het was een brainfart van mijn kant. de mailtjes gingen al heen en weer en ik had haar een individueel bericht gestuurd met handgetypt de verkeerde naam in de aanhef..quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Duh...![]()
Tip van de dag; als je hetzelfde bericht naar meerdere vrouwen stuurt, zet de juiste naam erbij of begin met iets algemeens.
Je broek naar beneden doen voordat je aanbelt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Straks 2e date... 1e date tongzoenend afscheid genomen, straks gewoon weer netjes 3 zoenen op de wang? Lastig![]()
Setting: bij haar thuis.
Welke broek?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Je broek naar beneden doen voordat je aanbelt.
quote:
Stuur iig aan op een kus op de mond. 3 zoenen is wel weer wat afstandelijk, gelijk de tong erin misschien net wat teveel...tenzij zij doorpaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Straks 2e date... 1e date tongzoenend afscheid genomen, straks gewoon weer netjes 3 zoenen op de wang? Lastig![]()
Setting: bij haar thuis.
Verstand komt met de leeftijd hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:15 schreef Blue_note het volgende:
Die oudere meid waar ik het over had wordt steeds leuker!
Ontzettend flirterig, complimenteus, een mooie meid ook.
Ze is alleen terughoudend met privé info zoals dr nummer. Dat is dan weer lastig. Maar begrijp haar ook wel hoor.
Ik snap haar ook volkomen. Maarja, hoe neem je die 'angst/twijfel' weg? Lijkt mij moeilijk als vrouw zijnde om iemand dan toch maar je nummer te geven. Je kunt wel veel met elkaar hebben gepraat, maar toch.quote:
Ik vroeg meestal zijn nummer...dan kan zij (ik) er zelf meedoen wat en wanneer zij wilt. Gaat om gevoel en vertrouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik snap haar ook volkomen. Maarja, hoe neem je die 'angst/twijfel' weg? Lijkt mij moeilijk als vrouw zijnde om iemand dan toch maar je nummer te geven. Je kunt wel veel met elkaar hebben gepraat, maar toch.
Gemiddelde is een 9.1quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef perpixel het volgende:
en wat voor cijfers krijgen jullie foto's op paiq?
9.4 #swagswagswagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef perpixel het volgende:
Na een halfjaar hebben mijn foto's nog steeds geen cijfers... beat thatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef perpixel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |