Heb hem na paar keer refreshen ook weer aan de praat. Redzone loopt wel iets achterquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef DeZoektocht het volgende:
pfff heb m na een miljoen keer klikken nu aan op chrome.
had de hoop eigenlijk al opgegeven.
nu lekker panthers vs redskins kijken
Zit best potentie in de Browns, redelijk goede defense, running game is in orde alleen ben nog niet zo weg van Weeden.quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef artm het volgende:
Zou het eigenlijk nog ooit goedkomen met de Cleveland Browns? Alweer 2-7 dit seizoen..
MIA @ IND is een leuke pot zo te zien, Luck die het passing yards rookie record van Newton in een single game verbeterd.
Niet met Brandon Weeden in ieder geval. Toegegeven, van tijd tot tijd gooit ie iets geweldigs, maar vaak genoeg niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef artm het volgende:
Zou het eigenlijk nog ooit goedkomen met de Cleveland Browns? Alweer 2-7 dit seizoen..
MIA @ IND is een leuke pot zo te zien, Luck die het passing yards rookie record van Newton in een single game verbeterd.
Er zit al jaren potentie in de Browns, maar komt er nooit echt uit...quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zit best potentie in de Browns, redelijk goede defense, running game is in orde alleen ben nog niet zo weg van Weeden.
Ik zie het ook wel zonnig in voor de Browns. Die wide receivers zijn ook goed. En Weeden is oud, maar wel een rookie. We zijn wat verwend geraakt met de rookies van de laatste jaren. Peyton en Eli stonden er ook niet meteen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zit best potentie in de Browns, redelijk goede defense, running game is in orde alleen ben nog niet zo weg van Weeden.
Mijn gok is dat het waarschijnlijk komt doordat ze contractueel vast liggen aan x-wedstrijden per zender (FOX,CBS,NBC), thank god for gamepass.quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef Guard het volgende:
Beetje raar dat ESPNA niet Steelers vs Gaints heeft...
Nah volgens mij gewoon een slechte keuze, zo'n contract heeft geen waarde, commercials laten ze niet zien, dus niemand heeft daar iets mee te winnen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef artm het volgende:
[..]
Mijn gok is dat het waarschijnlijk komt doordat ze contractueel vast liggen aan x-wedstrijden per zender (FOX,CBS,NBC), thank god for gamepass.
Bizar ja.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Littlecreep het volgende:
Ongelooflijk, hoe kunnen ze in dat nou een fumble zien?
Met 8-0 sta je nog steeds niet in de SB.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:20 schreef bambino het volgende:
Kan me nog een paar mensen herinneren met een reactie op mijn TT over Falcons in de superbowl
Ja dat snap ik ook wel hehequote:Op donderdag 8 november 2012 06:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Met 8-0 sta je nog steeds niet in de SB.
Je kan hier wel iedere week posten dat de Falcons goed gaan, en zolang ze winnen heb heb je dan gelijk ook, maar voor mij is het nog steeds te vroeg om te zegen dat ze wel de SB halen.
De kans dat ze het postseason halen is aanzienlijk, daarna zien we wel weer verder
Jim Mora gelooft het nog niet zo.quote:"The Jets will make the playoffs this year," Cromartie told NFL Network's "NFL AM" on Thursday. "We believe in each other, we believe in what coach (Rex) Ryan and his staff is putting us to schemes and stuff, so we definitely are going to make the playoffs this year."
Een fake-fake-onside kick?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef zjroentje het volgende:
lol, ik had dit nog niet eens gezien (is geen plezier om de Chiefs te blijven kijken dit jaar)
[ afbeelding ]
Aardig Laurel & Hardy niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |