quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb maarliefst 7 man vervangen, dit is nu m'n team (schuingedrukt = spelers die bleven)
Tadic - Chevalier - Finnbogason
Chery - Holla - Gouriye - Achenteh
V.d. Maarel - Wuytens - Bulthuis
Ruiter
Klopt, maar ik doe het nou eenmaal altijd op maandag. Het is me vorig jaar nl. al een keer of 4 á 5 overkomen dat ik de zooi vergat aan te passenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Al die mensen die nu al hun teams vervangen (met als excuus ja anders vergeet ik het, maar ondertussen wel het meeste posten in de topics van de voetbalmanager)
Ik snap het ook niet....quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Al die mensen die nu al hun teams vervangen (met als excuus ja anders vergeet ik het, maar ondertussen wel het meeste posten in de topics van de voetbalmanager)
Ik verloor vorig jaar flink punten toen ik een speelronde te laat een volledig NEC-elftal opstelde, scheelde al gauw 80 punten. Eerder in het seizoen had ik veel RKC op willen stellen, vergeten, scheelde me ook iets van 60 punten... dusjaquote:
30 met nog 4 spelers te gaanquote:Tadic (moet nog)
Chevalier (moet nog)
Finnbogason (moet nog)
Chery 3
Holla 1
Achenteh (moet nog)
Gouriye 2
V.d. Maarel 5
Wuytens 5
Bulthuis 9
De Ruiter 5
Mooi teamquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:24 schreef SnuggLe het volgende:
Kijk, dat zei ik al eerder; nooit teveel wisselen & paniekwissels doen vanwege 1 weekend. Dat kost teveel transferkosten. Mensen die Vitesse hebben laten staan doen het netjes.
Denk dat ik een serieuze gooi kan doen dit weekend naar plek 1. Al is de nummer 1 alleen zo fijn om zijn team niet open te zetten, wat erg jammer is. Maar ik scoor aardig denk ik met Willems (de nul), Bulthuis (2 assists), Velthuizen (de nul) en Bony (2 doelpunten). Nu 49 met 7 spelers. Morgen nog Finnbogasson, Gudmundsson, Rosales en Luyckx. Ik ben heel benieuwd.
Prima team.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:24 schreef SnuggLe het volgende:
Kijk, dat zei ik al eerder; nooit teveel wisselen & paniekwissels doen vanwege 1 weekend. Dat kost teveel transferkosten. Mensen die Vitesse hebben laten staan doen het netjes.
Denk dat ik een serieuze gooi kan doen dit weekend naar plek 1. Al is de nummer 1 alleen zo fijn om zijn team niet open te zetten, wat erg jammer is. Maar ik scoor aardig denk ik met Willems (de nul), Bulthuis (2 assists), Velthuizen (de nul) en Bony (2 doelpunten). Nu 49 met 7 spelers. Morgen nog Finnbogasson, Gudmundsson, Rosales en Luyckx. Ik ben heel benieuwd.
Wijsheid achteraf. Voor hetzelfde geld had Ajax met 3 - 0 gewonnen en had je 20 punten in de min gestaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:24 schreef SnuggLe het volgende:
vdHoorn/Bulthuis voelt voor mij als wijsheid achteraf, en Vitesse verdedigers niet laten staan ook. Desalniettemin is 25 punten met 5 spelers een prima score. Dat ik PSV niet heb gekozen is ook jammer, maar ach, die krijgen wel weer ergens 25 tegengoals te verwerken.quote:Op zondag 4 november 2012 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wijsheid achteraf. Voor hetzelfde geld had Ajax met 3 - 0 gewonnen en had je 20 punten in de min gestaan.
Dat is negens voor nodig.quote:Op zondag 4 november 2012 10:57 schreef DeVinger het volgende:
Snuggle is gewoon de bom. Wijsheid achteraf, wijsheid vooraf, het gaat hem er om dat je niet op basis van één speelronde alles moet wisselen maar op de lange termijn moet spelen. Dat wil niet zeggen dat je als je denkt dat Vitesse veel tegendoelpunten gaat krijgen je ze niet mag wisselen, maar je moet het niet doen om ze vervolgens weer terug te kopen, dat kost teveel geld en gaat ten koste van je gehele team.
Daarom ben je gewoon de bom man!quote:Op zondag 4 november 2012 11:45 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is negens voor nodig.
Ik heb gewoon een strategie, netzoals vele andere mensen die redelijk bovenaan staan. En dat is in het kort:
1. niet direct wisselen, maar zo kort mogelijk voordat een nieuwe spelronde begint;
2. geen paniekwissels doen; het gaat om de langere termijn!
3. niet teveel wisselen, dat kost te veel transferkosten (en daarmee op termijn ook punten)
4. de verdediging pakt de meeste punten, zorg dat die goed staat aan het begin.
5. kijk op VI.nl voor wie er wel/niet speelt, op scherp staat;
6. let goed op wie geblesseerd is of geschorst is, oa via FCUpdate.nl (zie ook punt 1)
En ja, het gaat ook om een dosis geluk. Natuurlijk. Maar met deze regels speel ik al jaren en haal ik aardige resultaten.
quote:
54 punten en Chevalier moet nog, ik ben tevredenquote:Tadic 10
Chevalier (moet nog)
Finnbogason 8
Chery 3
Holla 1
Achenteh 2
Gouriye 2
V.d. Maarel 5
Wuytens 5
Bulthuis 13
De Ruiter 5
Bulthuis heeft volgens mij 2x gescoord dit seizoen, vd Hoorn ook, dus dat valt heus wel mee hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 09:07 schreef SnuggLe het volgende:
Bulthuis is zeker geen wijsheid achteraf: gezien hoeveel doelpunten hij al heeft gemaakt en hoe goed Utrecht draait?
En Vitesse: 3-0 verliezen is maar 1 minpunt. Winnen met1/2 tegendoelpunten is altijd nog 3/4 punten. Dat is niet heel veel verschil, gezien de transferkosten.
Dat is toch een stuk meer dan de meeste verdedigers. En laat zien dat hij aanvallend is ingesteld. Vergelijk met Rosales en Janmaat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bulthuis heeft volgens mij 2x gescoord dit seizoen, vd Hoorn ook, dus dat valt heus wel mee hoor.
En ach, verder gebruik ik vergelijkbare tactiek. Middenveld is het minst belangrijk, behalve als er een belangrijke doelpuntenmaker staat.
Mee eens, anderzijds is vdhoorn een uitstekende kopper. Ik heb getwijfeld tussen die 2, en dat is niet onterecht. Natuurlijk geeft een back wel vaker assists. Toch voelt het na die overweging als wijsheid achteraf, net als reis/bony op het begin.quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is toch een stuk meer dan de meeste verdedigers. En laat zien dat hij aanvallend is ingesteld. Vergelijk met Rosales en Janmaat bijvoorbeeld.
Tuurlijk, soms is het wijsheid achteraf ja. En geluk. En fingerspitzengefuhl. En noem het allemaal maar op. Ik laat me er ook wel eens toe verleiden hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, anderzijds is vdhoorn een uitstekende kopper. Ik heb getwijfeld tussen die 2, en dat is niet onterecht. Natuurlijk geeft een back wel vaker assists. Toch voelt het na die overweging als wijsheid achteraf, net als reis/bony op het begin.
Je moet alleen niet wisselen op wijsheid achteraf, maar ik laat me er toch wel eens toe verleiden. Al was foor geen slechte wissel nu hij geblesseerd is. Dat pakt dan weer goed uit.
Een keuze voor wuytens boven vdhoorn/bulthuis is mi dan wel weer onhandig.
Zou inmiddels verwerkt moeten zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 15:35 schreef SnuggLe het volgende:
Wanneer komen de punen van deze week? De teampunten zijn wel aangepast, maar het klassement nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |