1) is wel handig inderdaad, 12 uur of zoiets?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
1) misschien handig, om de snelheid een beetje erin te houden, om wat tijdslimieten te zetten dat 1 plaatje mag staan?
2) ik denk om de een of andere reden bij het screenshot in de richting van agatha christie games?
niet 20 minuten, dat is te kort, als iemand op zijn werk is of niet kan kijken maar het wel weet, is het een gemiste kans.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef The_Substitute het volgende:
M.b.t. het tempo:
- als je merkt dat er meerdere mensen zijn, zet om de 50 (o.i.d.) minuten een plaatje.
- als je van tevoren weet dat je de rest van de dag geen tijd hebt om de antwoorden te checken, stel dan een niet al te moeilijke (obscure) vraag. (of makkelijker, geef gewoon geen antwoord)
- als iemand al een tijd geen gehoor geeft, dan zou iemand anders gewoon zonder problemen een nieuwe vraag moeten kunnen stellen. Als diegene die zo'n onbeantwoorde vraag gesteld heeft zich weer 's laat zien (en een goed antwoord geeft), kan ie hem altijd opnieuw vragen en hopen dat er dan iemand is die het wel weet.
aldus iemand met forum-trivia ervaring
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
HET SPEL IS NANCY DREW PC
De eerste die nu een spel post, gaat
Die is simpel inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
simpele als het goed is...
Haha yep , was idd te makkelijkquote:
en niet stiekem de link van het plaatje volgen schavuiten!quote:
Haha dit is oud zegquote:
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha dit is oud zeg
Dit heb ik nog gespeeld ( volgens mij op de Commodore-64 ) , heb alleen geen flauw idee meer wat de naam er van was.
Volgens mij was je één of andere militair ofzo.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt
Begon de missie met het samenstellen van je pakket.
Daarna vloog je over de map met een vliegtuig om 3 weaponsupplies te droppen en daarna parachuteerde je er zelf uit en mocht je gaan rennen.
Best pittige game overigens!
Haha ja , wat vet .quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Airborne ranger, helemaal kapot gespeeld als jochie. Erg leuk en tactisch spel (die supplies waren erg belangrijk!)
kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Airborne ranger, helemaal kapot gespeeld als jochie. Erg leuk en tactisch spel (die supplies waren erg belangrijk!)
tja, hij komt me wel bekend voor maar ik kom er maar niet op...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef zatoichi het volgende:
Is ie moeilijk? Was op zowel amiga als megadrive.
Ik bedoel een nieuw plaatje van dezelfde game (vraag).quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
niet 20 minuten, dat is te kort, als iemand op zijn werk is of niet kan kijken maar het wel weet, is het een gemiste kans.
30 min?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik bedoel een nieuw plaatje van dezelfde game (vraag).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |