SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.
Beetje standaard hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Always in my mind, forever in my heart
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, jullie hbben gelijk, geen navelpiercing voor mij.
zo'n roze hangerquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo ordinair dat het plaatje kapot is
JAWEL!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Mehquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Dimens het volgende:
Sowieso zouden ze piercings en tatoeages onder de 18 moeten verbieden, ook met toestemming van de ouders.
Boven de 20 kan het toch eigenlijk niet meer dus je hebt er maar een paar jaar plezier van, en het kan ook lelijk dicht groeien dus....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
misschien betekent het voor die persoon wel heel veel omdat het ooit tegen haar gezegd is ofsow.quote:
mmm dat is wel een goed punt na je 20e is het eerder ordinair dan mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Boven de 20 kan het toch eigenlijk niet meer dus je hebt er maar een paar jaar plezier van, en het kan ook lelijk dicht groeien dus....
Ook zoiets ja, loop ik over 20 jaar erbij als Appel's moeder er nu bij looptquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Boven de 20 kan het toch eigenlijk niet meer dus je hebt er maar een paar jaar plezier van, en het kan ook lelijk dicht groeien dus....
idd, kanker van de maatschappijquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat spul moeten ze echt uit de schappen halen.
dat zou je niet willen jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, loop ik over 20 jaar erbij als Appel's moeder er nu bij loopt
Altijd zo negatief jij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat spul moeten ze echt uit de schappen halen.
die vage sterrenhanger moet erafquote:
Mijn moeder heeft die piercing die ze als eerste kreeg om het gaatje niet dicht te laten groeien er nooit uitgehaald.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, loop ik over 20 jaar erbij als Appel's moeder er nu bij loopt
Het is waarquote:
in hoeverre belemmert het jou dagelijks leven, die energydrankquote:
Dat is juist schattig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
die vage sterrenhanger moet eraf
Wel leuk voor een buikdanseresquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat wil je toch niet in je navel hebben hangen
Zoals mijn moeder.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Een beetje jammer wel dat 80% van de mensen met een navelpiercing er geen buik voor hebben.
Gister wezen stappen met vrienden. Een van die vrienden wilde naar huis want hij kon geen energiedrink meer krijgen en was ontzettend moe.quote:
ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Een beetje jammer wel dat 80% van de mensen met een navelpiercing er geen buik voor hebben.
Zo'n meid die ik ken is net een wandelende zeekoe en heeft ook zo'n ding met van die lange sliertjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Zeuren is juist fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
beetje pessimistisch mag best, maar om nou over alles wat te zeiken hebben...., schiet dan gelijk een kogel door je chagrijnige hoofd
Want dit is uiteraard alles.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
beetje pessimistisch mag best, maar om nou over alles wat te zeiken hebben...., schiet dan gelijk een kogel door je chagrijnige hoofd
Het is enorm slecht voor jequote:
hhahahaha lekker voor jequote:
Hčhčquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n meid die ik ken is net een wandelende zeekoe en heeft ook zo'n ding met van die lange sliertjeshaar vetrol hangt er overheen zodat je alleen die sliertjes ziet
loeminadie ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gister wezen stappen met vrienden. Een van die vrienden wilde naar huis want hij kon geen energiedrink meer krijgen en was ontzettend moe.
Hij drinkt het altijd en kan echt niet meer zonder.
getverdemmequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n meid die ik ken is net een wandelende zeekoe en heeft ook zo'n ding met van die lange sliertjeshaar vetrol hangt er overheen zodat je alleen die sliertjes ziet
Toen wij bij elkaar gingen zeuren voor het eerstquote:
zooooo lekker hapjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
op je 22ste een kind krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef AppelCake het volgende:
Mijn moeder kreeg haar navelpiercing toen ik 6 was.
Toen was ze 28 volgens mij ofzow.
oke dat is gewoon echt fucking ranzig, ongetwijfeld een homoquote:
Juistquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
loeminadie dit
iedereen voorzien van energy drank, iedereen heeft er nu behoefte aan, verkoop het voor hogere prijzen, mensen blijven het kopen
van mij mag je het best doen maar de meeste kunnen er niet mee omgaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net zoals roken, drugs, alcohol etc etc
Ga huilen
Het was de bedoeling hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
op je 22ste een kind krijgen![]()
Ik wou ooit een wenkbrauw en/of een lippiercing.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind piercings sowieso niet mooi bij een man. Hoewel. Eén tepelpiercing, en dan gewoon knopjes en geen ring, kan best sexy staan.
dacht ik eerst ook maar zag geen buikhaarquote:
piercing in je gezichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wou ooit een wenkbrauw en/of een lippiercing.
Ja, maar 8 jarigen kunnen het ook illegaal doen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van mij mag je het best doen maar de meeste kunnen er niet mee omgaan
en voor alles wat jij net opgaf zitten er leeftijdsrestricties op, op energy niet, kan niet goed zijn voor 8-jarigen als ze dat drinken
dat is wat ze je verteld heeft jaquote:
En terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:
Ik had ooit een oorbel. Ik heb er nu spijt van.
jongens met een oorbelquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:
Beetje gayquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind piercings sowieso niet mooi bij een man. Hoewel. Eén tepelpiercing, en dan gewoon knopjes en geen ring, kan best sexy staan.
Lippiercingsquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
had 2 oorbellen![]()
nu niet meer gelukkig
quote:
Neeequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gaat om het principequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar 8 jarigen kunnen het ook illegaal doen hoor
En ik drink het een keer per week ofzo, ben niet verslaafd hoor.
Nee..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Zo'n zirkoon. Dat was toen ik net begon te puberen. Toen heb ik sowieso veel verkeerde keuzes gemaakt.quote:
Ik zei toch ook ooit. Nu heb je enkel last van mijn vet.quote:
Vertel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n zirkoon. Dat was toen ik net begon te puberen. Toen heb ik sowieso veel verkeerde keuzes gemaakt.
Hij is blond toch wel het knapste, aangezien hij bruin was in magic mike.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beetje gay
Alex Pettyfer is mijn droomman, even random
Nee, het geeft je vleugels.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gaat om het principemaar het is echt enorm slecht
normaal zou zoiets ook verboden zijn maar omdat het voor de gezondheid oid zou zijn (lees: het geeft je wat energie) mag het
zeggen ze allemaal
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
had 2 oorbellen![]()
nu niet meer gelukkig
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zei toch ook ooit. Nu heb je enkel last van mijn vet.
Dat hebben alle mooiboys in mijn klas ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n zirkoon. Dat was toen ik net begon te puberen. Toen heb ik sowieso veel verkeerde keuzes gemaakt.
Vind ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is blond toch wel het knapste, aangezien hij bruin was in magic mike.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik je hard genoeg schop denkt men ook dat je vleugels hebt.quote:
Brb sportenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik was echt zo'n kleine plofkop met 2 oorbelletjes, bah word echt misselijk als ik foto's terugkijk van mezelf toen ik 11 was![]()
nu lach jij mij ook uit lulquote:
Je lacht jezelf toch ook uit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nu lach jij mij ook uit lul
1. Durf je toch niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik je hard genoeg schop denkt men ook dat je vleugels hebt.
sport ze, wat voor sport doe jequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sport ze, wat voor sport doe je
hoe "licht" ben je ??quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Durf je toch niet.
2. Zo licht ben ik ook niet
3. Zo sterk ben je niet.
jaquote:
1. durf ik wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Durf je toch niet.
2. Zo licht ben ik ook niet
3. Zo sterk ben je niet.
mijn hand naar m'n mond brengenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sport ze, wat voor sport doe je
Oh?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
1. durf ik wel.
2. ben je wel.
3. BEN IK WEL
pffttttt zwaar leven heb jij manquote:
O_O das best licht jaquote:
1-3: NEEquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
1. durf ik wel.
2. ben je wel.
3. BEN IK WEL
Dat zegt Hypocriet ook constant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
pffttttt zwaar leven heb jij man
WTF ECTOOOOOOO ga naar de sportschool ik weeg 75 XDquote:
Ik was vroeger een mooiboy.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat hebben alle mooiboys in mijn klas ook
KOM MAAR OP UKKIEquote:
hoezo ecto?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
WTF ECTOOOOOOO ga naar de sportschool ik weeg 75 XD
Ik heb nog steeds jouw weegschaal fotoquote:
jou lengte met jou gewicht is echt zwaar ecto XDquote:
Bewijs dat je niet klein bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Noem je me nou ukkie?
It's on bitch. Kom dan.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds jouw weegschaal foto
Ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef krullenbolletje het volgende:
nee niet weer de ik ben zo licht discussies
ik als fanantiek fitnesser weeg minimaal 3 x per weekquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit
ik weet niet eens hoeveel ik weeg
denk zo dat je dat niet had moeten vragen weet jequote:
Tja wat is stoppen. Laatste keer was tijdens bruiloft van mijn broer en de keer daarvoor heb ik een pakje gerookt tijdens oud & nieuw.quote:
hahahahahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je merkt het vanzelf als ik met mijn stilettohak in jouw ballen trap.
Sinds die foto ben je een halve kilo aangekomen.quote:
Alsof je ze kan rakenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je merkt het vanzelf als ik met mijn stilettohak in jouw ballen trap.
Oké stoer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik als fanantiek fitnesser weeg minimaal 3 x per week
Ikw eet niet eens wat ecto betekend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jou lengte met jou gewicht is echt zwaar ecto XD
Ach kom je ook niet aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oké stoer.
Als fanatiek nietsdoener weeg ik me maximaal 3 keer per jaar
Ik weeg me iedere dag tijdens het tafeldekken, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit
ik weet niet eens hoeveel ik weeg
google Ectomorphquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ikw eet niet eens wat ecto betekend.
uhm eigenlijk wel, das ook de bedoeling he van krachttrainingquote:
Bah.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen die roken, en sigarettenrook is vrijwel onzichtbaar voor me omdat ik het thuis al elke dag inadem
Eigenlijk is dat slechter dan gewoon roken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen die roken, en sigarettenrook is vrijwel onzichtbaar voor me omdat ik het thuis al elke dag inadem
als man weet jij heel goed waarom je dat zeiquote:
watquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weeg me iedere dag tijdens het tafeldekken, gewoon omdat het kan
Ik heb 't tegen Hypocriet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uhm eigenlijk wel, das ook de bedoeling he van krachttraining
Als we gaan verhuizen (december) dan moeten mijn ouders buiten rokenquote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, ze zijn te klein om te kunnen raken :S
Mensen zijn irritant als ze me optillen.
godver moet beter opletten >_<quote:
quote:
geloof me dat houden ze niet lang volquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als we gaan verhuizen (december) dan moeten mijn ouders buiten rokenen iedereen die op visite is.
Ik til mijn zusje altijd bij d'r benen.quote:
Ik ruik er zelf nu ook naar. Elke dag 'rook je?????????????' aanhorenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snowbells, hier ook, mijn ouders roken gewoon binnen, dus ik krijg iedere dag 2e hands rook binnen![]()
met jou gewicht/lengte gok ik dat je ectomorph bent daarom zei ik ectoquote:
lekker voor jequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hi ha ho.
Ja, maar het is irritant, mensen tillen me soms op bij een knuffel, omdat het kan
Oke...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
met jou gewicht/lengte gok ik dat je ectomorph bent daarom zei ik ecto
Ik zou je ook wel op moeten tillen als ik je fatsoenlijk zou willen knuffelen anders moet ik bukkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hi ha ho.
Ja, maar het is irritant, mensen tillen me soms op bij een knuffel, omdat het kan
Ik ga dan als ze binnen beginnen te roken al hun pakjes shag weggooien/asbakken wegdoen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geloof me dat houden ze niet lang vol
uhm ja lol O_O waarom niet XDquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oke...
Kan je dat dan als zeggen op mijn leeftijd?
Haha ik weg 20 kilo zwaarden dan jij bentquote:
Meisjes horen zoet te ruiken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ruik er zelf nu ook naar. Elke dag 'rook je?????????????' aanhoren
162quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef krullenbolletje het volgende:
hoe klein zijn jullie dat jullie allemaal >50 wegen
ja dat vraag ik me ook af O_Oquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Awhhquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ruik er zelf nu ook naar. Elke dag 'rook je?????????????' aanhoren
1.74 of zo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef krullenbolletje het volgende:
rook jij dan? op je 16e? zonde hoor krijg je een rimpelkop van en gele tandenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh
Ik spuit altijd beetje deo op kleren voordat ik naar buiten ga.
En in mijn haar smeer ik een crčme iets waardoor mijn haar zacht is en lekker ruikt. Dus mensen merken het niet bij mij
ooo 14 jaar en zulke praatjesquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel op moeten tillen als ik je fatsoenlijk zou willen knuffelen anders moet ik bukken
Hoeveel weeg jij?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja dat is dan ook 8 cm kleiner dan ik
Dat leer ik hier op FOK!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ooo 14 jaar en zulke praatjes
slecht voor je rug, zou je ook tillenquote:
Hij weet nog maar net hoe sperma ruikt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ooo 14 jaar en zulke praatjes
geen fok meer voor jou jongemanquote:
Groei jij maar lekkerquote:
ja maar ik weeg gewoon heel weinig altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
serieus? Ik ben 1.70 en weeg 54.
Nee, ik heb gerookt op mijn 14e, sneu, I know.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
rook jij dan? op je 16e? zonde hoor krijg je een rimpelkop van en gele tanden
Da's toch maar 7 kg meer, en jij hebt denk ik ook de grootste boezem van ons allemaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
serieus? Ik ben 1.70 en weeg 54.
pas 2 jaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij weet nog maar net hoe sperma ruikt.
Het is FOK! jwz.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geen fok meer voor jou jongeman
Kan ik je tenminste tillen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar ik weeg gewoon heel weinig altijd
ik heb ook gedaan op mijn 13-14equote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik heb gerookt op mijn 14e, sneu, I know.
Maar toen mijn beugel eruit ging, ben ik gestopt, nu zijn mijn tanden recht en wit
Hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb ook gedaan op mijn 13-14e![]()
wou stoer doen ofzo denk ik
Ik ben nooit gemeenquote:
160 is leuk denk dat mannen 160 leuker vinden dan 180 bij vrouw(ik tenminste)quote:
Hoezo niet?quote:
Mijn nichtje is 1,80quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
160 is leuk denk dat mannen 160 leuker vinden dan 180 bij vrouw(ik tenminste)
roken is sowieso triest wat je motief ook isquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ik niet, ik vond het serieus lekker
Ik denk niet dat mijn tieten zoveel wegenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's toch maar 7 kg meer, en jij hebt denk ik ook de grootste boezem van ons allemaaldaar zit ook redelijk gewicht in lijkt me.
gelukkig is het je nichtje >_<quote:
Ze is 1 maand jonger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
gelukkig is het je nichtje >_<
leg je tieten eens op de weegschaal, dan weten we dat zodadelijk ook weer hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn tieten zoveel wegen
waar wil jij heen.................quote:
Ik denk niet dat echt werktquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
leg je tieten eens op de weegschaal, dan weten we dat zodadelijk ook weer haha
Dat ze lang is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waar wil jij heen.................
Zaterdag proberen we hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat is helemaal niet leuk
daar ben je ook niet sterk genoeg voor trouwens
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat echt werktmaar zal het eens proberen
Klein maar fijn tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
160 is leuk denk dat mannen 160 leuker vinden dan 180 bij vrouw(ik tenminste)
stonerquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
Wel vaak gerookt, heeeel soms blowen, geen alcohol meer
oke dan, genoeg over jou nichtje XDquote:
Mental image, tieten op een weegschaal leggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat echt werktmaar zal het eens proberen
Ik zou liever alcohol drinken dan roken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
heel klef ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zaterdag proberen we hetdan knuffelen we en til ik je tegelijkertijd op terwijl we knuffelen
Feitelijk een foutieve mening dit, jammer weer hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klein maar fijn toch
En roken is triest ja, net zoals PETER, een gemene kutjong.
kequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oke dan, genoeg over jou nichtje XD
van alcohol word men vaak aggresiefquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zou liever alcohol drinken dan roken.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mental image, tieten op een weegschaal leggen![]()
belt ze mij 'ja kahan juu mu horruuuu?' haar stem sloeg echt 20 keer omquote:
Alsof je daardoor werkelijk niet meer gaat drinken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heeft mij een trauma opgeleverd.
Hey hey jij daagde mij indirect uitquote:
Ik blowde vroeger heel vaak, misschien maar weer eens doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben niet gebeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
belt ze mij 'ja kahan juu mu horruuuu?' haar stem sloeg echt 20 keer om
Hhahahahahahahahahshgdshgfghasdsghhasgdsdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
belt ze mij 'ja kahan juu mu horruuuu?' haar stem sloeg echt 20 keer om
Van roken word men lelijk en onaantrekkelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
van alcohol word men vaak aggresief
Zo vatte jij dat op jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hey hey jij daagde mij indirect uit
Wat moet ik als vroeger zien met je 16 jaar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik blowde vroeger heel vaak, misschien maar weer eens doen
En alcohol nog steeds.
mmm verdomd goed argument, van drinken krijgt men een drankneusquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Van roken word men lelijk en onaantrekkelijk.
Jij begonquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Feitelijk een foutieve mening dit, jammer weer hoor.
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hhahahahahahahahahshgdshgfghasdsghhasgdsd
Binnenkort weer een feestje met veel alcohol. Ik ga de avond overleven op ijsthee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je daardoor werkelijk niet meer gaat drinken.
Nee dat is gewoon zoquote:
dit O_Oquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat moet ik als vroeger zien met je 16 jaar?
Nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begon![]()
!!!
Wanneer wil je dan roro?
Blowen is op zijn tijd wel chill. Moet ik na de toetsweek maar weer doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik blowde vroeger heel vaak, misschien maar weer eens doen
En alcohol nog steeds.
Van roken krijgt met een rokerige stem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mmm verdomd goed argument, van drinken krijgt men een drankneus
1 jaar niet meer gedaan nu, en begon op mijn 13e/14equote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
van alcohol ga je kotsenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Van roken krijgt met een rokerige stem.
Met mij ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
A-J heeft al van alles meegemaakt enzo???
"Vroeger? Je komt net kijken."quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tssss, opstandig pubertje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1 jaar niet meer gedaan nu, en begon op mijn 13e/14e
Samen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blowen is op zijn tijd wel chill. Moet ik na de toetsweek maar weer doen.
ben je er trots op???quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1 jaar niet meer gedaan nu, en begon op mijn 13e/14e
ga leren ipv fokken danquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Samen?
Ik heb over een week toetsweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |