Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Waarom heb ik dan geen flag gezien?quote:Op maandag 12 november 2012 01:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.
De flag kwam pas later. Niet de eerste keer dat deze wedstrijd een flag pas laat gegooid word. Maar het was een illegal formation. De buitenste WR had dichter bij de line of scrimmage gemoeten.quote:Op maandag 12 november 2012 01:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen flag gezien?
Hoezo gerechtigheid? Mis ik iets?quote:Op maandag 12 november 2012 01:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Akers mist, gerechtigheid. Rams op de SF32 voor een upset win zou leuk zijn
Nouja gezien het wedstrijdbeeld gun ik de underdog Rams de zege wel, niet erg objectief natuurlijkquote:
bij mij ookquote:
Bad week to be a QBquote:Op maandag 12 november 2012 08:08 schreef rgras het volgende:
Vick, Cutler en Smith hebben allemaal een concussion.
Vroeg of laat start hij voor de Jets. Rex kan niet doorgaan met Sanchez. Ook al zijn er veel meer zwakke plekken in dat team.quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef rgras het volgende:
Tebow's ego moet nu toch ook compleet kapot zijn?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rgras het volgende:
Zijn er hier nog meer die The League kijken?
Beide wedstrijden tegelijk kunnen kopen is wel leuk, maar dit zijn alleen Level 2 seats toch? Ik zit liever op level 1quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef rgras het volgende:
http://www.nfluk.com/tickets-events/nfl-wembley
De front 7 doen het goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:47 schreef vivelafete het volgende:
En de defence secondary is toch ook weer een zorgenkindje.
Klopt idd, had wat specifieker moeten zijn. Absolute überheld van de defence Wilforkquote:
Zou een stunt zijnquote:
Ik denk dat het wel meevalt met die superoffense van de Falcons. De Falcons hebben naar mijn idee gewoon een heel makkelijk schema. Chiefs, Chargers, Raiders en de Panthers in de eerste weken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:20 schreef Nagil het volgende:
Denver heeft zeker de beste balans qua defense/offense. Alleen de Bears en Texans zijn in mijn ogen verdedigend iets verder, maar missen dan weer die poweroffense. De Falcons hebben ook een superoffense maar die defense is weer lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |