI mag geloven heeft hij in alle 14 Eredivisie-wedstrijden meegedaan, dus dat zou op het eerste gezicht wel goed moeten zitten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef SnuggLe het volgende:
Ja goede keuze hoor. Hoop voor je dat hij speelt, maarja een gokje hoort bij het spel.
Mertens pikt in 2 wedstrijden altijd wel 1 doelpunten en een assist mee. Dus je kan rekenen op zeker 10 tot 15 bij hem.
Bony en Pelle mogen wat mij betreft ook veel punten halen. Alleen je enthousiasme over Finnbogasson deel ik wat minder.quote:Zaak dat Finnbogasson, Bony en ook Pelle er meer halen dan
Ben ook benieuwd of hij in de winterstop gaat. Scheelt in ieder geval dat er nu geen ronde is die de winterstop overlapt. Zou het in ieder geval al iets makkelijker moeten maken om op een eventueel vertrek in te spelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef SnuggLe het volgende:
Mensen die nu Bony niet hebben, zitten echt te slapen. Ben benieuwd of hij in de winterstop weggaat. Zou wel leuk zijn als er wat meer nieuwe of andere namen punten gaan pakken, want het begint nu een beetje saai te worden...
Die wordt ongeveer een half uur van te voren bekend gemaakt. Bij profcoach kan je tegenwoordig tot 5 minuten voor aanvang van de vrijdagavondwedstrijd wisselen aangezien iedereen natuurlijk dat zelfde voordeel heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:15 schreef SnuggLe het volgende:
Denk dat dat bewust wordt gedaan, omdat je anders de opstelling van de vrijdagavondwedstrijd al kan weten.
We zouden naar 19.00 kunnen gaan....quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
is een puntje wat ik mee ga nemen naar achteren. Welke sluitingstijd heb je in gedachten?
Lijkt mij een prima tijd voor als je de opstellingen voor de vrijdagavondwedstrijden niet wil meenemen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef shinji_united het volgende:
[..]
We zouden naar 19.00 kunnen gaan....
Dan let jij al een paar jaar niet op!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat 4 verdedigers de max was?
Ach, de focus werd toch nooit echt op verdedigers gelegd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Dan let jij al een paar jaar niet op!
Misschien zou je dat dat eens wat vaker moeten doen, want die pakken de meeste punten voor je team als ze de nul houden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, de focus werd toch nooit echt op verdedigers gelegd.
Goed team!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef Sjaan-P het volgende:
Piet Velthuizen
Bruno Martins Indi
Daryl Janmaat
Guram Kashia
Patrick van Aanholt
TomᨠKalas
Jordy Clasie
Lex Immers
Tonny Vilhena
Graziano Pellè
Wilfried Bony
Ik ga voor een stabiele plek in de top 10 de komende weken, nu 11de. Een 5-mans verdediging geeft meestal een stabielere score..
Tja, "als"... als ze wel tegengoals krijgen ben je de sjaak.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Misschien zou je dat dat eens wat vaker moeten doen, want die pakken de meeste punten voor je team als ze de nul houden.
Spitsen pakken ook goed punten. Ik ambieer een 4-3-3.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Misschien zou je dat dat eens wat vaker moeten doen, want die pakken de meeste punten voor je team als ze de nul houden.
Komt omdat het een karige voetballer is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Crap, Braafheid heeft geen basisplek meer.
Dat viel mij ook op. Alleen hoopte ik dat Mclaren zo suf was om hem te laten staan. Als hij de volgende wedstrijd ook niet speelt, dan moet ik verder kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Komt omdat het een karige voetballer is.
eh nee, maar Pelle maakt dan weer wat goedquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar zullen veel mensen niet blij mee zijn.
En mijn andere 8 Feyenoordersquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh nee, maar Pelle maakt dan weer wat goed
4 hele puntenquote:Bony (moet nog)
Chevalier 2
Armenteros (moet nog)
Chery -3
Holla 2
Achenteh 3
Overtoom (moet nog)
Kashia (moet nog)
Kalas (moet nog)
Omeruo 0
Velthuizen (moet nog)
47 punten nog, dankjewel Vitessequote:Bony 7
Chevalier 2
Armenteros 2
Chery -3
Holla 2
Achenteh 3
Overtoom 2
Kashia 13
Kalas 9
Omeruo 0
Velthuizen 10
Jankvoetballers bij ADO? Juist een van de weinige ploegen waar de mouwen nog ouderwets opgestroopt worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef SnuggLe het volgende:
En btw: wat een jankvoetballers bij ADO. Ga verdomme eens voetballen ipv alleen te staan appelleren!!!
Toch loop ik niet ver in op een team als die van jou; mijn middenveld is toch te dun zo.. Ik zou wel 4-2-4 willen kunnen spelenquote:Op zondag 2 december 2012 19:43 schreef SnuggLe het volgende:
Denk dat je niet hoger had kunnen scoren Sjaan. Jammer dat Vitesse de nul hield.
Chery heeft -3, niet -4quote:Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
-knip-
66.. prima voor een matig team.
Was die geblesseerd?quote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chery heeft -3, niet -4
Braafheid heeft niet gespeeld.
Nee, Schilder kreeg de voorkeur (en terecht)quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was die geblesseerd?Heb ik gemist dan.
Ohquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, Schilder kreeg de voorkeur (en terecht)
Had ik ook ergens gelezen, vi had 'm echter (nog) niet toegekend.quote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Bony had assist is dan 7 punten. en in mn geschiedenis staat ie op 5 punten. vergeten?? of zijn jullie er nog mee bezig
In het wedstrijdverslag staat het wel keurig aangegevenquote:Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Had ik ook ergens gelezen, vi had 'm echter (nog) niet toegekend.
Zal morgen nog eens checken....
Denk dat hij te veel de prutser heeft uitgehangen op het veld.quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was die geblesseerd?Heb ik gemist dan.
Nu wel jaquote:Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef DeVinger het volgende:
Wat moet er aangepast worden aan Bony dan? Die heeft toch al 7 punt?
Mjaquote:Op zondag 9 december 2012 15:27 schreef Bontekoe1982 het volgende:
tis weer een geweldig weekend. geen 1 verdediger houd de 0. finbogason speelt gelijk
armenteros en overtoom gelijk. chery geschorst. weinig punten zo.
22 puntenquote:Bony 2
Chevalier 5
Armenteros 3
Chery -
Holla 3
Achenteh 7
Overtoom 3
Kashia -1
Kalas -1
Omeruo 2
Velthuizen -1
Ja hoor braafheid speelt wel. net ingevallen. das al gelijk 2 punten minder voor jouquote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Alle spelers hebben al gespeeld die konden spelen. Braafheid zal niet van de bank afkomen en Chery is geschorst. Ik weet dus dat ik drie keer kan wisselen.
Nu even kijken wat er met Schilder aan de hand is.quote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Ja hoor braafheid speelt wel. net ingevallen. das al gelijk 1 punt minder voor jou
Ook blij mee met zn inval beurt of niet danquote:Op zondag 9 december 2012 18:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het lachen met Braafheid is me vergaan, aangezien het 3-0 staat voor PSV.
Waarom typte ik daar Matavz? Ik bedoelde Pelléquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, gaan we weer:
Armenteros Matavz
Overtoom Van Ginkel
Omeruo Joppen (anders kon ik de 2e niet betalen)
Chery Kakuta
Ah. Zonde. Niet dat het me zeer veel punten gaat kosten en dat ik er geen budget meer voor had om te wisselen, én het niet op fcupdate stond.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Bayswater het volgende:
Die Turk speelt dit jaar niet meer, daarom heb ik Otsu gekozen. De nieuwe Honda.
Finnbogason ook naast Sarota en Duarte.quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Bayswater het volgende:
Finnbogason zeker ook? Veroorzaakte ook nog een penalty. Kreeg geen 2e gele kaart daarvoor, zijn doelpuntje maakt weer wat goed.
46 punten, mwohquote:Bony 4
Chevalier 5
Pelle 8
Kakuta 3
Van Ginkel 3
Holla 4
Achenteh 2
Kalas 7
Kashia 3
Joppen 4
Velthuizen 3
Van wie?quote:
15:40quote:
Oh, fijnquote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
15:40
VIT - RKC: GOAL! Vitesse heeft de vroege goal! Wie anders dan Wilfried Bony kopt de bal, na een voorzet van Kalas, tegen de touwen? 1-0 in Arnhem!
40 punten dus.quote:Kalas 5 ipv 7
Kashia 1 ipv 3
Velthuizen 1 ipv 3
Dat was die van Beugelsdijk zeker niet als je Pelle (met ook nog een onbehouwen duw) voor precies hetzelfde niets geeft, bij Martens Indi is er nog wat voor te zeggen aangezien er alleen nog een open doel was.quote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef Bontekoe1982 het volgende:
In de wed verslag van voetbal international staat ook dat martins indi de assist gaf op pelle. Martins indi zal toch wel vrij gesproken worden. Als dat al rood is.
Zo zeker?quote:Basis 2
Gelijk 1
Assist (2) 8
Tegen -2
volgens mij heeft hij een pingel veroorzaaktquote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waarom heeft alfredje finbogason -1?
Kloptquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shinji, hoe kom jij op 9 voor Kalas dan?
[..]
Zo zeker?
Klopt ookquote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij een pingel veroorzaakt
Tuurlijk kunnen ze de punten wel rechtzetten. Gebeurd zo vaak. Het is wat problematischer als er al budget is uitgedeeld natuurlijk.quote:
Volledig mee eens!quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
mja, het probleem met dat soort beslissingen is waar je de grens legt. Ga je dan ook iemand nog een rode kaart toewijzen als hij op basis van de tv-beelden wordt geschorst?
We hebben daarom besloten om de beslissingen die door de aanklager/tuchtcommissie van de KNVB worden genomen niet mee te nemen, waardoor er meteen duidelijkheid naar iedereen is. Verder voorkomt het problemen met de budgetten en dergelijke als de teams weer open zijn om te wisselen.
Volgens mij staat 'ie bij ongeveer idereen in de opstelling..quote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Bayswater het volgende:
Precies, is altijd al zo geweest en omdat het nu plots om meneer Indi gaat zouden de regels omgegooid moeten worden? Nee, dus. Kan je bijvoorbeeld ook instellen dat er aftrek volgt na straffen op tv-beelden omdat er dan een rode kaart gemist zou zijn. Kortom het einde is dan zoek.
Gaat nog niet al te bestquote:Bony 2
Chevalier (moet nog)
Pellé (moet nog)
Holla 5
Kakuta 2
Van Ginkel 5
Achenteh 3
Kalas 0
Kashia 5
Joppen (moet nog)
Velthuizen 0
32, jeujquote:Bony 2