Dat zou een heel interessant revalidatieproces wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:28 schreef Candaasje het volgende:
Oh...ik dacht bijna dat ze gelijk ook maar die andere heup gingen vervangen
Haha ja, zeg dat wel. Daarom dacht ik al dat die aanname niet zou kloppenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou een heel interessant revalidatieproces worden
Moggequote:
Als ik ook wat mag zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mogge
Wat ik me vannacht bedacht: gaat iedereen in Duitsland na een heupoperatie zolang in de revisie&revalidatie, of is dat speciaal voor jou vanwege je ernstige klachten?
Na een nieuwe heup?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef senesta het volgende:
Echt? Mijn stiefvader heeft nog geen week in het ziekenhuis gelegen en was daarna gewoon thuis. Kreeg de eerste dagen fysio thuis maar dat was al heel snel over.
Ja, maandag erin en vrijdag eruitquote:
Mijn tante ookquote:
Misschien voor je buurvrouw, maar niet in het algemeen hoor. De dag na je operatie sta je naast je bed en zodra je een beetje uit de voeten kan (echt een paar dagen), ga je lekker naar huis.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:44 schreef Oognip het volgende:
Als ik ook wat mag zeggenHier in Nederland geldt ook zo'n lang revalidatieproces. Mijn oude buurvrouw heeft ook iets van 2/3 maanden in een revalidatiecentrum moeten verblijven voor ze weer naar huis 'mocht'.
Mijn vader was in elk geval met een paar dagen thuis. Mijn moeder heeft tien dagen in het ziekenhuis gelegen, maar dat was nog in de tijd dat er verzekeringen met veel sterren waren; mijn moeder heeft nog 10 dagen prive-verpleging met fysio aan haar bed gehadquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Alleen de oudjes die na een val de heup gebroken hebben of ook arthrose hebben die gaan hier te revalideren.
De jonkies zoals Rewimo gaan hier gewoon naar de fysio of fysio komt thuis over het algemeen.
Oh, ik dacht alquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn moeder heeft haar heup gebroken onlangs en mocht na een paar dagen naar huis en heeft nu 3x in de week fysio![]()
Oognip ik zie je dm nu pas
Dan snap ik niet waarom zij zo lang in een revalidatiecentrum heeft gezetenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien voor je buurvrouw, maar niet in het algemeen hoor. De dag na je operatie sta je naast je bed en zodra je een beetje uit de voeten kan (echt een paar dagen), ga je lekker naar huis.
Ik ook niet. Maar 'zo'n lang revalidatieproces geldt in Nederland ook' klopt dus niet helemaal. Ongetwijfeld dat het revalideren langer duurt dan een paar dagen, maar dat gebeurt in het algemeen gewoon van thuis uit. Tenzij complicatiequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom zij zo lang in een revalidatiecentrum heeft gezeten
Ah! jou moest ik hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Hoe sneller je weg kunt uit een ziekenhuis, hoe beter toch?Infecties en vies eten, volgens mij.
Maar ik heb gelukkig nog nooit echt in het ziekenhuis gelegen, alleen m'n amandelen eruit op mijn 3e.
Het eten is goed te doen. Kans op infecties in een ziekenhuis is wel groter dan thuis.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Hoe sneller je weg kunt uit een ziekenhuis, hoe beter toch?Infecties en vies eten, volgens mij.
Maar ik heb gelukkig nog nooit echt in het ziekenhuis gelegen, alleen m'n amandelen eruit op mijn 3e.
Op je zaakadres moet je gevestigd zijn, als in; je moet er zeker een aantal uren in de week zijn zodat je te vinden bent voor derden. Virtual offices mogen alleen gebruikt worden als corr. adres.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah! jou moest ik hebben
Inschrijving kvk met prive-adres of postbus?
Hoe zit het nou
Ja, dat laatste lijkt me wel zéér vervelend!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het eten is goed te doen. Kans op infecties in een ziekenhuis is wel groter dan thuis.
Zelf ook wel eens een draai-deur-patiënt geweest. Ontslagen en na een paar dagen terug.
Hoe kan het dan dat wij al 15 jaar statutair gevestigd zijn op een adres waar ik nog nooit geweest benquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Goodbye het volgende:
Op je zaakadres moet je gevestigd zijn, als in; je moet er zeker een aantal uren in de week zijn zodat je te vinden bent voor derden. Virtual offices mogen alleen gebruikt worden als corr. adres.
Ervaring leert dat het geen zeldzaam fenomeen is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me wel zéér vervelend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |