abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118559606
Ik zit met de volgende situatie en ben benieuwd wat anderen hier van vinden.

Ongeveer een jaar geleden heb ik een meid leren kennen. Toen we elkaar tegenkwamen was er direct een klik. Al snel bleek ze een vriend te hebben en reageerde ze daarnaar huiverig voor contact.

Het probleem is dat ik haar ontzettend leuk vind. Ik heb haar dan ook niet los kunnen laten en ze heeft me als een vriend in haar leven toegelaten. Vrouwen en aandacht van vrouwen kom ik niet te kort en ben die typische klootzak met back-ups. Maar deze meid intrigeert me. Een verlangen om bij een vrouw te zijn omdat je van haar houdt of dolverliefd bent heb ik nog zelden gehad. Maar zij maakt iets in me los, ik heb het gevoel dat zij de ware is en constant bij haar wil zijn. De eerste waar ik oprecht tegen wil zeggen: ik houd van je. Klinkt cliché, maar dit voelt uniek.

Ik weet dat zij ook gevoelens voor mij heeft en we hebben er over gepraat. Zij gaf al aan graag alleen vrienden te zijn, omdat dat ze al gelukkig met haar vriend is. Toch heb ik mijn charmes in de strijd gegooid en haar proberen te veroveren van haar nog steeds huidige vriend. Vaak kwam ik bij hun thuis met mijn vriendin en waren we de grootste vrienden; ook met haar vriend. Een goede vent waar geen kwaad in zit met de beste bedoelingen. Ik voel me erg lullig naar hem toe maar vraag me af of ik altijd rekening moet houden met anderen. Ondertussen probeer ik zijn vriendin af te pakken.

En dat laatste is ook bijna succesvol inmiddels. Nog een hele rit te gaan, maar ze houdt zich niet meer in en geeft aan graag bij me te willen zijn en tegelijkertijd kan ze hem niet verlaten door schuldgevoel. Doordat hij verweven in haar vriendinkring zit, zal ze hoogstwaarschijnlijk niet meer welkom zijn en ook haar ouders kunnen goed met haar vriend en zijn ouders. Kiezen voor mij zou kunnen betekenen: een nieuw leven en keuzes.

Inmiddels hebben we seks gehad en in onze vrije tijd brengen we veel tijd door. Maar man, wat ben ik blij en ongelukkig. Ik probeer gevoelloos naar haar vriend te zijn, maar dit is gewoon iets wat ik niet kan. Zij heeft precies hetzelfde. Alleen wil ze de relatie niet verbreken en telkens wachten. Dit voelt alsof ik mijn vriendin in spe moet delen met een andere man die altijd goed naar mij is. Dit maakt het allemaal nog eens zuurder omdat hij zich als een echte vriend naar mij toe gedraagt.

Soms vraag ik mij serieus af of ik haar moet laten gaan; aangezien ze hier veel verdriet en geluk tegelijkertijd van heeft en haar vriend een goede kerel is. Of dat ik voor eigen geluk moet kiezen en haar definitief afpak.

Hoe het leven ingewikkeld kan zijn door gevoelens en dan ben je de tienerjaren al voorbij.
pi_118559869
Nee, gewoon niet doen. Beter zou zijn als ze verteld wat ze met je heeft uitgespookt, tegen haar vriend.
  zondag 28 oktober 2012 @ 22:29:55 #3
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_118559978
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Nee, gewoon niet doen. Beter zou zijn als ze verteld wat ze met je heeft uitgespookt, tegen haar vriend.
Dit dus.

Smerige streken TS. Had dan gewacht totdat ze het uit had gemaakt met haar vriend. Dan had je zeker geweten dat ze met je verder wilde gaan.
Nu niet.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_118560101
Sowieso is het nu te laat aangezien jullie al seks hebben gehad :+
Vertel het eerlijk aan haar vriend, en zien waar het naar toe leidt.
pi_118560126
Het lijkt me zaak dat ze zo snel mogelijk met die gast breekt. Als ze liever bij jou wil zijn is bij hem blijven alleen om haar familie en vriendenkring gerust te stellen natuurlijk onzinnig. Jullie zijn toch al te ver gegaan; hop, knopen doorhakken.

En als zij niet kan kiezen dan moet je aan jezelf gaan denken en afstand van haar nemen, wellicht. Kan zij gewoon door met haar vriend en vergeten jullie wat er is gebeurd, dan heeft niemand een centje pijn. Ja jij, maar goed, wat moet je met een vrouw die twijfelt over jou?
pi_118560173
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Sowieso is het nu te laat aangezien jullie al seks hebben gehad :+
Vertel het eerlijk aan haar vriend, en zien waar het naar toe leidt.
Hij moet het toch niet aan haar vriend vertellen? :') Lijkt me haar taak. Het is haar relatie, zij heeft een verbintenis, TS niet. Het meisje moet even orde op zaken stellen.
pi_118560232
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij moet het toch niet aan haar vriend vertellen? :') Lijkt me haar taak. Het is haar relatie, zij heeft een verbintenis, TS niet. Het meisje moet even orde op zaken stellen.
Dit.

Daarnaast zou ik geen relatie met iemand willen hebben met iemand die een ander neukt tijdens een relatie, mijn twee centen.
  PR/Manusje van alles zondag 28 oktober 2012 @ 22:36:25 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_118560278
Altijd dat geroep dat ze het moeten vertellen. Daar wordt het vast beter door.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 28 oktober 2012 @ 22:36:53 #9
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_118560298
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit.

Daarnaast zou ik geen relatie met iemand willen hebben met iemand die een ander neukt tijdens een relatie, mijn twee centen.
Precies, want in dit geval is het ook nog vaak: What goes around comes around.
Ofwel; Wat ze nu doet bij haar vriend kan ze straks ook bij jou doen.
pi_118560331
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Eerlijkheid is ook wat waard toch? Van haar kant uit dan.
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Dat.
pi_118560332
quote:

[..]

Ja ik bedoelde ook zij moe het eerlijk vertellen aan haar vriend dan _O-

Maar ts, je ging dus met JOUW vriendin bij ze langs :? Wat is daarmee gebeurd dan?
  zondag 28 oktober 2012 @ 22:37:39 #12
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_118560334
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe eerder ze het verteld hoe beter.
Als het op de huidige manier doorgaat zal het verhaal ook een keer uitkomen.
Wees dan ook volwassen genoeg om daar mee om te gaan.
pi_118560573
Altijd mooi en triest om te zien dit. Een meid die zo met haar vriend omgaat zal ook zo met haar nieuwe vriend omgaan. Vind het zelf in ieder geval heel erg triest.

Tevens zou ik het niet erg vinden dat wanneer die vriend van dat meisje erachter komt TS helemaal bont en blauw slaat :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118560712
Wat een kkstreek van de TS.
Iemand die jou nooit verkeerd heeft behandeld zo'n naaistreek leveren.
pi_118560717
quote:

[..]

Als ze het doet moet het goed uitgesproken worden tussen hun en niet tussen hem en mij, dat is een zaak voor daarna.

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Alles komt van twee kanten.
pi_118560858
Jij hebt dus allang je keuze gemaakt het wachten is alleen op haar
pi_118560992
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:43 schreef bijdehand het volgende:
Altijd mooi en triest om te zien dit. Een meid die zo met haar vriend omgaat zal ook zo met haar nieuwe vriend omgaan. Vind het zelf in ieder geval heel erg triest.

Tevens zou ik het niet erg vinden dat wanneer die vriend van dat meisje erachter komt TS helemaal bont en blauw slaat :{
Ik voel me er alles behalve trots op en heb alleen haar om hierover te praten. De eerste twee klappen zou ik opvangen omdat ik het verdien. Alleen veranderd dat de situatie niet.

quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Edskimo het volgende:
Wat een kkstreek van de TS.
Iemand die jou nooit verkeerd heeft behandeld zo'n naaistreek leveren.
Daarom zit ik in een tweestrijd. Maar moet je voor iemand anders zijn geluk gaan of je eigen. Het is ook haar keuze en ik weet dat ik een grote rol in haar beslissing heb gespeeld, maar uiteindelijk beslist zij zelf.
  zondag 28 oktober 2012 @ 22:53:44 #18
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_118561021
quote:
Vaak kwam ik bij hun thuis met mijn vriendin en waren we de grootste vrienden; ook met haar vriend.
Je vriendin of een vriendin? Verder, mja ... ik zou er niet op wachten.
pi_118561211
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Ik voel me er alles behalve trots op en heb alleen haar om hierover te praten. De eerste twee klappen zou ik opvangen omdat ik het verdien. Alleen veranderd dat de situatie niet.
Je verdient imho wel meer dan 2 klappen, maargoed. Gewoon afwachten en kijken wat zij doet. Als ze liever bij die aardige jongen is dan weet jij ook hoe het zit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118561301
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit.

Dit vind ik ook raar hoor. Alsof dat iemand typeert. Zoals TS het beschrijft is het gewoon een realistische situatie waarin eigenlijk niemand schuld heeft; er zijn er twee verliefd geworden terwijl er eigenlijk 1 in een relatie zat. Kan gebeuren, lijkt me.

Hoeft natuurlijk helemaal niet te betekenen dat het grietje in kwestie ook bij haar volgende relaties op anderen verliefd wordt. :')
pi_118561367
quote:
Precies ja, daar heeft werkelijk niemand wat aan. 'Gewoon omdat je eerlijk moet zijn', zo dom en ondoordacht vind ik dat. Bedenk eens even wat dat oplevert. 8)7

Ze moeten dat van die seks gewoon stilhouden, niemand heeft er wat aan als dat 'uitkomt', is alleen maar een trap na. Het meisje moet even aan haar vriend uitleggen dat ze gevoelens heeft voor iemand anders en met iemand anders verder wil.

Done.
pi_118562470
TS, je bent een egoïstische klootzak.
Optie 1: verbreek alle contact met haar, lijkt me nu enigszins laat voor.
Optie 2: ga door met contact hebben en afwachten of zij echt de relatie met haar vriend wil verbreken, want daar twijfelt ze nog al over snap ik.

En sowieso niks vertellen over het vreemd gaan als jullie de enige twee zijn die het weten. Niemand die daar gelukkiger van gaat worden als ze het opbiecht.
pi_118562525
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit vind ik ook raar hoor. Alsof dat iemand typeert. Zoals TS het beschrijft is het gewoon een realistische situatie waarin eigenlijk niemand schuld heeft; er zijn er twee verliefd geworden terwijl er eigenlijk 1 in een relatie zat. Kan gebeuren, lijkt me.

Hoeft natuurlijk helemaal niet te betekenen dat het grietje in kwestie ook bij haar volgende relaties op anderen verliefd wordt. :')
Dit meen je niet toch? Toch?

Even met de partner van een ander het bed in duiken noem ik niet echt een situatie waarin niemand schuld heeft.
pi_118562655
Wat moet je met een vreemdganger?
pi_118562683
Nu ik er nog eens over nadenk vind ik eigenlijk dat het wel meevalt wat je hebt gedaan. Je kent haar vriend via haar toch?
Wat mij betreft is zij het meest egoïstisch en fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')