Of dat Stefan de cure neemt en dus sterft en Damon haar opvangt maar voor altijd een vampier blijft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat zou ook nog eens kunnen jaMaar de schrijvers kennende willen ze het romantisch laten eindigen, dus ik denk dat Elena samen met Stefan of Damon tenminste wel blijft leven en een romantisch happy ending krijgt. Denk ik tenminste. Maar het zou wel een goede verhaallijn zijn ja
Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of dat Stefan de cure neemt en dus sterft en Damon haar opvangt maar voor altijd een vampier blijft.
Om kindjes te makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vindenMaar waarom zou Stefan als eerste de Cure nemen?
Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om kindjes te maken
Nee serieus, iets als romantisch samen met Elena de cure nemen ofzo, zodat ze als mensen verder kunnen?
Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.
Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.
Nee daarom, haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...
Geen idee?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
is dit het laatste seizoen dan ?
Hoop het nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
is dit het laatste seizoen dan ?
Why?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk trouwens wel dat dit t laatste seizoen is?
Mwah. Weet ik niet hoor. Ze kunnen altijd nog van álles bij verzinnen. Zie nu maar. Ik had nooit gedacht dat ze nog zoiets cools zouden kunnen verzinnen. En er zijn echt wel veel meer series met +5 seizoenen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Maar op een gegeven moment is het verhaal toch ook wel klaar.?
Zolang ze maar niet teveel rare dingen gaan verzinnen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mwah. Weet ik niet hoor. Ze kunnen altijd nog van álles bij verzinnen. Zie nu maar. Ik had nooit gedacht dat ze nog zoiets cools zouden kunnen verzinnen. En er zijn echt wel veel meer series met +5 seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |