Wat een onzin. Alsof je dan de hele avond gaat zitten denken 'oehhh spannend, gaat er nu OOK gezoend worden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:27 schreef Ballard het volgende:
[..]
niet meteen op de mond bij 2e date verhoogt juist de spanning, imho
kweenie hoor. ik vind het gewoon leuk om moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof je dan de hele avond gaat zitten denken 'oehhh spannend, gaat er nu OOK gezoend worden?'
Ja duh, je spreekt toch niets nog een keer af.
Ik zou gewoon doen wat je wilt doen zonder er teveel bij na te denken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef Ballard het volgende:
[..]
kweenie hoor. ik vind het gewoon leuk om moeilijk te doen.
met een 7.1 op paiq lijkt me dat niet heel handigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef Ballard het volgende:
[..]
kweenie hoor. ik vind het gewoon leuk om moeilijk te doen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
met een 7.1 op paiq lijkt me dat niet heel handig
Nice!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
Net pas terug van 2e date... gezellig gekookt en de rest van de avond lopen aankloten op de bank bij haar thuis. Derde date gaat er komen, dunno of ik verliefd op dr kan worden. We gaan het zien.
Geniet er maar van. Morgen kan alles weer anders zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:08 schreef Dennisweb het volgende:
OMG! * Dennisweb heeft beet. Dat gebeurt nooit. Maar Paiq heeft me aan een meisje gekoppeld met een score van 9.1. We hadden de foto er binnen 3 minuten al uit. Daarna stilgevallen van verbazing, want het meisje op de foto is mijn type.
We wilden geen van beiden gaan en praten morgen verder. Zal 't dan ein-de-lijk? Meisje dat niet valt voor fancy oneliners maar voor personality.
Klinkt bekend. Ik zou zeggen NEXTquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
Is dit de nieuwe trend onder de dames om van je af te komen?
Hoi Spezza19, ik ben een leuke man tegen gekomen en ik wil met hem kijken wat erin zit. Hierdoor wil ik ons contact laten voor wat het is. Sorry, maar ik wil gewoon wel eerlijk tegen je zijn
Zoveelste al met dit exacte bericht....
Welcome to the club.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
Hoi Spezza19, ik ben een leuke man tegen gekomen en ik wil met hem kijken wat erin zit. Hierdoor wil ik ons contact laten voor wat het is. Sorry, maar ik wil gewoon wel eerlijk tegen je zijn
Gekke vraag maar wie bepaald dat cijfer dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef perpixel het volgende:
[..]
als je links op je foto klikt. dan opent er een pop up met al je foto's. hier staan dan cijfers bij.
Zoveel vrouwen die deze tekst met soort gelijke tekst gebruiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ze moet je niet. Duidelijk toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
Nou dit is toch een perfect berichtje. Wat wil je nog meer, ze is duidelijk en geeft netjes aan dat ze geen contact meer hoeft. Dus ze laat je gewoon netjes weten hoe de zaken ervoor staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
dat cijfer komt tot stand door de foto beoordelingen van andere users, denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gekke vraag maar wie bepaald dat cijfer dan?
[..]
Zoveel vrouwen die deze tekst met soort gelijke tekst gebruiken.
Die vragen het aan elkaar hoe dat te doen en dan komen ze met een soort gelijke tekst als dit.
Nee maar ik snap wel dat het irritant is als je elke keer zo'n berichtje krijgt. Ze is natuurlijk niet stiekem echt iemand tegengekomen, ik krijg die berichtjes zelf namelijk nooit en ik heb door de jaren heen toch ook een hoop contact gehad met vrouwen op datingsites. (Dan zou je dus zeggen dat het mij ook regelmatig moet overkomen)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nou dit is toch een perfect berichtje. Wat wil je nog meer, ze is duidelijk en geeft netjes aan dat ze geen contact meer hoeft. Dus ze laat je gewoon netjes weten hoe de zaken ervoor staan.
Verwacht je een heel emotioneel verhaal na een paar keer contact ofzo?
Ja denk je, maar ik wil het zeker wetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:48 schreef Ballard het volgende:
[..]
dat cijfer komt tot stand door de foto beoordelingen van andere users, denk ik
is zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja denk je, maar ik wil het zeker weten
Wantquote:
Ja maar het lijkt me dat er dan een cijfer wordt gekoppeld aan de positie waarin je komt te staan in de lijst van "foto's beoordelen". Dus het is niet zo dat mensen jou dat cijfer ook daadwerkelijk hebben gegeven.quote:
ja klopt (ik lees nergens dat mensen zich druk maken trouwens)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Tsjonge, lekker boeiend zeg die punten die je krijgt. Ik mag hopen dat niemand een hoog punt nodig heeft voor z'n eigenwaarde/ego.
Gewoon een gebbetje, en het geeft globaal aan of je foto goed wordt beoordeeld of juist wat minder. Verder niet al te druk over maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |