Ik heb al een "crush" op haar vanaf H2Oquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Was wel erg leuk om Phoebe Tonkin in de serie te zien. Ik vond haar zo tof en leuk in The Secret Circle
some hot lesbovampaction! rawrquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaal
We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zitquote:
euh zat ff niet op te letten...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zitWel bij de les blijven he!!!
No problemo en thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef janeway het volgende:
euh ja jee
[..]
euh zat ff niet op te letten...hihi
Succes dan maar he
Ik heb Trueblood nooit gezienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en over trueblood.. jessica is way way way hot
Heeft niets met 'denken' te maken. Als vampier met al je verhoogde zintuigen moet je meteen kunnen zien en horen wanneer het een vampier is, dus beetje raar, vooral als je zo lang met iemand aan 't praten bent en daarna ook nog eens kust. Stefan had het toch ook in 1 x doorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef loezzzje het volgende:
Hij zou sowieso ook een hartslag moeten horen bij Elena. Als die er niet is zou er wel een belletje moeten gaan rinkelen zou je zeggenMaarja niemand had natuurlijk verwacht dat Kat terug zou zijn na 150 jaar. Ik denk dat hij er gewoon vanuit ging dat het Elena was. 1. Ze lijkt op Elena 2. Ze had Elena's kleren aan 3. Ze stond voor Elena's huis
Tsja dan denk je niet gauwdat is Elena niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef loezzzje het volgende:
Ja ben het met je eens over dat het een stomme fout was van de schrijversIs hetzelfde als in die webclip voor de aflevering van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 284390 dat is idd wel faalhazerij ja
edit: oh maar ik bedenk me opeens iets, misschien hoort Stefan wel wat er gezegd wordt maar weet hij niet waar het over gaat, snap jedat hij daarom vraagt "what was that about" ofzeau
[ Bericht 5% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 31-10-2012 16:55:25 ]Gewoon normaal doen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef loezzzje het volgende:
Hoeft toch niet per seSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever
Gewoon normaal doen ja.
Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb Trueblood nooit gezienmaar eens doen
Trouwens, even klagen over TVD. Ben natuurlijk opnieuw begonnen dus gisteren met S2 gestart. In aflevering 1 zit al zoveel faalheid. Damon merkt niet eens dat Kath Elena niet is op de veranda als ze gaan zoenen. Een vampier voelt/ziet/ruikt/hoort het toch meteen wanneer het geen mens is wanneer je haar nota bene kust!![]()
Maar goed dit zien we maar even door de vingers![]()
En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per seLiz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever
Ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.
in de afgelopen aflevering zei Jeremy toch dat hij badass was, en maakte Damon daar een opmerking over..
Ja, wellicht hebben ze al eerder contact gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 09:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat?
Maarja we zullen het niet eens worden
Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Oeee ik vind het leuk dat de hunter weer vrij is..
En ik mag die leraar dus echt nieten waarom is hij de "baas" over de hunter
![]()
Verder Damonen Bonnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |