Fera had ik al gekjoetquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar het gaat nu even niet over mij!
Mag Kaneel mee?quote:
Ja maar nu heb je een "hunk" dan waarschijnlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Het slaat alleen nergens op. Heb ook mijn best moeten doen voor wat ik nu heb.
Het is heus geen rozengeur en wodka lime hoor, ook voor vrouwen niet. Ja, wellicht als je een overweldigende schoonheid bent of zo.
Met zo een foto, hell yeahquote:
Net seks nu sex.quote:
Dat zeg ik niet. Net was er een Seks TT.quote:
In het begin wel en tijdens ookquote:
Hij is helemaal mijn smaak ja. En nee, dat lukt mij niet zo makkelijk, hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je een "hunk" dan waarschijnlijk, andere kun je zo krijgen
.
[..]
Met zo een foto, hell yeah.
.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]Oké, dan laat ik hem thuis bij de hond.
Het gaat om de spellingquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Net was er een Seks TT.
Dat is de prijs die je moet betalenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
In het begin wel en tijdens ook, achteraf
.
Ik had het niet tegen jou. Hij snapte mijn punt niet.quote:
je pandapuntquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Hij snapte mijn punt niet.
Kom jij 'm stelen?quote:
Sorryquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Hij snapte mijn punt niet.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is helemaal mijn smaak ja. En nee, dat lukt mij niet zo makkelijk, hoor.
Hoe lang is lang?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb je als je al lang dezelfde partner hebt
quote:
ik denk dat er wel meer jouw pandapunt willen stelenquote:
quote:
Sommige willen alleen al een vrouw, dus hoeveel is dat dan waard?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er wel meer jouw pandapunt willen stelen
Om wat je zei, hequote:
Ik heb één keer dronken seks gehad. Dat was echt fantastisch, leek eeuwig te duren.quote:
teveel alcohol blijf he geyl, maar presteren ho maarquote:
Wat is je mission? Met dat setje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om wat je zei, he.
Oh en mission accomplished.
Weet ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergeet niet dat ik OUD ben he
(18 jaar al nu![]()
![]()
)
neuken ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één keer dronken seks gehad. Dat was echt fantastisch, leek eeuwig te duren.
Seksuele frustratie alleen.quote:
Dit had ik gister nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één keer dronken seks gehad. Dat was echt fantastisch, leek eeuwig te duren.
dat sleet na een jaar of 5 er al wel afquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik
Ik vraag me gewoon af wanneer dat verliefde er ongeveer af gaat.
Ik weet niet eens of je wel goed kan zoenen.quote:
Mwa, daar twijfel ik nog wel eens aanquote:
Ik ben de beste zoener in NLquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of je wel goed kan zoenen.
Lucky you.quote:
De vlinders vind ik best wel een vreemde uitdrukking, kan me niet voorstellen hoe dat voelt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat sleet na een jaar of 5 er al wel af
stellen die beweren na 20 jaar nog de vlinders te hebben neem ik niet serieus
of ik doe iets fout
It certainly was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Good for you. En voor hem. [ afbeelding ]
serieus ik ben proquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- gooit z'n oorkonde maar weg
Of je maakt de hele avond flauwe grappen over mijn leeftijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Lucky you.Drank is bij mij geen garantie, vaak word ik slaperig of alleen supermelig, waardoor ik irritant loop te kutten en te vervelen.
In dit topic kan ik haast ruiken bij sommigen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, daar twijfel ik nog wel eens aan.
Jij durft.quote:
Ik word eerst giechelig, dan vervelend.. en dan supergeilquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Lucky you.Drank is bij mij geen garantie, vaak word ik slaperig of alleen supermelig, waardoor ik irritant loop te kutten en te vervelen.
En je bent niet eens oudquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of je maakt de hele avond flauwe grappen over mijn leeftijd.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij durft.En toch een 16 jarige hosselen?
Arme Kaneelquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relationeel vlak ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
In dit topic kan ik haast ruiken bij sommigen.
Dat doe ik nuchter net zo hard.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
In dit topic kan ik haast ruiken bij sommigen.
beetje de kriebels in je buik als je bij elkaar bent, en verdrietig als je niet samen bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vlinders vind ik best wel een vreemde uitdrukking, kan me niet voorstellen hoe dat voelt.
Ik heb mezelf wel ooit dronken aangeboden aan mn ex en toen hij er serieus op in ging, lachte ik hem keihard uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik word eerst giechelig, dan vervelend.. en dan supergeil
Misschien morgen. Ik ga slapen in m'n home made cocoonquote:
Wat een kutstreekquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel ooit dronken aangeboden aan mn ex en toen hij er serieus op in ging, lachte ik hem keihard uit.
Letterlijk als vlinders. Het is een heel treffende vergelijking. Een soort onpositioneerbare tinteling in je maagstreek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vlinders vind ik best wel een vreemde uitdrukking, kan me niet voorstellen hoe dat voelt.
De laatste twee zijn herkenbaar, maar ik voel gewoon niets in mijn buik kriebelen of vliegen behalve het altijd aanwezige geborrel in mijn onderbuikquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje de kriebels in je buik als je bij elkaar bent, en verdrietig als je niet samen bent
en niet van elkaar af kunnen blijven ook
Die had ik vanmiddag toen de Via Volta naar beneden stormde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Letterlijk als vlinders. Het is een heel treffende vergelijking. Een soort onpositioneerbare tinteling in je maagstreek.
Ik zei al dat ik alleen irritant loop te kutten als ik dronken en melig ben.quote:
Hoiiquote:
True story. Maar dat is niet irritant lopen kutten, dat is gewoon martelingquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik alleen irritant loop te kutten als ik dronken en melig ben.
Ik kan me er gewoon echt niet wat bij voorstellenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Letterlijk als vlinders. Het is een heel treffende vergelijking. Een soort onpositioneerbare tinteling in je maagstreek.
Dank je.quote:
Ja. Pas maar op als ze jou ontmoet straks.quote:
True.quote:
ach vermoedelijk heeft niet iedereen hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me er gewoon echt niet wat bij voorstellen
Hij kon er wel om lachen, hij was zelf niet dronken. Dus toen hielp hij me naar mijn bed omdat ik zelf de trap niet meer op kon zonder te kruipen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True story. Maar dat is niet irritant lopen kutten, dat is gewoon marteling
Ga eens in een achtbaan zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon zoals heel nerveus zijn maar dan met minder negatieve bij-effecten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel netjes van 'mquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij kon er wel om lachen, hij was zelf niet dronken. Dus toen hielp hij me naar mijn bed omdat ik zelf de trap niet meer op kon zonder te kruipen.
Ik hoop dat ik nog heel lang blijf knuffelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach vermoedelijk heeft niet iedereen het
maar de echte vlinders waren bij mij ook na een klein jaartje wel uitgevlogen
en het niet van elkaar af kunnen blijven een jaar of wat later ook wel
Je begon zelf met jezelf een oude man noemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ja. Pas maar op als ze jou ontmoet straks.
[..]
True.
ik kon me indertijd ook niet voorstellen dat dat ooit over zou gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog heel lang blijf knuffelen
Tell me everything.quote:
teveel alcohol gaat op gegeven moment in moeheid overquote:
Lukcy bastard.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef Tchock het volgende:
Crack_ danst al tien minuten voor de webcam
Goed bezig. Nog potjes versierd?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je begon zelf met jezelf een oude man noemen.
helaasquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel alcohol gaat op gegeven moment in moeheid over
Ik ben niet oudquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ja. Pas maar op als ze jou ontmoet straks.
[..]
True.
Allicht beter dan jouw ervaring met een 16 jarige kiddow.quote:
Crack_ als webcamgirl. Ik zag het opeens voor me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef Tchock het volgende:
Crack_ danst al tien minuten voor de webcam
zit Heloef achter potten aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig. Nog potjes versierd?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Allicht beter dan jouw ervaring met een 16 jarige kiddow.
En dan zit je overdreven naast me te kuchen. Het helpt allemaal niet mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukcy bastard.
[..]
[..]
Ik wist dat jouw hersens daarnaartoe zouden gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Crack_ als webcamgirl. Ik zag het opeens voor me.
Jij bent een jonge god.quote:
Neuh ik zou niet eens weten wie ik zou moeten hosselen.quote:
Ik weet het.quote:
Tuurlijk, hij is baas.quote:
Ik krijg er een klein stijfje van.quote:
Ik kuch minder dan Bogie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan zit je overdreven naast me te kuchen. Het helpt allemaal niet mee.
Nee alleen opengemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik denk dat je stoere verhalen had over het afgelopen weekend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh ik zou niet eens weten wie ik zou moeten hosselen.
Zit je trouwens al i n de trein?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik denk dat je stoere verhalen had over het afgelopen weekend.
Maar Bogie is een oude ziel. Dat was hij als pup al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Tuurlijk, hij is baas.
[..]
Ik krijg er een klein stijfje van.
[..]
Ik kuch minder dan Bogie.
Een keer verdomme.quote:
Een oude ziel vol levenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Bogie is een oude ziel. Dat was hij als pup al.
De macarena?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist dat jouw hersens daarnaartoe zouden gaanNee, ze heeft gewoon kleren aan en het is ook niet echt sensueel dansen.
Nee schat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit je trouwens al i n de trein?
Het spijt mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik denk dat je stoere verhalen had over het afgelopen weekend.
Als je hem soms ziet, zou je het niet denken.quote:
Vertel mij watquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je hem soms ziet, zou je het niet denken.Maar hij wordt hyper bij katten in de buurt.
Ze werd na jou pot?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan wat ik had
dat moet toch wel een mooie geweest zijn danquote:
Het is nog niet te laat. We kunnen nog steeds mokkakindjes maken.quote:
Alleen als heloef zijn penis in jou past.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. We kunnen nog steeds mokkakindjes maken.
Whut.quote:
Waar een wil is, is een weg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als heloef zijn penis in jou past.
Guess soquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond ze toen ineens piemels niet meer lekker?
Tsja, ineens kwam ze met de melding dat ze iemand anders leuker vond. Een dame.quote:
Is dat mogelijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond ze toen ineens piemels niet meer lekker?
Heloef gebruikt vaak een krik, heb ik me laten vertellen.quote:
Men, wat kut. Maar ja, beter dat ze er dan achter komt dan wanneer jullie getrouwd zijn en kindjes hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ineens kwam ze met de melding dat ze iemand anders leuker vond. Een dame.
Nee ze had geen legerkistjes en een kort kapsel. Helaas.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet toch wel een mooie geweest zijn dan
meeste zijn nogal... ehhhh.... potterig
Ik kan me ergere dingen voorstellenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ineens kwam ze met de melding dat ze iemand anders leuker vond. Een dame.
Ja, dat klopt wel. Hehe.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Men, wat kut. Maar ja, beter dat ze er dan achter komt dan wanneer jullie getrouwd zijn en kindjes hebben.
quote:
kusje op je humeurquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdorie.. Mn hele humeur in 1x naar de tyfus
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Strak plan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. We kunnen nog steeds mokkakindjes maken.
Oh crapquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop niet te strak.quote:
That's my girl.quote:
Niets mis met legerkistjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze had geen legerkistjes en een kort kapsel. Helaas.
Zo rollen wij. Wen er aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mannen en hun geweldige woordkeuze.. Thats whatsup
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vertel. Weer een geweldig lompe opmerking?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb haar nog niet getracht te hosselen. Heloef wel. Het zou dus kunnen. 50% kans.quote:
Ja. Affreus.quote:
Komt allemaal goed hoor.quote:
Ik verwacht een twee uur durend voorspel.quote:
Mwah.. Das nog zachtjes uitgedrukt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertel. Weer een geweldig lompe opmerking?
En van tuinbroeken en pittige korte kapsels zekerquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar voor een heel klein deel
Ik hou gewoon van schoenen die groot en tof zijn.
Ach meis toch ...quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mwah.. Das nog zachtjes uitgedrukt..
Deal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verwacht een twee uur durend voorspel.
True story.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach meis toch ...Vaak hebben ze het niet eens door.
Mwah.quote:
Tuinbroeken zijn ook tof ja. Pittig kort hoeft niet, haar tot ongeveer bij de oren vind ik wel leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En van tuinbroeken en pittige korte kapsels zeker
quote:
Ik heb nog niks lomps uit jouw mond gehoord eigenlijk.quote:
Kan wel janken tbhquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach meis toch ...Vaak hebben ze het niet eens door.
Ik ben nog jong en fit.quote:
Het is vrijwel allemaal hetzelfde, ze recyclen complete beats en nummers en die 'humor' is er na drie albums ook wel afquote:
Hehehe, hater.quote:
Niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog niks lomps uit jouw mond gehoord eigenlijk.
Dat probleem hebben zoveel bandsquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is vrijwel allemaal hetzelfde, ze recyclen complete beats en nummers en die 'humor' is er na drie albums ook wel af
Wat zei hij dan?quote:
quote:
Nope. Niets wat ik lomp vond. Maar ik ben wel wat gewend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, hater.
Wacht maar!
[..]
Niet?
Zie zijn sigquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Vertel na die tijd alles fera, dan kunnen eventuele misverstanden over de penis van heloef de wereld uit worden geholpen en wordt hij FOK!'s hosselkoning.
Ik vind het echt verschrikkelijk.quote:
Is goed. Ik zal meteen even KPD volspammen met foto's die ik stiekem maak terwijl hij zijn roes uitslaapt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Vertel na die tijd alles fera, dan kunnen eventuele misverstanden over de penis van heloef de wereld uit worden geholpen en wordt hij FOK!'s hosselkoning.
Pics.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb gewoon al een half uur een boner![]()
Er bestaan geen misverstanden over heloef zijn penis. Slechts een realiteit die zijn penis nog niet volledig aankan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Dat had ik me ook wel bedacht ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet niet wat je te wachten staat loef. Ik zeg alleen: KRAMP.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Er bestaan geen misverstanden over heloef zijn penis. Slechts een realiteit die zijn penis nog niet volledig aankan.
Maar je wordt daarna wel beloond voor het harde werk toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet niet wat je te wachten staat loef. Ik zeg alleen: KRAMP.
Je weet toch hoe ik over je denk.quote:
Denk niet dat je nog geniet na twee uur.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je wordt daarna wel beloond voor het harde werk toch?
Niggah say whut?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal meteen even KPD volspammen met foto's die ik stiekem maak terwijl hij zijn roes uitslaapt.
Snap ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou penisfoto's ook wel op prijs stellen aldo.
Ik heb wel soms een halfuur ofzo nodigquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog geniet na twee uur.
Soort vanquote:
De mijne zijn niet zo goed, vraag iemand met flinke jetsers.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ikIk tietpictures van jou ook, maarja je kunt niet alles hebben helaas
Ik wil die kleine van jou zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zijn niet zo goed, vraag iemand met flinke jetsers.
Dat is niets vergeleken met twee uurquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel soms een halfuur ofzo nodig
Dan heb ik medelijden maar wel veel plezier
Ik heb ze gezienquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ikIk tietpictures van jou ook, maarja je kunt niet alles hebben helaas
heb je der sex mee gehad?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien zei ik, ik zei niet dat ik pics had
Dat zou ik ook niemand aandoen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met twee uur
Ik heb helemaal geen pics van ze joh.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil die kleine van jou zien
Ze zei twee uur voorspel niet hoe die ingevuld moest worden. Dat verandert de zaak weer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog geniet na twee uur.
Ik heb die foto's die ik aan jou stuurde ook aan Fera gestuurd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou penisfoto's ook wel op prijs stellen aldo.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel soms een halfuur ofzo nodig
Dan heb ik medelijden maar wel veel plezier
Ik doe dat iig wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je wordt daarna wel beloond voor het harde werk toch?
Geintje.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zei twee uur voorspel niet hoe die ingevuld moest woorden. Dat verandert de zaak weer.
Bevestig even dat ik ze gezien heb voor mijn streetcredquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen pics van ze joh.
Dat is nu jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds? Of was dat alleen vroeger.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bevestig even dat ik ze gezien heb voor mijn streetcred
Dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is nu ja
Het een paar keer weer laten komen en net op tijd weer laten afzakken, en dan na een halfuur ongeveer definitief klaarkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Anders zou mijn DM box wel heel snel vollopen natuurlijk. Dat kunnen we niet hebben.quote:
Dat is wel lang geleden, net voor ik een vriend had zelfsquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bevestig even dat ik ze gezien heb voor mijn streetcred
Oh. Hoeveel groter?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel lang geleden, net voor ik een vriend had zelfs
Ze zijn nu ietsje groter geworden
Tchock heeft jjouw boobies gezien?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel lang geleden, net voor ik een vriend had zelfs
Ze zijn nu ietsje groter geworden
Stt, ver verleden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tchock heeft jjouw boobies gezien?
Hah, jij dacht dat ik blufte. ZIE JE WEL VAN DIE STREETCRED LOKAquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tchock heeft jjouw boobies gezien?
Jaloers, ditdatalles.quote:
Ja, ik respecteer je nu.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, jij dacht dat ik blufte. ZIE JE WEL VAN DIE STREETCRED LOKA
Slaap lekker.quote:
Nee, slapenquote:
Dank jequote:
Vind ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat bh's dragen niet chill is.
Waarschijnlijk na het neuken.quote:
Hij vraagt erom.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou eens op met die arme Aldo opgeilen
Om te doen alsof je boobies hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Je ziet ook wel eens bh's hangen in de winkel van maat 65AA ofzo, waarom zou je dan gvd een bh dragen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou eens op met die arme Aldo opgeilen
quote:
Sowieso, het is minder aanwezig dan. En het belangrijkste voor jezelf zijn toch alleen de tepelsquote:
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso, het is minder aanwezig dan. En het belangrijkste voor jezelf zijn toch alleen de tepels
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso, het is minder aanwezig dan. En het belangrijkste voor jezelf zijn toch alleen de tepels
ben ik in de omgekeerde wereld terechtgekomen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt.
En dan lijkt een vrouw mannelijker.
Jij vindt dat fijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt.
En dan lijkt een vrouw mannelijker.
Nee, gewoon bij mensen met een andere smaak dan jijquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ben ik in de omgekeerde wereld terechtgekomen?
Ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:
De vrouwen die ik ken met een a cup die zouden inderdaad niks liever willen dan wat grotere borsten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
/kraskrasquote:
zijn maar weinig vrouwen die liever plat zijn, en ook het aantal mannen die dat liever hebben is beperktquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij mensen met een andere smaak dan jij
Ik kan me niet voorstellen waarom je er als vrouw superblij mee zou zijn, borsten die in de weg zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
Op maandag 29 oktober 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat klopt, maar daarom heeft Loka nog steeds wel gelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn maar weinig vrouwen die liever plat zijn, en ook het aantal mannen die dat liever hebben is beperkt
toch
of ben ik gewoon raar
jij bent raarquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn maar weinig vrouwen die liever plat zijn, en ook het aantal mannen die dat liever hebben is beperkt
toch
of ben ik gewoon raar
Jij mag ook wel wat meer inlevingsvermogen tonenquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen waarom je er als vrouw superblij mee zou zijn, borsten die in de weg zitten.
Nobody summons the heloef.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heloef jonge, reageer eens op DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |