SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.
Beetje standaard hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Always in my mind, forever in my heart
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, jullie hbben gelijk, geen navelpiercing voor mij.
zo'n roze hangerquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo ordinair dat het plaatje kapot is
JAWEL!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Mehquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Dimens het volgende:
Sowieso zouden ze piercings en tatoeages onder de 18 moeten verbieden, ook met toestemming van de ouders.
Boven de 20 kan het toch eigenlijk niet meer dus je hebt er maar een paar jaar plezier van, en het kan ook lelijk dicht groeien dus....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
misschien betekent het voor die persoon wel heel veel omdat het ooit tegen haar gezegd is ofsow.quote:
mmm dat is wel een goed punt na je 20e is het eerder ordinair dan mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Boven de 20 kan het toch eigenlijk niet meer dus je hebt er maar een paar jaar plezier van, en het kan ook lelijk dicht groeien dus....
Ook zoiets ja, loop ik over 20 jaar erbij als Appel's moeder er nu bij looptquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Boven de 20 kan het toch eigenlijk niet meer dus je hebt er maar een paar jaar plezier van, en het kan ook lelijk dicht groeien dus....
idd, kanker van de maatschappijquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat spul moeten ze echt uit de schappen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |