Zonde. Anders had ik weer een hele week een maat van me kunnen afzeiken over de verschrikkelijke Q4's van de Pats dit jaar.quote:
Ik zag het alweer gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zonde. Anders had ik weer een hele week een maat van me kunnen afzeiken over de verschrikkelijke Q4's van de Pats dit jaar.
ESPN America nam het over na de Saints game.quote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef rgras het volgende:
Fijn, Gamepass kapte ermee bij de Bills @ Pats met nog één minuut te gaan. Uiteindelijk het maar via de play-by-play van NFL.com gevolgd.
Go Pats!
En ja, ze speelden matig.
Hij heeft al een match of 3-4 niet meer gefumbled?quote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef Littlecreep het volgende:
Iemand nog een gokje wagen hoe vaak Vick vandaag de bal fumbled?
Beide moeten ze aan de aspirinequote:
Met die defense die alleen maar uitblinkt in het missen van taclesquote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Ongelovelijk. Jets offense is zooooo slechtgenoeg mogelijkheden deze pot gewoon te winnen.
Going OT in SFquote:
Tsja, met dit soort calls geloof ik de refs op hun woord. Maar de krochten van het regelboek worden wel opgezocht.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |