1) is wel handig inderdaad, 12 uur of zoiets?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
1) misschien handig, om de snelheid een beetje erin te houden, om wat tijdslimieten te zetten dat 1 plaatje mag staan?
2) ik denk om de een of andere reden bij het screenshot in de richting van agatha christie games?
niet 20 minuten, dat is te kort, als iemand op zijn werk is of niet kan kijken maar het wel weet, is het een gemiste kans.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef The_Substitute het volgende:
M.b.t. het tempo:
- als je merkt dat er meerdere mensen zijn, zet om de 50 (o.i.d.) minuten een plaatje.
- als je van tevoren weet dat je de rest van de dag geen tijd hebt om de antwoorden te checken, stel dan een niet al te moeilijke (obscure) vraag. (of makkelijker, geef gewoon geen antwoord)
- als iemand al een tijd geen gehoor geeft, dan zou iemand anders gewoon zonder problemen een nieuwe vraag moeten kunnen stellen. Als diegene die zo'n onbeantwoorde vraag gesteld heeft zich weer 's laat zien (en een goed antwoord geeft), kan ie hem altijd opnieuw vragen en hopen dat er dan iemand is die het wel weet.
aldus iemand met forum-trivia ervaring
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
HET SPEL IS NANCY DREW PC
De eerste die nu een spel post, gaat
Die is simpel inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
simpele als het goed is...
Haha yep , was idd te makkelijkquote:
en niet stiekem de link van het plaatje volgen schavuiten!quote:
Haha dit is oud zegquote:
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha dit is oud zeg
Dit heb ik nog gespeeld ( volgens mij op de Commodore-64 ) , heb alleen geen flauw idee meer wat de naam er van was.
Volgens mij was je één of andere militair ofzo.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt
Begon de missie met het samenstellen van je pakket.
Daarna vloog je over de map met een vliegtuig om 3 weaponsupplies te droppen en daarna parachuteerde je er zelf uit en mocht je gaan rennen.
Best pittige game overigens!
Haha ja , wat vet .quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Airborne ranger, helemaal kapot gespeeld als jochie. Erg leuk en tactisch spel (die supplies waren erg belangrijk!)
kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Airborne ranger, helemaal kapot gespeeld als jochie. Erg leuk en tactisch spel (die supplies waren erg belangrijk!)
tja, hij komt me wel bekend voor maar ik kom er maar niet op...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef zatoichi het volgende:
Is ie moeilijk? Was op zowel amiga als megadrive.
Ik bedoel een nieuw plaatje van dezelfde game (vraag).quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
niet 20 minuten, dat is te kort, als iemand op zijn werk is of niet kan kijken maar het wel weet, is het een gemiste kans.
30 min?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik bedoel een nieuw plaatje van dezelfde game (vraag).
Kun je nog een screenshot posten? niemand kent hem met dezequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef zatoichi het volgende:
Is ie moeilijk? Was op zowel amiga als megadrive.
Fatal Rewind! Dank u!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef numero_uno het volgende:
We gaan eens even een deductie van beelden doen:
- op de 2e screen kan je met 'a' forwarden
- op de 3e screen zie ik een 'R' boven beeld --> Rewind?
- We zien een robotje
Robo Rewind?
Yep.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef The_Substitute het volgende:
Als je het zeker weet, stel gewoon een nieuwe vraag.
Fatal Rewind was, zoals al wel duidelijk was, goed! Op de amiga bekend als the killing game show (op de derde screen zie je "the KGS" staan.quote:
Oh en dit is parodius! (ik weet niet welke versie, ik heb alleen die op de SNES gespeeld, maar veel ook...)quote:
Ja haha, eerste zicht deed me denken aan halo en stond nog in me scherm :p ff wat zoeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
From Dust is goed, dat is snel (en een totaal anders spel dan Halo!)
volgens mij richting de 5 of 6quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Commander Keen, weet niet welk deel, maar niet een van de aller-eersten.
Fable?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:59 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe en niet te moeilijk volgens mij
quote:
Jade Empirequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:59 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe en niet te moeilijk volgens mij
Deel 4, secret of the oraclequote:
Die wil ik nog een keer doen! Nooit gespeeld omdat de pc er toen wat moeite mee hadquote:
Callahan Crosstime Saloonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die wil ik nog een keer doen! Nooit gespeeld omdat de pc er toen wat moeite mee had![]()
[ afbeelding ]
Alstu
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Callahan Crosstime Saloon
Zelden zoveel woordgrappen in 1 game gezien
Uurtje later dus een paar screens erbijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even een half uurtje weg...
Eten halen
nah, we wachten wel even, vast wel iemand die het kentquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef numero_uno het volgende:
Ik ben werken als jullie een nieuwe screen willen uploaden doe dat dan kom ik morgen wel met de oplossing!
Betrapt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
nah, we wachten wel even, vast wel iemand die het kent
Haha nee, dat is 'm niet neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
Need for Speed Pauper?
Geen idee, ziet er heeel vaag uit
Voor de vormquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Fahrenheit!
Edit: en omdat ik weet dat ik gelijk heb, een nieuwe:
[ afbeelding ]
Het is tijd voor een tipquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nee, dat is 'm niet nee
Het was ook wel een vaag spel, erg humoristisch!
waarom was da?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik geef even bewust geen antwoord.
Ok, de game is niet al te lang geleden nog door Eurogamer uitgelicht als een vergeten toppertjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het is tijd voor een tip
-SH
Omdat ik hetzelfde spel niet lang geleden gepost hebquote:
haha verdomd ik zie het nu pas... zat net in de laatste 10 posts van vorig deel en die had ik gemistquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelfde spel niet lang geleden gepost heb
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef vosss het volgende:
Big Red Racing? Tenminste in mijn herinnering zag dat er zo uit.
Puik spel inderdaad.
tipsquote:
Hell Yeah: Wrath of the dead rabbitquote:Op maandag 5 november 2012 08:13 schreef Daeron het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt binnenkort een remake van uit.
Nop.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hell Yeah: Wrath of the dead rabbit
Albino Bunny in Swasiland? Geen idee...quote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef Daeron het volgende:
[..]
Nop.
Is voor zover ik kan vinden ook geen remake.
De developer bevindt zich momenteel in zuid afrika.
Zolang je niet direct het plaatje gegoogled hebt, maar er met behulp van de hints achter bent gekomen kan je het gewoon zeggen.quote:
Amnesia?quote:
Want ik herken het wel ...quote:
Geef dan nog een tip of doe een nieuwequote:Op woensdag 7 november 2012 08:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Die laatste is het idd ook niet
Oh kak, die heb ik gespeeld maar ik kan niet op de naam komen.quote:
Onverwacht leuke adventure game, die ik voor 2 hele euros uit de budgetbak heb gevist.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Oh kak, die heb ik gespeeld maar ik kan niet op de naam komen.
Dat zou je wel kunnen zeggen jaquote:Op maandag 12 november 2012 08:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Niemand heeft een idee, tijd voor een nieuwe?
Goldeneye?quote:Op maandag 12 november 2012 22:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Loopt niet zoals vroeger, moet verandering in komen.
[ afbeelding ]
-SH
Nope, maar wel ongelofelijk close, en misschien een hoofdstuk ervan... Nu zeg ik weer teveelquote:
Haha gelijk heb jequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:40 schreef numero_uno het volgende:
Het was Largo Winch: empire under threat...
Sorry moest mn scriptie afmaken
unreal tournament ? (2003?)quote:Op woensdag 14 november 2012 12:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zeker weten Raptor, na research.
[ afbeelding ]
Ik reken 'm goed, je zit echter een sequel ernaast. Het is gewoon de eerste UT. Al denk ik bij nader inzien dat het water toch geen water was maar lava, maar kan het me fout herinneren.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
unreal tournament 2003?
het komt mij wel erg bekend voor...
ow..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed, je zit echter een sequel ernaast. Het is gewoon de eerste UT. Al denk ik bij nader inzien dat het water toch geen water was maar lava, maar kan het me fout herinneren.
Crystal Caves.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..ik dacht juist dat het niet de originele was
(maar dar was wel duidelijk denk ik zo)
[ afbeelding ]beetje klein, maar kon zo snel niet een beter plaatje vinden... beter plaatje gevonden
ik dacht Frontlines fuel of war, dat is em in iedergeval niet...quote:Op donderdag 15 november 2012 11:32 schreef numero_uno het volgende:
en om het tempo erin te houden
[ afbeelding ]
ik ben ondertussen mn scriptie aan het schrijven dus het kan soms iets langer duren voordat ik reageer
Iets... tja, ik vind deze game toch wel verschillen van R6.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht Frontlines fuel of war, dat is em in iedergeval niet...
maar waarom komt hij mij dan zo bekend voor
Full Spectrum Warrior if i'm not mistaken.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Iets... tja, ik vind deze game toch wel verschillen van R6.
[..]
You´re not.. tactical shooter waar je alleen maar je manschappen moet verplaatsen, cover laten nemen en geven en ondertussen en andere team zo neerzetten dat je alles en iedereen flankt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Full Spectrum Warrior if i'm not mistaken.
Klopt, ik had hem toendertijd op de XBOX. Dijk van een game.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef numero_uno het volgende:
[..]
You´re not.. tactical shooter waar je alleen maar je manschappen moet verplaatsen, cover laten nemen en geven en ondertussen en andere team zo neerzetten dat je alles en iedereen flankt.
Heerlijke game, latere levels bijna onmogelijk zonder gebruik te maken van al je tactische kennis.
quote:
welke alice heb jij gespeeld dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:28 schreef zatoichi het volgende:
Doet me denken aan Alice, maar dit kan ik me er niet uit herinneren, dus het zal wel iets anders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
welke alice heb jij gespeeld dan?WTF ik had het over dezelfde serie, alleen deel 1, deel 2 blijkt dus madness returns te zijn, maar dat wist ik helemaal niet (het is echt raad het spel hier!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat er een nieuwe is gepost; ik heb ff geen tijd, dus mij komt het goed uit.
Geen idee, maar bedankt voor de kickquote:
Oblivion?quote:
Doom the fuck up?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:14 schreef Brambeer69 het volgende:
Ik heb er 1 voor jullie:
pc game uit de mid jaren 90.
[ afbeelding ]
Volgende keer even de afbeelding op tinypic zetten als de naam in de url staatquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:22 schreef Brambeer69 het volgende:
Nee helaas,
Ik plaats een laatste pic die misschien bekend is.
[ afbeelding ]
Deze kop werd getoond en sprak tegen je tijdens de installatie.
Er zijn 2 delen van deze serie gemaakt en dit is het tweede deel.
Bayonettaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Witchhaven dus
Next:
[ afbeelding ]
nee helaasquote:
ja idd game of thronesquote:
Dan moet je het in een andere richting gaan zoekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Doet me denken aan een character van dead or alive...
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Was het niet iemand uit de DLC van Fallout: New Vegas?
Ik liet bewust de naam weg voor de mensen die de DLC nog niet hebben gespeeldquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]character wordt vaak naar verwezen in de main game maar sporadisch bij naam genoemd.
medieval nutkickerquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik liet bewust de naam weg voor de mensen die de DLC nog niet hebben gespeeld
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, ik zal inderdaad volgende keer tinypic gebruikenquote:
Shadow of the Damned! Maffe game...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik liet bewust de naam weg voor de mensen die de DLC nog niet hebben gespeeld
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Yup! Erg maffe game ja, enorm gare humor!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:19 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Shadow of the Damned! Maffe game...
Nee het is Kingdom of .......quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef numero_uno het volgende:
Dacht eerst Fable maar dat is m niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |