Dit dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Nee, gewoon niet doen. Beter zou zijn als ze verteld wat ze met je heeft uitgespookt, tegen haar vriend.
Hij moet het toch niet aan haar vriend vertellen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Sowieso is het nu te laat aangezien jullie al seks hebben gehad
Vertel het eerlijk aan haar vriend, en zien waar het naar toe leidt.
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij moet het toch niet aan haar vriend vertellen?Lijkt me haar taak. Het is haar relatie, zij heeft een verbintenis, TS niet. Het meisje moet even orde op zaken stellen.
Precies, want in dit geval is het ook nog vaak: What goes around comes around.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Daarnaast zou ik geen relatie met iemand willen hebben met iemand die een ander neukt tijdens een relatie, mijn twee centen.
Eerlijkheid is ook wat waard toch? Van haar kant uit dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd dat geroep dat ze het moeten vertellen. Daar wordt het vast beter door.
Dat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Precies, want in dit geval is het ook nog vaak: What goes around comes around.
Ofwel; Wat ze nu doet bij haar vriend kan ze straks ook bij jou doen.
Ja ik bedoelde ook zij moe het eerlijk vertellen aan haar vriend danquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij moet het toch niet aan haar vriend vertellen?Lijkt me haar taak. Het is haar relatie, zij heeft een verbintenis, TS niet. Het meisje moet even orde op zaken stellen.
Hoe eerder ze het verteld hoe beter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze het doet moet het goed uitgesproken worden tussen hun en niet tussen hem en mij, dat is een zaak voor daarna.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alles komt van twee kanten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Precies, want in dit geval is het ook nog vaak: What goes around comes around.
Ofwel; Wat ze nu doet bij haar vriend kan ze straks ook bij jou doen.
Ik voel me er alles behalve trots op en heb alleen haar om hierover te praten. De eerste twee klappen zou ik opvangen omdat ik het verdien. Alleen veranderd dat de situatie niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:43 schreef bijdehand het volgende:
Altijd mooi en triest om te zien dit. Een meid die zo met haar vriend omgaat zal ook zo met haar nieuwe vriend omgaan. Vind het zelf in ieder geval heel erg triest.
Tevens zou ik het niet erg vinden dat wanneer die vriend van dat meisje erachter komt TS helemaal bont en blauw slaat
Daarom zit ik in een tweestrijd. Maar moet je voor iemand anders zijn geluk gaan of je eigen. Het is ook haar keuze en ik weet dat ik een grote rol in haar beslissing heb gespeeld, maar uiteindelijk beslist zij zelf.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Edskimo het volgende:
Wat een kkstreek van de TS.
Iemand die jou nooit verkeerd heeft behandeld zo'n naaistreek leveren.
Je vriendin of een vriendin? Verder, mja ... ik zou er niet op wachten.quote:Vaak kwam ik bij hun thuis met mijn vriendin en waren we de grootste vrienden; ook met haar vriend.
Je verdient imho wel meer dan 2 klappen, maargoed. Gewoon afwachten en kijken wat zij doet. Als ze liever bij die aardige jongen is dan weet jij ook hoe het zit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Ik voel me er alles behalve trots op en heb alleen haar om hierover te praten. De eerste twee klappen zou ik opvangen omdat ik het verdien. Alleen veranderd dat de situatie niet.
Dit vind ik ook raar hoor. Alsof dat iemand typeert. Zoals TS het beschrijft is het gewoon een realistische situatie waarin eigenlijk niemand schuld heeft; er zijn er twee verliefd geworden terwijl er eigenlijk 1 in een relatie zat. Kan gebeuren, lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Daarnaast zou ik geen relatie met iemand willen hebben met iemand die een ander neukt tijdens een relatie, mijn twee centen.
Precies ja, daar heeft werkelijk niemand wat aan. 'Gewoon omdat je eerlijk moet zijn', zo dom en ondoordacht vind ik dat. Bedenk eens even wat dat oplevert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit meen je niet toch? Toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar hoor. Alsof dat iemand typeert. Zoals TS het beschrijft is het gewoon een realistische situatie waarin eigenlijk niemand schuld heeft; er zijn er twee verliefd geworden terwijl er eigenlijk 1 in een relatie zat. Kan gebeuren, lijkt me.
Hoeft natuurlijk helemaal niet te betekenen dat het grietje in kwestie ook bij haar volgende relaties op anderen verliefd wordt.
Soms is het niet zo simpel als 'je bent samen dus jouw lichaam is van mij en daar blijft een ander vanaf'. Als je gewoon voor de fun met een ander neukt valt je best iets aan te rekenen in de zin van het beschamen van andermans vertrouwen en wellicht het niet respecteren van de wens van de ander, maar hier zijn twee mensen verliefd op elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit meen je niet toch? Toch?
Even met de partner van een ander het bed in duiken noem ik niet echt een situatie waarin niemand schuld heeft.
Ik vind dit soort gelul dus echt flauwekul. Je bent er zelf bij, ja, je bent verliefd, spannend. Je maakt het bewust mee hoor, het is niet zo dat je dan gewoon niets aan te rekenen is. Zou lekker zijn "ja, ik vermoordde haar ex, maar ik was verliefd, kan gebeuren toch?" kom zeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Soms is het niet zo simpel als 'je bent samen dus jouw lichaam is van mij en daar blijft een ander vanaf'. Als je gewoon voor de fun met een ander neukt valt je best iets aan te rekenen in de zin van het beschamen van andermans vertrouwen en wellicht het niet respecteren van de wens van de ander, maar hier zijn twee mensen verliefd op elkaar.
Ik vind het vrij menselijk. Natuurlijk zal de vriend van het meisje daar anders over denken, maar och, verliefdheid hou je niet tegen wat dat betreft. Als mijn vriend mij niet meer wil kan ik daar moeilijk boos om worden, kan hij ook niet veel aan doen.
Moord en weggaan bij je vriendin omdat jij een ander leuk bent gaat vinden vind jij vergelijkbaar? Waar hebben we het nou over, als dit werkelijk zo'n fout was zouden we dit soort zaken nog steeds strafbaar stellen; de reden dat dat niet zo is is omdat dit gewoon menselijk is, het is geen misdaad, jammer voor jou.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dit soort gelul dus echt flauwekul. Je bent er zelf bij, ja, je bent verliefd, spannend. Je maakt het bewust mee hoor, het is niet zo dat je dan gewoon niets aan te rekenen is. Zou lekker zijn "ja, ik vermoordde haar ex, maar ik was verliefd, kan gebeuren toch?" kom zeg.
Dus zij moet voor TS gaan, omdat ze bang is voor het confronterende 'ik ben vreemdgegaan' gesprekje? Altijd makkelijk de weg van de minste weerstand kiezen.. TS moet haar gewoon echt voor de keuze stellen: gaat ze voor hem of voor d'r huidige vriend. Als t dat laatste is, al het contact afkappen. Vind ik dan hoor..quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Moord en weggaan bij je vriendin omdat jij een ander leuk bent gaat vinden vind jij vergelijkbaar? Waar hebben we het nou over, als dit werkelijk zo'n fout was zouden we dit soort zaken nog steeds strafbaar stellen; de reden dat dat niet zo is is omdat dit gewoon menselijk is, het is geen misdaad, jammer voor jou.
Het is meer een 'vervelende situatie' voor haar vriend dan dat hij nou echt genaaid is. Het is in ieder geval geen houdbare situatie zo, daarom zeg ik; zij moet stoppen met haar vriend, dan kunnen TS en dat meisje samen verder en kan de seks die nog niet plaats had mogen vinden achterwege gelaten worden.
Op die manier de minste tranen, lijkt me. Wel zo efficient.
O, ik dacht dat al duidelijk was dat zij met TS verder wil. Dan moet ze knopen doorhakken ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:05 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
[..]
Dus zij moet voor TS gaan, omdat ze bang is voor het confronterende 'ik ben vreemdgegaan' gesprekje? Altijd makkelijk de weg van de minste weerstand kiezen.. TS moet haar gewoon echt voor de keuze stellen: gaat ze voor hem of voor d'r huidige vriend. Als t dat laatste is, al het contact afkappen. Vind ik dan hoor..
Hij moet echt een pik in zijn kontje krijgen voordat jij vreemdgaan als naaierij gaat zien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is meer een 'vervelende situatie' voor haar vriend dan dat hij nou echt genaaid is.
Willens en wetens stoken in een relatie en de vriendin van een vriend van je neuken. Ja, zij is echt de enige die fout zit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:02 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Ik zou me wel schuldig voelen tegenover die vriend, vooral omdat je het goed kunt vinden met hem, maar uiteindelijk is zij degene die 'fout' zat. Verder zou ik echt niet weten wat je moet doen..
Zij is de enige die een verbintenis heeft, zij moet gewoon haar handen thuis houden als ze in een relatie zit. Ach, van TS is het ook niet netjes nee, gezien hij ook een 'vriendschap' met die vent heeft. Min of meer. Maar uiteindelijk is dat grietje natuurlijk gewoon de verantwoordelijke, en zal zij zich uit moeten leggen en moeten kiezen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Willens en wetens stoken in een relatie en de vriendin van een vriend van je neuken. Ja, zij is echt de enige die fout zit.
Ben t met je eens, tis een rotstreek van een slappe zak, maar schuldgevoel kun je iemand niet opleggen en de taak is wel echt aan haar om t te vertellen? Of vind je dat hij dat zou moeten doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Willens en wetens stoken in een relatie en de vriendin van een vriend van je neuken. Ja, zij is echt de enige die fout zit.
Hm, er stond vervelende situatie. Dat vreemdgaan daargelaten; zij heeft gevoelens voor een ander. Lijkt me een stukje ernstiger. Dat vreemdgaan, of de seks die heeft plaatsgevonden, zou ik gewoon stil houden. Dan hoeft die kerel zich niet op die wijze genaaid te voelen, zoals jij dat zou voelen blijkbaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij moet echt een pik in zijn kontje krijgen voordat jij vreemdgaan als naaierij gaat zien?
'Vreemde situatie'... Mooi eufemisme.
Dat is wel heel makkelijk de schuld van je afschuiven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zij is de enige die een verbintenis heeft, zij moet gewoon haar handen thuis houden als ze in een relatie zit. Ach, van TS is het ook niet netjes nee, gezien hij ook een 'vriendschap' met die vent heeft. Min of meer. Maar uiteindelijk is dat grietje natuurlijk gewoon de verantwoordelijke, en zal zij zich uit moeten leggen en moeten kiezen.
Nouja als ik TS zo lees vraag ik me af of je dus wel kunt spreken van schuld. Nogmaals; het is niet voor niets zo dat wij vreemdgaan niet strafbaar stellen. Relaties en verliefdheden en aantrekkingskracht, het is allemaal zo complex en persoonlijk. Als ik smoorverliefd ben op iemand weet ik ook niet of ik wel van die persoon af kan blijven, zeker niet als die persoon ook interesse in mij heeft. Veel mensen zijn daar door die gevoelens gewoon te zwak voor, en ik vind dat juist wel mooi/aantrekkelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk de schuld van je afschuiven.
Maar goed, de basis van deze relatie is verrot. Om eerlijk te zijn zie ik geen toekomst hierin. Maar ach, het zal allemaal wel.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:13 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
[..]
Ben t met je eens, tis een rotstreek van een slappe zak, maar schuldgevoel kun je iemand niet opleggen en de taak is wel echt aan haar om t te vertellen? Of vind je dat hij dat zou moeten doen?
Het wel of niet vertellen is nu even niet zo belangrijk. Wat er gebeurd is, is gebeurd. Ze kunnen beter kijken naar hoe ze het nu beter kunnen aanpakken. En dan mogen ze beslissen of ze het vertellen of niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hm, er stond vervelende situatie. Dat vreemdgaan daargelaten; zij heeft gevoelens voor een ander. Lijkt me een stukje ernstiger. Dat vreemdgaan, of de seks die heeft plaatsgevonden, zou ik gewoon stil houden. Dan hoeft die kerel zich niet op die wijze genaaid te voelen, zoals jij dat zou voelen blijkbaar.
Eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zij is de enige die een verbintenis heeft, zij moet gewoon haar handen thuis houden als ze in een relatie zit. Ach, van TS is het ook niet netjes nee, gezien hij ook een 'vriendschap' met die vent heeft. Min of meer. Maar uiteindelijk is dat grietje natuurlijk gewoon de verantwoordelijke, en zal zij zich uit moeten leggen en moeten kiezen.
Het gaat dan ook niet om wat de wet voorschrijft, maar heeft meer te maken met normen en waarden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja als ik TS zo lees vraag ik me af of je dus wel kunt spreken van schuld. Nogmaals; het is niet voor niets zo dat wij vreemdgaan niet strafbaar stellen.
Tja, als je niet geschikt bent voor een monogame relatie, ga zo'n relatie dan ook niet aan. Het is de bedoeling (nou ja, je snapt me) om het niet zo ver te laten komen in eerste instantie. Je kan er niet op ingaan en negeren, in plaats gaan erop ingaan en proberen te weerstaan (tja, niet zo raar dat het mislukt...).quote:Relaties en verliefdheden en aantrekkingskracht, het is allemaal zo complex en persoonlijk. Als ik smoorverliefd ben op iemand weet ik ook niet of ik wel van die persoon af kan blijven, zeker niet als die persoon ook interesse in mij heeft.
Met andere woorden, je vindt mensen die gewoon hun gevoel volgen en vreemdgaan wel aantrekkelijk? Of nou ja, je vindt zo'n karaktertrek wel mooi...quote:Veel mensen zijn daar door die gevoelens gewoon te zwak voor, en ik vind dat juist wel mooi/aantrekkelijk.
En dat vind ik nu dat 'sensatie zoeken'. Als mensen het echt willen kunnen ze zich wel inhouden, maar blijkbaar geeft het een kick om zo met mensen om te gaan of je op een bepaalde manier te gedragen. Wat helemaal niet erg hoeft te zijn, hoor. Iedereen doet dat (onbewust)quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ik smoorverliefd ben op iemand weet ik ook niet of ik wel van die persoon af kan blijven, zeker niet als die persoon ook interesse in mij heeft. Veel mensen zijn daar door die gevoelens gewoon te zwak voor, en ik vind dat juist wel mooi/aantrekkelijk.
Ik praat het dus niet zozeer goed, ik denk er anders over dan jij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om wat de wet voorschrijft, maar heeft meer te maken met normen en waarden.
[..]
Tja, als je niet geschikt bent voor een monogame relatie, ga zo'n relatie dan ook niet aan. Het is de bedoeling (nou ja, je snapt me) om het niet zo ver te laten komen in eerste instantie. Je kan er niet op ingaan en negeren, in plaats gaan erop ingaan en proberen te weerstaan (tja, niet zo raar dat het mislukt...).
[..]
Met andere woorden, je vindt mensen die hun gewoon gevoel volgen en vreemdgaan wel aantrekkelijk? Of nou ja, je vindt zo'n karaktertrek wel mooi...
M'kay.
Ik vind het overigens bijzonder om te zien hoe jij krom recht maakt en het allemaal goedpraat.
Onzin, mensen zijn geen rationele wezens. Hoe graag ze zichzelf deze eigenschap ook mogen toedichten...quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:31 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Als mensen het echt willen kunnen ze zich wel inhouden...
Nee, zijn ze ook niet. Maar als je je bewust ben van de oorzaken en gevolgen van dit soort situaties, dan zou je je na mijn mening wel kunnen inhouden. Helaas heeft iedereen egoïstische gevoelens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzin, mensen zijn geen rationele wezens. Hoe graag ze zichzelf deze eigenschap ook mogen toedichten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |