Wat dacht je van Dallas 13-0 tgen de Billsquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef vivelafete het volgende:
Vind Aikman wel meevallen, Buck is wel verschrikkelijk. Lijkt me normaal ook een vreselijk kereltje.
Verder heb ik niet echt commentatoren die ik vreselijk vind. Vind de NFL-commentatoren wel prima.
Eagles ook weer 2 td's achterWat een drama-team.
Brownsquote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dallas 13-0 tgen de Bills
quote:
Inderdaad. Nu is het seizoen eigenlijk wel over.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef popolon het volgende:
Game over. Dat was dus een winbare game.
Slechte punt vanaf de goalline en penalty op de return. Weeden stond zo weer in de Redzone.quote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Terreros85 het volgende:
omg. Wat is er in Dallas gebeurd. Ik dacht game over.
Yep, back to mediocrity.quote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is het seizoen eigenlijk wel over.
Teveel fouten, zoals altijd. Maar goed, de Packers zijn ook maar een matig team dit seizoen dus ze hadden deze moeten pakken. Ach ja, we zijn het gewend.quote:
Overduidelijk. Vijf stappen kunnen zetten en dan nog incomplete is heel onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Boe-man het volgende:
Dat was natuurlijk gewoon een fumble van de Cowboys
Had ik misschien zelfs wel meer kans gegevenquote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef rgras het volgende:
Dat zou een 67-yarder ofzo zijn geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |