Hij heeft al een match of 3-4 niet meer gefumbled?quote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef Littlecreep het volgende:
Iemand nog een gokje wagen hoe vaak Vick vandaag de bal fumbled?
Beide moeten ze aan de aspirinequote:
Met die defense die alleen maar uitblinkt in het missen van taclesquote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Ongelovelijk. Jets offense is zooooo slechtgenoeg mogelijkheden deze pot gewoon te winnen.
Going OT in SFquote:
Tsja, met dit soort calls geloof ik de refs op hun woord. Maar de krochten van het regelboek worden wel opgezocht.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Waarom heb ik dan geen flag gezien?quote:Op maandag 12 november 2012 01:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.
De flag kwam pas later. Niet de eerste keer dat deze wedstrijd een flag pas laat gegooid word. Maar het was een illegal formation. De buitenste WR had dichter bij de line of scrimmage gemoeten.quote:Op maandag 12 november 2012 01:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen flag gezien?
Hoezo gerechtigheid? Mis ik iets?quote:Op maandag 12 november 2012 01:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Akers mist, gerechtigheid. Rams op de SF32 voor een upset win zou leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |