Waar staat het dat iemand zich er druk over maakt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Tsjonge, lekker boeiend zeg die punten die je krijgt. Ik mag hopen dat niemand een hoog punt nodig heeft voor z'n eigenwaarde/ego.
Gewoon een gebbetje, en het geeft globaal aan of je foto goed wordt beoordeeld of juist wat minder. Verder niet al te druk over maken.
Het is het gemiddelde van de fotobeoordelingen, je kunt dat zelf ook gemakkelijk zien wanneer je nog niet zoveel beoordelingen hebt (bijv. een nieuwe fotobewonderaar betekent ook dat je cijfer iets omhoog gaat). Ik vermoed dat positie 50 bij de fotobeoordelingen gelijk staat aan een 5.5 of 6 en positie 1 aan een 10.quote:
De ene serie is de andere serie niet inderdaad, maar na 50 beoordelingen is dat effect er echt wel uitgefilterd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ja dan krijg je er altijd wel een vrij positieve score uit jaEn dan ligt er ook nog eens heel erg aan hoe knap de mensen op de rest van de foto's zijn.
![]()
Je mist het puntquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nou dit is toch een perfect berichtje. Wat wil je nog meer, ze is duidelijk en geeft netjes aan dat ze geen contact meer hoeft. Dus ze laat je gewoon netjes weten hoe de zaken ervoor staan.
Verwacht je een heel emotioneel verhaal na een paar keer contact ofzo?
Ik klik bijv bij iedereen die ik niet heel knap vind al "vergelijkbaar" om zo snel mogelijk uit te komen op de knappequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De ene serie is de andere serie niet inderdaad, maar na 50 beoordelingen is dat effect er echt wel uitgefilterd.
Niet nodig voor ego ofzo maar toch liever een goede beoordeling dan een lage. Het maakt wel wat uit. Is gewoon een bevestiging toch, een kleine misschien maar daar is niks mis mee. Ben het met je eens dat er wel teveel waarde soms aan dat soort dingen worden gegeven. En mensen die er zo op gefocused zijn kunnen beter ergens anders bezig mee zijn dan met hun foto's. Maar toch het is niet zo vind ik dat het ook weer niets zegt ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Tsjonge, lekker boeiend zeg die punten die je krijgt. Ik mag hopen dat niemand een hoog punt nodig heeft voor z'n eigenwaarde/ego.
Gewoon een gebbetje, en het geeft globaal aan of je foto goed wordt beoordeeld of juist wat minder. Verder niet al te druk over maken.
9,5? Hoezo een hoax dan? Ik ben max maar tot 8,3 gekomen met 1 fotoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik klik bijv bij iedereen die ik niet heel knap vind al "vergelijkbaar" om zo snel mogelijk uit te komen op de knappe
Eigenlijk ben ik gewoon boos dat m'n 9,5 een hoax blijkt te zijn![]()
wij zijn de adonissen van dit topic.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik klik bijv bij iedereen die ik niet heel knap vind al "vergelijkbaar" om zo snel mogelijk uit te komen op de knappe
Eigenlijk ben ik gewoon boos dat m'n 9,5 een hoax blijkt te zijn![]()
Op dit moment 18 hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef VeX- het volgende:
Ik heb een 8.5 en 5 fotobewonderaars. De score boeit me niet zo, maar het is wel leuk om bewonderaars te hebben.
Haha inderdaad, zie het nu pas. Maar als je op je foto klikt zie je hoeveel stemmen er zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef luckass het volgende:
Bewonderaars is iets anders als beoordelingen.
Wanneer je met je muis op een miniatuur van één van je foto's gaat staan, dan zie je hoe vaak die foto is beoordeeld. Fotobewonderaars blijven slechts één week staan helaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef ook_gek het volgende:
Oke... Waar zie ik beoordelingen of foto bewonderaars staan dan?
Soms staat er wel een foto bewonderaar bij m'n foto waar ik hoog ben geëindigd ben die dan 2 weken blijft staan zodat ik een one liner kan sturen.
Zie wel dat ik een 7.9 heb als cijfer.
Ik negeer ze sinds ik berichtjes terug kreeg van 'maar waarom dan niet'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef Taexon het volgende:
Voor de vrouwen hier... als je al niet zo slank bent (of gewoon echt dik) zet dan niet een hele menu kaart bij favoriete eten![]()
![]()
![]()
Net berichtje gehad van iemand die dat wel had en ook nog eens 5 jaar ouder was.. maar even een berichtje terug gestuurd dat ik niet geïnteresseerd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |