Ik ben eindelijk bijgekeken. Eerste aantal weken nauwelijks tijd gehad om NFL te kijken, dus het stapelde zich lekker op. Ik moest er weer even in komen, maar wat een heerlijke (kijk)sport blijft AF toch!
Tot nu toe is er wat mij betreft geen team duidelijk superbowlkandidaat, ik zou het niet kunnen voorspellen. Behalve de Falcons vind ik geen ploeg er echt solide uitzien, vooral erg wisselvallig.
Ook de Patriots bijvoorbeeld. Ze kunnen fabelachtig spelen, maar soms loopt het totaal niet. En de defence is toch ook weer een zorgenkindje. Bij de offence mis ik dit jaar ook wat flair. Het is me wat te vastgeroest. Wat dat betreft is het ook jammer dat ze nauwelijks deep threat hebben, terwijl Brady ook dat echt fantastisch kan. Nu zijn het wat te vaak korte gains naar de tight ends. Weliswaar erg effectief, maar niet altijd even boeiend om naar te kijken.
Cowboys en de Eagles zijn ook weer lekker aan het kloten, dat gaat het dit seizoen ook niet meer worden. Hoewel ik geen fan ben van beide teams vind ik het toch altijd wel leuk om naar te kijken. Er gebeurt tenminste wel wat bij die teams, in tegenstelling tot veel AFC teams waar weinig boeiends over te melden valt. Sanchez en de Jets blijft wel altijd hilarisch natuurlijk!
Er staan voor komend weekend niet heel veel interessante matches op het programma, maar de zondagavond sluit wel weer heerlijk af met de Ravens @ Steelers.