SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.
Ik ook, bedoelde 2 matrassen op elkaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gewoon eenpersoonsbed, maar ik lig altijd in een hoekje (als een autist hi ha ho)
Ze deed alsof ze hem castreerdequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je kan haar gestoord noemen, maar ze is gewoon verschrikkelijk slim en heeft hem alleen maar psychisch gemarteld. Hij heeft alles zelf gedaan op het eind. En zonder dat meisje hadden ze hem nooit gevonden.
Slaapt dat lekker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook, bedoelde 2 matrassen op elkaarHad ik maar een 2 persoonsbed
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wees blij dat ik ben gestopt met kapen.
Best wel, een wat harder matras met van die spiralen, en dan een zacht matras erbovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slaapt dat lekker?
Haha, ik zou het ook wel willen ja
Maar is jouw bed dan niet super hoog?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Best wel, een wat harder matras met van die spiralen, en dan een zacht matras erboven
Oké oke, lafjoequote:
Dat is niet eerlijk? Eerlijk? Is het eerlijk dat dat meisje is vermoord? Is het eerlijk dat hij daar ongestraft mee weg zou komen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze deed alsof ze hem castreerdenu ben ik geen man, maar dat lijkt me vrij klote (ja snap je? Klote.. ha ha..)
Ze chanteerde hemdat is niet eerlijk.
lafjoe2quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar is jouw bed dan niet super hoog?
[..]
Oké oke, lafjoe
Jij doet steeds een hartje emotie als je mij username zegtquote:
Vermoedelijk hehquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk? Eerlijk? Is het eerlijk dat dat meisje is vermoord? Is het eerlijk dat hij daar ongestraft mee weg zou komen?
Ik zie het meer als gerechtigheid, maar dan wel in een extreme manier.
Ja. Blij?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Jij doet steeds een hartje emotie als je mij username zegt
Vermoedelijk, maar wat is het verschil. Hij stond er ieder geval bij en keek ernaar, vrijwillig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vermoedelijk hehdat was niet 100% zeker.
ja nou ja. Maar dat meisje op het laatste moment ook terugnemen dat ze had beloofd dat niemand achter zijn geheimen zou komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vermoedelijk, maar wat is het verschil. Hij stond er ieder geval bij en keek ernaar, vrijwillig.
Ja natuurlijk en dus? Hij heeft zichzelf vermoord, het enige wat het meisje deed is hem ermee confronteren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja nou ja. Maar dat meisje op het laatste moment ook terugnemen dat ze had beloofd dat niemand achter zijn geheimen zou komen.
Pas op, perryquote:
Het meisje gaf hem de keuze: of ik vertel haar wat je gedaan hebt, of je maakt nu een einde aan je leven en niemand komt erachter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en dus? Hij heeft zichzelf vermoord, het enige wat het meisje deed is hem ermee confronteren.
Waar slaat dan nou weer op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel een belediging voor hem eigenlijk
Hoe kan je me ooit vergeven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waar slaat dan nou weer op?
Je bent weer gemeen.
Pics in dm van je zus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kan iemand ff uitleggen hoe zo'n slowchat werkt. heb zelf namelijk geen idee hoe en wat
Hey lieverdquote:
is eigen riscio man, denk echt niet dat jij foto's van me zus wilquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Pics in dm van je zus.
Gewoon meepraten.
Dus, waarom hecht je zoveel waarde aan een belofte? Ze heeft hem erin gepraat, dat hij zelfmoord als een uitweg koos..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het meisje gaf hem de keuze: of ik vertel haar wat je gedaan hebt, of je maakt nu een einde aan je leven en niemand komt erachter.
Dus hij zelfmoord plegen. Komt ze haar belofte niet na.
Over van alles.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maaruh waarover heb je het dan in zo'n slowchat
mwuah valt wel meequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar is jouw bed dan niet super hoog?
[..]
Oké oke, lafjoe
Omdat het ook een persoon is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dus, waarom hecht je zoveel waarde aan een belofte? Ze heeft hem erin gepraat, dat hij zelfmoord als een uitweg koos..
Maar als ik ging scheiden, ging ik al met roro trouwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Door de scheiden met F_D en te trouwen met mij.
geweldig antwoord, naja als ik iets interessants zie ga ik wel lekker meelullen danquote:
Dat meisje zag er wel leuk uit. Kort haar alles.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat het ook een persoon is.
Waarschijnlijk een pedofiel die een meisje heeft vermoord. Maar dat meisje is ook gemeen.
Het is maar een film en zo. En ze schilderen hem natuurlijk heel erg als slachtoffer af.
Ja nee ik vind kort haar bij meisjes nog steeds niet leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat meisje zag er wel leuk uit. Kort haar alles.
Mag ik daarna dan je 3e man zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ik ging scheiden, ging ik al met roro trouwen.
Ligt eraan hoe kortquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee ik vind kort haar bij meisjes nog steeds niet leuk.
ligt aan de persoon ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe kortEn bij de persoon natuurlijk
Nee sorry :Squote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mag ik daarna dan je 3e man zijn?
Eens met hypo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ligt aan de persoon ja.
maar ik vind het over het algemeen niet leuk.
Probeer jij het eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ligt aan de persoon ja.
maar ik vind het over het algemeen niet leuk.
Gewoon meepratenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik snap niks van de slowchat, maakt dat mij achterlijk?
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Snowbells het volgende:
Meisjes zoals Emma Watson kunnen kort haar handelen.
best moeilijk als je niet weet waar mensen het over hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon meepratenhoe moeilijk kan dat zijn?
helemaal mee eens, vond kort bij haar net zo leuk als lang. maja zij is natuurlijk ook gewoon echt lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Snowbells het volgende:
Films, kort haar en net over bedden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
best moeilijk als je niet weet waar mensen het over hebben
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Snowbells het volgende:
Morgen meeten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zeg heb je nog meer slechte ideeën?
Valt best wel mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maja zij is natuurlijk ook gewoon echt lekker
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon meepratenhoe moeilijk kan dat zijn?
quote:
jaquote:
waarom niet, zag er best leuk uit heurquote:
oke oke voor engelse normen, zou haar nog steeds doen dat welquote:
Nee, haar lange haar was echt veeeeeel mooier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarom niet, zag er best leuk uit heur
Fouilleren lijkt me zo.. betastelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Taexon het volgende:
Avond!
Weer terug na een dagje beveiligen @ de kuipmoest vandaag fouilleren ... xD
toppunt: dronken vent fouilleren die omviel tijdens het fouilleren
Voor Engelse normen wel ja. Maar In Nederland zou ze echt niet opvallen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke oke voor engelse normen, zou haar nog steeds doen dat wel
vond het allebei wel okequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, haar lange haar was echt veeeeeel mooier.
Ja nou dank je wel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent een speciaal geval schatde rest heeft daar wat minder moeite mee.
Maar jij bent leuker om mee te pratenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vertel het aan jouw dagboek maar
En Emma Watson was mooier met lang haar hoor
Autist.quote:
ligt er beetje aan waar in nederland, in arnhem loopt echt niet veel soeps maar in limburg kijk ik mijn ogen uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor Engelse normen wel ja. Maar In Nederland zou ze echt niet opvallen.
Eerste paar mensen is het inderdaad wennen.. maar daarna is het niks anders dan je werkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fouilleren lijkt me zo.. betastelijk
Thanks, denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar jij bent leuker om mee te praten
noem je mij nou een autistquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Autist.
Wat hebben mensen met Emma Watson, haar gezicht is mooi, maar lichaam? Nee. En ik heb haar irl gezien in Oxford
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jongens die jonger zijn dan een meisje zijn meestal MEH
Maar je noemt mij een speciaal gevalquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik geef je een kus en ik noem je schat. Is het weer niet goed. Lul.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eerste paar mensen is het inderdaad wennen.. maar daarna is het niks anders dan je werk
je krijgt wel inderdaad veel opmerkingen zoals "lekker bij me lul zitten he?" enzo enzo maarja geloof me daar raak je aan gewend en je maakt gewoon een grappige opmerking terug xD
Hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, denk ik.
Ik ben leuker dan een schrift, yeej
Nee grapje. Een maantje in mijn nek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar doe maar niet.
Ik ben wel groter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jongens die jonger zijn dan een meisje zijn meestal MEH
Nee, ik quote Peter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
noem je mij nou een autist?
meestal hé als je jongen bentquote:
Zoetermeer zijn de jonge chicks wel lekker maar het zijn wel een stel sletten eerste klas.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ligt er beetje aan waar in nederland, in arnhem loopt echt niet veel soeps maar in limburg kijk ik mijn ogen uit
waarom een maantje en waarom in je nek?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee grapje. Een maantje in mijn nek.
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee grapje. Een maantje in mijn nek.
Ja, je bent speciaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je noemt mij een speciaal geval![]()
En nu ook nog eens lul
kusje terug schatje
tegen mij nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Pas op, perry
hy - po` criet [hie-] («Frans«Grieks) de-woord (mannelijk)
Hypocriet: wie vriendelijk doet terwijl hij het niet meent; schijnheilig; huichelachtig
sorry lette niet opquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik quote Peter.
Wat nouPeter? Mongool.
Wie noemt gij hier een mongoolquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik quote Peter.
Wat nouPeter? Mongool.
14jarige jongen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meestal hé als je jongen bent
ik moest maar ff dagje zoetermeer doen danquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoetermeer zijn de jonge chicks wel lekker maar het zijn wel een stel sletten eerste klas.
hoe groot ben je danquote:
quote:
Zo bedoel ik het nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha zegt hij.
Dus het is waar wat ik zei
last van dwerggroei? of gewoon klein meisjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo wat alle mensen zijn groter dan ik
Snooki niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo wat alle mensen zijn groter dan ik
KEROL, ik ben 16 en 1.81 fuck youquote:
Ze zijn ook wel preuts hier hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik moest maar ff dagje zoetermeer doen dan
ok sorryquote:
Dwerggroei, u serious?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
last van dwerggroei? of gewoon klein meisje
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom een maantje en waarom in je nek?
Een maan is een soort symbolisme voor vrouwelijkheid, moederschap, zekerheid, wijsheid. Het geeft verandering aan (eb/vloed, dag en nacht). Dat wanneer het helemaal donker is de maan je de weg wijst.quote:
1.81 maar groei nog wel beetjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dwerggroei, u serious?
Ik ben 1.60Gewoon klein dus.
Jij?
Ik voel me ook klein, 1,84 is niet zo groot voor een volwassene hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
KEROL, ik ben 16 en 1.81 fuck youik voel me klein
Wat kleinquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dwerggroei, u serious?
Ik ben 1.60Gewoon klein dus.
Jij?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
1.81 maar groei nog wel beetje
Ik denk niet dat die maan licht gaat geven in het donker hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Een maan is een soort symbolisme voor vrouwelijkheid, moederschap, zekerheid, wijsheid. Het geeft verandering aan (eb/vloed, dag en nacht). Dat wanneer het helemaal donker is de maan je de weg wijst.
En het is mooi natuurlijk.
Doe maar niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Snowbells het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ] maar dan andersom. En veeel kleiner. Op deze plek.
[ afbeelding ]
tegenwoordig niet, maar hoe weet je dat je uitgegroeid bent. ging over van 165 naar 178 stond toen lange tijd stil en nu groei ik weer beetjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik voel me ook klein, 1,84 is niet zo groot voor een volwassene hoor.
Tfoequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is niet erg, ik mag niet boos zijn op domme mensen.
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Snowbells het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Ik groei al 1 jaar niet meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tegenwoordig niet, maar hoe weet je dat je uitgegroeid bent. ging over van 165 naar 178 stond toen lange tijd stil en nu groei ik weer beetje
nog altijd beter dan een meisje van 185 ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik word wss iets van 1.62![]()
Kutzooi
Op je heup kan wel, op je nek niet dat is lelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Snowbells het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
awwquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik word wss iets van 1.62![]()
Kutzooi
Kleintjequote:
geen zorgen had ik ookquote:
Ik ben groter dan jij bentquote:
...maar alsnog kleinquote:
ik hoop dan dat ik 1,88 word.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geen zorgen had ik ookje groeit echt nog wel. moet nog tot je 21e hé
snooki is 1,45.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat ik dan wel echt lelijk vind zijn of van die hele lange dunne mensen of van die kleine dikke meisjes
van die snooki's maar dan nog dikker
daarom, en je kan ook altijd nog beetje op je tenen staan. was ruim 17 centimeter groter dan me ex en wij functioneerden prima samenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, ik ook, boks.
En idd, ik kan altijd hakken aan doen als ik wil, zonder dat ik groter ben![]()
Ja nou doe niet zo gemeen johquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
...maar alsnog kleinvoor een jongen
die niet meer groeit waarschijnlijk
![]()
Met een beetje pech haal ik je nog in
WOW, dat is wel heel klein lolquote:
GMTA.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat ik dan wel echt lelijk vind zijn of van die hele lange dunne mensen of van die kleine dikke meisjes
van die snooki's maar dan nog dikker
Nee gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, maar ik ben geen gehakbal zoals snooki hoor
Hoe groot ben jij dan?
Inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
WOW, dat is wel heel klein lol
jawelquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja nou doe niet zo gemeen joh![]()
Jij was heul geen 1,75of ik ben eigenlijk gewoon groter
![]()
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Krijg je toestemming van je ouders dan?
haha, geen zorgen ik trek geen conclusiesquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GMTA.
Ik ben niet dik hoor als je dat denkt
Mijn ex was ook iets van 20 cm groter jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daarom, en je kan ook altijd nog beetje op je tenen staan. was ruim 17 centimeter groter dan me ex en wij functioneerden prima samen
Ja maar waaromquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jawel
zoiets welmaar laten we zeggen dat jij eigenlijk groter bent, dat klinkt dan wel weer positief.
klopt, uberhaubt jersey chicks. tenminste van die spraytan chicks jww echt triest manquote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Ro-ald het volgende:
Sowieso moet een vrouw kleiner dan ik zijn
Haha mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
haha, geen zorgen ik trek geen conclusies
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef Snowbells het volgende:
Ok dit maar let niet op mijn pro paintskills.
[ afbeelding ]
En dan natuurlijk mooiere krullen/versiering gedoe
ze was best dik, dikke vrouwen hebben ook vaak grote tieten. denk dat ze nu dat ze zo afgevallen is wel wat kleinere heb hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap niet hoe ze zulke grote tieten kan hebben, serieus
Een model lengte
Met een kleurtje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal oranje is echt grappig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt, uberhaubt jersey chicks. tenminste van die spraytan chicks jww echt triest man
Was? Is nog steeds hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze was best dik, dikke vrouwen hebben ook vaak grote tieten. denk dat ze nu dat ze zo afgevallen is wel wat kleinere heb hoor
Mooi, maar niet op je nek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
vind het er echt niet uitzien. maar kan er ook wel om lachenquote:
Alleen zwart! En dan nog iets kleiner, en dan gewoon ín de maan de versieringen geen poespas erbuiten. En ik kan het verbergen omdat het hoog in mijn nek zitquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een kleurtje?
Ik vind het best leuk
Kleurtattoo'squote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een kleurtje?
Ik vind het best leuk
En wat als een vrouw 1.75 is, dus kleiner dan jij, mag ze dan hakken aan van 12 cm?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Ro-ald het volgende:
Sowieso moet een vrouw kleiner dan ik zijn
Je bips.quote:
dacht dat ze afgevallen was had ergens foto gezien van die wortelkleurige dwergquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was? Is nog steeds hoor
En das waar ja
tattoo's kunnen best mooi zijnquote:
Das niet lief.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor hoor kut kind
Tatoeages zijn hoe dan ook lelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor hoor kut kind
Alsjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen zwart! En dan nog iets kleiner, en dan gewoon ín de maan de versieringen geen poespas erbuiten. En ik kan het verbergen omdat het hoog in mijn nek zit!
En dankje AJ
Zonder kleur wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tattoo's kunnen best mooi zijn
Is voor hoeren/sletten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mooie tribal op je rug als man is echt baas
Als ze maar niet boven mijn hoofd komt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wat als een vrouw 1.75 is, dus kleiner dan jij, mag ze dan hakken aan van 12 cm?
Ze is pas moeder geworden, dus zou bestquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dacht dat ze afgevallen was had ergens foto gezien van die wortelkleurige dwerg
een mannelijke hoer of slet.... verklaarquote:
Eensch met Dimens.quote:
dacht dat vrouwen dik werden juist tijdens zwangerschap, best medelijden met het kind trouwensquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze is pas moeder geworden, dus zou best
Mannen die dat hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een mannelijke hoer of slet.... verklaar
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ze maar niet boven mijn hoofd komt.
ik vind het wel nicequote:
Verpesten van het lichaam is zonde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, sommige zijn best mooi.
Alleen soms verpest het een lichaam.
Idd. Haten mag maar laat mensen die het willen in hun waarde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
pfft allemaal tattoo haters hier
Idd, jouw moeder zo terug op tv zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen dik werden juist tijdens zwangerschap, best medelijden met het kind trouwens
hater, ga wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Homo's hebben dat. Kunnen ze het andere homo's laten zien wanneer ze anaal geneukt worden.
doe het gewoon, YOLOquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, jouw moeder zo terug op tv zien
Ik wil geen tattoo, alleen een navelpiercing
Durf het alleen niet vragen aan mijn ouders
True.quote:
PVV'erquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo iets vind ik wel mooi, maar ik zal het nooit zelf laten zetten.
Gadverdamme een navelpiercing.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, jouw moeder zo terug op tv zien
Ik wil geen tattoo, alleen een navelpiercing
Durf het alleen niet vragen aan mijn ouders
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
Maar wat snow wil, vind ik nog best leuk aangezien het een betekenis heeft en ze het kunt verbergen.
jij haat op alle lichaamsversiering?quote:
Zometeen krijg ik huisarrest tot mijn 30stequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
doe het gewoon, YOLO
navelpiercing bij slanke chicks is sexy
Een druppel naast je oog tatoeëren heeft ook een betekenis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
Maar wat snow wil, vind ik nog best leuk aangezien het een betekenis heeft en ze het kunt verbergen.
Dus gewoon niet doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen krijg ik huisarrest tot mijn 30ste
En ik ben bang voor pijn. #pussy
wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder doet het bijna geen pijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eentje in je pussy lijkt mij pijnlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind een navel piercing vaak ordinair staan.
Damn clithood piercing D:quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eentje in je pussy lijkt mij pijnlijk.
wel als het van die hele grote hangers zijn, of bij van die huishoudmiepen met een vette pens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind een navel piercing vaak ordinair staan.
Wanneer er verminking van het lichaam plaats vindt, dan wel ja. Oorbellen kunnen maar iets anders vind ik echt zonde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij haat op alle lichaamsversiering?
Door metalen attributen aan je lichaam te hangen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GVD JIJ
Grapje, wat is er mis met een navelpiercing? Volgens roro zou het mooi staan
Of in je eikel.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eentje in je pussy lijkt mij pijnlijk.
Helix is ook een oorbel maar dan 3 cm verder.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer er verminking van het lichaam plaats vindt, dan wel ja. Oorbellen kunnen maar iets anders vind ik echt zonde.
Volgens mij ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GVD JIJ
Ik heb geen pussy.quote:
kerel jij bent ziekquote:
Lijkt mij wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is toch fucking pijnlijk voor een jongen?
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
vind die middelste bijvoorbeeld wel mooi
Dat je graag huiltquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een druppel naast je oog tatoeëren heeft ook een betekenis.
maaruh hoe doen ze dat danquote:
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
vind die middelste bijvoorbeeld wel mooi
De buik is een van de mooiste dingen van een vrouw. Daar een stuk metaal in steken is zonde en maakt het minder mooi/lelijk. En dan ook nog te bedenken dat heel veel navelpiercing's gaan ontsteken waardoor het allemaal nog lelijker wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GVD JIJ
Had je iemand gedood dacht ik.quote:
Het kan maar ik vind het echt zonde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helix is ook een oorbel maar dan 3 cm verder.
Daar heb je gelijk in..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
De buik is een van de mooiste dingen van een vrouw. Daar een stuk metaal in steken is zonde en maakt het minder mooi/lelijk. En dan ook nog te bedenken dat heel veel navelpiercing's gaan ontsteken waardoor het allemaal nog lelijker wordt.
zo ordinair dat het plaatje kapot isquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
zo iets vind ik wel mooi
[ afbeelding ]
dit vind ik weer ordinair
wat staat er?quote:
Je blijft altijd dat gaatje zien van je navelpiercing en als je zwanger wordt rekt het iets uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in..
Dimens disst me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |