Ik heb alleen 1 vlo op Biet gevondenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Ynske het volgende:
Tis vast zo weg greys.
Weet je wel wie van de twee ze heeft?
Ja maar als je er eentje zou zien (zoals ik) dan zou je hem toch ook iets geven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:
ik doe Boe nooit vlooienspul. Althans, nooit... zelden. Hij heeft het al een jaar oid niet meer gehad, of langer. Zie ook nooit wat lopen trouwens.
Ik zou kammen om te kijken of er meer zijn, zo ja dan wel wat gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je er eentje zou zien (zoals ik) dan zou je hem toch ook iets geven?
Of niet? Ik ben bang dat het dan gaat uitbreiden
Ja maar anderhalve week geleden ongeveer vond ik er ook 1quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou kammen om te kijken of er meer zijn, zo ja dan wel wat geven
Misschien was de vlooi gewoon de weg kwijt.
Als ze dan maar niet allergisch is voor het vlooientroepjequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar anderhalve week geleden ongeveer vond ik er ook 1
Dus dan doe ik er voor de zekerheid toch maar iets aan. Want ze krabt zich een ongeluk, dus denk dat ze er allergisch voor is en dan hoeft er maar ééntje te zijn om een hond helemaal gek te maken.
Dat troepje heeft ze eerder gehad in het anderhalf jaar dat ik haar heb en toen heeft ze er echt nooit last van gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet allergisch is voor het vlooientroepje
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister heel braaf 1 blondie en 1 brownie gekocht.
Nu zijn ze op (eerlijk gedeeld met) en heb ik spijt dat ik er niet meer heb gekocht.
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er 7, en ik had er net nog eentje over
Wel ook gedeeld met S hoorMaar dan nog.
Ik eet nu een carameltoetje en daar heb ik een halve brownie overheen verkruimeld![]()
![]()
Neem je hem laterquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Krijg net mijn slaappil. Maar ik lig nu te chatten met zo'n 25 familieleden in Amerika en NL, dus helemaal geen zin om te slapen
Doet ie het niet meer goed, je verwarming?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Brrrr straks maar douchen geloof ikde woonkamer wil nu al niet meer naar 20 graden
Ik slaap erop tot mijn rug zeer gaat doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of PM hem maar door! Is het goed spul?
Ik heb shit van exil ofzo. Maar die van HG zal ook prima werken. En ik lucht ook altijd gelijk. Anders ga ik half doodquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet ie het niet meer goed, je verwarming?
Moet ie ontlucht worden ofzo?
Ik vind het ook maar koud!
Q, kan je dat Indoor-X spul alleen online bestellen of kan je die spuitbus ook ergens halen? Of zou HG spray die ik nu heb net zo goed werken? Ik las nu alleen weer ergens anders (staat niet op de spuitbus van HG) dat je na het sprayen de deuren een uur dicht moet houden en de ramen, maar ik ben daarna direct gaan luchten.
Nooit goed gedaan want heeft niet voldoende capaciteit, maar dat heeft de woningbouw nooit onderzocht ook al heb ik er al twee jaar mijn twijfels bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet ie het niet meer goed, je verwarming?
Moet ie ontlucht worden ofzo?
Ik vind het ook maar koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |