Als man kan ik het me voorstellen dat je grote leuker vindt, maar dat je als vrouw je seksuele aantrekkelijkheid belangrijker vindt dan de praktische onhandigheid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat meer inlevingsvermogen tonen
Waarschijnlijk vinden heel veel vrouwen het niet onhandig. Bovendien zijn er veel vrouwen die het mooi vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kan ik het me voorstellen dat je grote leuker vindt, maar dat je als vrouw je seksuele aantrekkelijkheid belangrijker vindt dan de praktische onhandigheid?
Vandaar ook dat jullie je in corsetten hijssen en op metershoge hakken lopen, omdat het zo praktisch is en zo lekker zit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kan ik het me voorstellen dat je grote leuker vindt, maar dat je als vrouw je seksuele aantrekkelijkheid belangrijker vindt dan de praktische onhandigheid?
Volgens mij valt Gitaar daar niet op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik verwachtte een "cup A rules" TT ofzo
Ik in mijn thee, maar ik spreek daar toch ook niet overquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb honing aan mijn billetjes.
TCHOCKKKquote:
Ja best wel.quote:
Haiquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ben weg. Hoi flips
.
Truste allemaal![]()
.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb honing aan mijn billetjes.
Dat is vast ook wel zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden heel veel vrouwen het niet onhandig. Bovendien zijn er veel vrouwen die het mooi vinden.
fap zequote:Op maandag 29 oktober 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ben weg. Hoi flips
.
Truste allemaal![]()
.
Hoef ik niet steeds te switchen om tegen je te pratenquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TCHOCKKK
[..]
Ja best wel.
[..]
Hai
[..]
Die zijn jongensachtiger, dus voor een (meer) heteroseksueel meisje is dat wel logisch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is vast ook wel zo
Maar ik voel me ook wel juist een beetje aangetrokken tot platte meisjes.
Ik heb geen hakken. En corsetten zitten niet onprettig als je ze niet teveel snoert, goed voor je houding ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar ook dat jullie je in corsetten hijssen en op metershoge hakken lopen, omdat het zo praktisch is en zo lekker zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |