Wel goed hoor. Morgen röntgenfoto, donderdag hechtingen, vrijdag naar huis is nog steeds het planquote:
Mooi dat het goed gaat! Ben benieuwd of de röntgen er goed uitzietquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Morgen röntgenfoto, donderdag hechtingen, vrijdag naar huis is nog steeds het plan
Jij moet morgen weer hč?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar die röntgenfoto!
Ik heb een nieuwe buuv. Ze heeft een kwartier geleden pillen gekregen, is meteen in slaap gevallen, werd 2 minuten geleden wakker en dacht dat alles al achter de rug wasBummer
Ze snurkt
Lig ik bij jou op de kamer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Die pillen werken bij haar beter dan bij mij, ik viel er niet van in slaap
Nu ligt ze alweer te snurken met een krant in haar handen
Kop dicht en slapen, Takke!quote:
Als je niet snurkt valt het niet opquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:05 schreef Takaiki het volgende:
Ik weet niet of mijn baas het daarmee eens is
Laat dan maarquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je niet snurkt valt het niet op
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij he, past de wintertijd het beste bij mijn natuurlijke ritme. Kan niet voor iedereen in huis gezegd worden, trouwens
Extra deken of kruik vragenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Het is kkkkkoudIk heb een broek, vest en sokken aan (in bed) en ik heb het nog steeds koud.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt misschien ook door die zak ijs op je heup?
Nip, ik heb de Apenheulabo's verlengd, trouwens
Of, nou ja, technisch gezien een nieuw abonnement genomen, want ik zag het nut niet van verlengen (even duur en verplicht volgend jaar het pasje van dit jaar mee te nemen; veel te veel risico op kwijtraken)
Jep, was de onderste optie... D zo: 'Maar dat scheelt misschien wachten in de rij?' Ja, leuk, maar niet als je je pasje kwijt bent door mijn opruimeritisquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je het kon verlengenvolgens mij heb ik ook gewoon een nieuwe genomen.
Een wat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg vandaag een collega-linkerheup![]()
En de andere buuv snurkt weer
Iemand die ook een nieuwe heup krijgt gok ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Een wat?
En snurkende mensen...ze kunnen er niks aan doen......maar......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |